quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:15 schreef Klonk het volgende:
WTF
Ik eis zomer, nu, ben al die witte teringzooi beu, ben vanmorgen ook bijna 5 keer op mijn smoel gegaan met die pleurisgladheid.
Maar goed, ik geloof er geen fuck van, ze kunnen het weer van morgen al nauwlijks normaal voorspellen laat staan dat ze twee weken in de toekomst kunnen kijken
Godverdommequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef fratsman het volgende:
[..]Ik ging vanmorgen in het bochtje Goltziusstraat/Kerkstraat bijna op m'n lip.
Maar dit zijn gewoon pooltemperaturen! -16 's nachts en -12 overdag.
Lijkt me erg sterk, en anders op de dag van de Boétezitting groot scherm met elfstedentocht!
Ja dag! Op kou kun je je kleden!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme. Dat wordt 'op zien braojbants' vastelaovend viere
. Binne, in de kroeg.
Dat is ook weer waar. Dan maar niet als échte Schot in de kilt stappenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja dag! Op kou kun je je kleden!Regen niet! Dan maar iets harder meezingen.
Krijg je weer van die "hilarische" gesprekken bij de buitentoiletten...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef Klonk het volgende:
of een onderbroek onder de kilt, anders trekken je ballen zich zover terug dat denkt dat je moet poepen...
Longontsteking, here we come.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef Klonk het volgende:
je zegt het goed, je kunt je erop kleden, genoeg carnavalsvierders die bij -12 met een t-shirtje over straat gaan wandelen, ff afkoelen van die warme kroeg
Ik was ieder jaar dagenlang helemaal naar de tering na Vastelaovend. Vorig jaar was mijn eerste rookvrije Vastelaovend, daarvoor had ik voor die 4 dagen een slof(!) nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Klonk het volgende:
ik kaik in meine glaserne boll und zie vele kranken na asmitwoch
Vroeger had aswoensdag voor jou tenminste nog echt een betekenisquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
, daarvoor had ik voor die 4 dagen een slof(!) nodig.Ik had alleen Aswoensdag vrij
+1 Scherp!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef Ruder het volgende:
[..]
Vroeger had aswoensdag voor jou tenminste nog echt een betekenis
vanmorgen op de verkeerde plek gefietst....quote:In Venlo is vrijdagmorgen vroeg een geldautomaat gekraakt met explosieven. Dat gebeurde om kwart voor 4 op de Van Nijvenheimstraat. Door de plofkraak scheurde de automaat open en werd een nog onbekend geldbedrag ontvreemd. De biljetten lagen her en der over de straat verspreid.
Door de explosie raakte niet alleen de geldautomaat beschadigd, maar liep ook het gebouw flinke schade op. De schade wordt geschat op 50.000 tot 60.000 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |