Zodat het kroost straks alleen nog maar sla en wortels verdraagt zonder te stikken in een keelgezwelquote:Op donderdag 28 januari 2010 04:07 schreef twiFight het volgende:
En niet gaan janken als je kinderen ziek worden he, dat doe je zelf. En nee, dat komt niet door vieze bacterien, dat komt omdat ze door jou geen weerstand hebben. Maar vooral zo doorgaan hoor mammie, je bent echt een supermoeder! Niet vergeten overal in huis antibacteriele zeep neer te zetten he!
drie wassen per dagquote:Op donderdag 28 januari 2010 05:52 schreef TimKuik het volgende:
Godverdomme wat een wijventopic. 3 wassen per dag draaien
. Ga eens iets doen met je leven ipv je druk maken hoe lang je je handdoek kan gebruiken.
Twee keer per dag douchenquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
2 x douchen, 2 handdoeken.
Je hebt wel gelijk! Zoveel handdoeken heb ik niet eens, ik heb er hooguit tien denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:06 schreef r3gi3boy het volgende:
Moet je je voorstellen dat iedereen er zo'n belachelijke fobie m.b.t. het handdoekengebruik op na houdt?
Een huishouden van 4, iedereen 2 handdoeken per dag = 8. Betekent dat je per week 56 handdoeken gebruikt![]()
![]()
Ik bezit slechts 3 handdoeken in totaal, hoe wil ik dat gaan bolwerken?
ZIEK FIGUUR, ZESENVIJFTIG HANDDOEKEN PER WEEK, DENK TOCH GODVERREDOMME EENS NA!!!!
De oplossing:quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:06 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik bezit slechts 3 handdoeken in totaal, hoe wil ik dat gaan bolwerken?
3 * 3 * 7 = 63quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:05 schreef snakelady het volgende:
TS is ten eerste vrouw, woont al bijna 10 jaar op haar eigen, heeft een man en 2 kinderen en doet dus iedere dag zo'n 3 wassen draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |