quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waarom werkt mijn bedrijf met Windows.
Wat is je punt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:38 schreef First het volgende:
[..]Microsoft had vroeger zelfs een hele zooi aandelen in Apple
.
Inderdaad sterf Apple sterfquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:58 schreef James1988 het volgende:
Microsoft heeft Apple jaren terug van de ondergang gered. Ik heb er nog iedere dag spijt van
Ti's een beetje net zoiets als zeggen dat Microsoft kut is omdat Office vroeger voornamelijk voor Macs uitkwam omdat Windows nog niet eens bestond.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:00 schreef First het volgende:
[..]
Inderdaad sterf Apple sterf![]()
Kut Apple hippies ook altijd
hearhearquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:26 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dat mensen op een Windows-bak Mac OS X willen installeren, ok
Maar dat mensen een Windows OS op een Apple willen zetten...WAAROM?!
Ik ben ook een redelijke Applehoer :$ Maar ik snap de fuzz om de iPad niet. Ik heb geen idee welk gat het op zou moeten vullen, ik mis niets tussen mijn iPhone en MacBook Pro
Zolang Apple geen kleine laptop dropt blijft het kut ws.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo tof iWorks ervoor gemaakt hebben.
[..]
Leuk, mag je nog los een toetsenbord meenemen. ECHT!! Ziet nou niemand dat je dan alsnog gewoon een laptop aan het meesjouwen bent?
De grap van die E-readers is toch juist dat ze zo neutraal mogelijk zijn, zodat je geen koppijn krijgt als je uren leest?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Waarom? Je denkt toch niet echt dat er mensen zijn die met zo'n lillike Kindle gezien willen worden? Brakke zwartwitdingen waar je verder geen kont mee kunt, die hebben toch nooit een kans van slagen.
Vraagje, hoe werk jij tot nu toe met je TFT-scherm en wat doe je er zoal mee? Juist, lezen. Geen probleem dus om dat ook op de iPad te doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zolang Apple geen kleine laptop dropt blijft het kut ws.![]()
Maargoed, iedereen moet lekker zelf kopen waar hij zin in heeft...
[..]
De grap van die E-readers is toch juist dat ze zo neutraal mogelijk zijn, zodat je geen koppijn krijgt als je uren leest?
Lezen van 'n forum, en nieuwsberichtjes enzo is wel andere koek als 200 bladzijdes lezen.. Dat heb ik liever gewoon in papiervorm. (zo'n e-reader lijkt me uberhaubt n beetje zinloos)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vraagje, hoe werk jij tot nu toe met je TFT-scherm en wat doe je er zoal mee? Juist, lezen. Geen probleem dus om dat ook op de iPad te doen.
Ohja, onbewust ben je toch constant aan het lezen. Maar goed, de fora staan ook vol van mensen die helemala knetterbek worden van het scherm van de iPad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Lezen van 'n forum, en nieuwsberichtjes enzo is wel andere koek als 200 bladzijdes lezen.. Dat heb ik liever gewoon in papiervorm. (zo'n e-reader lijkt me uberhaubt n beetje zinloos)
nietzmanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha, heeft 'ie er nog niet eens een?
Wat een fokking cancerloser.
Ik vind je nerderig, niet zeikerig..was een correctie!quote:
Kijk, hier ga je al..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:06 schreef nietzman het volgende:
Wat kom je doen trouwens, fucking nobody die je er bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |