Ja! Goed onthouden van jequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:33 schreef Guard het volgende:
[..]
http://europe.nokia.com/s(...)download#/nokia-e75/
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik zal die stront ff uit me ogen wrijven
![]()
Thnx Guard
Ja zeker! Hadden vrijwel heel t strand voor ons alleen. Het was koud en t waaide erg hard maar t was heerlijk!quote:
Lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef styliste het volgende:
[..]
Ja zeker! Hadden vrijwel heel t strand voor ons alleen. Het was koud en t waaide erg hard maar t was heerlijk!
Lekker...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef styliste het volgende:
[..]
Ja zeker! Hadden vrijwel heel t strand voor ons alleen. Het was koud en t waaide erg hard maar t was heerlijk!
Nice! Netjes dat ze even bellen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:36 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos werd net gebeld door radio 538 met goed nieuws.
Vrijdag komen ze mn tv brengen!
hoezo niet online ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nice! Netjes dat ze even bellen.
Hmm, nou is m'n pc een tijd terug gecrasht en daarmee is alle software verdwenen. Meen je nou dat ik de cd-rom van mijn mp3speler nog kan vinden? En de pc herkent de mp3speler dus gewoon niet zonder software, en online kan ik het niet verkrijgen. Kan dus geen nieuwe muziek meer erop zetten. Zucht, echt geen zin om de hele zolder af te gaan zoeken naar die cdrom, maarja
.
Nee, ik krijg niet eens zo'n icoontje in Deze computer te zien weetjewel.. zo stom. Maarja we hebben 2 cd-roms (toendertijd hebben zusje en ik dezelfde mp3 gekregen) maar die liggen wss ergens opgeborgen op zolder.. kortom veel zoekwerk, geen zin in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo niet online ?
herkent pc de mp3 speler helemaal niet meer ?
mja vaak moet je die software weer kopen als je het vind.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, ik krijg niet eens zo'n icoontje in Deze computer te zien weetjewel.. zo stom. Maarja we hebben 2 cd-roms (toendertijd hebben zusje en ik dezelfde mp3 gekregen) maar die liggen wss ergens opgeborgen op zolder.. kortom veel zoekwerk, geen zin in.
Volgende keer koop ik dus echt een mp3speler waarbij je gewoon muziek kan slepen en neer kan droppen, ben al die software die er per se bij geïnstalleerd moet worden zo beu.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja vaak moet je die software weer kopen als je het vind.
hmm ik mis een deel van de zinquote:
Mja, daarom is het zaak dat of ik die cd-roms vind, of op zoek ga naar een nieuwe mp3spelerquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm ik mis een deel van de zin
als je de software op internet vinddat moest de zin zijn haha
misschien nog wel via illegale weg iets ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja, daarom is het zaak dat of ik die cd-roms vind, of op zoek ga naar een nieuwe mp3speler.
Allang naar gezocht uiteraard, maar niets te vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien nog wel via illegale weg iets ?
aah das jammerquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Allang naar gezocht uiteraard, maar niets te vinden.
Tofquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:36 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos werd net gebeld door radio 538 met goed nieuws.
Vrijdag komen ze mn tv brengen!
Nee, hij heeft een vriendinnetjequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:35 schreef theKiD het volgende:
Heeft onze FreeRecordShopman, Messenga weer een ban ofzo?Al zo lang niet meer gezien hier..
Vrouwen weerhouden je niet van Fok, tenzij je op dat moment samen bentquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tof![]()
[..]
Nee, hij heeft een vriendinnetje
Misschien is hij altijd samen? Je weet maar nooitquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:32 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Vrouwen weerhouden je niet van Fok, tenzij je op dat moment samen bent
Jij bent toch ook gewoon op fok ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tof![]()
[..]
Nee, hij heeft een vriendinnetje
Dat zou dan wel erg snel zijn.. ik ben blij voor mquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien is hij altijd samen? Je weet maar nooit
Ja, ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat zou dan wel erg snel zijn.. ik ben blij voor m
Ik ben zijn vrouw, dat is andersquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jij bent toch ook gewoon op fok ?
aah, hij ligt aan de ketting bij het aanrecht ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook
[..]
Ik ben zijn vrouw, dat is anders
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah, hij ligt aan de ketting bij het aanrecht ?
Maar natuurlijk! Ik ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef Guard het volgende:
[..]
En dat vriendinnetje van hem vind je goed?
Je hebt het er maar druk mee!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
OMG,
niet weer ... weer 2 gemiste oproepen van 06 nummer die ik niet ken
ik neem gewoon niet opquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee!
Je geeft vast in een drukke bui mensen je telefoonnummer
Dan moet je ook niet mekkeren dat je niet weet wie het isquote:
Klare taalquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet mekkeren dat je niet weet wie het is
mja maar wel irriquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet mekkeren dat je niet weet wie het is
Maar wat is de gedachte daarachter? bang dat je een hijger aan de lijn krijgt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef Tegan het volgende:
Ik neem ook nooit onbekende nummers op, behalve als ik zeker weet dat het een bepaald iemand is. Maar zomaar niet.
Tja wij moeten vanuit ons werk zelfs anoniem bellen met onze mobiele telefoons... Sowieso neem ik mijn prive telefoon echt slecht op. Want die zit nooit op de carkit, bij mijn werk kijk ik eigen nooit. Neem altijd op. Alleen met gemiste oproepen is het lastig. Helemaal ook omdat ze bij ons vanaf kantoor met centraal nr uitbellen en je dus niet ziet wie er belt. Niet dat ze dan even je voicemail inspreken wat wel handig zou zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Tegan het volgende:
Nee, maar als het vrienden zijn moeten ze maar gewoon leren om met nummer te bellen, en anders zijn het toch instanties enzo die me lastig willen vallen zonder dat ik daar toestemming voor gaf.
Dat is doorgaans zo ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Tegan het volgende:
Nee, maar als het vrienden zijn moeten ze maar gewoon leren om met nummer te bellen, en anders zijn het toch instanties enzo die me lastig willen vallen zonder dat ik daar toestemming voor gaf.
Als je opneemt, dan is het over, want dan weet je wie het is.quote:
Juist, ik word dagelijks lastig gevallen door Ziggo met hun aanbiedingen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Tegan het volgende:
https://www.bel-me-niet.nl/quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Juist, ik word dagelijks lastig gevallen door Ziggo met hun aanbiedingen..
Soms wel. Heel het verhaal laten doen en dan zeggen "nee.. nee... toch geen interesse"quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef PierreTT het volgende:
Ik vind die gesprekken met die bedrijven altijd wel leuk
Ik ook, zeker als ze bellen over pensioenen of iets dergelijks. Mijn vriendin is dus consultant in die business en weet er dus echt alles vanaf en dan geef ik haar altijd netjes... Die lult daar die callcentermedewerkers echt helemaal vast!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef PierreTT het volgende:
Leuk? Vermoeiend...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef PierreTT het volgende:
Juist, dat soort dingen zijn leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ook, zeker als ze bellen over pensioenen of iets dergelijks. Mijn vriendin is dus consultant in die business en weet er dus echt alles vanaf en dan geef ik haar altijd netjes... Die lult daar die callcentermedewerkers echt helemaal vast!
Heer-lijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Leuk? Vermoeiend...
*tring*
"hallo?"
"ja met die-en-die van een-of-ander bedrijf, stoor ik?"
"ja wat denk je zelf? je belt rond etenstijd"![]()
"mooi, ik wou u vragen, heeft u ..."
Wat wel leuk is, is midden in het verhaal ineens ongeduldig gaan worden...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms wel. Heel het verhaal laten doen en dan zeggen "nee.. nee... toch geen interesse"
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Fuck er is ook ergens zo'n belscript waarmee je het gesprek kan omdraaien, is ooit gemaakt door de VPRO volgens mij, maar kan het niet meer vinden.
Dat moet ik hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Fuck er is ook ergens zo'n belscript waarmee je het gesprek kan omdraaien, is ooit gemaakt door de VPRO volgens mij, maar kan het niet meer vinden.
Die ken ik ja! Dat is helemaal geniaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
hehequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:28 schreef automatic_ het volgende:
Mijn moeder heeft een keer de hoorn erop gegooid & toen belde ze terug "mevrouw, de verbinding werd verbroken volgens mij" Zij: "Ja, dat deed ik & ik doe het nu weer, doei"
zoiets:quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
LOL maar werkt het ook nog ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:39 schreef Guard het volgende:
[..]
zoiets:
http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscr.pdf
Ik heb nog helemaal geen idee wat ik wilquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Hebben jullie je zomervakantie al geboekt by the way, of ben ik de enige die een beetje onrustig wordt van het feit dat we nog steeds niet geboekt hebben?
De oplossing:quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef automatic_ het volgende:
Blegh, ik heb de laatste tijd zo mijn tijden verlegd qua slapen dat ik nu niet in slaap kan komen en morgen wel vroeg op moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuk of 20 en je slaapt als een blok
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
Oh bah... Linke soep dus!quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:59 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen tilbos
lijkt wel soort ijslaag op de weg te liggen
Gefeliciflapstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartquote:
Daar heb ik dus al jaren last van. En daarom dronk ik tot eind 2008 elke avond voor t slapen gaan een stuk of 3 halve liters bier. En nu regelmatig een jointje..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef automatic_ het volgende:
Blegh, ik heb de laatste tijd zo mijn tijden verlegd qua slapen dat ik nu niet in slaap kan komen en morgen wel vroeg op moet
gewoon ogen dicht en slapenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar heb ik dus al jaren last van. En daarom dronk ik tot eind 2008 elke avond voor t slapen gaan een stuk of 3 halve liters bier. En nu regelmatig een jointje..Kloteslaap
Werkt bij mij tenminstequote:
* Guard mompelt iets over variabele werktijden en nachtdienstenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar heb ik dus al jaren last van. En daarom dronk ik tot eind 2008 elke avond voor t slapen gaan een stuk of 3 halve liters bier. En nu regelmatig een jointje..Kloteslaap
???quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef Guard het volgende:
[..]
* Guard mompelt iets over variabele werktijden en nachtdiensten
jah ze zoeken jouquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef theKiD het volgende:
Politie is naar iets of iemand op zoek denk ik. Vliegt al paar minuten rondjes hier boven mij. Ze zijn over heel groeseind aan t "hooveren"
http://www.brabantsdagbla(...)artij-in-Tilburg.ecequote:Drie gewonden bij overval Tilburg
donderdag 28 januari 2010 | 11:42 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 28 januari 2010 | 11:46
Tekstgrootte
TILBURG - Op een kantoorpand aan de Tilburgse Goirkestraat is donderdagochtend rond 11 uur een gewapende overval gepleegd.
Daar zijn drie mensen gewond bij geraakt. Nog niet bekend is of de gewonden al in veiligheid zijn gebracht en of het om de daders of slachtoffers gaat.
De daders houden zich mogelijk nog op in het pand. De politie heeft daarom de omgeving afgezet. Een politiehelikopter cirkelt ondertussen boven de Goirkestraat en omgeving.
quote:Een Volkswagen-busje met Duits kenteken staat in de buurt van het pand. De motor draait nog. Ook ligt er bloed rond het busje.
De daders houden zich mogelijk nog op in het pand. De politie heeft daarom de omgeving afgezet. Een politiehelikopter cirkelt ondertussen boven de Goirkestraat en omgeving.
QFTquote:
Die heb je maar even gesmst?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
vriendin van mij woont om de hoek maar zit nu op school.
Had toevallig op msnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |