[Michael]That's just ignorant[/]quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:26 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, want Apple-troep is per definitie al kapot.
ja je heb je geboorte datum ergens ingevuld waar ik net keekquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ WANNEER IK JARIG BEN JONGE
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
HahaLOLzor, dat gaat allemaal van je erfenis af
Hij draagt rode broeken en overhemdenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Hij draagt zeker ook alleen maar coltruien en spijkerbroeken
Een rode designer bril, dat heeft ie al gezegtquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En zeker ook zo een Joop Braakhekke brilletje of Youp van't Hek?
Zoiets ja, alleen wel kleinerquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En zeker ook zo een Joop Braakhekke brilletje of Youp van't Hek?
Ohja, dat is waar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een rode designer bril, dat heeft ie al gezegt
Moet ik daar nou blij mee zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jep. Hij voldoet aan de stereotype Apple gebruiker.
Ik heb geen rode broek, groene trui en een designerbril.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jep. Hij voldoet aan de stereotype Apple gebruiker.
Dus er mag op gestampt wordenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:11 schreef Leghorn. het volgende:
Dat je papa maar wormen krijgt.
Net zoals Apple.
Omdat het fris is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Waarom hebben ze Apple destijds Apple genoemd?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Waarom hebben ze Apple destijds Apple genoemd? Die dingen rotten als je ze een paar dagen laat liggen.
quote:Steve Jobs was in de jaren zeventig fruitariėr en kwam volgens eigen zeggen zo op het idee de firma “Apple“ te noemen:
I was actually a fruitarian at that point in time. I ate only fruit. Now I'm a garbage can like everyone else. And we were about three months late in filing a fictitious business name so I threatened to call the company Apple Computer unless someone suggested a more interesting name by five o'clock that day. Hoping to stimulate creativity. And it stuck. And that's why we're called Apple.[2]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |