Ajax na die mooie wedstrijdquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef timmmmm het volgende:
Vandaag doop ik deze nachtbagger om tot voetbalnachtbagger! HAHAAAAAAAAAAA PSV!
very gut and joe ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef Lysdexie het volgende:
Hoe maakt U het allen deze woensdagavond
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef ToT het volgende:
TT maar weer aangepast, stelletje lutsers ook!
Haai gaais!
Ik dacht dat je tattoo en piercing wou doen ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef Pixie. het volgende:
Hey mattiez
ik heb een vraagje eh
Ik zit erover te denken om thuiswerk te gaan doen
Omdat ik niet kan werken zelf maar wil toch werken zeg maar
Weten jullie een site of iets?
Alles komt zo onbetrouwbaar over nml
Wellicht als camgirlquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef Pixie. het volgende:
Hey mattiez
ik heb een vraagje eh
* Chen meldt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
Hoi.
Kan ik hier een oproep plaatsen?
Ik ben namelijk opzoek naar een mooie man voor vanavond.
Kusjes.
Kut, was ik maar mooi!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
Hoi.
Kusjes.
Ja maar dat kan op dit moment niet omdat ik ziek ben dus zit beetje vast aan huisquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tattoo en piercing wou doen ?
waarom kan je niet werkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef Pixie. het volgende:
Hey mattiez
ik heb een vraagje eh
Mooie man+FOK!= Non existent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
Hoi.
Kusjes.
Ik dacht dat ik nog jong was.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is pedobeer zie je dat niet ?
Zoals ik zei, ga werken als camgirlquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja maar dat kan op dit moment niet omdat ik ziek ben dus zit beetje vast aan huis
Maar wil niet werkloos zijn
Dan voel ik me zo nutteloos haha
JAA tnxquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef Chen het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ga werken als camgirl.
Ik ben ook ziek thuis.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja maar dat kan op dit moment niet omdat ik ziek ben dus zit beetje vast aan huis
Films heb ik wel genoeg gezienquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek thuis.
Veel films kijken en fokken.
Films zijn er om gezien te worden dus dan ben je niet nutteloos
Partyflockquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
GOFFUR. Dus ik zit verkeerd?
Waar moet ik dan heen?
Een zeer eng soort van gebouw wat enorm groot is. Men noemt het ook wel "BUITEN"quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar moet ik dan heen?
Waar vind ik dat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een zeer eng soort van gebouw wat enorm groot is. Men noemt het ook wel "BUITEN"
Rectificatie van Timmmmmquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een zeer eng soort van gebouw wat enorm groot is. Men noemt het ook wel "BUITEN"
mooie mensen dating sitequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar moet ik dan heen?
Wat heb je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dan moet ik zelf ook mooi zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mooie mensen dating site
Wat een kutsite is datquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef ToT het volgende:
Op Tweakers schijnen ook een zooi gespierde macho's rond te lopen!
Ze kunnen zo een RAM van 10 GB tillenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef ToT het volgende:
Op Tweakers schijnen ook een zooi gespierde macho's rond te lopen!
Denk je zelf eens slim te zijn kraken ze je daar nog afquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wat een kutsite is datDaar lopen mensen rond met een IQ van 342
PMquote:
wat voor tattoo heb je ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow als je een ouwe kale nerd met bril en tattoo zoekt: I'm your man!
Van een anker natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wat voor tattoo heb je ?
Verleidelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow als je een ouwe kale nerd met bril en tattoo zoekt: I'm your man!
quote:
PMquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PM= post mentruatiebeffen. Je weet wel, wanneer de laatste sappen er nog uitgezogen kunnen worden.
Of embryo's?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PM= post mentruatiebeffen. Je weet wel, wanneer de laatste sappen er nog uitgezogen kunnen worden.
quote:
Heavy shit. Maar je moet je niet schamen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:56 schreef Pixie. het volgende:
Nou oke
Ik schaam me dr nogal voor
Ik heb agorafobie
Dat houd in dat ik niet over straat durf/winkels/openbaar vervoer etc.
Waarbij ik ook een paniekstoornis heb dus vele malen per dag heftige paniekaanvallen krijg en daardoor me flink beroerd voel
Kan ook niemand over de vloer hebben behalve alleen me moeder anders draai ik ook door
Dus ik zit nu al bijna een jaar binnen
Maar ik ben nog wel koppie koppie
Zo dat was em
Wij steunen je schatquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:56 schreef Pixie. het volgende:
Nou oke
Ik heb agorafobie
Waarbij ik ook een paniekstoornis heb dus vele malen per dag heftige paniekaanvallen krijg en daardoor me flink beroerd voel
Kan ook niemand over de vloer hebben behalve alleen me moeder anders draai ik ook door
Zo dat was em
Ik hoop dat het snel beter met je gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:56 schreef Pixie. het volgende:
Nou oke
Ik heb agorafobie
Zo dat was em
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je verhaal in m'n sig zet en het bekend maak over heel Fok!?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je verhaal in m'n sig zet en het bekend maak over heel Fok!?
So dat is wel zwaar zeg...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:56 schreef Pixie. het volgende:
Nou oke
Ik heb agorafobie
Zo dat was em
Voor iemand die zo'n opmerking maakt hebben we een naam. Ik zal je een hint geven, het rijmt op zaalgaasquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Eindbaasquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor iemand die zo'n opmerking maakt hebben we een naam. Ik zal je een hint geven, het rijmt op zaalgaas
Roze is pakquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:00 schreef Myraela het volgende:
Je moet wel in pak, zwart, roze details.
Naatje. Dat rijmt toch helemaal niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor iemand die zo'n opmerking maakt hebben we een naam. Ik zal je een hint geven, het rijmt op zaalgaas
Jaa sinds 3 maanden nuquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
So dat is wel zwaar zeg...
Beterschap, wordt je er wel voor behandeld ofniet?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:56 schreef Pixie. het volgende:
Nou oke
Ik heb agorafobie
Zo dat was em
En dus studeer je ook niet ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:02 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jaa sinds 3 maanden nu
Maar krijg nu weer een ander programma omdat dit niet werkt ofzo
maar ik zie het allemaal wel
Veel succes!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:02 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jaa sinds 3 maanden nu
Nee ik doe op dit moment niets helaasquote:
Wil je misschien een rol in mijn nieuwe programma ''Alberto op jacht naar de schat'' ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:02 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jaa sinds 3 maanden nu
Neequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
Gaan we hier nu een "biecht je psychische problemen op" topic van maken?
Ik heb die problemen nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:04 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Wil je misschien een rol in mijn nieuwe programma ''Alberto op jacht naar de schat'' ?
Mvg,
A. Stegeman
Ja, ik ben van mening dat heel Fok! psychische problemen heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
ik vind je irritant, overal waar ik kijk kom ik je tegen. Nee eigenlijk niet, maar toch; het klonk wel leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:04 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Wil je misschien een rol in mijn nieuwe programma ''Alberto op jacht naar de schat'' ?
Mvg,
A. Stegeman
Heb er nog 2 overquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:03 schreef D3ft0n3 het volgende:
Damn en hoe zit het met goede vrienden dan?
Dankjewelquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef SeaOfLove het volgende:
pixie, veel sterkte daarmee, hopelijk heb je de juiste steun en hulp[lurk en een kusje aan pezu modus-uit]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben ik de enigste die gezond is ?
Ha, wij matchen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Uiteraaaard!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En de mensen van fok !
Dat maakt alles goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En de mensen van fok !
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:08 schreef -SG- het volgende:
Als ik nou tring tring roep, beginnen jullie hem dan meteen te spacen?
ENIGEquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:
Bel mij maar hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:08 schreef -SG- het volgende:
Als ik nou tring tring roep, beginnen jullie hem dan meteen te spacen?
Als je hem ziet, of als ie overgaat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Angst. Voor de telefoon. Ingewikkeld hè?
Jij hebt een taaltumor, het is maar wat je gezond noemtquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
*zuchtquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je hem ziet, of als ie overgaat?
Ik zeg altijd maar zo, beter een taaltumor dan een grafhumor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt een taaltumor, het is maar wat je gezond noemt
Aahja ben jij niet die gast op de parkeerplaats die op zn fiets ervandoor ging toen ik bezig was met opnames van de strijd tegen het illegaal vuurwerk ? ik zal de moderators van Fok! op de hoogte stellen en samen met ze samenwerken in het traceren van je adres en bankrekeninggegevens via je ip-adres en ik kom morgenochtend even langs met mijn cameraman om je even flink te gaan confronteren inclusief moeilijke vragen, maar als je wilt dan censureren we je hoofd wel en stemvervormertje en alles..quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:05 schreef dirkjo het volgende:
[..]
ik vind je irritant, overal waar ik kijk kom ik je tegen. Nee eigenlijk niet, maar toch; het klonk wel leuk
HOI IEDEREEN
Ik durf niet te bellen. Het zweet breekt me al uit als hij overgaat, en als het iemand is die ik héél goed ken, durf ik, soms, met veel pijn en moeite op te nemen. Zelfstandig bellen zit er al helemaal niet in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Denk het welquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Zodra het een onbekend nummer is dat belt en het geluid staat aan raak ik in paniek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
En skype?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf niet te bellen. Het zweet breekt me al uit als hij overgaat, en als het iemand is die ik héél goed ken, durf ik, soms, met veel pijn en moeite op te nemen. Zelfstandig bellen zit er al helemaal niet in.
al naar honderd psychs geweest hiermee, iedereen dacht me te kunnen helpen, ze faalden allemaal jammerlijk.
Beter dan in je kop.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt een taaltumor, het is maar wat je gezond noemt
doe eens liefquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:10 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Aahja ben jij niet die gast op de parkeerplaats die op zn fiets ervandoor ging toen ik bezig was met opnames van de strijd tegen het illegaal vuurwerk ? ik zal de moderators van Fok! op de hoogte stellen en samen met ze samenwerken in het traceren van je adres en bankrekeninggegevens via je ip-adres en ik kom morgenochtend even langs met mijn cameraman om je even flink te gaan confronteren inclusief moeilijke vragen, maar als je wilt dan censureren we je hoofd wel en stemvervormertje en alles..
Mvg,
A. Stegeman
OMGWTFquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Denk het wel
Heb zelf als kind hersenvlieontsteking gehad. Bijna dood, maar er goed vanaf gekomen met maar 1 doof oor.
Paar jaar geleden had ik mijn gezicht verlamd een paar maand (kon mn mond/ogen niet meer bewegen), vanwege iets waar de doktoren het nu nog niet over eens zijn wat het nou eigenlijk is.
En ook een tijdje daarna had ik hersenvloeistof uit mn neus lekken vanwege een harde klap op mn hoofd.
Paar hoogtepuntjes van mijn freakish lichaam
Ik moest proesten.quote:
Hmm das minderquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Denk het wel
Heb zelf als kind hersenvlieontsteking gehad. Bijna dood, maar er goed vanaf gekomen met maar 1 doof oor.
Paar jaar geleden had ik mijn gezicht verlamd een paar maand (kon mn mond/ogen niet meer bewegen), vanwege iets waar de doktoren het nu nog niet over eens zijn wat het nou eigenlijk is.
En ook een tijdje daarna had ik hersenvloeistof uit mn neus lekken vanwege een harde klap op mn hoofd.
Ow dat vond ik eigenlijk nog het minst erge uit dat verhaalquote:
Ik wou eerst iets anders posten, maar dat zou me een weekban opleveren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik moest proesten.
Nu voel ik me zo intens slecht he. Sorry timmmm
Woa, dat klinkt uh ...quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Denk het wel
Maar hoe kan dat dan zomaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ow dat vond ik eigenlijk nog het minst erge uit dat verhaalDaar heb ik verder geen 'last' van gehad. Was gewoon even schrikken dat er opeens een plas vloeistof op de tafel ligt
Hihi. Wil je erover praten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb een keer m'n pols gebroken en een zware hersenschudding gehad.
Dat heeft me gemaakt zoals ik nu ben
Nee dat zou niet goed zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, je kan niet alles hebben hè!
Ah, die hersenschudding verklaart indd het een en ander.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb een keer m'n pols gebroken en een zware hersenschudding gehad.
Dat heeft me gemaakt zoals ik nu ben
Het moet wel heel grof zijn wil men je met nachtbaggeren een week geven. Zeker omdat er geen mods zijn, dus iemand het nog TRwaardig zou moeten vindenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wou eerst iets anders posten, maar dat zou me een weekban opleveren.
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, die hersenschudding verklaart indd het een en ander.
Nee, ik wens het eigenlijk niemand toe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het moet wel heel grof zijn wil men je met nachtbaggeren een week geven. Zeker omdat er geen mods zijn, dus iemand het nog TRwaardig zou moeten vinden
PM het anders, nu ben ik benieuwd!
Nou zegquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, die hersenschudding verklaart indd het een en ander.
Hoe had je die hersenschudding opgelopen ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nou zegik dacht dat jij me wel mocht
Eigenlijk moeten jullie met ons oefenenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:18 schreef -SG- het volgende:
Hee maar voor die mensen met telefoonnangst, en skype, hebben jullie dt al geprobeert?
Was een fopjequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nou zegik dacht dat jij me wel mocht
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten jullie met ons oefenen
Dan bellen we
en zeggen we alleen hoi
en hangen we weer op
Welkomquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef Desunoto het volgende:
OKE OKE ik biecht ook wel iets op.![]()
Ik heb de laatste tijd een steeds erger wordend concentratieprobleem.![]()
HOOR IK ER NU OOK BIJ!?
Jij wint zelfs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef Desunoto het volgende:
OKE OKE ik biecht ook wel iets op.![]()
Ik heb de laatste tijd een steeds erger wordend concentratieprobleem.![]()
HOOR IK ER NU OOK BIJ!?
Als kind klom ik in een boom, op den duur zat ik 5 meter hoog, tot er een tak afbrakquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoe had je die hersenschudding opgelopen ?
Naja het was niet zomaar. Ik liep tijdens het uitgaan achter een vriend van me en die week opeens uit voor een klap van iemand anders. Zijn achterhoofd op mijn neus. Voelde iets uit mijn neus lekken, dacht dat het gewoon bloed was, maar was doorzichtig. Het was al laat, veel drank enz. dus verder niet echt bij stilgestaan. Geloofde het wel, misschien heel vloeibare snot ofzo dat opeens los was gekomen.quote:
Wat een avonturen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:21 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Als kind klom ik in een boom, op den duur zat ik 5 meter hoog, tot er een tak afbrakVervolgens was ik 5 minuten bewusteloos en dacht mijn moeder dat ik dood was. Daarna naar het ziekenhuis waar nog een gebroken pols, gekneusde ribben en zwaar gekneusd dijbeen werden geconstateerd
![]()
En ik mocht 2 week niet zelfstandig lopen, omdat ik niet goed meer kon zien
Ik had maar een kleine.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:21 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Als kind klom ik in een boom, op den duur zat ik 5 meter hoog, tot er een tak afbrakVervolgens was ik 5 minuten bewusteloos en dacht mijn moeder dat ik dood was. Daarna naar het ziekenhuis waar nog een gebroken pols, gekneusde ribben en zwaar gekneusd dijbeen werden geconstateerd
![]()
En ik mocht 2 week niet zelfstandig lopen, omdat ik niet goed meer kon zien
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:22 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Naja het was niet zomaar. Ik liep tijdens het uitgaan achter een vriend van me en die week opeens uit voor een klap van iemand anders. Zijn achterhoofd op mijn neus. Voelde iets uit mijn neus lekken, dacht dat het gewoon bloed was, maar was doorzichtig. Het was al laat, veel drank enz. dus verder niet echt bij stilgestaan. Geloofde het wel, misschien heel vloeibare snot ofzo dat opeens los was gekomen.
Maarja half jaartje later was ik met mn neefjes een spelletje aan het spelen, waarbij je ook met je hoofd op de tafel moest slaan op een gegeven moment (dont ask). En toen kwam het er dus weer uit.
Toen naar de huisarts gegaan, direct doorverwezen naar het ziekenhuis voor xrays van mn hoofd. Konden ze verder niets meer op ontdekken dus mocht weer weg met de melding dat als ik een loopneus bleef houden ik me meteen weer moest melden.
Nooit weer gebeurd gelukkig, maar ik ga niet meer met mn hoofd tegen dingen aan slaan
Ach, ik heb het geluk dat er weinig uit te lopen valt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:23 schreef Desunoto het volgende:
Je hersens zouden maar leeg lopen zeg.![]()
![]()
Ow dat is het probleem van zoiets niet. Het probleem is dat er dan ws een scheurtje in je hersenvlies zit. Hierdoor kun je heel makkelijk dus een ontsteking oplopen. Mn ouders ook meteen weer ongerust, want één keer in je leven een hersenvliesontsteking is opzich wel genoegquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:23 schreef Desunoto het volgende:
Je hersens zouden maar leeg lopen zeg.![]()
![]()
Ik heb sinds die dag ook elke dag hoofdpijn.. maar dat duurt slechts een minuut of 10.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had maar een kleine.
Met werken kreeg ik een wond aan mijn hand.
Toen ben ik gevallen met mijn hoofd op een betonnen grond.
Ik was effe weg en had een week last van mijn hoofd, maar soms voel ik nog alles spinnen
Inbreker ontkomt dankzij gladheidquote:Een inbreker in Lelystad wist gisteren uit handen van de politie te blijven doordat een politieauto tegen een boom gleed en meerdere agenten onderuitgingen.
Voel je je ook niet prettig bijquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:24 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ow dat is het probleem van zoiets niet. Het probleem is dat er dan ws een scheurtje in je hersenvlies zit. Hierdoor kun je heel makkelijk dus een ontsteking oplopen. Mn ouders ook meteen weer ongerust, want één keer in je leven een hersenvliesontsteking is opzich wel genoeg
Wat doe je daar nog?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Inbreker ontkomt dankzij gladheid
En dit moet mijn woonplaats veilighouden?!
Ik voel me nu niet meer veilig hier jongens
Ik verkas wel naar Culemborgquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:26 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wat doe je daar nog?
Verhuis snel!
Ja en ik zie wel eens behoorlijk wazig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:25 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik heb sinds die dag ook elke dag hoofdpijn.. maar dat duurt slechts een minuut of 10.
En ik heb moeite met bukken, als ik dan snel weer omhoog sta suist en piept alles in m'n kop
Ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar wow ik zou me doodschrikken zeg
Van alle mensen die mij bellen neem ik alleen bij mijn vader en bij mijn vriendin op. dus ik denk niet dat je doorkomt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten jullie met ons oefenen
Dan bellen we
en zeggen we alleen hoi
en hangen we weer op
Een goedenavondquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:27 schreef Lotte. het volgende:
LIEVE LUGUBERE MOOIE FIJNE LIEVE SCHATJES!![]()
En stel dat de loterij belt dat je 10 miljoen hebt gewonnen en je bent live in de uitzendig, neem je dan ook niet op?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van alle mensen die mij bellen neem ik alleen bij mijn vader en bij mijn vriendin op. dus ik denk niet dat je doorkomt.
Wat voor operatie ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef timmmmm het volgende:
Zal ik nu ook gaan opscheppen waar ik allemaal last van heb sinds mijn operatie?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef timmmmm het volgende:
Zal ik nu ook gaan opscheppen waar ik allemaal last van heb sinds mijn operatie?
DOEDOEDOE.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef timmmmm het volgende:
Onbekend nummer, dus nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
En stel dat de loterij belt dat je 10 miljoen hebt gewonnen en je bent live in de uitzendig, neem je dan ook niet op?
Lotjequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:27 schreef Lotte. het volgende:
LOTTEEEEUUHHquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:27 schreef Lotte. het volgende:
ja doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
DOEDOEDOE.
Mag ik dan na jou mijn levensverhaal vertellen?
Jep.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:29 schreef timmmmm het volgende:
Het is echt de kijk mij zielig zijn avond vannacht hè?
Doen, ben wel benieuwdquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef timmmmm het volgende:
okquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Om die tumor die je me toewenste eruit te laten halen.
Da's enthousiast.quote:
Ze hebben betere nummersquote:
River in the Roadquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben betere nummers
Live zijn ze goed
Ik ben trots op mijn penis lengtequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:32 schreef Lysdexie het volgende:
Laten we het volgende topique houden over dingen waar we trots op zijn![]()
Penislengte, cupmaat, aantal wcpapiertjes die je dagelijks verbruikt etc
Mijn tieten!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:32 schreef Lysdexie het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn penis lengte
is ie lang en dikquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn penis lengte
Nawh lang welquote:
IK HEB NIETS OM TROTS OP TE ZIJN, BOEHOEHOEEEquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:32 schreef Lysdexie het volgende:
breinaaldquote:
Vertel eens iets leuks over jezelf.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
IK HEB NIETS OM TROTS OP TE ZIJN, BOEHOEHOEEE
Die benen foto vind ik mooi.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
IK HEB NIETS OM TROTS OP TE ZIJN, BOEHOEHOEEE
Een paars aanhangsel? Is een uhmquote:
Vroegah.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die benen foto vind ik mooi.
quote:
Navelstreng ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:36 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Een paars aanhangsel? Is een uhmhoe heet dat ook alweer
zo'n slurf tussen de baby en de moeder.. ben de naam kwijt![]()
slecht
heb je linkquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is ook nog een photoshop-topic van die gozer hier in ONZ.
Niksquote:
Navelaanhangselquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:36 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Een paars aanhangsel? Is een uhmhoe heet dat ook alweer
zo'n slurf tussen de baby en de moeder.. ben de naam kwijt![]()
slecht
Je kan het weer !quote:
oohwquote:
quote:
quote:
jaquote:
WATZZAPP MA GURLLquote:
MAG IK MEEDOEN?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:38 schreef D3ft0n3 het volgende:
Gaat nergens over, even mn DS zoeken
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:40 schreef timmmmm het volgende:
Nou, sowieso ben ik zo'n beetje altijd uit mijn evenwicht. Een minder prettige bijwerking. Daarbij heb ik altijd verschrikkelijke hoofdpijn. Dat zou van de operatie kunnen komen, het kan ook psychisch zijn. Ze kunnen geen fysieke oorzaak vinden voor mijn pijn, maar omdat ze nog lang niet alles kunnen voorzien bij zo een ingrijpende hersenoperatie zou het zo kunnen zijn dat ze gewoon niet weten hoe het komt. Het kan ook heel goed psychisch zijn. Anyway, het effect blijft hetzelfde.
Ik kan niet lang achter elkaar veel doen. Dan word ik steeds duizeliger, tot ik lfauwval. Vooral op het werk bezorgt dat me vaak zat problemen. Dat valt dan weer wel op te bouwen, dat gaat alleen veel langzamer dan ik zou willen.
Mijn coordinatie is net als mijn evenwicht naar god. Ik zal dus ook nooit auto kunnen rijden, een fiets is al gevaarlijk. Het gebeurt bijvoorbeeld ook vaak zat dat ik probeer te drinken, maar het glas 5 centimeter naar links zit, en ik alles over me heen krijg. (mijn coordinatieafwijkingen zitten om een of andere reden altijd naar links)
Dat was het denk ik wel zo'n beetje.
Gezellig posten zo
Het ergste is trouwens nog wel de wetenschap dat hersentumoren vrijwel áltijd terugkomen. Dus ik weet gewoon dat ik het nog niet gehad heb
Woa, damn. Dat is heftig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:40 schreef timmmmm het volgende:
Nou, sowieso ben ik zo'n beetje altijd uit mijn evenwicht. Een minder prettige bijwerking. Daarbij heb ik altijd verschrikkelijke hoofdpijn. Dat zou van de operatie kunnen komen, het kan ook psychisch zijn. Ze kunnen geen fysieke oorzaak vinden voor mijn pijn, maar omdat ze nog lang niet alles kunnen voorzien bij zo een ingrijpende hersenoperatie zou het zo kunnen zijn dat ze gewoon niet weten hoe het komt. Het kan ook heel goed psychisch zijn. Anyway, het effect blijft hetzelfde.
Ik kan niet lang achter elkaar veel doen. Dan word ik steeds duizeliger, tot ik lfauwval. Vooral op het werk bezorgt dat me vaak zat problemen. Dat valt dan weer wel op te bouwen, dat gaat alleen veel langzamer dan ik zou willen.
Mijn coordinatie is net als mijn evenwicht naar god. Ik zal dus ook nooit auto kunnen rijden, een fiets is al gevaarlijk. Het gebeurt bijvoorbeeld ook vaak zat dat ik probeer te drinken, maar het glas 5 centimeter naar links zit, en ik alles over me heen krijg. (mijn coordinatieafwijkingen zitten om een of andere reden altijd naar links)
Gezellig posten zo
Het ergste is trouwens nog wel de wetenschap dat hersentumoren vrijwel áltijd terugkomen. Dus ik weet gewoon dat ik het nog niet gehad heb
Damn stuk erger dan mijn verhaal :/ Iquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:40 schreef timmmmm het volgende:
Gezellig posten zo
Tuurlijkquote:
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt?
Ik vond 'm namelijk te lang om te lezen
IM VERRYY FINEEquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
I'M FINNEAAEHHHEHAHAAHAHE
HOW BOUT YOU MA CHICKAAH?![]()
Waar staat het?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef timmmmm het volgende:
Ja, zeg, dan doe ik er zo lang over, zijn we zoveel reacties verder dat mijn verhaal als een big op de metro slaat.
Nee helaasquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Damn stuk erger dan mijn verhaal :/ I
[..]
TuurlijkHeb je nog die famicom medley kunnen vinden?
Hersentumorquote:
Maar dan je naam goed geschreven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik zei toch dat ik zou winnen
Jouw levensverhaal nu, Myreala!
Er was eens een klein gelukkig meisje. En toen niet meer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:43 schreef timmmmm het volgende:
Daarmee kom je er niet vanaf hoor. Ik heb ook 4 volwaardige alinea's gebruikt om jou uitgebreid te informerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was eens een klein gelukkig meisje. En toen niet meer.
Einde.
Okéquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
IM VERRYY FINEE
HOW U DOINNN
Wil jij fok vekering met mij![]()
![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik word over een week 19.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef Lysdexie het volgende:
Wel erg timmmmm![]()
En hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
In principe wenste ik je niks toe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:43 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |