2 x douchen, 2 handdoeken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:55 schreef nattermann het volgende:
2 handdoeken op 1 dagTS fapt wel héél erg veel
Bang dat je vies wordt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
2 x douchen, 2 handdoeken.
Meestal was ik me voordat ik een handdoek gebruik. Dus wat smeer je dan aan een handdoek... hooguit wat waterquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
Ik heb net dus in een discussie gelezen dat er echt mensen zijn een hele week met een handoek doen om zich mee af te drogen.
Nu weet ik dat ik misschien overdrijf met 2 handdoeken met dag maar een week met een handoek doen is toch ook wel weer een uiterste.
Ik vind het echt een hele gore gedachte...en dat is dus meteen mijn klacht.
TS fapt niet zo vaak hoor, nou ja, wel met enige regelmaat haar man.....quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:55 schreef nattermann het volgende:
2 handdoeken op 1 dagTS fapt wel héél erg veel
Nee, maar wel huidschilfers die er af komen en ook maak ik mijn intieme delen gewoon goed droog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef cerror het volgende:
Je komt uitgezeept en afgestoomd uit de douche en je denkt alsnog dat je vol beestjes zit?
hahaha dat dus, de gedachte alleen al....quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik doe 2 dagen met een handdoek.
Dag 1 voor mijn lichaam en de dag daarna voor mijn haren.
Ik was mijn haren om de dag namelijk dus komt zo prima uit![]()
Wel dus iedere dag schone voor lichaam.
Ik moet er toch niet aan denken dat ik net mijn gezicht afveeg met het stukje dat gisteren mijn kont heeft gedroogd
Duw je er een handdoek in ofzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, maar wel huidschilfers die er af komen en ook maak ik mijn intieme delen gewoon goed droog.
Daarnaast, maak een handoek iedere dag even nat en hang hem op, gaat na een paar daagjes echt wel muf ruiken hoor.
Denk je nou echt dat je dat merkt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken dat ik net mijn gezicht afveeg met het stukje dat gisteren mijn kont heeft gedroogd
nee, maar ik aai er ook niet overheen, als je je intieme delen niet goed droog maakt kan dat infecties geven en dat lijkt me niet zo prettig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Duw je er een handdoek in ofzo
whahaha, TS is ten eerste vrouw, woont al bijna 10 jaar op haar eigen, heeft een man en 2 kinderen en doet dus iedere dag zo'n 3 wassen draaienquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:02 schreef Levolution het volgende:
TS woont nog thuis en heeft schijt omdat mama toch wel de was doet
quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar ach, zolang ze maar geen week met een washandje doen.
Nee, tuurlijk niet. Daar kun je gemakkelijk een maand mee doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Meid waar haal je de kracht vandaan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
whahaha, TS is ten eerste vrouw, woont al bijna 10 jaar op haar eigen, heeft een man en 2 kinderen en doet dus iedere dag zo'n 3 wassen draaien
Maar je zat dicht in de buurt...
Nee,maar gaat om het ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 02:02 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je dat merkt?
Uit 't stopcontact vermoed ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:09 schreef Phlorian het volgende:
[..]
Meid waar haal je de kracht vandaan?
Die spoel je toch gewoon uit onder de douche?quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Precies, de volgende dag ruik je het toch niet meerquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:14 schreef Equites het volgende:
Ik gebruik ze ook 1 week, kan makkelijk je komt toch schoon uit die douche zetten. Savonds wel ff fappen erop, maar das ook grotendeels vocht..
Oh? Ik gooi ze met stront en al de wasmachine in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:15 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Die spoel je toch gewoon uit onder de douche?
Wat kunnen mannen toch smerig zijn soms hequote:Op donderdag 28 januari 2010 02:15 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Precies, de volgende dag ruik je het toch niet meer
Nee, die drogen niet zo goed. De tong hangt te ver buitenboord. Het topic gaat over handdoeken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:18 schreef padlarf het volgende:
"het gaat om het ideeeeeeee" Labiele, zwakzinnige, aanstellerige, irrationele kutmongolen!![]()
![]()
![]()
Behalve dan dat je alles behalve schoon de douche uit komt. Hang je handdoek na gebruik en eens onder een microscoop. Of zet je microscoop op de kut van je vriendin for that matter.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:14 schreef Equites het volgende:
Ik gebruik ze ook 1 week, kan makkelijk je komt toch schoon uit die douche zetten. Savonds wel ff fappen erop, maar das ook grotendeels vocht..
quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Wat kunnen mannen toch smerig zijn soms he![]()
Misschien reukorgaan eens laten nakijken?
- wat niet weet dat niet deertquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:22 schreef Tassiepassie het volgende:
Dus als een vrouw haar intieme delen al een week niet gewassen heeft douw je ''hem'' er gewoon in in het donker, want je ziet tenslotte geen viezigheid dan en ruiken kunnen jullie blijkbaar ook niet.....![]()
Dat je iets niet ziet wil niet zeggen dat het er niet is.
ben zo blij dat ik geen man ben danquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:27 schreef Phlorian het volgende:
[..]
- wat niet weet dat niet deert
- wie niet neukt die masturbeert
- een lul heeft geen neus
Die hebben we juist uitgeschakeld ivm een zekere zure sloot.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Wat kunnen mannen toch smerig zijn soms he![]()
Misschien reukorgaan eens laten nakijken?
Ik heb echt geen smetvrees, dat is ook niet mogenlijk in dit huishouden, maar je kan mij niet wijsmaken dat een handoek na een week iedere dag afdrogen nog net zo fris en schoon is als waneer je hem schoon uit de wasdroger of kast pakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:19 schreef padlarf het volgende:
Probeer ook eens je handdoek niet in de badkamer op te hangen, dan droogt ie wel goed en gaat ie ook niet stinken
Heb jij dan zo'n kleintje dat je je neus daarin moet steken om effect te hebben?quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die hebben we juist uitgeschakeld ivm een zekere zure sloot.
Zet je toch te denken waar je mee te maken hebt als volgende keer manlief's taas ter hand neemt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ben zo blij dat ik geen man ben dan
Oh god, vrouwen die dat soort vragen stellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Heb jij dan zo'n kleintje dat je je neus daarin moet steken om effect te hebben?
Jullie hormoonteven zijn meestal al op een km afstand te ruiken. Vooral de teefjes met pittig kapsel die graag ongeschoren in een tuinbroek rondlopen. Daar heb je geen kleine lul of een jodenneus voor nodig om dat op te merken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Heb jij dan zo'n kleintje dat je je neus daarin moet steken om effect te hebben?
Jaar of 10 kan zat met een tandenborstel. Uns ben zunig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb echt geen smetvrees, dat is ook niet mogenlijk in dit huishouden, maar je kan mij niet wijsmaken dat een handoek na een week iedere dag afdrogen nog net zo fris en schoon is als waneer je hem schoon uit de wasdroger of kast pakt.
Maar gok dat de meeste mannen hier ook handig een jaar doen met een tandenborstel ofzo.
Wat ben ik blij dat mijn man wel wat hygienische kennis heeft meegrekregen tijden zijn opvoeding.
Ik heb er net even aan geroken, en hij ruikt inderdaad niet naar wasverzachter, wat blijkbaar synoniem staat voor frisquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb echt geen smetvrees, dat is ook niet mogenlijk in dit huishouden, maar je kan mij niet wijsmaken dat een handoek na een week iedere dag afdrogen nog net zo fris en schoon is als waneer je hem schoon uit de wasdroger of kast pakt.
Mijn was ruikt nooit naar wasverzachter, gebruik wel wasverzachter maar zonder geurtjes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik heb er net even aan geroken, en hij ruikt inderdaad niet naar wasverzachter, wat blijkbaar synoniem staat voor fris. Maar ook zeker niet muf.
Ahgossie wist niet dat je boos werd, wilde geen gevoelig snaartje raken hoor.....quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jullie hormoonteven zijn meestal al op een km afstand te ruiken. Vooral de teefjes met pittig kapsel die graag ongeschoren in een tuinbroek rondlopen. Daar heb je geen kleine lul of een jodenneus voor nodig om dat op te merken.
Zodat het kroost straks alleen nog maar sla en wortels verdraagt zonder te stikken in een keelgezwelquote:Op donderdag 28 januari 2010 04:07 schreef twiFight het volgende:
En niet gaan janken als je kinderen ziek worden he, dat doe je zelf. En nee, dat komt niet door vieze bacterien, dat komt omdat ze door jou geen weerstand hebben. Maar vooral zo doorgaan hoor mammie, je bent echt een supermoeder! Niet vergeten overal in huis antibacteriele zeep neer te zetten he!
drie wassen per dagquote:Op donderdag 28 januari 2010 05:52 schreef TimKuik het volgende:
Godverdomme wat een wijventopic. 3 wassen per dag draaien
. Ga eens iets doen met je leven ipv je druk maken hoe lang je je handdoek kan gebruiken.
Twee keer per dag douchenquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk! Zoveel handdoeken heb ik niet eens, ik heb er hooguit tien denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:06 schreef r3gi3boy het volgende:
Moet je je voorstellen dat iedereen er zo'n belachelijke fobie m.b.t. het handdoekengebruik op na houdt?
Een huishouden van 4, iedereen 2 handdoeken per dag = 8. Betekent dat je per week 56 handdoeken gebruikt![]()
![]()
Ik bezit slechts 3 handdoeken in totaal, hoe wil ik dat gaan bolwerken?
ZIEK FIGUUR, ZESENVIJFTIG HANDDOEKEN PER WEEK, DENK TOCH GODVERREDOMME EENS NA!!!!
De oplossing:quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:06 schreef r3gi3boy het volgende:
3 * 3 * 7 = 63quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:05 schreef snakelady het volgende:
TS is ten eerste vrouw, woont al bijna 10 jaar op haar eigen, heeft een man en 2 kinderen en doet dus iedere dag zo'n 3 wassen draaien
Wat een falerquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Een vriend van me wisselt elke dag zijn handdoek omdat hij het smerig vind dat hij met de handdoek waar hij zijn reet mee heeft gedroogd de volgende dag door zijn gezicht wrijft........
Echt
Om de 3 dagen is meer dan voldoende. Als je je toch goed douched, dan is je sterretje toch ook weer schoon. Retards.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Een vriend van me wisselt elke dag zijn handdoek omdat hij het smerig vind dat hij met de handdoek waar hij zijn reet mee heeft gedroogd de volgende dag door zijn gezicht wrijft........
Echt
Om de 3 dagen is meer dan voldoende. Als je je toch goed douched, dan is je sterretje toch ook weer schoon. Retards.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:07 schreef PalmRoyale het volgende:
2x per dag douchen is niet echt goed voor het lichaam. Ten eerste ontvet je de huid te veel en ten tweede verstoor je de bacterie huishouding ook te veel. Als je geen fysieke arbeid verricht en dus niet vies wordt is 1x per 2 dagen douchen meer dan voldoende. Sterker nog, dat is zelf beter voor je huid. Maarja, veel mensen zijn tegenwoordig geobsedeerd door hygiene en denken dat meer beter is.
Jeetje wat een onzin, ik douche 2x per dag omdat ik iedere dag sport en als ik 's ochtends niet douche ben ik niet wakker te krijgen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 04:07 schreef twiFight het volgende:
Smetvrees regeert weer zie ikEn maar afvragen waarom we in +/- 2050 een watertekort hebben...
Oh en btw, 1 keer per dag douchen is voor paupers, en met 2 keer per dag hoor je er ook allang niet meer bij hoor, minimaal 4 keer per dag, anders stink je! Want zolang je geen penetrante geur van shampoo ruikt dan betekent dat automatisch dat je stinkt.
En niet gaan janken als je kinderen ziek worden he, dat doe je zelf. En nee, dat komt niet door vieze bacterien, dat komt omdat ze door jou geen weerstand hebben. Maar vooral zo doorgaan hoor mammie, je bent echt een supermoeder! Niet vergeten overal in huis antibacteriele zeep neer te zetten he!
Klopt maar het hangt ook enorm er vanaf of je shampoo gebruikt etc etc en hoelang je doucht en dat soort dingen meer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:07 schreef PalmRoyale het volgende:
2x per dag douchen is niet echt goed voor het lichaam. Ten eerste ontvet je de huid te veel en ten tweede verstoor je de bacterie huishouding ook te veel. Als je geen fysieke arbeid verricht en dus niet vies wordt is 1x per 2 dagen douchen meer dan voldoende. Sterker nog, dat is zelf beter voor je huid. Maarja, veel mensen zijn tegenwoordig geobsedeerd door hygiene en denken dat meer beter is.
Mijn kinderen gaan om de dag in de bad, de andere dag worden ze gewoon gewassen met een washandje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:06 schreef r3gi3boy het volgende:
Moet je je voorstellen dat iedereen er zo'n belachelijke fobie m.b.t. het handdoekengebruik op na houdt?
Een huishouden van 4, iedereen 2 handdoeken per dag = 8. Betekent dat je per week 56 handdoeken gebruikt![]()
![]()
ZIEK FIGUUR, ZESENVIJFTIG HANDDOEKEN PER WEEK, DENK TOCH GODVERREDOMME EENS NA!!!!
dus nog 1 kind erbij en dan doe ik dat niet meer?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:45 schreef fathank het volgende:
Mensen die na iedere douchebeurt een schone handdoek pakken.
Wacht maar tot je zelf de was moet draaien voor jezelf, je vent en de 3 kids.
Jij houdt blijkbaar van een hoop was, prima. Mij niet gezien.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
dus nog 1 kind erbij en dan doe ik dat niet meer?
dusseh jij bent er zo een die zn katten ook maar in bad doet , omdat die beesten " niet schoon genoeg van zichzelf zijn"quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn kinderen gaan om de dag in de bad, de andere dag worden ze gewoon gewassen met een washandje.
Mijn man gebruikkt 1 handoek.
Dus dat valt wel mee, maar met een gezin met 2 jonge kinderen en 4 katten zit je nu eenmaal al heel snel aan veel was.
Nee, daarom is mijn man nu ook geholpen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij houdt blijkbaar van een hoop was, prima. Mij niet gezien.
wat zit je voor onzin te verzinnen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef shadowflash het volgende:
[..]
dusseh jij bent er zo een die zn katten ook maar in bad doet , omdat die beesten " niet schoon genoeg van zichzelf zijn"royal sadness
ik pak een schone handdoek als ie begint te meuren en dat is zo om de week * haalt schouders op*
Je gooit je katten ook bij de was? Stel je niet zo aan je zit gewoon met een gem. gezin van 4 dus niks bijzonders.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn kinderen gaan om de dag in de bad, de andere dag worden ze gewoon gewassen met een washandje.
Mijn man gebruikkt 1 handoek.
Dus dat valt wel mee, maar met een gezin met 2 jonge kinderen en 4 katten zit je nu eenmaal al heel snel aan veel was.
WHAT THE FUCK!! jullie zitten allemaal onzin te verzinnen over mijn leven, als ik dan dus zeg dat het niet het geval is heb ik het alsnog gedaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:27 schreef Crank het volgende:
[..]
Je gooit je katten ook bij de was? Stel je niet zo aan je zit gewoon met een gem. gezin van 4 dus niks bijzonders.
En jou handdoeken verbruik slaat werkelijk nergens op, wat dacht je van smorgens gewoon je kop onder de kraan en een washandje, afdrogen en die handdoek na het sporten weer gebruiken. Meestal heb je na het sporten gedouched dus je bent schoon dus die handdoek kan nog wel een dag mee.
Je spreekt wel veel over "mijn man dit en zo" irritant
Alsof die 3 als harde richtlijn geldtquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, daarom is mijn man nu ook geholpen.![]()
Maar volgens jou leer je het pas af met 3 kinderen, heb er pas 2.
Nou boehoe wat erg zeg, een week lang een handdoek gebruiken. Word je er ziek van ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK!! jullie zitten allemaal onzin te verzinnen over mijn leven, als ik dan dus zeg dat het niet het geval is heb ik het alsnog gedaan.
Heb het idee dat ere vele zich hier aangesproken voelen en dus ineens beseffen dat je eigenlijk een smeerlap bent.
Zo'n 2 of 3 keer een handoek gebruiken heb ik geen moeite mee hoor.
Maar het gaat hier over een week lang!!!
Tering zeg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik denk stijver dan de lul van die vent je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:38 schreef snakelady het volgende:
nee dat zal wel niet, maar fris vind ik anders, die handoek staat aan het einde van de week stijf heb ik zo'n idee.
Als je een man was, had je waarschijnlijk meteen gezien dat dat sarcastisch was.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ben zo blij dat ik geen man ben dan
Ook niet naar 1x, na 2 keer gebruiken gooi ik hem in de was, gebruik dus voor mezelf 2 handoeken per dag en vaak wil ik nog wel eens een handoek de volgende dag weer gebruiken voor mijn haar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tering zeg.
Je kan best een paar keer met een handdoek doen als je hem goed laat uitwaaien.
Telkens na 1 keer gebruiken in de was gooien is wel verspilling van energie en water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |