Beter dan in je kop.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt een taaltumor, het is maar wat je gezond noemt
doe eens liefquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:10 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Aahja ben jij niet die gast op de parkeerplaats die op zn fiets ervandoor ging toen ik bezig was met opnames van de strijd tegen het illegaal vuurwerk ? ik zal de moderators van Fok! op de hoogte stellen en samen met ze samenwerken in het traceren van je adres en bankrekeninggegevens via je ip-adres en ik kom morgenochtend even langs met mijn cameraman om je even flink te gaan confronteren inclusief moeilijke vragen, maar als je wilt dan censureren we je hoofd wel en stemvervormertje en alles..
Mvg,
A. Stegeman
OMGWTFquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Denk het wel
Heb zelf als kind hersenvlieontsteking gehad. Bijna dood, maar er goed vanaf gekomen met maar 1 doof oor.
Paar jaar geleden had ik mijn gezicht verlamd een paar maand (kon mn mond/ogen niet meer bewegen), vanwege iets waar de doktoren het nu nog niet over eens zijn wat het nou eigenlijk is.
En ook een tijdje daarna had ik hersenvloeistof uit mn neus lekken vanwege een harde klap op mn hoofd.
Paar hoogtepuntjes van mijn freakish lichaam
Ik moest proesten.quote:
Hmm das minderquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Denk het wel
Heb zelf als kind hersenvlieontsteking gehad. Bijna dood, maar er goed vanaf gekomen met maar 1 doof oor.
Paar jaar geleden had ik mijn gezicht verlamd een paar maand (kon mn mond/ogen niet meer bewegen), vanwege iets waar de doktoren het nu nog niet over eens zijn wat het nou eigenlijk is.
En ook een tijdje daarna had ik hersenvloeistof uit mn neus lekken vanwege een harde klap op mn hoofd.
Ow dat vond ik eigenlijk nog het minst erge uit dat verhaalquote:
Ik wou eerst iets anders posten, maar dat zou me een weekban opleveren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik moest proesten.
Nu voel ik me zo intens slecht he. Sorry timmmm
Woa, dat klinkt uh ...quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Denk het wel
Maar hoe kan dat dan zomaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ow dat vond ik eigenlijk nog het minst erge uit dat verhaalDaar heb ik verder geen 'last' van gehad. Was gewoon even schrikken dat er opeens een plas vloeistof op de tafel ligt
Hihi. Wil je erover praten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb een keer m'n pols gebroken en een zware hersenschudding gehad.
Dat heeft me gemaakt zoals ik nu ben
Nee dat zou niet goed zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, je kan niet alles hebben hè!
Ah, die hersenschudding verklaart indd het een en ander.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb een keer m'n pols gebroken en een zware hersenschudding gehad.
Dat heeft me gemaakt zoals ik nu ben
Het moet wel heel grof zijn wil men je met nachtbaggeren een week geven. Zeker omdat er geen mods zijn, dus iemand het nog TRwaardig zou moeten vindenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wou eerst iets anders posten, maar dat zou me een weekban opleveren.
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, die hersenschudding verklaart indd het een en ander.
Nee, ik wens het eigenlijk niemand toe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het moet wel heel grof zijn wil men je met nachtbaggeren een week geven. Zeker omdat er geen mods zijn, dus iemand het nog TRwaardig zou moeten vinden
PM het anders, nu ben ik benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |