Zo wordt het nog druk hierquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Weer een nieuwe? Wanneer krijgen we nieuwe -vrijgezelle- dames hier??![]()
Mja die zijn maar schaarsquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Weer een nieuwe? Wanneer krijgen we nieuwe -vrijgezelle- dames hier??![]()
Zijn niet schaars, maar die hebben een gewoon normaal levenquote:
Ik associeer Fok niet met nerdy maar intellectueelquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zijn niet schaars, maar die hebben een gewoon normaal leven![]()
Of ze zijn Nerdy en komen niet uit Tilburg
Jij kent niet iedereen en je bent geen vrouw en je woont gewoon in Tilburgquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:46 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik associeer Fok niet met nerdy maar intellectueel
Welkom hierquote:
Leven .... Kun je dat kopen ???quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zijn niet schaars, maar die hebben een gewoon normaal leven![]()
Of ze zijn Nerdy en komen niet uit Tilburg
Tegen inlevering van een pc en laptop aan mij, garandeer ik dat je je leven terug krijgtquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Welkom hier
[..]
Leven .... Kun je dat kopen ???
okquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tegen inlevering van een pc en laptop aan mij, garandeer ik dat je je leven terug krijgt
wtf :pquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
krijg net sms van mn zus .... terwijl ze krant aan rondbrengen ws is de fiets gejat
Zuur! Ik ben werken.. Hallee!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
krijg net sms van mn zus .... terwijl ze krant aan rondbrengen ws is de fiets gejat
Tjah met tas enalquote:
hoe weet jij welke straatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe weet jij welke straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Droogheid viert hoogtijdquote:
Ligt er maar aan welke droogheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ligt er maar aan welke droogheid
Handdoek nodig ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Mannen, wat vinden jullie ervan dat er cheerleaders bij het voetbal te zien zijn binnenkort?
Die is bij onsquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:31 schreef Stuurloos het volgende:
Zuringhof? Nooit van gehoord..(en ik heb al drie fietsen thuis dus geen vierde nodig)
Ik gok zomaar heel erg klein vermoeden, maar ik denk misschien iets met drugsdeal ofzo.quote:Drie gewonden bij overval Tilburg
TILBURG - Bij een gewapende overval in een kantoorpand aan de Goirkestraat 82 in Tilburg zijn donderdagochtend drie mannen gewond geraakt.
Eén van hen heeft zwaar oogletsel en verkeert in zeer kritieke toestand. De andere twee konden na behandeling het ziekenhuis weer verlaten. De duits en turks sprekende mannen worden met behulp van een tolk verhoord op het politiebureau.
Vijf Duitse mannen zouden hebben afgesproken voor zaken in het leegstaande, monumentale kantoorpand dat te huur staat. Toen ze binnen waren, werden ze door drie overvallers onder vuur genomen met een vuurwapen. De politie sluit niet uit dat er ook ander type wapens zijn gebruikt.
Het is nog niet duidelijk met wie de vijf mannen hadden afgesproken. Ook wordt nog onderzocht of zij en of zij toevallige slachtoffers waren of dat de overvallers het op deze groep had gemunt.
De gewonde Duitsers sloegen op de vlucht in een blauwe Volkswagenbus met Duits kenteken. Omdat de bestuurder gewond was aan zijn ogen, reed het busje slingerend over de weg en stopte vijftig meter verderop. Drie inzittenden werden naar het ziekenhuis overgebracht, twee anderen zijn naar het politiebureau vervoerd voor verhoor.
De drie daders zijn nog niet gepakt. Omdat de mogelijkheid bestond dat er nog daders in het pand waren, werd het pand doorzocht door een arrestatieteam en speurhonden. De politie zette de omgeving af. Een politiehelikopter cirkelde boven de Goirkestraat en omgeving. Ook het nabijgelegen Textielplein werd door de politie afgezet.
Er zijn momenteel nog veel onduidelijkheden over wat zich nou precies heeft afgespeeld in en rond het pand aan de Goirkestraat. Een team van rechercheurs is nog bezog met sporenonderzoek.
Meer informatie volgt
Ik kan er niet koud of warm van worden eigenlijk.. Beetje onnodig. Voetbal is wat we ik willen zien..quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Cheerleaders bij Eredivisie voetbal
nee,quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Mannen, wat vinden jullie ervan dat er cheerleaders bij het voetbal te zien zijn binnenkort?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef hetzusjevan het volgende:
ook nooit goed hequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie testosterongehalte ligt laag vandaag.
Jij ook weer hierquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Ook hoi trouwens![]()
1ste periode van 2de jaar successvol afgerond
Ja, ik kijk niet bijster veel meer op fok.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hey Heyquote:
Knap verdacht allemaal idd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik gok zomaar heel erg klein vermoeden, maar ik denk misschien iets met drugsdeal ofzo.
Leegstaand pand, afspreken met een groep, en opgewacht worden door gewapende gasten ...
Mijn Bami lust je wel.. Zeker wetenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:38 schreef Tegan het volgende:
Ik houd niet van bami, geef mij maar spaghetti met een saus.
Maar ik ga denk ik een kleine pizza zelf maken...
Cheerleaders horen niet bij voetbalquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Cheerleaders bij Eredivisie voetbal
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Cheerleaders horen niet bij voetbal![]()
Cheerleaders zijn er in de Noord-Amerikaanse sportcultuur om al die dooie momenten op te vullen.
Voetbal is 2x 45 minuten real time, geen game time zoals in de VS.
Dit gaat dan ook geen lang leven beschoren zijn.
En ik wil ook niet weten wat die arme meiskes allemaal naar hun hoofd geslingerd krijgen vanaf de tribune (zowel verbaal als fysiek).
Ik durf te wedden dat we allemaal niet de deur in het gezicht van een cheerleader gooien, mocht er een aanbellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef hetzusjevan het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat we allemaal niet de deur in het gezicht van een cheerleader gooien, mocht er een aanbellen.
Dan zijn we heel gastvrij en nodigen we haar uit om vooral binnen te treden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat we allemaal niet de deur in het gezicht van een cheerleader gooien, mocht er een aanbellen.
Dan zijn we heel gastvrij en nodigen we haar uit om vooral binnen te treden![]()
[ afbeelding ]
sjeezus die eerste foto is wel heel erg oud... ik herinner me ze toch wel iets anders hoor...quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
Btw krijgen we hier waarschijnlijk geen echte cheerleaders, maar dansmariekes ofzo...
Dit waren de cheerleaders destijds bij de Amsterdam Admirals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou jij je bericht aub ook willen editten? Dus de quote weghalen aub. Mss krijg ikdaar ook problemen mee..quote:
koopjeshal heeft veel en is wel goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Stuurloos het volgende:
Waar haal ik leuke en goedkope carnavalskleren? Ik ga zondag kijken bij de Koopjeshal, maar geen idee of het wat soeps is. Iemand anders nog opties? Via internet bestellen heb ik met carnavalskleren geen ervaring mee..
Mooi, ik ga vrijdag de 12e carnaval vieren op de manage van mn vriendin en de dag erna vier ik mn birthday party en daarna waarschijnlijk nog de stad in om lekker te carnavallen. Moet er dus wel goed gekleed bijlopen, dus vandaar mn vraag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
koopjeshal heeft veel en is wel goed
Het zou hier ook gaan sneeuwen, niet van dat dikke pakken blijven liggen sneeuw, maar toch sneeuw...quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
wappadoedas
gelukkig bijna weekend,
morgen gevaarlijke spits zeggen ze
sneeuw en ijzel ...
zal wel weer alleen noorden zijn
koopjeshal heeft echt, VEEL hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mooi, ik ga vrijdag de 12e carnaval vieren op de manage van mn vriendin en de dag erna vier ik mn birthday party en daarna waarschijnlijk nog de stad in om lekker te carnavallen. Moet er dus wel goed gekleed bijlopen, dus vandaar mn vraag.
5 cmquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Het zou hier ook gaan sneeuwen, niet van dat dikke pakken blijven liggen sneeuw, maar toch sneeuw...
Mogguhquote:
ehm even kijken ...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:08 schreef Stuurloos het volgende:
Ik neem aan dat ze de fameuze groen-oranje sjaal en wanten zonder vingers ook hebben bij de Koopjeshal?
Dan maak ik me geen zorgen. Zal ik wel de enige zijn met groen-oranje in Bavel hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm even kijken ...
ze hebben in groen oranje de volgende attributen:
pruiken, hoeden, petjes, brillen, kielen, shirts, halve handschoentjes, sjalen en nog veel meer
Tjah, de carnavals kleuren van tilburgquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:14 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan maak ik me geen zorgen. Zal ik wel de enige zijn met groen-oranje in Bavel haha
niet echt neequote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, de carnavals kleuren van tilburg
Nope, al goot het er vanmorgen wel uit.. lekker op de snelweg de ruitenwissers op volle toerenquote:
niet zo dicht achter andere autos hangenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nope, al goot het er vanmorgen wel uit.. lekker op de snelweg de ruitenwissers op volle toeren
Ik ben anti-kleverquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet zo dicht achter andere autos hangen
Dat dacht ik ook om half 6 vanochtend.. en sliep na half 3 ofzo: Henk (mn kat) was beneden aan het rondrennen als een malle..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:05 schreef Guard het volgende:
Wat kon ik er moeilijk uitkomen vanochtend....
Was liever blijven liggen in mijn warme bedje
aah okquote:
Is ook zo, ik maak me geen zorgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok
Ligt ook veel aan het wegdek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |