quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:11 schreef Leghorn. het volgende:
Dat je papa maar wormen krijgt.
Net zoals Apple.
Mijn papa zegt ook altijd van:quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
De mijnes is ook al jaaaaaren applefreak.
En nu heeft ie onlangs XP op zn mac geinstalleerd
Koop dan gewoon een PC lamlul!
Nee, want een gewone PC loopt altijd vast en een Mac nooit!!!
Ehmz, een Mac met XP erop loopt net zo vaak, zoniet vaker, vast dan een PC pa. Dat ligt aan het OS en niet aan de hardware
Maargoed, dat is er bij hem niet meer uit te krijgen ben ik bang
Oh hehe ik snap hemquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef illusions het volgende:
Hij spelt McDonald's zeker ook verkeerd.
Dat mensen op een Windows-bak Mac OS X willen installeren, okquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
Ehmz, een Mac met XP erop loopt net zo vaak, zoniet vaker, vast dan een PC pa. Dat ligt aan het OS en niet aan de hardware
Dat zal moeilijk gaan, want Apple-troep is per definitie al kapot.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is zelfs zo erg dat Paul niet aan de apple spullen van zijn vader mag komen omdat hij het anders sloopt
JAWEL ik heb doodle jump er op gezet en pokeren, als ik dan bij mijn papa ben ga ik dat doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is zelfs zo erg dat Paul niet aan de apple spullen van zijn vader mag komen omdat hij het anders sloopt
Hij ging wel koffie halen bij de opening van Starbucks en hij heeft een roodachtige brilquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:21 schreef Jahr00n het volgende:
Zit ie ook in de Starbucks met z'n hippe bril?
Vraag een apple product voor je verjaardag, nog 2 nachtjes en dan is het zo verquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Paul het volgende:
[..]
JAWEL ik heb doodle jump er op gezet en pokeren, als ik dan bij mijn papa ben ga ik dat doen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:26 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, want Apple-troep is per definitie al kapot.
HOE WEET JIJ WANNEER IK JARIG BEN JONGEquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag een apple product voor je verjaardag, nog 2 nachtjes en dan is het zo ver
Net zoals Apple.
[Michael]That's just ignorant[/]quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:26 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, want Apple-troep is per definitie al kapot.
ja je heb je geboorte datum ergens ingevuld waar ik net keekquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ WANNEER IK JARIG BEN JONGE
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
HahaLOLzor, dat gaat allemaal van je erfenis af
Hij draagt rode broeken en overhemdenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Hij draagt zeker ook alleen maar coltruien en spijkerbroeken
Een rode designer bril, dat heeft ie al gezegtquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En zeker ook zo een Joop Braakhekke brilletje of Youp van't Hek?
Zoiets ja, alleen wel kleinerquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En zeker ook zo een Joop Braakhekke brilletje of Youp van't Hek?
Ohja, dat is waar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een rode designer bril, dat heeft ie al gezegt
Moet ik daar nou blij mee zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jep. Hij voldoet aan de stereotype Apple gebruiker.
Ik heb geen rode broek, groene trui en een designerbril.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dus er mag op gestampt wordenquote:
Net zoals Apple.
Omdat het fris is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Waarom hebben ze Apple destijds Apple genoemd?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Waarom hebben ze Apple destijds Apple genoemd? Die dingen rotten als je ze een paar dagen laat liggen.
quote:Steve Jobs was in de jaren zeventig fruitariër en kwam volgens eigen zeggen zo op het idee de firma “Apple“ te noemen:
I was actually a fruitarian at that point in time. I ate only fruit. Now I'm a garbage can like everyone else. And we were about three months late in filing a fictitious business name so I threatened to call the company Apple Computer unless someone suggested a more interesting name by five o'clock that day. Hoping to stimulate creativity. And it stuck. And that's why we're called Apple.[2]
Nee dat was '1 of ander fruitbedrijf.'quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Forrest Gump had toch aandelen in Apple?
en ik danquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
+veulquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef Focusrite het volgende:
Kan maar 1 ding tegen je zeggen,,,
Je opvoeding is perfect!!!
Apple is gewoon alles!
ik ben zelf producer en ik weet niet of ooit iemand lekker muziek heeft kunne maken op een windows pc? (ik bedoel hier niet mee onze FL studio maatjes maar echte producers)
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef Focusrite het volgende:
oja hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee dat was '1 of ander fruitbedrijf.'
geenstijl taalquote:
Als jij er gelukkig van wordt, dan moet je het gewoon doenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef Focusrite het volgende:
Apple is gewoon alles!
ik ben zelf producer en ik weet niet of ooit iemand lekker muziek heeft kunne maken op een windows pc? (ik bedoel hier niet mee onze FL studio maatjes maar echte producers)
oefenen voor schiphol perhaps, kijken of het formaat te doen isquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:01 schreef Sneijder5 het volgende:
Waarom gaat hij op zijn iPod, Imac of apple laptop zitten?
Dus je pa is fervent fapper?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn papa zegt ook altijd van:
JA BIJ DE PC GAAT DAT ZO STOM MET DINGEN WISSEN, DE APPLE DIE VERWIJDERT IN IEDER GEVAL ALLES VAN JE COMPUTER , Apple
Ableton live, Steinberg Cubase, Reason 4 werken allemaal prima op een pc hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef Focusrite het volgende:
Apple is gewoon alles!
maar garageband nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ableton live, Steinberg Cubase, Reason 4 werken allemaal prima op een pc hoor
Joah! Met zo'n printer met lintpapier en zo'n piepende naaldquote:
Dat is zo frustrerendquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
OMMMMMMMMMMMMMMMG DAT SPEL HAD IK OOK, hoe heet datquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Joah! Met zo'n printer met lintpapier en zo'n piepende naald
en:
[ afbeelding ]
Stuntcopter!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef Paul het volgende:
[..]
OMMMMMMMMMMMMMMMG DAT SPEL HAD IK OOK, hoe heet dat
Ken sowieso de 1e en 3e , de 2e twijfel ik overquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stuntcopter!![]()
Wellicht dat je deze games ook had
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger
Ome Steve was destijds veganist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Waarom hebben ze Apple destijds Apple genoemd? Die dingen rotten als je ze een paar dagen laat liggen.
Ik produceer ook en mijn Protools / Renoise / Wavelab loopt als een trein op mijn windows PCquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef Focusrite het volgende:
Apple is gewoon alles!
Joah! Ik kan hem nu nog horen, net of je een kat door een gehaktmolen haaltquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Joah! Met zo'n printer met lintpapier en zo'n piepende naald
Ableton live werkt prima hier. (windows 7, corei7 + ssd).quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef Focusrite het volgende:
Apple is gewoon alles!
Nee, dat is geld weg gooien. Koop dan een fatsoenlijke synthesizer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:04 schreef Pudding_broodje het volgende:
Apple zal alleen ooit intressant worden voor mij als ik muziek producer word.
Ik ben niet anti, ik heb gewoon zoiets vanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Bee-R34 het volgende:
waarom is iedereen eigenlijk zo anti apple..
Mensen hebben geen geld en hebben het nog nooit gebruikt, maar omdat het hip is, is het hip om het af te zeiken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Bee-R34 het volgende:
waarom is iedereen eigenlijk zo anti apple..
bedoel maarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mensen hebben geen geld en hebben het nog nooit gebruikt, maar omdat het hip is, is het hip om het af te zeiken.
Maar op Fok! kan dat niet. Het is of zwart of wit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
bedoel maarals je een mac gewend bent is het niets anders dan een pc (op een paar toetsen en muisklik dingen na). Tuurlijk het is wat duurder, maar je krijgt er zat voor terug.
dus ik vind dat pc vs apple beetje onzin. Ik gebruik dagelijks windows en mac, en ben over beiden tevrden. Alleen trekt mijn iMac meer omdat het meer voor creatieve doeleinden is, en ik dus niet moeilijk hoef te doen met lelijk office verslagen
Doodlejump is fucking epic.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Paul het volgende:
[..]
JAWEL ik heb doodle jump er op gezet en pokeren, als ik dan bij mijn papa ben ga ik dat doen
[ afbeelding ]
Ik ben dus opgegroeid met apple, maar heb zelf een pc.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben niet anti, ik heb gewoon zoiets van
Door het kleurengamma.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben dus opgegroeid met apple, maar heb zelf een pc.
Moet altijd erg wennen aan het appeltoetsje overal, maar het scherm/resolutie is zoveel mooier van een apple computer, waar het aan ligt weet ik niet. Echt foto's zien er veel mooier uit!
Voor video editing en fotografiebewerking wordt ook altijd apple aangeprezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |