Want Ajax wint altijd en alleen maar met geluk en Feyenoord nooit? Zeker afgelopen weekend geen voetbal gekeken. Feyenoord heeft onverdiender (weet niet of het woord bestaat, maar ik probeer 'm gewoon) gewonnen dan Ajax hoor. Succes met uithuilenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef Babovic het volgende:
De ‘zero-twenty’ boys zullen wel met veel geluk een ronde verder komen.
Epic fail ditquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef SimonBalk het volgende:
Want Ajax wint altijd en alleen maar met geluk en Feyenoord nooit? Zeker afgelopen weekend geen voetbal gekeken. Feyenoord heeft onverdiender (weet niet of het woord bestaat, maar ik probeer 'm gewoon) gewonnen dan Ajax hoor. Succes met uithuilen
Ik denk dat je zelf niet goed hebt gekekenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef SimonBalk het volgende:
Want Ajax wint altijd en alleen maar met geluk en Feyenoord nooit? Zeker afgelopen weekend geen voetbal gekeken. Feyenoord heeft onverdiender (weet niet of het woord bestaat, maar ik probeer 'm gewoon) gewonnen dan Ajax hoor. Succes met uithuilen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef SimonBalk het volgende:
Daar kwam meer volk kijkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:30 schreef Babovic het volgende:
Wow wat is de ArenA leeg. Moeten de Amsterdam Admirals spelen ofzo?
quote:
Het is jammer dat ik die grap over het publiek en de Amsterdam Admirals al gemaakt heb. Anders had ik gezegd dat hij een "touch down" wilde maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:56 schreef The_Coach het volgende:
Emanuelson wil gewoon als 3de keeper mee naar het WK.
Is ie altijd zo negatief over Ajax?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Waarom toch altijd Leo Driessen als commentator bij Ajax.... ik word zo moe van dat zeurderige negatieve commentaar
Eenrichtingsverkeer richting Nijmeegs doel... alleen het scoren wil niet vlottenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
Ik schat dat er (nog) weinig aan is?
Niet alleen bij Ajax, die man geeft sowieso véél te vaak commentaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Waarom toch altijd Leo Driessen als commentator bij Ajax.... ik word zo moe van dat zeurderige negatieve commentaar
Yup... hij verwacht volgens mij elke keer een wereldpartij voetbal te zien van Ajax... totaal niet realistischquote:
Babovicquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:30 schreef Babovic het volgende:
Wow wat is de ArenA leeg. Moeten de Amsterdam Admirals spelen ofzo?
Ajax-supporters werken waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Greetings het volgende:
Ik hoor alleen maar NEC-supporters btw![]()
Joden
in de wereld van Leo Driessen is Ajax de beste club van de wereld, dus ja hij verwacht elke keer een wereldpartij, want dat is des Ajaxsquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... hij verwacht volgens mij elke keer een wereldpartij voetbal te zien van Ajax... totaal niet realistisch
NEC supporters ook, maar die beginnen om 5 uur in de ochtendquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ajax-supporters werken waarschijnlijk.
Lijkt mij competitievervalsing.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er trouwens niet van die clausules bij verhuur dat je verhuurde speler niet tegen je eigen club laat spelen
Zo'n Sarpong zal scoren vanavond.... zoals volgens mij Vertonghen Ajax ooit ook al eens de titel kostte toen hij bij RKC speelde en scoorde tegen Ajax....
Met alle respect maar als Ajax zijnde mag je toch niet bang zijn voor Sarpong en Vertonghen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er trouwens niet van die clausules bij verhuur dat je verhuurde speler niet tegen je eigen club laat spelen
Zo'n Sarpong zal scoren vanavond.... zoals volgens mij Vertonghen Ajax ooit ook al eens de titel kostte toen hij bij RKC speelde en scoorde tegen Ajax....
Nee tuurlijk niet maar dat soort jongens hebben altijd wel de drang om tegen hun eigen club te extra te willen presteren... en feitelijk staan ze bij in dit geval Ajax onder contract....quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef Babovic het volgende:
[..]
Met alle respect maar als Ajax zijnde mag je toch niet bang zijn voor Sarpong en Vertonghen?
Als je daar bang voor bent dan moet je ze niet verhuren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar dat soort jongens hebben altijd wel de drang om tegen hun eigen club te extra te willen presteren... en feitelijk staan ze bij in dit geval Ajax onder contract....
Dan zal ik toch maar is wat beter luisterenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Greetings het volgende:
Ik hoor alleen maar NEC-supporters btw![]()
Joden
Daarom vroeg ik me dus of er niet zo'n clausule is die dat voorkomtquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Babovic het volgende:
[..]
Als je daar bang voor bent dan moet je ze niet verhuren.
Leo Driessenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:21 schreef Gwunnik het volgende:
wie is drol van een 'commentator'? Mijn god wat heeft die gast er weinig kijk op
sowieso RTL7 icm voetbal
Jij kijkt dezelfde wedstrijd? Ajax is heer en meester.... niet dat heel goed spelen maar zwak is weer een ander uiterstequote:
Nec is dramatisch en Ajax speelt aardig. Omdat Nec zo dramatisch is lijkt het leuk wat Ajax doet. De wedstrijd is echt enorm saai.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:26 schreef Greetings het volgende:
Hoorde ik dat nou goed net in die 10-seconde durende analyse in de rust:
"Ajax speelt ijzersterk en NEK dramatisch" ?
Hij krijgt waarschijnlijk een orgasme van het gejuich van de Ajax-supporters. Een vieze vuile thuisfluiterquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Babovic het volgende:
Wat zou Richard er nou zelf van denken? Dit doet zelfs een scheidsrechter in de 5de klasse niet.
Emanuelson vangt in de eerste helft een bal die dreigt buiten te gaan. Liesveld doet er niets mee. Nu krijgt Heubach 2x geel omdat hij te vroeg een vrije trap nam en omdat hij perongeluk hands maakt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Ruud het volgende:
Wat gebeurt er?
dat gebeurde er.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:49 schreef Babovic het volgende:
[..]
Heubach krijgt 2x geel omdat hij te vroeg een vrije trap nam en omdat hij perongeluk hands maakt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:49 schreef Babovic het volgende:
[..]
Emanuelson vangt in de eerste helft een bal die dreigt buiten te gaan. Liesveld doet er niets mee. Nu krijgt Heubach 2x geel omdat hij te vroeg een vrije trap nam en omdat hij perongeluk hands maakt.
Verbaasd me dat de grensrechter aan de overkant niet gebrult heeft dat dit rood had moeten zijn.quote:
Zo'n grensrechter moet wat roepen als hij zoet dat Heubach onterecht 2x geel krijgt. Waarom doet zo'n man dat niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verbaasd me dat de grensrechter aan de overkant niet gebrult heeft dat dit rood had moeten zijn.
Was het ook, natrappen.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef Babovic het volgende:
Oei Eriksen. Die bal moest erin.
Vrees het ook, maar NEC kan met opgeheven hoofd de ArenA uit nuquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:12 schreef patrickpsv het volgende:
1-1, al zal ajax uiteindelijk toch wel winnen denk ik
Ik heb het oogstrelende spel van NEC even gemist denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:13 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Vrees het ook, maar NEC kan met opgeheven hoofd de ArenA uit nu
AUB niet zeg, ik wil PSV - Feyenoord zien. Niet deze Richard Liesveld show.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:15 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Een half uur minder PSV op m'n TV
Je denkt toch niet dat ze dan de verlenging uitzenden ipv PSV - Feyenoord?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef Babovic het volgende:
[..]
AUB niet zeg, ik wil PSV - Feyenoord zien. Niet deze Richard Liesveld show.
Ik heb geen idee. We gaan het zo zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze dan de verlenging uitzenden ipv PSV - Feyenoord?
Ach, het zal eens niet zo zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef heiden6 het volgende:
Slechtste man op het veld is de scheidsrechter.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:22 schreef Adelante het volgende:
Als Arnhemmer hoop ik nu zelfs dat NEC wint
Liesveld was de 12e man van Ajax, dus dan zijn er nog 11 slechter!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef heiden6 het volgende:
Slechtste man op het veld is de scheidsrechter.
Hij blijft het volhouden. Waardeloze vent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
Leo, dat was duidelijk niet Pantelic.
Pas als alle middelmatige spelers weg zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef LostnFound het volgende:Ajax
![]()
wanneer houdt dit soort gekloot nou eens op
Rotterdam ruikt al langer bloed, maar nu helemaal.quote:
Dat zegt niets.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rotterdam ruikt al langer bloed, maar nu helemaal.
Je bedoelt zo'n 80 % van de huidige selectie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Pas als alle middelmatige spelers weg zijn.
quote:
Ja en ajax moet gewoon minimaal 10% beter zijn dan de top 3 want iedereen is op zijn best gemotiveerd tegen ajax, dit hebben ze ook zelf gecreërd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n 80 % van de huidige selectie?
Begint pas kwart voor toch?quote:
Ik mag hopen dat men anders aankijkt tegen de klassieker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rotterdam ruikt al langer bloed, maar nu helemaal.
Dat doen ze nu maar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Eerst naar de reclame!!!!!!!!!111111111111111111111
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Ach, de beker is toch niet zo heel boeiend.
Zonder Suarez wel ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Cyber2003 het volgende:
Wat een trieste bende, heel dat Ajax.
tuurlijk.. als er wat te lachen valt wil ik daar bij zijn natuurlijk..quote:
Lijkt er niet echt op idd, maar hoop doet levenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tuurlijk.. als er wat te lachen valt wil ik daar bij zijn natuurlijk..
niet dat NEC dit vol gaat houden, maar toch..
preciesquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt er niet echt op idd, maar hoop doet leven
zelfs MET de KNJB lukt het ze niet te winnen de belhamelsquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef heiden6 het volgende:
Het is wel 12 tegen 10 met Liesveld erbij.
met kiespijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Netsplitter het volgende:
Noemde hij de ajax supporters nou boeren??
Ow, dat kiespijn had ik gemist.quote:
Valt wel mee hoor, alleen ten koste van de uitzendingquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:43 schreef MrMoon het volgende:
wel een beetje jammer dat dit ten koste gaat van PSV - Feyenoord..
Hoe bedoel je een beetje???quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:43 schreef MrMoon het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nooit in VBL komen en speciaal hiervoor posten, IQ'tje hoor.
Hoezo? Een verlenging is toch veel spannender en leuker om te zien? En PSV is nog niet eens begonnen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:43 schreef MrMoon het volgende:
wordt gebagatelliseerd door onze neuzenvriend LDquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Urby begaat zelf al een overtreding.
dus zodra daar afgetrapt wordt, schakelen ze over?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Een verlenging is toch veel spannender en leuker om te zien? En PSV is nog niet eens begonnen.
Vast niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dus zodra daar afgetrapt wordt, schakelen ze over?
Nee, natuurlijk niet. Wat boeit het als je de eerste 5 minuten van die wedstrijd mist?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Alsof ze daar voor moeten vrezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef Ritmo het volgende:
Ze krijgen nu echt bedreigingen binnen bij RTL. En terecht.
psv fey is geen willekeurquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Flappekz het volgende:
Lijkt me logisch dat ze bij RTL liever kiezen voor een tweede helft verlenging waar misschien wel een stunt in zit, dan voor de eerste minuten van iedere willekeurige andere wedstrijd
PSV - Feyenoord is toch geen willekeurige wedstrijd. Zit niet zo te trollen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Flappekz het volgende:
Lijkt me logisch dat ze bij RTL kiezen voor een tweede helft verlenging waar misschien wel een stunt in zit, dat voor de eerste minuten van iedere willekeurige andere wedstrijd
dat is waar..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Zwansen het volgende:
En het is obv altjd leuk om Ajax te zien zwoegen.
Wat denk je nu zelf?quote:
'Willekeurige wedstrijd'quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Flappekz het volgende:
Lijkt me logisch dat ze bij RTL liever kiezen voor een tweede helft verlenging waar misschien wel een stunt in zit, dan voor de eerste minuten van iedere willekeurige andere wedstrijd
Nou, PSV voor wie de beker nooit prioriteit heeft gehad tegen Feyenoord dat al jaren subtop is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |