Wat heb je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja maar dat kan op dit moment niet omdat ik ziek ben dus zit beetje vast aan huis
Maar wil niet werkloos zijn
Dan voel ik me zo nutteloos haha
Dan moet ik zelf ook mooi zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mooie mensen dating site
Wat een kutsite is datquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef ToT het volgende:
Op Tweakers schijnen ook een zooi gespierde macho's rond te lopen!
Ze kunnen zo een RAM van 10 GB tillenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef ToT het volgende:
Op Tweakers schijnen ook een zooi gespierde macho's rond te lopen!
Denk je zelf eens slim te zijn kraken ze je daar nog afquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wat een kutsite is datDaar lopen mensen rond met een IQ van 342
PMquote:
wat voor tattoo heb je ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow als je een ouwe kale nerd met bril en tattoo zoekt: I'm your man!
Van een anker natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wat voor tattoo heb je ?
Verleidelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow als je een ouwe kale nerd met bril en tattoo zoekt: I'm your man!
quote:
PMquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PM= post mentruatiebeffen. Je weet wel, wanneer de laatste sappen er nog uitgezogen kunnen worden.
Of embryo's?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PM= post mentruatiebeffen. Je weet wel, wanneer de laatste sappen er nog uitgezogen kunnen worden.
quote:
Heavy shit. Maar je moet je niet schamen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:56 schreef Pixie. het volgende:
Nou oke
Ik schaam me dr nogal voor
Ik heb agorafobie
Dat houd in dat ik niet over straat durf/winkels/openbaar vervoer etc.
Waarbij ik ook een paniekstoornis heb dus vele malen per dag heftige paniekaanvallen krijg en daardoor me flink beroerd voel
Kan ook niemand over de vloer hebben behalve alleen me moeder anders draai ik ook door
Dus ik zit nu al bijna een jaar binnen
Maar ik ben nog wel koppie koppie
Zo dat was em
Wij steunen je schatquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:56 schreef Pixie. het volgende:
Nou oke
Ik heb agorafobie
Waarbij ik ook een paniekstoornis heb dus vele malen per dag heftige paniekaanvallen krijg en daardoor me flink beroerd voel
Kan ook niemand over de vloer hebben behalve alleen me moeder anders draai ik ook door
Zo dat was em
Ik hoop dat het snel beter met je gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:56 schreef Pixie. het volgende:
Nou oke
Ik heb agorafobie
Zo dat was em
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je verhaal in m'n sig zet en het bekend maak over heel Fok!?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je verhaal in m'n sig zet en het bekend maak over heel Fok!?
So dat is wel zwaar zeg...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:56 schreef Pixie. het volgende:
Nou oke
Ik heb agorafobie
Zo dat was em
Voor iemand die zo'n opmerking maakt hebben we een naam. Ik zal je een hint geven, het rijmt op zaalgaasquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Eindbaasquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor iemand die zo'n opmerking maakt hebben we een naam. Ik zal je een hint geven, het rijmt op zaalgaas
Roze is pakquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:00 schreef Myraela het volgende:
Je moet wel in pak, zwart, roze details.
Naatje. Dat rijmt toch helemaal niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor iemand die zo'n opmerking maakt hebben we een naam. Ik zal je een hint geven, het rijmt op zaalgaas
Jaa sinds 3 maanden nuquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
So dat is wel zwaar zeg...
Beterschap, wordt je er wel voor behandeld ofniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |