wordt gebagatelliseerd door onze neuzenvriend LDquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Urby begaat zelf al een overtreding.
dus zodra daar afgetrapt wordt, schakelen ze over?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Een verlenging is toch veel spannender en leuker om te zien? En PSV is nog niet eens begonnen.
Vast niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dus zodra daar afgetrapt wordt, schakelen ze over?
Nee, natuurlijk niet. Wat boeit het als je de eerste 5 minuten van die wedstrijd mist?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Alsof ze daar voor moeten vrezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef Ritmo het volgende:
Ze krijgen nu echt bedreigingen binnen bij RTL. En terecht.
psv fey is geen willekeurquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Flappekz het volgende:
Lijkt me logisch dat ze bij RTL liever kiezen voor een tweede helft verlenging waar misschien wel een stunt in zit, dan voor de eerste minuten van iedere willekeurige andere wedstrijd
PSV - Feyenoord is toch geen willekeurige wedstrijd. Zit niet zo te trollen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Flappekz het volgende:
Lijkt me logisch dat ze bij RTL kiezen voor een tweede helft verlenging waar misschien wel een stunt in zit, dat voor de eerste minuten van iedere willekeurige andere wedstrijd
dat is waar..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Zwansen het volgende:
En het is obv altjd leuk om Ajax te zien zwoegen.
Wat denk je nu zelf?quote:
'Willekeurige wedstrijd'quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Flappekz het volgende:
Lijkt me logisch dat ze bij RTL liever kiezen voor een tweede helft verlenging waar misschien wel een stunt in zit, dan voor de eerste minuten van iedere willekeurige andere wedstrijd
Nou, PSV voor wie de beker nooit prioriteit heeft gehad tegen Feyenoord dat al jaren subtop is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |