Wat een falerquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Een vriend van me wisselt elke dag zijn handdoek omdat hij het smerig vind dat hij met de handdoek waar hij zijn reet mee heeft gedroogd de volgende dag door zijn gezicht wrijft........
Echt
Om de 3 dagen is meer dan voldoende. Als je je toch goed douched, dan is je sterretje toch ook weer schoon. Retards.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Een vriend van me wisselt elke dag zijn handdoek omdat hij het smerig vind dat hij met de handdoek waar hij zijn reet mee heeft gedroogd de volgende dag door zijn gezicht wrijft........
Echt
Om de 3 dagen is meer dan voldoende. Als je je toch goed douched, dan is je sterretje toch ook weer schoon. Retards.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:07 schreef PalmRoyale het volgende:
2x per dag douchen is niet echt goed voor het lichaam. Ten eerste ontvet je de huid te veel en ten tweede verstoor je de bacterie huishouding ook te veel. Als je geen fysieke arbeid verricht en dus niet vies wordt is 1x per 2 dagen douchen meer dan voldoende. Sterker nog, dat is zelf beter voor je huid. Maarja, veel mensen zijn tegenwoordig geobsedeerd door hygiene en denken dat meer beter is.
Jeetje wat een onzin, ik douche 2x per dag omdat ik iedere dag sport en als ik 's ochtends niet douche ben ik niet wakker te krijgen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 04:07 schreef twiFight het volgende:
Smetvrees regeert weer zie ikEn maar afvragen waarom we in +/- 2050 een watertekort hebben...
Oh en btw, 1 keer per dag douchen is voor paupers, en met 2 keer per dag hoor je er ook allang niet meer bij hoor, minimaal 4 keer per dag, anders stink je! Want zolang je geen penetrante geur van shampoo ruikt dan betekent dat automatisch dat je stinkt.
En niet gaan janken als je kinderen ziek worden he, dat doe je zelf. En nee, dat komt niet door vieze bacterien, dat komt omdat ze door jou geen weerstand hebben. Maar vooral zo doorgaan hoor mammie, je bent echt een supermoeder! Niet vergeten overal in huis antibacteriele zeep neer te zetten he!
Klopt maar het hangt ook enorm er vanaf of je shampoo gebruikt etc etc en hoelang je doucht en dat soort dingen meer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:07 schreef PalmRoyale het volgende:
2x per dag douchen is niet echt goed voor het lichaam. Ten eerste ontvet je de huid te veel en ten tweede verstoor je de bacterie huishouding ook te veel. Als je geen fysieke arbeid verricht en dus niet vies wordt is 1x per 2 dagen douchen meer dan voldoende. Sterker nog, dat is zelf beter voor je huid. Maarja, veel mensen zijn tegenwoordig geobsedeerd door hygiene en denken dat meer beter is.
Mijn kinderen gaan om de dag in de bad, de andere dag worden ze gewoon gewassen met een washandje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:06 schreef r3gi3boy het volgende:
Moet je je voorstellen dat iedereen er zo'n belachelijke fobie m.b.t. het handdoekengebruik op na houdt?
Een huishouden van 4, iedereen 2 handdoeken per dag = 8. Betekent dat je per week 56 handdoeken gebruikt![]()
![]()
Ik bezit slechts 3 handdoeken in totaal, hoe wil ik dat gaan bolwerken?
ZIEK FIGUUR, ZESENVIJFTIG HANDDOEKEN PER WEEK, DENK TOCH GODVERREDOMME EENS NA!!!!
dus nog 1 kind erbij en dan doe ik dat niet meer?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:45 schreef fathank het volgende:
Mensen die na iedere douchebeurt een schone handdoek pakken.
Wacht maar tot je zelf de was moet draaien voor jezelf, je vent en de 3 kids.
Jij houdt blijkbaar van een hoop was, prima. Mij niet gezien.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
dus nog 1 kind erbij en dan doe ik dat niet meer?
dusseh jij bent er zo een die zn katten ook maar in bad doet , omdat die beesten " niet schoon genoeg van zichzelf zijn"quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn kinderen gaan om de dag in de bad, de andere dag worden ze gewoon gewassen met een washandje.
Mijn man gebruikkt 1 handoek.
Dus dat valt wel mee, maar met een gezin met 2 jonge kinderen en 4 katten zit je nu eenmaal al heel snel aan veel was.
Nee, daarom is mijn man nu ook geholpen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij houdt blijkbaar van een hoop was, prima. Mij niet gezien.
wat zit je voor onzin te verzinnen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef shadowflash het volgende:
[..]
dusseh jij bent er zo een die zn katten ook maar in bad doet , omdat die beesten " niet schoon genoeg van zichzelf zijn"royal sadness
ik pak een schone handdoek als ie begint te meuren en dat is zo om de week * haalt schouders op*
Je gooit je katten ook bij de was? Stel je niet zo aan je zit gewoon met een gem. gezin van 4 dus niks bijzonders.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn kinderen gaan om de dag in de bad, de andere dag worden ze gewoon gewassen met een washandje.
Mijn man gebruikkt 1 handoek.
Dus dat valt wel mee, maar met een gezin met 2 jonge kinderen en 4 katten zit je nu eenmaal al heel snel aan veel was.
WHAT THE FUCK!! jullie zitten allemaal onzin te verzinnen over mijn leven, als ik dan dus zeg dat het niet het geval is heb ik het alsnog gedaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:27 schreef Crank het volgende:
[..]
Je gooit je katten ook bij de was? Stel je niet zo aan je zit gewoon met een gem. gezin van 4 dus niks bijzonders.
En jou handdoeken verbruik slaat werkelijk nergens op, wat dacht je van smorgens gewoon je kop onder de kraan en een washandje, afdrogen en die handdoek na het sporten weer gebruiken. Meestal heb je na het sporten gedouched dus je bent schoon dus die handdoek kan nog wel een dag mee.
Je spreekt wel veel over "mijn man dit en zo" irritant
Alsof die 3 als harde richtlijn geldtquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, daarom is mijn man nu ook geholpen.![]()
Maar volgens jou leer je het pas af met 3 kinderen, heb er pas 2.
Nou boehoe wat erg zeg, een week lang een handdoek gebruiken. Word je er ziek van ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK!! jullie zitten allemaal onzin te verzinnen over mijn leven, als ik dan dus zeg dat het niet het geval is heb ik het alsnog gedaan.
Heb het idee dat ere vele zich hier aangesproken voelen en dus ineens beseffen dat je eigenlijk een smeerlap bent.
Zo'n 2 of 3 keer een handoek gebruiken heb ik geen moeite mee hoor.
Maar het gaat hier over een week lang!!!
Tering zeg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
2 x douchen, 2 handdoeken.
Ik denk stijver dan de lul van die vent je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:38 schreef snakelady het volgende:
nee dat zal wel niet, maar fris vind ik anders, die handoek staat aan het einde van de week stijf heb ik zo'n idee.
Als je een man was, had je waarschijnlijk meteen gezien dat dat sarcastisch was.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ben zo blij dat ik geen man ben dan
Ook niet naar 1x, na 2 keer gebruiken gooi ik hem in de was, gebruik dus voor mezelf 2 handoeken per dag en vaak wil ik nog wel eens een handoek de volgende dag weer gebruiken voor mijn haar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tering zeg.
Je kan best een paar keer met een handdoek doen als je hem goed laat uitwaaien.
Telkens na 1 keer gebruiken in de was gooien is wel verspilling van energie en water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |