Das wel des Brulsquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bruls liet zich veel te veel door die L1-presentator uit de tent lokken. Bij iedere vergelijking tussen Venlo en Roermond zat ie op de kast. (arme kast..)
Jep. Toch maar proefdraaien met de telpoortjes? Of de oppervlakte / hat aantal locaties nog verder uitbreiden?quote:Pouwels zag er aangeslagen uit. Volgens mij verwijt die vent zichzelf echt wat er zaterdag is gebeurd... Ik ben het wel met hem eens dat ALLE mogelijkheden moeten worden bekeken om de BBBBZ in de Venlose binnenstad te houden.
quote:Tevens was de bandenprikker vannacht in het Zonneveld actief.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel des Bruls. Ik heb medelijden met de kast iig
.
[..]
Jep. Toch maar proefdraaien met de telpoortjes? Of de oppervlakte / hat aantal locaties nog verder uitbreiden?
[..]
quote:Uitbater Pumpke: geen polsbandjes verkocht
woensdag 10 februari 2010, 14:00
De polsbandjes voor de Zoepkoel hebben een vervelend gevolg gehad voor uitbater Ben van Aken van café 't Pumpke. Hij vindt dat onterecht het beeld is ontstaan dat hij geld vroeg voor de bandjes.
Café 't Pumpke kreeg negentig polsbandjes voor de Boetezitting in de Zoepkoel van de brouwerij. Van Aken bedacht een actie waarbij klanten een bandje kregen bij aanschaf van vijf consumptiebonnen in zijn café. Na een paar klanten bedacht hij zich en besloot hij de bandjes alsnog weg te geven. De mensen die eerder gedwongen waren om consumptiebonnen aan te schaffen kregen hun geld terug.
L1 was aanwezig om een reportage te maken. In die reportage werd volgens Van Aken ten onrechte het beeld geschetst dat hij geld heeft gevraagd voor de bandjes. Volgens de uitbater kwam hij op zijn oorspronkelijke idee door de brouwerij. Die zou hebben gezegd dat hij door de bandjes wat extra omzet zou kunnen genereren.
Extra omzet genereren in de vorm van,ze cadeau geven bij 5 consumptiesquote:
Ik hoorde die vent toch duidelijk zeggen "Beej 5 consumpties krieg geej ein bendje!"quote:
joh, en daar kom je nu al achterquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:26 schreef Ruder het volgende:
Oké ik heb er gewerkt en heb ik er een leuke tijd gehad (wel matig betaald maar oke)
Maarre wat is de V&D in Venlo een baggerwinkel zeg, ik wou ff een goedkope pantalon voor vasteloavend scoren, en wat een inspiratieloze troep hong daar zeg, en zoizo de hele winkel heeft echt niks te bieden voornamelijk voor de mannen niet, en voor de vrouwen is de keuze ook nihil, in de hele winkel ruik jij die ranzige la place lucht bah en dan slechte belichting en overal scheuren in de vloer, die nog steeds niet gemaakt zijn.
Wát een verschil met die prachtwinkel in Roermond zeg.
Ik kom er amper meer, en ja je hebt gelijk toen ik er nog werkte had ik al door dat de winkel (op de horlogerie, modeaccesoires en lingerie na niet rendabel is)quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
en daar kom je pas achter nadat je er (volgens mij) ongeveer een jaar gewerkt hebt??? slechte zaak hoor.
Ben vaak genoeg onder werktijd door de winkel gelopen en het enigste wat ik leuk vond, was de lingerieafdeling en zelfs dat niet eens allemaal. Voor de rest heb ik amper wat gezien waarvan ik dacht: Jah dat moet ik hebben!
En je hebt gelijk. La Place stink en het eningste wat lekker was was de vlaai!
Dat d8 ik ook al toen ik er werkte (tijdens die nutteloze extra koopanvonden) maar nu denk ik het nog meer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:51 schreef fratsman het volgende:
Al sinds de (her)opening een 2erangs ballentent.
Tevens zou het me niet verbazen als hier binnenkort ook de stekker uitgetrokken wordt.
Ik haat snieje!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
cm of 5... Wel van die fijne rommel, maar toch.
Duizend euro voor tip bandenprikkerquote:De tip die leidt tot de aanhouding van de persoon die in Venlo en omgeving banden lekprikt, levert duizend euro op. De gemeente Venlo heeft na overleg met politie en justitie besloten tipgeld uit te loven, omdat er nog steeds geen concrete aanwijzingen over de verdachte zijn. Dat laat een gemeentewoordvoerder weten.
Sinds november is al ruim driehonderd keer aangifte gedaan van lekgeprikte banden in de provincie. Afgelopen week sloeg de bandenprikker weer toe na een tijdje rustig te zijn geweest. Dit keer waren auto's in Venlo, Blerick, Maasbree, Grubbenvorst en Horst als doelwit gekozen. Mogelijk gaat het om meer daders.
De politie neemt de zaak hoog op en heeft autobedrijven opgeroepen de politie te waarschuwen als klanten zich melden met lekgestoken banden. Burgers wordt gevraagd direct 112 te bellen als zij iets verdachts zien. Dit heeft nog geen resultaat opgeleverd.
Heb je de verdachte gezien?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef Klonk het volgende:
Mijn fietsband was gisteren ook lek gestoken, door een stukje glas...
Had 'm naar de wouten gebracht, had je 1000 piek verdiendquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef Klonk het volgende:
Jazeker, hij zat nog in mijn band, voor straf heb ik hem niet in de glasbak gegooid maar in de grijze bak tussen alle kattenpis en drollen
leg maar eens uit hoe een stukje glas in Belfeld zonder hulp banden lek kan steken in Maasbree en Venlo, vrees dat dat lastig gaat wordenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Had 'm naar de wouten gebracht, had je 1000 piek verdiend.
Beterschap! Ik kleed me zaterdag ochtend/middag in ieder geval warm aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:58 schreef fratsman het volgende:
Geweldig, al 3 dagen een kop vol snot. En dat net nu!Gelukkig begint het al te minderen. (duimduimduim)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |