Veel laagjes over elkaar, handschoenen aan en sjaal om. Ik heb 4 dagen lang iets op m'n hoofd, en 's avonds buiten de jas aan. Kan niet misgaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Klonk het volgende:
en jongens denk er aan: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)arnaval-binnen.dhtml
Jajajaja: GGD: vier carnaval binnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Klonk het volgende:
Krijg je weer 80 bashreacties met "Carnaval.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajajaja: GGD: vier carnaval binnen
Die zet ik zo ook nog in het middenblok op de FP.
ik was weer langzaamquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajajaja: GGD: vier carnaval binnen
Die zet ik zo ook nog in het middenblok op de FP.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Krijg je weer 80 bashreacties met "Carnaval."
Hollanders.
Ik vind het nog altijd tekenend dat de enige keer dat ik ruzie had met Vastelaovend, dat dat met een Hollander was.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Totdat ze een keer met vastelaovend hier zijn geweest.
Het valt mee, ze gokken op minimaal 28.000 man...quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:20 schreef Platina het volgende:
zaterdag maar weer ins de stad in. Hopelijk niet te druk
Ja, ik heb al een legging in de was gegooid, een panty lijkt me iets te koud met dit weer. Flink sokken aan, en een goeie sjaal en dan moet het wel goedkomen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Klonk het volgende:
De Jocus he, niet al te slimquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:09 schreef ganzenherder het volgende:
Wordt leuk straks met duizenden mensen op de markt en de halve parade.
Veiligheidsoverwegingen my ass. Als je zaterdag de bandjesverdrukking heb overleefd word je zaterdag wel platgedrukt op de parade
Ze verplaatsen de problemen gewoon ipv dat ze worden opgelost, dat ze dat nou nog steeds niet door hebben![]()
Ik hou m'n vingers gekruist dat alles goed gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:09 schreef ganzenherder het volgende:
Wordt leuk straks met duizenden mensen op de markt en de halve parade.
Veiligheidsoverwegingen my ass. Als je zaterdag de bandjesverdrukking heb overleefd word je zaterdag wel platgedrukt op de parade
Ze verplaatsen de problemen gewoon ipv dat ze worden opgelost, dat ze dat nou nog steeds niet door hebben![]()
Toen L1 ook begon met sponsoren en uitzenden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:26 schreef Klonk het volgende:
Ik probeer me net voor de geest te halen wanneer die extreme drukte is begonnen ?
Ik ben in September 1995 hier komen wonen en tijdens de bbbbbbbbggwwwgggbbbbzzzzz in 1996 kon ik nog gewoon achter de feestende meute in de zoepkoel naar Luthart wandelen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Timmetjuhs het volgende:
Het enige nadeel aan de carnaval... de muziek![]()
Maar ach, met voldoende bier achter de kiezen overleven we dat ook wel
Schandalig. Hier staat de stream van Omroep Venlo nu ook aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef fratsman het volgende:
[..]Gast! Als je nou Brabander was.... Zelfs de Venlose Leedjes niet?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:31 schreef Klonk het volgende:
Ik heb net het eerste voordeel van carnaval ontdekt, ze strooien de optocht routes en nu hebben ze een weg gestrooid die ze anders nooit strooien, hoef nu maar een klein stukje te glibberen voordat ik op een prachtig schone weg zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |