Godverdomme, wat een aanfluiting was datquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee, achteraf gezien had ik daar ook geen kans op. Kwam mensen tegen die er al vanaf 6 uur stonden en geen bandjes hebben kunnen krijgen. Terwijl andere 20 bandjes p.p. hebben kunnen meekrijgen.
En ik heb geen zin om daar uren in de regen te staan om kaartjes te krijgen, dan maar geen parade voor mij dit jaar
JOH, no shit Sherlock. Dit komt zeker als een grote verrassing?quote:Chaos bij afgifte van Parade-polsbandjes
De afgifte van Parade-polsbandjes in Venlo is zaterdag uitgelopen op een chaos. De politie moest extra mankracht laten aanrukken om ongeregeldheden te voorkomen.
Op carnavalszaterdag is een gedeelte van de Parade voor het eerst alleen toegankelijk voor personen die in het bezit zijn van een polsbandje. Deze werden zaterdag om 19.00 uur uitgedeeld bij kledingzaak Favetex. De organisatie was echter niet bedacht op de massa mensen die erop afkwam.
Binnen tien minuten waren ze door de zesduizend bandjes heen. Honderden woedende mensen bleven met lege handen achter en lieten verbaal op niet mis verstane wijze weten wat ze ervan vonden.
Harry Pouwels, voorzitter van het Stadscomité, had zo'n grote drukte niet verwacht. ,,Er is blijkbaar een enorme vraag naar die polsbandjes, daar ben ik blij om. Maar dat neemt niet weg dat het volgend jaar anders moet. Dit gaat ons niet nog een keer gebeuren.''
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
JOH, no shit Sherlock. Dit komt zeker als een grote verrassing?![]()
Ik sta er versteld van hoe naïef en dom sommige mensen en organisaties zijn. Maar eigenlijk had ik zo'n chaos wel verwacht voor vandaag....
Ik had de chaos ook wel verwacht, maar had ook verwacht dat iedereen die chaos zou verwachten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
JOH, no shit Sherlock. Dit komt zeker als een grote verrassing?![]()
Ik sta er versteld van hoe naïef en dom sommige mensen en organisaties zijn. Maar eigenlijk had ik zo'n chaos wel verwacht voor vandaag....
WTF waar is ditquote:Op zondag 7 februari 2010 11:13 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schaam me bijna als ik zeg dat ik al polsbandjes heb. Bang word ik ervan als ik die drukte zie, wat een aanfluiting die hele organisatie!Ze hadden makkelijk de poortjes van de ZPF kunnen lenen, maar nee! Dan kan de zorggroep en alle vriendjes van Jocus niet binnen. Gadverdamme!
Heb je er overquote:
Dit is gisteravond op de Parade, voor mijn stamkroeg de Tapperie.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
WTF waar is dit
Maar het is echt een schandalige vertoning, kijk voor de lol eens op L1 daar staat een filmpje en in dat filmpje zijn ze in een kroeg en de kastelein zegt terwijl de camera loopt dat je een polsbandje krijgt van hem als je eerst 5 consumpties gebruikt bij hem, echt schandalig.
Dat hele gedoe met die polsbandjes moeten ze maar eens heel goed onder de loep nemen want dit systeem is zo corrupt als de pest en ik heb als buitenstaander vooral het gevoel dat de echte carnavalsvierders, dus gewoon jan met de pruik hier het slachtoffer van is en dat het vooral draait om de juiste mensen kennen...
Jammer. Dan wordt het Hout-Blerick op zaterdag.quote:
Nicequote:
Ik zou het ook ontkennenquote:
I knowquote:Op maandag 8 februari 2010 11:39 schreef fratsman het volgende:
Ik heb Klonk wel eens gezien. en nee, dat issie niet op dat plaatje!![]()
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013quote:Stadscomité Venlo erkent schuld bij uitgifte bandjes Parade
Het Venlose Stadscomité erkent fouten te hebben gemaakt met de uitgifte van de polsbandjes voor de Paradezitting. Voor deze zitting op carnavalszaterdag zijn voor het eerst dit jaar ook polsbandjes nodig, in navolging van de bandjes voor de Zoepkoel. De uitgifte van de paradebandjes afgelopen zaterdag liep uit op een chaos. Duizenden mensen waren naar de Parade gekomen om polsbandjes te bemachtigen. Omdat de uitgifte maar vanuit 1 winkel gebeurde, leidde dat tot een flink gedrang.
Het Stadscomité stelt in een reactie de zaak te hebben onderschat, omdat zo'n grote toeloop niet werd verwacht. Ook wil ze de mensen aanpakken die de gratis bandjes te koop zetten op internet. Websites is verzocht de advertenties weg te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |