Ja en ik zie wel eens behoorlijk wazig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:25 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik heb sinds die dag ook elke dag hoofdpijn.. maar dat duurt slechts een minuut of 10.
En ik heb moeite met bukken, als ik dan snel weer omhoog sta suist en piept alles in m'n kop
Ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar wow ik zou me doodschrikken zeg
Van alle mensen die mij bellen neem ik alleen bij mijn vader en bij mijn vriendin op. dus ik denk niet dat je doorkomt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten jullie met ons oefenen
Dan bellen we
en zeggen we alleen hoi
en hangen we weer op
Een goedenavondquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:27 schreef Lotte. het volgende:
LIEVE LUGUBERE MOOIE FIJNE LIEVE SCHATJES!![]()
En stel dat de loterij belt dat je 10 miljoen hebt gewonnen en je bent live in de uitzendig, neem je dan ook niet op?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van alle mensen die mij bellen neem ik alleen bij mijn vader en bij mijn vriendin op. dus ik denk niet dat je doorkomt.
Wat voor operatie ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef timmmmm het volgende:
Zal ik nu ook gaan opscheppen waar ik allemaal last van heb sinds mijn operatie?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef timmmmm het volgende:
Zal ik nu ook gaan opscheppen waar ik allemaal last van heb sinds mijn operatie?
DOEDOEDOE.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef timmmmm het volgende:
Onbekend nummer, dus nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
En stel dat de loterij belt dat je 10 miljoen hebt gewonnen en je bent live in de uitzendig, neem je dan ook niet op?
Lotjequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:27 schreef Lotte. het volgende:
LOTTEEEEUUHHquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:27 schreef Lotte. het volgende:
ja doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
DOEDOEDOE.
Mag ik dan na jou mijn levensverhaal vertellen?
Jep.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:29 schreef timmmmm het volgende:
Het is echt de kijk mij zielig zijn avond vannacht hè?
Doen, ben wel benieuwdquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef timmmmm het volgende:
okquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Om die tumor die je me toewenste eruit te laten halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |