Soms wel. Heel het verhaal laten doen en dan zeggen "nee.. nee... toch geen interesse"quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef PierreTT het volgende:
Ik vind die gesprekken met die bedrijven altijd wel leuk
Ik ook, zeker als ze bellen over pensioenen of iets dergelijks. Mijn vriendin is dus consultant in die business en weet er dus echt alles vanaf en dan geef ik haar altijd netjes... Die lult daar die callcentermedewerkers echt helemaal vast!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef PierreTT het volgende:
Leuk? Vermoeiend...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef PierreTT het volgende:
Juist, dat soort dingen zijn leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ook, zeker als ze bellen over pensioenen of iets dergelijks. Mijn vriendin is dus consultant in die business en weet er dus echt alles vanaf en dan geef ik haar altijd netjes... Die lult daar die callcentermedewerkers echt helemaal vast!
Heer-lijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Leuk? Vermoeiend...
*tring*
"hallo?"
"ja met die-en-die van een-of-ander bedrijf, stoor ik?"
"ja wat denk je zelf? je belt rond etenstijd"![]()
"mooi, ik wou u vragen, heeft u ..."
Wat wel leuk is, is midden in het verhaal ineens ongeduldig gaan worden...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms wel. Heel het verhaal laten doen en dan zeggen "nee.. nee... toch geen interesse"
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Fuck er is ook ergens zo'n belscript waarmee je het gesprek kan omdraaien, is ooit gemaakt door de VPRO volgens mij, maar kan het niet meer vinden.
Dat moet ik hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Fuck er is ook ergens zo'n belscript waarmee je het gesprek kan omdraaien, is ooit gemaakt door de VPRO volgens mij, maar kan het niet meer vinden.
Die ken ik ja! Dat is helemaal geniaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
hehequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:28 schreef automatic_ het volgende:
Mijn moeder heeft een keer de hoorn erop gegooid & toen belde ze terug "mevrouw, de verbinding werd verbroken volgens mij" Zij: "Ja, dat deed ik & ik doe het nu weer, doei"
zoiets:quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
LOL maar werkt het ook nog ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:39 schreef Guard het volgende:
[..]
zoiets:
http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscr.pdf
Ik heb nog helemaal geen idee wat ik wilquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Hebben jullie je zomervakantie al geboekt by the way, of ben ik de enige die een beetje onrustig wordt van het feit dat we nog steeds niet geboekt hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |