Ajax na die mooie wedstrijdquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef timmmmm het volgende:
Vandaag doop ik deze nachtbagger om tot voetbalnachtbagger! HAHAAAAAAAAAAA PSV!
very gut and joe ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef Lysdexie het volgende:
Hoe maakt U het allen deze woensdagavond
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef ToT het volgende:
TT maar weer aangepast, stelletje lutsers ook!
Haai gaais!
Ik dacht dat je tattoo en piercing wou doen ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef Pixie. het volgende:
Hey mattiez
ik heb een vraagje eh
Ik zit erover te denken om thuiswerk te gaan doen
Omdat ik niet kan werken zelf maar wil toch werken zeg maar
Weten jullie een site of iets?
Alles komt zo onbetrouwbaar over nml
Wellicht als camgirlquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef Pixie. het volgende:
Hey mattiez
ik heb een vraagje eh
* Chen meldt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
Hoi.
Kan ik hier een oproep plaatsen?
Ik ben namelijk opzoek naar een mooie man voor vanavond.
Kusjes.
Kut, was ik maar mooi!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
Hoi.
Kusjes.
Ja maar dat kan op dit moment niet omdat ik ziek ben dus zit beetje vast aan huisquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tattoo en piercing wou doen ?
waarom kan je niet werkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef Pixie. het volgende:
Hey mattiez
ik heb een vraagje eh
Mooie man+FOK!= Non existent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
Hoi.
Kusjes.
Ik dacht dat ik nog jong was.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is pedobeer zie je dat niet ?
Zoals ik zei, ga werken als camgirlquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja maar dat kan op dit moment niet omdat ik ziek ben dus zit beetje vast aan huis
Maar wil niet werkloos zijn
Dan voel ik me zo nutteloos haha
JAA tnxquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef Chen het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ga werken als camgirl.
Ik ben ook ziek thuis.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja maar dat kan op dit moment niet omdat ik ziek ben dus zit beetje vast aan huis
Maar wil niet werkloos zijn
Dan voel ik me zo nutteloos haha
Films heb ik wel genoeg gezienquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek thuis.
Veel films kijken en fokken.
Films zijn er om gezien te worden dus dan ben je niet nutteloos
Partyflockquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
GOFFUR. Dus ik zit verkeerd?
Waar moet ik dan heen?
Een zeer eng soort van gebouw wat enorm groot is. Men noemt het ook wel "BUITEN"quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar moet ik dan heen?
Waar vind ik dat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een zeer eng soort van gebouw wat enorm groot is. Men noemt het ook wel "BUITEN"
Rectificatie van Timmmmmquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een zeer eng soort van gebouw wat enorm groot is. Men noemt het ook wel "BUITEN"
mooie mensen dating sitequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar moet ik dan heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |