Daar kwam meer volk kijkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:30 schreef Babovic het volgende:
Wow wat is de ArenA leeg. Moeten de Amsterdam Admirals spelen ofzo?
quote:
Het is jammer dat ik die grap over het publiek en de Amsterdam Admirals al gemaakt heb. Anders had ik gezegd dat hij een "touch down" wilde maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:56 schreef The_Coach het volgende:
Emanuelson wil gewoon als 3de keeper mee naar het WK.
Is ie altijd zo negatief over Ajax?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Waarom toch altijd Leo Driessen als commentator bij Ajax.... ik word zo moe van dat zeurderige negatieve commentaar
Eenrichtingsverkeer richting Nijmeegs doel... alleen het scoren wil niet vlottenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
Ik schat dat er (nog) weinig aan is?
Niet alleen bij Ajax, die man geeft sowieso véél te vaak commentaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Waarom toch altijd Leo Driessen als commentator bij Ajax.... ik word zo moe van dat zeurderige negatieve commentaar
Yup... hij verwacht volgens mij elke keer een wereldpartij voetbal te zien van Ajax... totaal niet realistischquote:
Babovicquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:30 schreef Babovic het volgende:
Wow wat is de ArenA leeg. Moeten de Amsterdam Admirals spelen ofzo?
Ajax-supporters werken waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Greetings het volgende:
Ik hoor alleen maar NEC-supporters btw![]()
Joden
in de wereld van Leo Driessen is Ajax de beste club van de wereld, dus ja hij verwacht elke keer een wereldpartij, want dat is des Ajaxsquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... hij verwacht volgens mij elke keer een wereldpartij voetbal te zien van Ajax... totaal niet realistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |