Volgens mij stelt Apple het standaard af op 1,3 en in Windows staat het op 1,0 of 1,1 oid. Kijk maar eens bij Systeemvoorkeuren bij Beeldscherm. Waarom werkt mijn bedrijf met Windows.quote:
Misschien moet je eens een beter scherm voor je pc kopen. Eizo ofzo...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben dus opgegroeid met apple, maar heb zelf een pc.
Moet altijd erg wennen aan het appeltoetsje overal, maar het scherm/resolutie is zoveel mooier van een apple computer, waar het aan ligt weet ik niet. Echt foto's zien er veel mooier uit!
Voor video editing en fotografiebewerking wordt ook altijd apple aangeprezen..
Zeg kutwaus, je zegt toch dat je dat filmpje hebt bekeken? Dan weet je dat er ook een 3G + WiFi model komt. Ook heeft Apple een iPad-versie gemaakt van iWork. En scholen zonder WiFi.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:17 schreef Bee-R34 het volgende:
wat kan die iPad eigenlijk? Ziet er namelijk niet zo sepctaculair uit.. een vergrote iPhone ofzo.
* filmpje gekeken op apple
hmm.. toch kan het wel handig zijn voor mn studie, waarbij je veel op internet zit en personen emailt. maarja, zolang wifi nogal beperkt is in nederland weet ik niet hoe groot de hype gaat worden. Weet niet eens of mijn school wifi heeft.. iemand een idee of er ook een soort text app op zit/kan komen? zoals pages ofzo? Mocht dat erop komen, is het voor mij (voor school) toch wel beter... denk ik... eerst zien
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zeg kutwaus, je zegt toch dat je dat filmpje hebt bekeken? Dan weet je dat er ook een 3G + WiFi model komt. Ook heeft Apple een iPad-versie gemaakt van iWork. En scholen zonder WiFi.Dat is een topic waard.
lolquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:51 schreef J.Herrer het volgende:
iPad
[ afbeelding ]
Maar toch wil ik stiekem ook zo'n ding hebben
ja maar je hebt hoe dan ook verbinding nodig, wifi (in restaurants, scholen) of G, en ik dacht te lezen dat dat "opwaardeerbaar" is ofzo net als prepaidquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:58 schreef J.Herrer het volgende:
3G(s) is volgens mij gewoon wireless
Maar een kleine laptop is natuurlijk weer niet hip hequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, het 3G-bereik in Nederland is echt geweldig.
Oh, en als je hem gaat gebruiken als e-reader kan je beter een echte e-reader kopen.
Met tekstverwerking, denk eens na hoe dit typt. Je kan je vingers niet op het toetsenbord laten rusten, en aangezien het scherm evenwijdig is met het toetsenbord zie je dus óf niet wat je typt, óf je moet heel krom typen. Beter koop je gewoon een kleine laptop.
Waarom moet je ermee tekstverwerken?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, het 3G-bereik in Nederland is echt geweldig.
Oh, en als je hem gaat gebruiken als e-reader kan je beter een echte e-reader kopen.
Met tekstverwerking, denk eens na hoe dit typt. Je kan je vingers niet op het toetsenbord laten rusten, en aangezien het scherm evenwijdig is met het toetsenbord zie je dus óf niet wat je typt, óf je moet heel krom typen. Beter koop je gewoon een kleine laptop.
mij gaat het niet om de hip maar om de gebruiksvriendelijkheid.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Maar een kleine laptop is natuurlijk weer niet hip he
Waarom? Je denkt toch niet echt dat er mensen zijn die met zo'n lillike Kindle gezien willen worden? Brakke zwartwitdingen waar je verder geen kont mee kunt, die hebben toch nooit een kans van slagen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:05 schreef CaptainCookie het volgende:
omdat het wel zo handig is als ik tijdens studieuren niet heen en weer moet lopen van lokaal tot lokaal en gewoon gelijkertijd op internet EN notities kan invoeren, zodat ik thuis minder werk hebquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom moet je ermee tekstverwerken?
Dat ding is toch voor muziek, films en internet
Voor wat dat ding kan vind ik een laptop gebruiksvriendelijker. Dan kan je typen op een toetsenbord.. Revolutionair!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
mij gaat het niet om de hip maar om de gebruiksvriendelijkheid.
wat ik in het filmpje van apple zag was dat typen gewoon goed te doen is..
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Met tekstverwerking, denk eens na hoe dit typt.
quote:"iPad also comes with Bluetooth 2.1 + EDR, letting you connect to devices like wireless headphones or the Apple Wireless Keyboard."
Dat kan sowieso niet, zonder multitaskingquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:19 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
omdat het wel zo handig is als ik tijdens studieuren niet heen en weer moet lopen van lokaal tot lokaal en gewoon gelijkertijd op internet EN notities kan invoeren, zodat ik thuis minder werk heb
Vandaar dat ze zo tof iWorks ervoor gemaakt hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom moet je ermee tekstverwerken?
Dat ding is toch voor muziek, films en internet
Leuk, mag je nog los een toetsenbord meenemen. ECHT!! Ziet nou niemand dat je dan alsnog gewoon een laptop aan het meesjouwen bentquote:
En datquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet, zonder multitasking
aleen is een macbook 900 en een ipad ong. 450quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo tof iWorks ervoor gemaakt hebben.
[..]
Leuk, mag je nog los een toetsenbord meenemen. ECHT!! Ziet nou niemand dat je dan alsnog gewoon een laptop aan het meesjouwen bent?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
aleen is een macbook 900 en een ipad ong. 450
mar wat je dus niet kan, is zoals op een laptop/desktop op internet dingen op zoeken en textverwerken?
dan vind ik het niet eens waard. dure ipod touch dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |