Mijn OP is toch mooier!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:04 schreef Ruder het volgende:
Je was me voor
Hopelijk doen de mod's snel hun werk anders hebben we 2 Venlo's op Fok
Schoon = heel gewoon hequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:25 schreef fratsman het volgende:
Moet ik die VenloSchoon bak er nog bij zetten?Lelijk logo...
quote:De 2 Brüder opent binnenkort een groente- en fruitafdeling in de winkel. De supermarkt reageert daarmee op het faillissement van groentehandel De Mop.
'In de binnenstad is nu geen groentehandel meer. We krijgen veel reacties op het sluiten van De Mop en de verschraling van het aanbod, zowel van Venlonaren als van Duitse gasten', onderbouwt de 2 Brüder de keuze.
Voor de realisatie van de nieuwe afdeling moet de winkel worden verbouwd. Over acht weken moet de groente- en fruitafdeling open zijn
Er is aardig doorgepost jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:25 schreef fratsman het volgende:
De vorige hadden we net geen maand voor nodig!Dat is nog nooit eerder voorgekomen!
(En dadelijk zit de vastelaovend erop, is er weer geen hol te doen hier, en duurt het weer maanden.)
Ik snap nog steeds niet wat Pollux daar gedaan heeft. Die winkel was er meer dan 50 jaar. Iedere dag vol Duitsers voor hun Obst & Gemusequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef Klonk het volgende:
De ene zijn dood is de ander zijn ehmmm, fruit
[..]
Als dat zo is zal z'n vrouw hem dat niet in dank afnemen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:42 schreef Klonk het volgende:
ik zie nu een aluhoedjes theorie, 2 gebruder hebben Pollux een leuke zak centen geboden om te rotten
Allee zijn de Belgskes tevreden over Venloquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mijn baas vertelde me daarstraks dat we een uitstekend jaar met de winkel hebben gehad.Nou ja, 11 maanden.
en done.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
En ik mis nog steeds Mathieu Cordang in de OP. Heb ik eens een bekend familielid...
Je kunt ook zijn best off cd bij Sounds kopenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:22 schreef fratsman het volgende:
Gadverdamme, 2 Bert van den Berg nummers achter elkaar op de stadsomroep.
Ik hou niet van die man z'n stemgeluid. Laat hem maar kroegbaas spelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:15 schreef Ruder het volgende:
[..]
Je kunt ook zijn best off cd bij Sounds kopen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:15 schreef Klonk het volgende:
WTF
Ik eis zomer, nu, ben al die witte teringzooi beu, ben vanmorgen ook bijna 5 keer op mijn smoel gegaan met die pleurisgladheid.
Maar goed, ik geloof er geen fuck van, ze kunnen het weer van morgen al nauwlijks normaal voorspellen laat staan dat ze twee weken in de toekomst kunnen kijken
Godverdommequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef fratsman het volgende:
[..]Ik ging vanmorgen in het bochtje Goltziusstraat/Kerkstraat bijna op m'n lip.
Maar dit zijn gewoon pooltemperaturen! -16 's nachts en -12 overdag.
Lijkt me erg sterk, en anders op de dag van de Boétezitting groot scherm met elfstedentocht!
Ja dag! Op kou kun je je kleden!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme. Dat wordt 'op zien braojbants' vastelaovend viere
. Binne, in de kroeg.
Dat is ook weer waar. Dan maar niet als échte Schot in de kilt stappenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja dag! Op kou kun je je kleden!Regen niet! Dan maar iets harder meezingen.
Krijg je weer van die "hilarische" gesprekken bij de buitentoiletten...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef Klonk het volgende:
of een onderbroek onder de kilt, anders trekken je ballen zich zover terug dat denkt dat je moet poepen...
Longontsteking, here we come.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef Klonk het volgende:
je zegt het goed, je kunt je erop kleden, genoeg carnavalsvierders die bij -12 met een t-shirtje over straat gaan wandelen, ff afkoelen van die warme kroeg
Ik was ieder jaar dagenlang helemaal naar de tering na Vastelaovend. Vorig jaar was mijn eerste rookvrije Vastelaovend, daarvoor had ik voor die 4 dagen een slof(!) nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Klonk het volgende:
ik kaik in meine glaserne boll und zie vele kranken na asmitwoch
Vroeger had aswoensdag voor jou tenminste nog echt een betekenisquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
, daarvoor had ik voor die 4 dagen een slof(!) nodig.Ik had alleen Aswoensdag vrij
+1 Scherp!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef Ruder het volgende:
[..]
Vroeger had aswoensdag voor jou tenminste nog echt een betekenis
vanmorgen op de verkeerde plek gefietst....quote:In Venlo is vrijdagmorgen vroeg een geldautomaat gekraakt met explosieven. Dat gebeurde om kwart voor 4 op de Van Nijvenheimstraat. Door de plofkraak scheurde de automaat open en werd een nog onbekend geldbedrag ontvreemd. De biljetten lagen her en der over de straat verspreid.
Door de explosie raakte niet alleen de geldautomaat beschadigd, maar liep ook het gebouw flinke schade op. De schade wordt geschat op 50.000 tot 60.000 euro.
Anders ik welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
vanmorgen op de verkeerde plek gefietst....
de winkels waren nog niet openquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:10 schreef fratsman het volgende:
Overvallers worden creatiever! 2 supermarkten vlak bij elkaar, en zij kiezen ervoor om een pinautomaat op te blazen!![]()
![]()
quote:Overvallers supermarkt aangehouden in Cuijk
Twee inwoners van Baarlo en Panningen zijn vrijdagmorgen in Cuijk op heterdaad betrapt toen ze een supermarkt wilden overvallen. De Brabantse politie sluit niet uit dat het om de daders van de reeks supermarktovervallen in Noord-Limburg gaat. De politie kwam hen op het spoor dankzij een oplettende medewerker van de Cuijkse supermarkt. Die had eerder al verdachte personen gezien.
Bij hun aanhouding hadden de verdachten bivakmutsen, traangas en een luchtdrukpistool bij zich.
Nu we weer eens een fatsoenlijke winter hebben gehad, vraag ik me af of dat ook met de zomer gaat gebeuren! Dus gewoon WARM! in plaats van dat smerige broeierige weer wat we hier normaal hebben.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:58 schreef Ruder het volgende:
Ik wil zo'n monabakje op mijn hoofd doen en een foute blouse d'r bij aan trekken
en als iemand er wat van zegt, zeg ik: Het is feest!
quote:In Belfeld heeft maandagmorgen even na twee uur een grote brand gewoed in een tussenwoning aan de Irenelaan. Daarbij zijn geen gewonden gevallen. De bewoners van het pand waren niet aanwezig. Bewoners van een aantal naastgelegen panden zijn geëvacueerd omdat er sprake was van rookontwikkeling. De brandweer trof in de woning een hennepkwekerij aan.
De politie stelt een nader onderzoek in. Over de schade en de oorzaak is nog niets bekend. Maar de brandweer beschouwt het pand als verloren. Om vier uur was de brand onder controle.
Ik hoorde het op 3fm jaquote:Op maandag 1 februari 2010 07:59 schreef Klonk het volgende:
Dit heeft me vannacht wakker gehouden, eerst sirenes daarna het gevoel qua geur in een open haard te liggen, had iets dieper moeten inhaleren, was het nog wel leuk geworden![]()
[..]
en het rare is, in een straal van pak em beet 200 meter om dat huis, is eind vorig jaar ook al een hennepkwekerij ontdekt en een roofoverval op een huis geweest, en het is nog niet eens de slechtste buurt van Belfeldquote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
stelletje criminele daar in Belfeld
Leedvermaak +1quote:
Jajaja, wrijf het er nog maar eens in hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:46 schreef Klonk het volgende:
en toch ben ik op de fiets nog niet gevallen en heb zowel gisteren als vandaag 20 km gefietst, kortom jullie zijn prutsers![]()
Whehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:49 schreef Klonk het volgende:
met liefde
maar ik ga mijn ATB komende zomer maar eens opknappen en voorzien van een setje spike banden, want het is soms best glibberen geblazen
Jaozeker. Ald-crewlid van sjport waas ut toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Und...kint geej mich nog?
Compu waas kapot.
en dan ben je zolang offlinequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Und...kint geej mich nog?
Compu waas kapot.
Op ut memint wal wier good, hè. Haaj dr laang oetgelaege zoë.:Dquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
Jaozeker. Ald-crewlid van sjport waas ut toch?![]()
Wie is ut dermei?
Ben ik al. Dat scheelt, hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan ben je zolang offline
ik zou gek worden
Gelökkig maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Op ut memint wal wier good, hè. Haaj dr laang oetgelaege zoë.:D
Weej gaon dink ik waal weer nao de parade. Es we teminste polsbendjes kinne regele.quote:Hmm. Weam is heej trouwes van plan mit de Boetezitting ien Venlo te blieven?
't wuurd mich eeders joar minder leuk
Ik kon er niks aan doen.quote:
Jullie gaan even langs met een aanstekerquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:41 schreef Klonk het volgende:
In Belfeld doen we hennepboeren tenminste met een beetje spektakel opruimen
juist, heeft de buurt er ook nog plezier vanquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Jullie gaan even langs met een aansteker?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
juist, heeft de buurt er ook nog plezier van
Gewoon opengaan met aangepast assortiment: Pils, Flügel en wat voor de vreetquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:51 schreef fratsman het volgende:
Mijn baas is echt achterlijk. Jaren lang zijn we bij FRS op vastelaoveszaterdag dichtgegaan, en nu zitten we bij GameMania in de Klaasstraat en dan moet er ineens nagekeken worden of het wel nodig is om op een zaterdag dicht te zijn.Ik zit op nog geen 20 meter van de ingang naar de Parade. No Way dat ik met allemaal dat volk wat passeert, openga.
quote:Man aangehouden na aantreffen hennepkwekerij
donderdag 4 februari 2010, 15:52
De politie heeft woensdagavond een hennepkwekerij aangetroffen in een woning aan de Rontgenstraat in Venlo-Noord. De bewoner is aangehouden.
Het gaat om een 20-jarige man. De hennepkwekerij bestond uit tussen de 500 en 750 planten. De hennep is vernietigd. De politie heeft de zaak in onderzoek.
Ga terug naar de voorpagina
ja duh, dat ook niet echt moeilijk, ik bedoel net zoiets als voor een witte auto gaan staan en dan keihard roepen, kijk een witte auto...quote:
Misschien was het wel een ordinaire woningontruiming.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja duh, dat ook niet echt moeilijk, ik bedoel net zoiets als voor een witte auto gaan staan en dan keihard roepen, kijk een witte auto...
Nou....quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:16 schreef Klonk het volgende:
jah, om kwart elf 's avonds zeker, zelfs in Venlo Noord is dat niet normaal...
Vorig jaar bleef de V&D ook gewoon open, en toen was het best nog wel druk op die zaterdag. Heb die dag best veel horloges verkocht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:51 schreef fratsman het volgende:
Mijn baas is echt achterlijk. Jaren lang zijn we bij FRS op vastelaoveszaterdag dichtgegaan, en nu zitten we bij GameMania in de Klaasstraat en dan moet er ineens nagekeken worden of het wel nodig is om op een zaterdag dicht te zijn.Ik zit op nog geen 20 meter van de ingang naar de Parade. No Way dat ik met allemaal dat volk wat passeert, openga.
Ik vind W-Dreej coolquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:48 schreef fratsman het volgende:
Weer een Venlose LVK Winnaar!
Maar het is W-Dreej, en ik vind W-Dreej echt geen fluit aan.
Je hebt dus geen bandjes?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:14 schreef ganzenherder het volgende:
Net bij parade geweest om 2 bandjes te scoren...Binnen 5 minuten was ik weer weg![]()
Wat een chaos daarachter zeg, wat een organisatie![]()
Nee, achteraf gezien had ik daar ook geen kans op. Kwam mensen tegen die er al vanaf 6 uur stonden en geen bandjes hebben kunnen krijgen. Terwijl andere 20 bandjes p.p. hebben kunnen meekrijgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hebt dus geen bandjes?![]()
Ik ouk neet huur
Begrijpelijk!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee, achteraf gezien had ik daar ook geen kans op. Kwam mensen tegen die er al vanaf 6 uur stonden en geen bandjes hebben kunnen krijgen. Terwijl andere 20 bandjes p.p. hebben kunnen meekrijgen.
En ik heb geen zin om daar uren in de regen te staan om kaartjes te krijgen, dan maar geen parade voor mij dit jaar
Godverdomme, wat een aanfluiting was datquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee, achteraf gezien had ik daar ook geen kans op. Kwam mensen tegen die er al vanaf 6 uur stonden en geen bandjes hebben kunnen krijgen. Terwijl andere 20 bandjes p.p. hebben kunnen meekrijgen.
En ik heb geen zin om daar uren in de regen te staan om kaartjes te krijgen, dan maar geen parade voor mij dit jaar
JOH, no shit Sherlock. Dit komt zeker als een grote verrassing?quote:Chaos bij afgifte van Parade-polsbandjes
De afgifte van Parade-polsbandjes in Venlo is zaterdag uitgelopen op een chaos. De politie moest extra mankracht laten aanrukken om ongeregeldheden te voorkomen.
Op carnavalszaterdag is een gedeelte van de Parade voor het eerst alleen toegankelijk voor personen die in het bezit zijn van een polsbandje. Deze werden zaterdag om 19.00 uur uitgedeeld bij kledingzaak Favetex. De organisatie was echter niet bedacht op de massa mensen die erop afkwam.
Binnen tien minuten waren ze door de zesduizend bandjes heen. Honderden woedende mensen bleven met lege handen achter en lieten verbaal op niet mis verstane wijze weten wat ze ervan vonden.
Harry Pouwels, voorzitter van het Stadscomité, had zo'n grote drukte niet verwacht. ,,Er is blijkbaar een enorme vraag naar die polsbandjes, daar ben ik blij om. Maar dat neemt niet weg dat het volgend jaar anders moet. Dit gaat ons niet nog een keer gebeuren.''
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
JOH, no shit Sherlock. Dit komt zeker als een grote verrassing?![]()
Ik sta er versteld van hoe naïef en dom sommige mensen en organisaties zijn. Maar eigenlijk had ik zo'n chaos wel verwacht voor vandaag....
Ik had de chaos ook wel verwacht, maar had ook verwacht dat iedereen die chaos zou verwachten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
JOH, no shit Sherlock. Dit komt zeker als een grote verrassing?![]()
Ik sta er versteld van hoe naïef en dom sommige mensen en organisaties zijn. Maar eigenlijk had ik zo'n chaos wel verwacht voor vandaag....
WTF waar is ditquote:Op zondag 7 februari 2010 11:13 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schaam me bijna als ik zeg dat ik al polsbandjes heb. Bang word ik ervan als ik die drukte zie, wat een aanfluiting die hele organisatie!Ze hadden makkelijk de poortjes van de ZPF kunnen lenen, maar nee! Dan kan de zorggroep en alle vriendjes van Jocus niet binnen. Gadverdamme!
Heb je er overquote:
Dit is gisteravond op de Parade, voor mijn stamkroeg de Tapperie.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
WTF waar is dit
Maar het is echt een schandalige vertoning, kijk voor de lol eens op L1 daar staat een filmpje en in dat filmpje zijn ze in een kroeg en de kastelein zegt terwijl de camera loopt dat je een polsbandje krijgt van hem als je eerst 5 consumpties gebruikt bij hem, echt schandalig.
Dat hele gedoe met die polsbandjes moeten ze maar eens heel goed onder de loep nemen want dit systeem is zo corrupt als de pest en ik heb als buitenstaander vooral het gevoel dat de echte carnavalsvierders, dus gewoon jan met de pruik hier het slachtoffer van is en dat het vooral draait om de juiste mensen kennen...
Jammer. Dan wordt het Hout-Blerick op zaterdag.quote:
Nicequote:
Ik zou het ook ontkennenquote:
I knowquote:Op maandag 8 februari 2010 11:39 schreef fratsman het volgende:
Ik heb Klonk wel eens gezien. en nee, dat issie niet op dat plaatje!![]()
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013quote:Stadscomité Venlo erkent schuld bij uitgifte bandjes Parade
Het Venlose Stadscomité erkent fouten te hebben gemaakt met de uitgifte van de polsbandjes voor de Paradezitting. Voor deze zitting op carnavalszaterdag zijn voor het eerst dit jaar ook polsbandjes nodig, in navolging van de bandjes voor de Zoepkoel. De uitgifte van de paradebandjes afgelopen zaterdag liep uit op een chaos. Duizenden mensen waren naar de Parade gekomen om polsbandjes te bemachtigen. Omdat de uitgifte maar vanuit 1 winkel gebeurde, leidde dat tot een flink gedrang.
Het Stadscomité stelt in een reactie de zaak te hebben onderschat, omdat zo'n grote toeloop niet werd verwacht. Ook wil ze de mensen aanpakken die de gratis bandjes te koop zetten op internet. Websites is verzocht de advertenties weg te halen.
Dat had ik gisteren ook. Ik heb mijn bandjes via mijn stamkroeg 2 weken geleden gekregen, maar schaamde me wel toen ik zag wat een chaos het op de Parade is geweest.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:50 schreef Mss het volgende:
Ik voel me bijna schuldig dat ik bandjes heb zonder zaterdag ook maar in de buurt van de parade te zijn geweest.
Bijna.
Ja, ik woon in Amsterdam en ben af en toe eens een weekendje in Velden. Voor de vasteloavend kom ik natuurlijk ook ieder jaar weer terug, en mijn ouders gaan ook, dus die hebben voor mij ook een bandje meegenomen. Ik ben er echt blij mee, maar ik vind het ook echt vervelend voor diegene die daar uren hebben staan wachten en niks gekregen hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook. Ik heb mijn bandjes via mijn stamkroeg 2 weken geleden gekregen, maar schaamde me wel toen ik zag wat een chaos het op de Parade is geweest.
http://www.l1.nlquote:MOGELIJK TOCH PARADEZITTING ZONDER POLSBANDJES.
Mogelijk zijn er dit jaar toch geen polsbandjes nodig voor de Paradezitting op carnavalszaterdag in Venlo. Dat zegt Harry Pouwels van het Venlose Stadscomité dat de zitting organiseert. De start van de Limburgse vastelaovend op zaterdag trekt zo'n 25.000 bezoekers. Op de Parade wordt dit jaar voor het eerst ook met polsbandjes gewerkt, in navolging van De Zoepkoel. De uitgifte van de Paradebandjes afgelopen zaterdag liep uit op een chaos, omdat duizenden mensen bij het enige uitdeelpunt een polsbandje probeerden te bemachtigen. Pouwels zou het liefst nog dit jaar van het systeem afstappen. Of dat ook gebeurt, en hoe het dan geregeld moet worden weet hij niet.
Daarover voert het Stadscomité nog overleg met de gemeente Venlo en L1.
ik roep het nog één keer: TELPOORTJES!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:36 schreef Timmetjuhs het volgende:
Dat zou geen gek idee zijn. Maar ben benieuwd hoe ze dan de drukte aan zullen gaan pakken.
http://www.l1.nl/quote:Bandenprikker slaat toe in Tegelen
In Tegelen zijn in de nacht van zondag op maandag van zo'n 30 auto's de banden lek gestoken. Rond 4 uur kreeg de politie de eerste melding van een eigenaar van een personenauto. Na onderzoek bleek dat het ging om minstens 30 auto's. Alle auto's waar de banden van vernield zijn stonden geparkeerd aan de Beekpunge en aan de Boskamp.
In Venlo en omgeving zijn de afgelopen twee maanden op grote schaal autobanden lek gestoken.
Ja, godverdomme wat een tuig is dat. Vrijdagochtend was het hier al raakquote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
http://www.l1.nl/
Er worden de laatste tijd wel veel auto's vernield de laatste tijd.
Limburgse bandenprikker weer actiefquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat dat goede maar weg. Werd vanmorgen uit bed gerammeld met de mededeling dat er vandalen in de buurt actief zijn geweest
. Godverdegodverdegodver, 2 banden van mn wagen lekgestoken
. En van vier andere wagens van buren ook
.
Vanmorgen dus al meteen aangifte kunnen doen.
weet je zeker dat het je ex niet was?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godverdomme wat een tuig is dat. Vrijdagochtend was het hier al raak.
[..]
Raar idee dat ik niet in Venlo ben, en dus ook niets aan carnaval ga doenquote:
Die had de auto's van de buren wel met rust gelaten....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je zeker dat het je ex niet was?![]()
Ja, das gvd een duur grapje, en dat vlak voor de vastelaovendquote:
Die was waarschijnlijk spoorloos verdwaaldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Die had de auto's van de buren wel met rust gelaten....
En in België uitgekomenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Die was waarschijnlijk spoorloos verdwaald
Banden geschopt en zichzelf lekgestokenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
En in België uitgekomen.
En dan banden kapotgeschopt ipv lekgestoken...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Banden geschopt en zichzelf lekgestoken
op het eerste:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je zeker dat het je ex niet was?![]()
[..]
Raar idee dat ik niet in Venlo ben, en dus ook niets aan carnaval ga doen
Ja maar schat, in Wijk bij Duurstede is carnaval écht niet leukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
op het eerste:![]()
en het tweede: zelfs ik doe iets aan carnaval
Bruls liet zich veel te veel door die L1-presentator uit de tent lokken. Bij iedere vergelijking tussen Venlo en Roermond zat ie op de kast. (arme kast..quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:37 schreef Ruder het volgende:
Komop Manne,
We stampen dit topic nog ff voll veur det ut Vasteloavend is![]()
Ik zoog mich gisteren toevallig nog Bruls op de televiesie, dea heat mich toch un nek![]()
Maar he hat wel un grappige oetsprak euver, dronkenlappen die neet bij moader thoes terecht kosten, doar hadden ze namelijk huule gooije sloapplaatsen veur![]()
Das wel des Brulsquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bruls liet zich veel te veel door die L1-presentator uit de tent lokken. Bij iedere vergelijking tussen Venlo en Roermond zat ie op de kast. (arme kast..)
Jep. Toch maar proefdraaien met de telpoortjes? Of de oppervlakte / hat aantal locaties nog verder uitbreiden?quote:Pouwels zag er aangeslagen uit. Volgens mij verwijt die vent zichzelf echt wat er zaterdag is gebeurd... Ik ben het wel met hem eens dat ALLE mogelijkheden moeten worden bekeken om de BBBBZ in de Venlose binnenstad te houden.
quote:Tevens was de bandenprikker vannacht in het Zonneveld actief.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel des Bruls. Ik heb medelijden met de kast iig
.
[..]
Jep. Toch maar proefdraaien met de telpoortjes? Of de oppervlakte / hat aantal locaties nog verder uitbreiden?
[..]
quote:Uitbater Pumpke: geen polsbandjes verkocht
woensdag 10 februari 2010, 14:00
De polsbandjes voor de Zoepkoel hebben een vervelend gevolg gehad voor uitbater Ben van Aken van café 't Pumpke. Hij vindt dat onterecht het beeld is ontstaan dat hij geld vroeg voor de bandjes.
Café 't Pumpke kreeg negentig polsbandjes voor de Boetezitting in de Zoepkoel van de brouwerij. Van Aken bedacht een actie waarbij klanten een bandje kregen bij aanschaf van vijf consumptiebonnen in zijn café. Na een paar klanten bedacht hij zich en besloot hij de bandjes alsnog weg te geven. De mensen die eerder gedwongen waren om consumptiebonnen aan te schaffen kregen hun geld terug.
L1 was aanwezig om een reportage te maken. In die reportage werd volgens Van Aken ten onrechte het beeld geschetst dat hij geld heeft gevraagd voor de bandjes. Volgens de uitbater kwam hij op zijn oorspronkelijke idee door de brouwerij. Die zou hebben gezegd dat hij door de bandjes wat extra omzet zou kunnen genereren.
Extra omzet genereren in de vorm van,ze cadeau geven bij 5 consumptiesquote:
Ik hoorde die vent toch duidelijk zeggen "Beej 5 consumpties krieg geej ein bendje!"quote:
joh, en daar kom je nu al achterquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:26 schreef Ruder het volgende:
Oké ik heb er gewerkt en heb ik er een leuke tijd gehad (wel matig betaald maar oke)
Maarre wat is de V&D in Venlo een baggerwinkel zeg, ik wou ff een goedkope pantalon voor vasteloavend scoren, en wat een inspiratieloze troep hong daar zeg, en zoizo de hele winkel heeft echt niks te bieden voornamelijk voor de mannen niet, en voor de vrouwen is de keuze ook nihil, in de hele winkel ruik jij die ranzige la place lucht bah en dan slechte belichting en overal scheuren in de vloer, die nog steeds niet gemaakt zijn.
Wát een verschil met die prachtwinkel in Roermond zeg.
Ik kom er amper meer, en ja je hebt gelijk toen ik er nog werkte had ik al door dat de winkel (op de horlogerie, modeaccesoires en lingerie na niet rendabel is)quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
en daar kom je pas achter nadat je er (volgens mij) ongeveer een jaar gewerkt hebt??? slechte zaak hoor.
Ben vaak genoeg onder werktijd door de winkel gelopen en het enigste wat ik leuk vond, was de lingerieafdeling en zelfs dat niet eens allemaal. Voor de rest heb ik amper wat gezien waarvan ik dacht: Jah dat moet ik hebben!
En je hebt gelijk. La Place stink en het eningste wat lekker was was de vlaai!
Dat d8 ik ook al toen ik er werkte (tijdens die nutteloze extra koopanvonden) maar nu denk ik het nog meer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:51 schreef fratsman het volgende:
Al sinds de (her)opening een 2erangs ballentent.
Tevens zou het me niet verbazen als hier binnenkort ook de stekker uitgetrokken wordt.
Ik haat snieje!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
cm of 5... Wel van die fijne rommel, maar toch.
Duizend euro voor tip bandenprikkerquote:De tip die leidt tot de aanhouding van de persoon die in Venlo en omgeving banden lekprikt, levert duizend euro op. De gemeente Venlo heeft na overleg met politie en justitie besloten tipgeld uit te loven, omdat er nog steeds geen concrete aanwijzingen over de verdachte zijn. Dat laat een gemeentewoordvoerder weten.
Sinds november is al ruim driehonderd keer aangifte gedaan van lekgeprikte banden in de provincie. Afgelopen week sloeg de bandenprikker weer toe na een tijdje rustig te zijn geweest. Dit keer waren auto's in Venlo, Blerick, Maasbree, Grubbenvorst en Horst als doelwit gekozen. Mogelijk gaat het om meer daders.
De politie neemt de zaak hoog op en heeft autobedrijven opgeroepen de politie te waarschuwen als klanten zich melden met lekgestoken banden. Burgers wordt gevraagd direct 112 te bellen als zij iets verdachts zien. Dit heeft nog geen resultaat opgeleverd.
Heb je de verdachte gezien?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef Klonk het volgende:
Mijn fietsband was gisteren ook lek gestoken, door een stukje glas...
Had 'm naar de wouten gebracht, had je 1000 piek verdiendquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef Klonk het volgende:
Jazeker, hij zat nog in mijn band, voor straf heb ik hem niet in de glasbak gegooid maar in de grijze bak tussen alle kattenpis en drollen
leg maar eens uit hoe een stukje glas in Belfeld zonder hulp banden lek kan steken in Maasbree en Venlo, vrees dat dat lastig gaat wordenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Had 'm naar de wouten gebracht, had je 1000 piek verdiend.
Beterschap! Ik kleed me zaterdag ochtend/middag in ieder geval warm aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:58 schreef fratsman het volgende:
Geweldig, al 3 dagen een kop vol snot. En dat net nu!Gelukkig begint het al te minderen. (duimduimduim)
Veel laagjes over elkaar, handschoenen aan en sjaal om. Ik heb 4 dagen lang iets op m'n hoofd, en 's avonds buiten de jas aan. Kan niet misgaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Klonk het volgende:
en jongens denk er aan: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)arnaval-binnen.dhtml
Jajajaja: GGD: vier carnaval binnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Klonk het volgende:
Krijg je weer 80 bashreacties met "Carnaval.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajajaja: GGD: vier carnaval binnen
Die zet ik zo ook nog in het middenblok op de FP.
ik was weer langzaamquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajajaja: GGD: vier carnaval binnen
Die zet ik zo ook nog in het middenblok op de FP.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Krijg je weer 80 bashreacties met "Carnaval."
Hollanders.
Ik vind het nog altijd tekenend dat de enige keer dat ik ruzie had met Vastelaovend, dat dat met een Hollander was.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Totdat ze een keer met vastelaovend hier zijn geweest.
Het valt mee, ze gokken op minimaal 28.000 man...quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:20 schreef Platina het volgende:
zaterdag maar weer ins de stad in. Hopelijk niet te druk
Ja, ik heb al een legging in de was gegooid, een panty lijkt me iets te koud met dit weer. Flink sokken aan, en een goeie sjaal en dan moet het wel goedkomen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Klonk het volgende:
De Jocus he, niet al te slimquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:09 schreef ganzenherder het volgende:
Wordt leuk straks met duizenden mensen op de markt en de halve parade.
Veiligheidsoverwegingen my ass. Als je zaterdag de bandjesverdrukking heb overleefd word je zaterdag wel platgedrukt op de parade
Ze verplaatsen de problemen gewoon ipv dat ze worden opgelost, dat ze dat nou nog steeds niet door hebben![]()
Ik hou m'n vingers gekruist dat alles goed gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:09 schreef ganzenherder het volgende:
Wordt leuk straks met duizenden mensen op de markt en de halve parade.
Veiligheidsoverwegingen my ass. Als je zaterdag de bandjesverdrukking heb overleefd word je zaterdag wel platgedrukt op de parade
Ze verplaatsen de problemen gewoon ipv dat ze worden opgelost, dat ze dat nou nog steeds niet door hebben![]()
Toen L1 ook begon met sponsoren en uitzenden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:26 schreef Klonk het volgende:
Ik probeer me net voor de geest te halen wanneer die extreme drukte is begonnen ?
Ik ben in September 1995 hier komen wonen en tijdens de bbbbbbbbggwwwgggbbbbzzzzz in 1996 kon ik nog gewoon achter de feestende meute in de zoepkoel naar Luthart wandelen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Timmetjuhs het volgende:
Het enige nadeel aan de carnaval... de muziek![]()
Maar ach, met voldoende bier achter de kiezen overleven we dat ook wel
Schandalig. Hier staat de stream van Omroep Venlo nu ook aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef fratsman het volgende:
[..]Gast! Als je nou Brabander was.... Zelfs de Venlose Leedjes niet?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:31 schreef Klonk het volgende:
Ik heb net het eerste voordeel van carnaval ontdekt, ze strooien de optocht routes en nu hebben ze een weg gestrooid die ze anders nooit strooien, hoef nu maar een klein stukje te glibberen voordat ik op een prachtig schone weg zit
Hier ook! En hij is er nog geen enkele keer uitgeknald.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Schandalig. Hier staat de stream van Omroep Venlo nu ook aan.
Hier loopt ie ook al 2 uur en counting...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hier ook! En hij is er nog geen enkele keer uitgeknald.
Jazeker. Elk jaar drukker en gezelliger. Wij zijn er vanavond ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Mss het volgende:
Is het op vrijdagavond eigenlijk een beetje gezellig in de stad?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:06 schreef Klonk het volgende:
ouwe lul (volgens mij de oudste in dit topic zelfs) of ben ik met mijn 38 de opa hier ?
Volgens mij ben jij hier de oudstequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:06 schreef Klonk het volgende:
ouwe lul (volgens mij de oudste in dit topic zelfs) of ben ik met mijn 38 de opa hier ?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:16 schreef Klonk het volgende:
nu moet ik me zeker ook verstandig gaan gedragen ?
nou bekijk het maar...
volgens mij gaat dat prima hierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:19 schreef fratsman het volgende:
Jij moet gewoon als de Nestor/Pater Familias hier de rust bewaren.
Watjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de oudste.
Maar ik trek het ook niet meer om op de vrijdag tot 4 uur in de tap te staan en dan op zaterdag weer fris en fruitig op tijd eruit. En dan moet ik nog 25 worden
...
Ik snap watse schriefs!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:28 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Gooienmiddaag,
Ömdet 't Vastelaovend is, type ik dus op zien plat. (Venloos zoj ik neet wille schrieve, det is toch net neet mien toal)
Högstwerschienlek zien de meiste van ôs Reubezek wies 't Askruuske zoë zat es me zien kin.
Dus dan beej dizze: Ik wens och 'ne fantastische Vastelaovend en haup op schoën waer.
Wies euver ein poar daag en Alaaf.
Ouwe...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:05 schreef fratsman het volgende:
Ik blijf sinds 2 jaar thuis. Voorheen ging ik ook altijd op vrijdag, en dan door tot 3-4 uur om vervolgens om 09.00 weer op de Parade te staan.Ik trek dat niet meer.
Ik drink vanavond een flesje of 2 en dan op tijd naar bed.
![]()
En ja roep het maar, ik begin oud te worden.
quote:De carnavalsoptocht van Maastricht trekt zondagmiddag vanwege de sneeuwval zonder praalwagens en andere gemotoriseerde voertuigen door de stad. Dat heeft carnavalsvereniging De Tempeleers zondagochtend samen met de politie en de gemeente besloten. Volgens hen is het onverantwoord om onder de huidige weersomstandigheden met tractoren, vrachtwagens en auto's de route te rijden.
Het is ongetwijfeld een grote teleurstelling voor deelnemers, publiek en ook voor de stadsprins. Maar de veiligheid van de mensen staat voorop, aldus een verklaring van Tempeleers-voorlichter Frits Jongen.
Welk nummer?quote:Op zondag 14 februari 2010 10:47 schreef ganzenherder het volgende:
Ik moet straks in de Blerickse optocht lopen. Wordt wat als het blijft sneeuwen
Nummertje 40 geloof ik. Vastelaoves vereeniging dn 11e manquote:Op zondag 14 februari 2010 11:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Welk nummer?Ik sta bij Apollo met een blauwgeelrode hoed op! Succes!
Dat is inderdaad erg goed van die jongensquote:Op zondag 14 februari 2010 11:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Welk nummer?Ik sta bij Apollo met een blauwgeelrode hoed op! Succes!
Blaauwe zaoterdaag was geniaal! Ik heb me kapot gelachen!Verder was de Parade zeker 's avonds ook heel gezellig. Wel moet ik zeggen dat ik het goed kan begrijpen dat verschillende ondernemers op de Parade geergerd waren door het polsbandjesbeleid. Zij bestellen op basis van omzetten van vorig jaar maar als de bezoekersaantallen zo tegenvallen, worden zij dan gecompenseerd door het stadscomité? Denk het niet. Klein smetje op de zaterdag dus.
Tevens hulde voor de beveiliging op de Klaasstraat.Mijn pui was door de een of andere lomperik een stuk opengeslagen. (broddelwerk van de eigenaar van het pand, ik weet het.) De jongens van de beveiliging zijn bij de winkel gebleven tot ik er was (stond op de Blaauwe Zaoterdaag.) Hebben meegekeken dat de pui weer goed dicht was, en zijn er bij gebleven tot de Parade werd vrijgegeven 's avonds. Ik heb ze een rondje drinken gehaald, top!
![]()
Tevens een tip; trek goede schoenen met profiel aan. Ik heb iets teveel mensen op hun gezicht zien gaan gisteravond.
Ik heb schoenen met profiel!quote:
Idyllisch...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:51 schreef Klonk het volgende:
ik heb het kabeltje gevonden, dus vol trots een foto genomen tijdens de optocht in Belfeld, al moet ik wel toegeven dat de optocht ongeveer 2 km westelijk was van de plek waar deze foto is genomen...
maar hij is genomen tijdens de optocht
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef Klonk het volgende:
heb ik ook gedaan, en ik had de route zelfs zo gepland dat ik geen last van de optocht zou hebben en zij niet van mij, hadden ze op het laatste moment de route gewijzigd, moest ik alsnog dwars door de optocht heen om thuis te komen
Ja schminke enzo. Optocht trekt vanaf 12.11, maar ik denk dat wij pas vanaf een uur of 2 kunnen lopen.quote:
Idemquote:Op maandag 15 februari 2010 08:05 schreef fratsman het volgende:
Godverdomme zeg.Geen kater, ,maar een paar uur extra slaap zou helemaal niet verkeerd zijn.
Wij kwamen in Blerick an, en de optocht was al voorijquote:Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef fratsman het volgende:
Ben je om 14.15 in Blerick, is de helft van de optocht al voorbij.Nou ja, nu thuis eten, en dan Joekskepelle kiéke op de Parade.
(Tip: om 19.30; dreej daag um.
)
Herder, liepen jullie gisteren nou achter ons met d'n ellefden man?quote:Op maandag 15 februari 2010 08:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Idem![]()
Irritant zo'n vroege Venlose optocht
Dat had na gisteren niet veel gescheeld!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |