in de wereld van Leo Driessen is Ajax de beste club van de wereld, dus ja hij verwacht elke keer een wereldpartij, want dat is des Ajaxsquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... hij verwacht volgens mij elke keer een wereldpartij voetbal te zien van Ajax... totaal niet realistisch
NEC supporters ook, maar die beginnen om 5 uur in de ochtendquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ajax-supporters werken waarschijnlijk.
Lijkt mij competitievervalsing.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er trouwens niet van die clausules bij verhuur dat je verhuurde speler niet tegen je eigen club laat spelen
Zo'n Sarpong zal scoren vanavond.... zoals volgens mij Vertonghen Ajax ooit ook al eens de titel kostte toen hij bij RKC speelde en scoorde tegen Ajax....
Met alle respect maar als Ajax zijnde mag je toch niet bang zijn voor Sarpong en Vertonghen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er trouwens niet van die clausules bij verhuur dat je verhuurde speler niet tegen je eigen club laat spelen
Zo'n Sarpong zal scoren vanavond.... zoals volgens mij Vertonghen Ajax ooit ook al eens de titel kostte toen hij bij RKC speelde en scoorde tegen Ajax....
Nee tuurlijk niet maar dat soort jongens hebben altijd wel de drang om tegen hun eigen club te extra te willen presteren... en feitelijk staan ze bij in dit geval Ajax onder contract....quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef Babovic het volgende:
[..]
Met alle respect maar als Ajax zijnde mag je toch niet bang zijn voor Sarpong en Vertonghen?
Als je daar bang voor bent dan moet je ze niet verhuren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar dat soort jongens hebben altijd wel de drang om tegen hun eigen club te extra te willen presteren... en feitelijk staan ze bij in dit geval Ajax onder contract....
Dan zal ik toch maar is wat beter luisterenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Greetings het volgende:
Ik hoor alleen maar NEC-supporters btw![]()
Joden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |