Beter dan in je kop.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt een taaltumor, het is maar wat je gezond noemt
doe eens liefquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:10 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Aahja ben jij niet die gast op de parkeerplaats die op zn fiets ervandoor ging toen ik bezig was met opnames van de strijd tegen het illegaal vuurwerk ? ik zal de moderators van Fok! op de hoogte stellen en samen met ze samenwerken in het traceren van je adres en bankrekeninggegevens via je ip-adres en ik kom morgenochtend even langs met mijn cameraman om je even flink te gaan confronteren inclusief moeilijke vragen, maar als je wilt dan censureren we je hoofd wel en stemvervormertje en alles..
Mvg,
A. Stegeman
OMGWTFquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Denk het wel
Heb zelf als kind hersenvlieontsteking gehad. Bijna dood, maar er goed vanaf gekomen met maar 1 doof oor.
Paar jaar geleden had ik mijn gezicht verlamd een paar maand (kon mn mond/ogen niet meer bewegen), vanwege iets waar de doktoren het nu nog niet over eens zijn wat het nou eigenlijk is.
En ook een tijdje daarna had ik hersenvloeistof uit mn neus lekken vanwege een harde klap op mn hoofd.
Paar hoogtepuntjes van mijn freakish lichaam
Ik moest proesten.quote:
Hmm das minderquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Denk het wel
Heb zelf als kind hersenvlieontsteking gehad. Bijna dood, maar er goed vanaf gekomen met maar 1 doof oor.
Paar jaar geleden had ik mijn gezicht verlamd een paar maand (kon mn mond/ogen niet meer bewegen), vanwege iets waar de doktoren het nu nog niet over eens zijn wat het nou eigenlijk is.
En ook een tijdje daarna had ik hersenvloeistof uit mn neus lekken vanwege een harde klap op mn hoofd.
Ow dat vond ik eigenlijk nog het minst erge uit dat verhaalquote:
Ik wou eerst iets anders posten, maar dat zou me een weekban opleveren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik moest proesten.
Nu voel ik me zo intens slecht he. Sorry timmmm
Woa, dat klinkt uh ...quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Denk het wel
Maar hoe kan dat dan zomaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ow dat vond ik eigenlijk nog het minst erge uit dat verhaalDaar heb ik verder geen 'last' van gehad. Was gewoon even schrikken dat er opeens een plas vloeistof op de tafel ligt
Hihi. Wil je erover praten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb een keer m'n pols gebroken en een zware hersenschudding gehad.
Dat heeft me gemaakt zoals ik nu ben
Nee dat zou niet goed zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, je kan niet alles hebben hè!
Ah, die hersenschudding verklaart indd het een en ander.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb een keer m'n pols gebroken en een zware hersenschudding gehad.
Dat heeft me gemaakt zoals ik nu ben
Het moet wel heel grof zijn wil men je met nachtbaggeren een week geven. Zeker omdat er geen mods zijn, dus iemand het nog TRwaardig zou moeten vindenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wou eerst iets anders posten, maar dat zou me een weekban opleveren.
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, die hersenschudding verklaart indd het een en ander.
Nee, ik wens het eigenlijk niemand toe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het moet wel heel grof zijn wil men je met nachtbaggeren een week geven. Zeker omdat er geen mods zijn, dus iemand het nog TRwaardig zou moeten vinden
PM het anders, nu ben ik benieuwd!
Nou zegquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, die hersenschudding verklaart indd het een en ander.
Hoe had je die hersenschudding opgelopen ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nou zegik dacht dat jij me wel mocht
Eigenlijk moeten jullie met ons oefenenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:18 schreef -SG- het volgende:
Hee maar voor die mensen met telefoonnangst, en skype, hebben jullie dt al geprobeert?
Was een fopjequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nou zegik dacht dat jij me wel mocht
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten jullie met ons oefenen
Dan bellen we
en zeggen we alleen hoi
en hangen we weer op
Welkomquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef Desunoto het volgende:
OKE OKE ik biecht ook wel iets op.![]()
Ik heb de laatste tijd een steeds erger wordend concentratieprobleem.![]()
HOOR IK ER NU OOK BIJ!?
Jij wint zelfs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef Desunoto het volgende:
OKE OKE ik biecht ook wel iets op.![]()
Ik heb de laatste tijd een steeds erger wordend concentratieprobleem.![]()
HOOR IK ER NU OOK BIJ!?
Als kind klom ik in een boom, op den duur zat ik 5 meter hoog, tot er een tak afbrakquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoe had je die hersenschudding opgelopen ?
Naja het was niet zomaar. Ik liep tijdens het uitgaan achter een vriend van me en die week opeens uit voor een klap van iemand anders. Zijn achterhoofd op mijn neus. Voelde iets uit mijn neus lekken, dacht dat het gewoon bloed was, maar was doorzichtig. Het was al laat, veel drank enz. dus verder niet echt bij stilgestaan. Geloofde het wel, misschien heel vloeibare snot ofzo dat opeens los was gekomen.quote:
Wat een avonturen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:21 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Als kind klom ik in een boom, op den duur zat ik 5 meter hoog, tot er een tak afbrakVervolgens was ik 5 minuten bewusteloos en dacht mijn moeder dat ik dood was. Daarna naar het ziekenhuis waar nog een gebroken pols, gekneusde ribben en zwaar gekneusd dijbeen werden geconstateerd
![]()
En ik mocht 2 week niet zelfstandig lopen, omdat ik niet goed meer kon zien
Ik had maar een kleine.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:21 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Als kind klom ik in een boom, op den duur zat ik 5 meter hoog, tot er een tak afbrakVervolgens was ik 5 minuten bewusteloos en dacht mijn moeder dat ik dood was. Daarna naar het ziekenhuis waar nog een gebroken pols, gekneusde ribben en zwaar gekneusd dijbeen werden geconstateerd
![]()
En ik mocht 2 week niet zelfstandig lopen, omdat ik niet goed meer kon zien
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:22 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Naja het was niet zomaar. Ik liep tijdens het uitgaan achter een vriend van me en die week opeens uit voor een klap van iemand anders. Zijn achterhoofd op mijn neus. Voelde iets uit mijn neus lekken, dacht dat het gewoon bloed was, maar was doorzichtig. Het was al laat, veel drank enz. dus verder niet echt bij stilgestaan. Geloofde het wel, misschien heel vloeibare snot ofzo dat opeens los was gekomen.
Maarja half jaartje later was ik met mn neefjes een spelletje aan het spelen, waarbij je ook met je hoofd op de tafel moest slaan op een gegeven moment (dont ask). En toen kwam het er dus weer uit.
Toen naar de huisarts gegaan, direct doorverwezen naar het ziekenhuis voor xrays van mn hoofd. Konden ze verder niets meer op ontdekken dus mocht weer weg met de melding dat als ik een loopneus bleef houden ik me meteen weer moest melden.
Nooit weer gebeurd gelukkig, maar ik ga niet meer met mn hoofd tegen dingen aan slaan
Ach, ik heb het geluk dat er weinig uit te lopen valt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:23 schreef Desunoto het volgende:
Je hersens zouden maar leeg lopen zeg.![]()
![]()
Ow dat is het probleem van zoiets niet. Het probleem is dat er dan ws een scheurtje in je hersenvlies zit. Hierdoor kun je heel makkelijk dus een ontsteking oplopen. Mn ouders ook meteen weer ongerust, want één keer in je leven een hersenvliesontsteking is opzich wel genoegquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:23 schreef Desunoto het volgende:
Je hersens zouden maar leeg lopen zeg.![]()
![]()
Ik heb sinds die dag ook elke dag hoofdpijn.. maar dat duurt slechts een minuut of 10.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had maar een kleine.
Met werken kreeg ik een wond aan mijn hand.
Toen ben ik gevallen met mijn hoofd op een betonnen grond.
Ik was effe weg en had een week last van mijn hoofd, maar soms voel ik nog alles spinnen
Inbreker ontkomt dankzij gladheidquote:Een inbreker in Lelystad wist gisteren uit handen van de politie te blijven doordat een politieauto tegen een boom gleed en meerdere agenten onderuitgingen.
Voel je je ook niet prettig bijquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:24 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ow dat is het probleem van zoiets niet. Het probleem is dat er dan ws een scheurtje in je hersenvlies zit. Hierdoor kun je heel makkelijk dus een ontsteking oplopen. Mn ouders ook meteen weer ongerust, want één keer in je leven een hersenvliesontsteking is opzich wel genoeg
Wat doe je daar nog?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Inbreker ontkomt dankzij gladheid
En dit moet mijn woonplaats veilighouden?!
Ik voel me nu niet meer veilig hier jongens
Ik verkas wel naar Culemborgquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:26 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wat doe je daar nog?
Verhuis snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |