quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:11 schreef Leghorn. het volgende:
Dat je papa maar wormen krijgt.
Net zoals Apple.
Mijn papa zegt ook altijd van:quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
De mijnes is ook al jaaaaaren applefreak.
En nu heeft ie onlangs XP op zn mac geinstalleerd
Koop dan gewoon een PC lamlul!
Nee, want een gewone PC loopt altijd vast en een Mac nooit!!!
Ehmz, een Mac met XP erop loopt net zo vaak, zoniet vaker, vast dan een PC pa. Dat ligt aan het OS en niet aan de hardware
Maargoed, dat is er bij hem niet meer uit te krijgen ben ik bang
Oh hehe ik snap hemquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef illusions het volgende:
Hij spelt McDonald's zeker ook verkeerd.
Dat mensen op een Windows-bak Mac OS X willen installeren, okquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
Ehmz, een Mac met XP erop loopt net zo vaak, zoniet vaker, vast dan een PC pa. Dat ligt aan het OS en niet aan de hardware
Dat zal moeilijk gaan, want Apple-troep is per definitie al kapot.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is zelfs zo erg dat Paul niet aan de apple spullen van zijn vader mag komen omdat hij het anders sloopt
JAWEL ik heb doodle jump er op gezet en pokeren, als ik dan bij mijn papa ben ga ik dat doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is zelfs zo erg dat Paul niet aan de apple spullen van zijn vader mag komen omdat hij het anders sloopt
Hij ging wel koffie halen bij de opening van Starbucks en hij heeft een roodachtige brilquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:21 schreef Jahr00n het volgende:
Zit ie ook in de Starbucks met z'n hippe bril?
Vraag een apple product voor je verjaardag, nog 2 nachtjes en dan is het zo verquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Paul het volgende:
[..]
JAWEL ik heb doodle jump er op gezet en pokeren, als ik dan bij mijn papa ben ga ik dat doen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:26 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, want Apple-troep is per definitie al kapot.
HOE WEET JIJ WANNEER IK JARIG BEN JONGEquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag een apple product voor je verjaardag, nog 2 nachtjes en dan is het zo ver
Net zoals Apple.
[Michael]That's just ignorant[/]quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:26 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, want Apple-troep is per definitie al kapot.
ja je heb je geboorte datum ergens ingevuld waar ik net keekquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ WANNEER IK JARIG BEN JONGE
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
HahaLOLzor, dat gaat allemaal van je erfenis af
Hij draagt rode broeken en overhemdenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Hij draagt zeker ook alleen maar coltruien en spijkerbroeken
Een rode designer bril, dat heeft ie al gezegtquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En zeker ook zo een Joop Braakhekke brilletje of Youp van't Hek?
Zoiets ja, alleen wel kleinerquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En zeker ook zo een Joop Braakhekke brilletje of Youp van't Hek?
Ohja, dat is waar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een rode designer bril, dat heeft ie al gezegt
Moet ik daar nou blij mee zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jep. Hij voldoet aan de stereotype Apple gebruiker.
Ik heb geen rode broek, groene trui en een designerbril.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dus er mag op gestampt wordenquote:
Net zoals Apple.
Omdat het fris is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Waarom hebben ze Apple destijds Apple genoemd?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Waarom hebben ze Apple destijds Apple genoemd? Die dingen rotten als je ze een paar dagen laat liggen.
quote:Steve Jobs was in de jaren zeventig fruitariër en kwam volgens eigen zeggen zo op het idee de firma “Apple“ te noemen:
I was actually a fruitarian at that point in time. I ate only fruit. Now I'm a garbage can like everyone else. And we were about three months late in filing a fictitious business name so I threatened to call the company Apple Computer unless someone suggested a more interesting name by five o'clock that day. Hoping to stimulate creativity. And it stuck. And that's why we're called Apple.[2]
Nee dat was '1 of ander fruitbedrijf.'quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Forrest Gump had toch aandelen in Apple?
en ik danquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
+veulquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef Focusrite het volgende:
Kan maar 1 ding tegen je zeggen,,,
Je opvoeding is perfect!!!
Apple is gewoon alles!
ik ben zelf producer en ik weet niet of ooit iemand lekker muziek heeft kunne maken op een windows pc? (ik bedoel hier niet mee onze FL studio maatjes maar echte producers)
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef Focusrite het volgende:
oja hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee dat was '1 of ander fruitbedrijf.'
geenstijl taalquote:
Als jij er gelukkig van wordt, dan moet je het gewoon doenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef Focusrite het volgende:
Apple is gewoon alles!
ik ben zelf producer en ik weet niet of ooit iemand lekker muziek heeft kunne maken op een windows pc? (ik bedoel hier niet mee onze FL studio maatjes maar echte producers)
oefenen voor schiphol perhaps, kijken of het formaat te doen isquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:01 schreef Sneijder5 het volgende:
Waarom gaat hij op zijn iPod, Imac of apple laptop zitten?
Dus je pa is fervent fapper?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn papa zegt ook altijd van:
JA BIJ DE PC GAAT DAT ZO STOM MET DINGEN WISSEN, DE APPLE DIE VERWIJDERT IN IEDER GEVAL ALLES VAN JE COMPUTER , Apple
Ableton live, Steinberg Cubase, Reason 4 werken allemaal prima op een pc hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef Focusrite het volgende:
Apple is gewoon alles!
maar garageband nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ableton live, Steinberg Cubase, Reason 4 werken allemaal prima op een pc hoor
Joah! Met zo'n printer met lintpapier en zo'n piepende naaldquote:
Dat is zo frustrerendquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
OMMMMMMMMMMMMMMMG DAT SPEL HAD IK OOK, hoe heet datquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Joah! Met zo'n printer met lintpapier en zo'n piepende naald
en:
[ afbeelding ]
Stuntcopter!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef Paul het volgende:
[..]
OMMMMMMMMMMMMMMMG DAT SPEL HAD IK OOK, hoe heet dat
Ken sowieso de 1e en 3e , de 2e twijfel ik overquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stuntcopter!![]()
Wellicht dat je deze games ook had
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger
Ome Steve was destijds veganist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Waarom hebben ze Apple destijds Apple genoemd? Die dingen rotten als je ze een paar dagen laat liggen.
Ik produceer ook en mijn Protools / Renoise / Wavelab loopt als een trein op mijn windows PCquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef Focusrite het volgende:
Apple is gewoon alles!
Joah! Ik kan hem nu nog horen, net of je een kat door een gehaktmolen haaltquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Joah! Met zo'n printer met lintpapier en zo'n piepende naald
Ableton live werkt prima hier. (windows 7, corei7 + ssd).quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef Focusrite het volgende:
Apple is gewoon alles!
Nee, dat is geld weg gooien. Koop dan een fatsoenlijke synthesizer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:04 schreef Pudding_broodje het volgende:
Apple zal alleen ooit intressant worden voor mij als ik muziek producer word.
Ik ben niet anti, ik heb gewoon zoiets vanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Bee-R34 het volgende:
waarom is iedereen eigenlijk zo anti apple..
Mensen hebben geen geld en hebben het nog nooit gebruikt, maar omdat het hip is, is het hip om het af te zeiken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Bee-R34 het volgende:
waarom is iedereen eigenlijk zo anti apple..
bedoel maarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mensen hebben geen geld en hebben het nog nooit gebruikt, maar omdat het hip is, is het hip om het af te zeiken.
Maar op Fok! kan dat niet. Het is of zwart of wit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
bedoel maarals je een mac gewend bent is het niets anders dan een pc (op een paar toetsen en muisklik dingen na). Tuurlijk het is wat duurder, maar je krijgt er zat voor terug.
dus ik vind dat pc vs apple beetje onzin. Ik gebruik dagelijks windows en mac, en ben over beiden tevrden. Alleen trekt mijn iMac meer omdat het meer voor creatieve doeleinden is, en ik dus niet moeilijk hoef te doen met lelijk office verslagen
Doodlejump is fucking epic.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Paul het volgende:
[..]
JAWEL ik heb doodle jump er op gezet en pokeren, als ik dan bij mijn papa ben ga ik dat doen
[ afbeelding ]
Ik ben dus opgegroeid met apple, maar heb zelf een pc.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben niet anti, ik heb gewoon zoiets van
Door het kleurengamma.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben dus opgegroeid met apple, maar heb zelf een pc.
Moet altijd erg wennen aan het appeltoetsje overal, maar het scherm/resolutie is zoveel mooier van een apple computer, waar het aan ligt weet ik niet. Echt foto's zien er veel mooier uit!
Voor video editing en fotografiebewerking wordt ook altijd apple aangeprezen..
Volgens mij stelt Apple het standaard af op 1,3 en in Windows staat het op 1,0 of 1,1 oid. Kijk maar eens bij Systeemvoorkeuren bij Beeldscherm. Waarom werkt mijn bedrijf met Windows.quote:
Misschien moet je eens een beter scherm voor je pc kopen. Eizo ofzo...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben dus opgegroeid met apple, maar heb zelf een pc.
Moet altijd erg wennen aan het appeltoetsje overal, maar het scherm/resolutie is zoveel mooier van een apple computer, waar het aan ligt weet ik niet. Echt foto's zien er veel mooier uit!
Voor video editing en fotografiebewerking wordt ook altijd apple aangeprezen..
Zeg kutwaus, je zegt toch dat je dat filmpje hebt bekeken? Dan weet je dat er ook een 3G + WiFi model komt. Ook heeft Apple een iPad-versie gemaakt van iWork. En scholen zonder WiFi.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:17 schreef Bee-R34 het volgende:
wat kan die iPad eigenlijk? Ziet er namelijk niet zo sepctaculair uit.. een vergrote iPhone ofzo.
* filmpje gekeken op apple
hmm.. toch kan het wel handig zijn voor mn studie, waarbij je veel op internet zit en personen emailt. maarja, zolang wifi nogal beperkt is in nederland weet ik niet hoe groot de hype gaat worden. Weet niet eens of mijn school wifi heeft.. iemand een idee of er ook een soort text app op zit/kan komen? zoals pages ofzo? Mocht dat erop komen, is het voor mij (voor school) toch wel beter... denk ik... eerst zien
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zeg kutwaus, je zegt toch dat je dat filmpje hebt bekeken? Dan weet je dat er ook een 3G + WiFi model komt. Ook heeft Apple een iPad-versie gemaakt van iWork. En scholen zonder WiFi.Dat is een topic waard.
lolquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:51 schreef J.Herrer het volgende:
iPad
[ afbeelding ]
Maar toch wil ik stiekem ook zo'n ding hebben
ja maar je hebt hoe dan ook verbinding nodig, wifi (in restaurants, scholen) of G, en ik dacht te lezen dat dat "opwaardeerbaar" is ofzo net als prepaidquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:58 schreef J.Herrer het volgende:
3G(s) is volgens mij gewoon wireless
Maar een kleine laptop is natuurlijk weer niet hip hequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, het 3G-bereik in Nederland is echt geweldig.
Oh, en als je hem gaat gebruiken als e-reader kan je beter een echte e-reader kopen.
Met tekstverwerking, denk eens na hoe dit typt. Je kan je vingers niet op het toetsenbord laten rusten, en aangezien het scherm evenwijdig is met het toetsenbord zie je dus óf niet wat je typt, óf je moet heel krom typen. Beter koop je gewoon een kleine laptop.
Waarom moet je ermee tekstverwerken?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, het 3G-bereik in Nederland is echt geweldig.
Oh, en als je hem gaat gebruiken als e-reader kan je beter een echte e-reader kopen.
Met tekstverwerking, denk eens na hoe dit typt. Je kan je vingers niet op het toetsenbord laten rusten, en aangezien het scherm evenwijdig is met het toetsenbord zie je dus óf niet wat je typt, óf je moet heel krom typen. Beter koop je gewoon een kleine laptop.
mij gaat het niet om de hip maar om de gebruiksvriendelijkheid.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Maar een kleine laptop is natuurlijk weer niet hip he
Waarom? Je denkt toch niet echt dat er mensen zijn die met zo'n lillike Kindle gezien willen worden? Brakke zwartwitdingen waar je verder geen kont mee kunt, die hebben toch nooit een kans van slagen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:05 schreef CaptainCookie het volgende:
omdat het wel zo handig is als ik tijdens studieuren niet heen en weer moet lopen van lokaal tot lokaal en gewoon gelijkertijd op internet EN notities kan invoeren, zodat ik thuis minder werk hebquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom moet je ermee tekstverwerken?
Dat ding is toch voor muziek, films en internet
Voor wat dat ding kan vind ik een laptop gebruiksvriendelijker. Dan kan je typen op een toetsenbord.. Revolutionair!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
mij gaat het niet om de hip maar om de gebruiksvriendelijkheid.
wat ik in het filmpje van apple zag was dat typen gewoon goed te doen is..
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Met tekstverwerking, denk eens na hoe dit typt.
quote:"iPad also comes with Bluetooth 2.1 + EDR, letting you connect to devices like wireless headphones or the Apple Wireless Keyboard."
Dat kan sowieso niet, zonder multitaskingquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:19 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
omdat het wel zo handig is als ik tijdens studieuren niet heen en weer moet lopen van lokaal tot lokaal en gewoon gelijkertijd op internet EN notities kan invoeren, zodat ik thuis minder werk heb
Vandaar dat ze zo tof iWorks ervoor gemaakt hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom moet je ermee tekstverwerken?
Dat ding is toch voor muziek, films en internet
Leuk, mag je nog los een toetsenbord meenemen. ECHT!! Ziet nou niemand dat je dan alsnog gewoon een laptop aan het meesjouwen bentquote:
En datquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet, zonder multitasking
aleen is een macbook 900 en een ipad ong. 450quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo tof iWorks ervoor gemaakt hebben.
[..]
Leuk, mag je nog los een toetsenbord meenemen. ECHT!! Ziet nou niemand dat je dan alsnog gewoon een laptop aan het meesjouwen bent?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
aleen is een macbook 900 en een ipad ong. 450
mar wat je dus niet kan, is zoals op een laptop/desktop op internet dingen op zoeken en textverwerken?
dan vind ik het niet eens waard. dure ipod touch dus
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waarom werkt mijn bedrijf met Windows.
Wat is je punt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:38 schreef First het volgende:
[..]Microsoft had vroeger zelfs een hele zooi aandelen in Apple
.
Inderdaad sterf Apple sterfquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:58 schreef James1988 het volgende:
Microsoft heeft Apple jaren terug van de ondergang gered. Ik heb er nog iedere dag spijt van
Ti's een beetje net zoiets als zeggen dat Microsoft kut is omdat Office vroeger voornamelijk voor Macs uitkwam omdat Windows nog niet eens bestond.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:00 schreef First het volgende:
[..]
Inderdaad sterf Apple sterf![]()
Kut Apple hippies ook altijd
hearhearquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:26 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dat mensen op een Windows-bak Mac OS X willen installeren, ok
Maar dat mensen een Windows OS op een Apple willen zetten...WAAROM?!
Ik ben ook een redelijke Applehoer :$ Maar ik snap de fuzz om de iPad niet. Ik heb geen idee welk gat het op zou moeten vullen, ik mis niets tussen mijn iPhone en MacBook Pro
Zolang Apple geen kleine laptop dropt blijft het kut ws.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo tof iWorks ervoor gemaakt hebben.
[..]
Leuk, mag je nog los een toetsenbord meenemen. ECHT!! Ziet nou niemand dat je dan alsnog gewoon een laptop aan het meesjouwen bent?
De grap van die E-readers is toch juist dat ze zo neutraal mogelijk zijn, zodat je geen koppijn krijgt als je uren leest?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Waarom? Je denkt toch niet echt dat er mensen zijn die met zo'n lillike Kindle gezien willen worden? Brakke zwartwitdingen waar je verder geen kont mee kunt, die hebben toch nooit een kans van slagen.
Vraagje, hoe werk jij tot nu toe met je TFT-scherm en wat doe je er zoal mee? Juist, lezen. Geen probleem dus om dat ook op de iPad te doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zolang Apple geen kleine laptop dropt blijft het kut ws.![]()
Maargoed, iedereen moet lekker zelf kopen waar hij zin in heeft...
[..]
De grap van die E-readers is toch juist dat ze zo neutraal mogelijk zijn, zodat je geen koppijn krijgt als je uren leest?
Lezen van 'n forum, en nieuwsberichtjes enzo is wel andere koek als 200 bladzijdes lezen.. Dat heb ik liever gewoon in papiervorm. (zo'n e-reader lijkt me uberhaubt n beetje zinloos)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vraagje, hoe werk jij tot nu toe met je TFT-scherm en wat doe je er zoal mee? Juist, lezen. Geen probleem dus om dat ook op de iPad te doen.
Ohja, onbewust ben je toch constant aan het lezen. Maar goed, de fora staan ook vol van mensen die helemala knetterbek worden van het scherm van de iPad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Lezen van 'n forum, en nieuwsberichtjes enzo is wel andere koek als 200 bladzijdes lezen.. Dat heb ik liever gewoon in papiervorm. (zo'n e-reader lijkt me uberhaubt n beetje zinloos)
nietzmanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha, heeft 'ie er nog niet eens een?
Wat een fokking cancerloser.
Ik vind je nerderig, niet zeikerig..was een correctie!quote:
Kijk, hier ga je al..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:06 schreef nietzman het volgende:
Wat kom je doen trouwens, fucking nobody die je er bent.
Okay!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:06 schreef RichCalibier het volgende:
Vergeef me.
Haha, dacht je dat!quote:
Zegt de nobody met zo'n usernamequote:
Daar!quote:
Ik ken je ja.quote:
Niet een bijzonder goed verhaal dat je denkt te hebben. Weet je zeker dat je daar genoeg aan hebt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:08 schreef RichCalibier het volgende:
Ik ken je ja.
Soms zeggen weinig woorden genoeg, word up bro!
Ja, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet een bijzonder goed verhaal dat je denkt te hebben. Weet je zeker dat je daar genoeg aan hebt?
Ja.quote:
Aaaah wat gay.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:13 schreef RichCalibier het volgende:
Oja, apple is goed trouwens, op zekere hoogte!
Iedereen is wel een beetje gay denk ik.quote:
Oke, kritisch genoeg dacht ik zo!quote:
Kankertopickick.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |