Want Ajax wint altijd en alleen maar met geluk en Feyenoord nooit? Zeker afgelopen weekend geen voetbal gekeken. Feyenoord heeft onverdiender (weet niet of het woord bestaat, maar ik probeer 'm gewoon) gewonnen dan Ajax hoor. Succes met uithuilenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef Babovic het volgende:
De ‘zero-twenty’ boys zullen wel met veel geluk een ronde verder komen.
Epic fail ditquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef SimonBalk het volgende:
Want Ajax wint altijd en alleen maar met geluk en Feyenoord nooit? Zeker afgelopen weekend geen voetbal gekeken. Feyenoord heeft onverdiender (weet niet of het woord bestaat, maar ik probeer 'm gewoon) gewonnen dan Ajax hoor. Succes met uithuilen
Ik denk dat je zelf niet goed hebt gekekenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef SimonBalk het volgende:
Want Ajax wint altijd en alleen maar met geluk en Feyenoord nooit? Zeker afgelopen weekend geen voetbal gekeken. Feyenoord heeft onverdiender (weet niet of het woord bestaat, maar ik probeer 'm gewoon) gewonnen dan Ajax hoor. Succes met uithuilen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef SimonBalk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |