quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:40 schreef timmmmm het volgende:
Nou, sowieso ben ik zo'n beetje altijd uit mijn evenwicht. Een minder prettige bijwerking. Daarbij heb ik altijd verschrikkelijke hoofdpijn. Dat zou van de operatie kunnen komen, het kan ook psychisch zijn. Ze kunnen geen fysieke oorzaak vinden voor mijn pijn, maar omdat ze nog lang niet alles kunnen voorzien bij zo een ingrijpende hersenoperatie zou het zo kunnen zijn dat ze gewoon niet weten hoe het komt. Het kan ook heel goed psychisch zijn. Anyway, het effect blijft hetzelfde.
Ik kan niet lang achter elkaar veel doen. Dan word ik steeds duizeliger, tot ik lfauwval. Vooral op het werk bezorgt dat me vaak zat problemen. Dat valt dan weer wel op te bouwen, dat gaat alleen veel langzamer dan ik zou willen.
Mijn coordinatie is net als mijn evenwicht naar god. Ik zal dus ook nooit auto kunnen rijden, een fiets is al gevaarlijk. Het gebeurt bijvoorbeeld ook vaak zat dat ik probeer te drinken, maar het glas 5 centimeter naar links zit, en ik alles over me heen krijg. (mijn coordinatieafwijkingen zitten om een of andere reden altijd naar links)
Dat was het denk ik wel zo'n beetje.
Gezellig posten zo
Het ergste is trouwens nog wel de wetenschap dat hersentumoren vrijwel áltijd terugkomen. Dus ik weet gewoon dat ik het nog niet gehad heb
Woa, damn. Dat is heftig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:40 schreef timmmmm het volgende:
Nou, sowieso ben ik zo'n beetje altijd uit mijn evenwicht. Een minder prettige bijwerking. Daarbij heb ik altijd verschrikkelijke hoofdpijn. Dat zou van de operatie kunnen komen, het kan ook psychisch zijn. Ze kunnen geen fysieke oorzaak vinden voor mijn pijn, maar omdat ze nog lang niet alles kunnen voorzien bij zo een ingrijpende hersenoperatie zou het zo kunnen zijn dat ze gewoon niet weten hoe het komt. Het kan ook heel goed psychisch zijn. Anyway, het effect blijft hetzelfde.
Ik kan niet lang achter elkaar veel doen. Dan word ik steeds duizeliger, tot ik lfauwval. Vooral op het werk bezorgt dat me vaak zat problemen. Dat valt dan weer wel op te bouwen, dat gaat alleen veel langzamer dan ik zou willen.
Mijn coordinatie is net als mijn evenwicht naar god. Ik zal dus ook nooit auto kunnen rijden, een fiets is al gevaarlijk. Het gebeurt bijvoorbeeld ook vaak zat dat ik probeer te drinken, maar het glas 5 centimeter naar links zit, en ik alles over me heen krijg. (mijn coordinatieafwijkingen zitten om een of andere reden altijd naar links)
Gezellig posten zo
Het ergste is trouwens nog wel de wetenschap dat hersentumoren vrijwel áltijd terugkomen. Dus ik weet gewoon dat ik het nog niet gehad heb
Damn stuk erger dan mijn verhaal :/ Iquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:40 schreef timmmmm het volgende:
Gezellig posten zo
Tuurlijkquote:
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt?
Ik vond 'm namelijk te lang om te lezen
IM VERRYY FINEEquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
I'M FINNEAAEHHHEHAHAAHAHE
HOW BOUT YOU MA CHICKAAH?![]()
Waar staat het?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef timmmmm het volgende:
Ja, zeg, dan doe ik er zo lang over, zijn we zoveel reacties verder dat mijn verhaal als een big op de metro slaat.
Nee helaasquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Damn stuk erger dan mijn verhaal :/ I
[..]
TuurlijkHeb je nog die famicom medley kunnen vinden?
Hersentumorquote:
Maar dan je naam goed geschreven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik zei toch dat ik zou winnen
Jouw levensverhaal nu, Myreala!
Er was eens een klein gelukkig meisje. En toen niet meer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik zei toch dat ik zou winnen
Jouw levensverhaal nu, Myreala!
Daarmee kom je er niet vanaf hoor. Ik heb ook 4 volwaardige alinea's gebruikt om jou uitgebreid te informerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was eens een klein gelukkig meisje. En toen niet meer.
Einde.
Okéquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
IM VERRYY FINEE
HOW U DOINNN
Wil jij fok vekering met mij![]()
![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik word over een week 19.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef Lysdexie het volgende:
Wel erg timmmmm![]()
En hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |