Jullie gaan even langs met een aanstekerquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:41 schreef Klonk het volgende:
In Belfeld doen we hennepboeren tenminste met een beetje spektakel opruimen
juist, heeft de buurt er ook nog plezier vanquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Jullie gaan even langs met een aansteker?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
juist, heeft de buurt er ook nog plezier van
Gewoon opengaan met aangepast assortiment: Pils, Flügel en wat voor de vreetquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:51 schreef fratsman het volgende:
Mijn baas is echt achterlijk. Jaren lang zijn we bij FRS op vastelaoveszaterdag dichtgegaan, en nu zitten we bij GameMania in de Klaasstraat en dan moet er ineens nagekeken worden of het wel nodig is om op een zaterdag dicht te zijn.Ik zit op nog geen 20 meter van de ingang naar de Parade. No Way dat ik met allemaal dat volk wat passeert, openga.
quote:Man aangehouden na aantreffen hennepkwekerij
donderdag 4 februari 2010, 15:52
De politie heeft woensdagavond een hennepkwekerij aangetroffen in een woning aan de Rontgenstraat in Venlo-Noord. De bewoner is aangehouden.
Het gaat om een 20-jarige man. De hennepkwekerij bestond uit tussen de 500 en 750 planten. De hennep is vernietigd. De politie heeft de zaak in onderzoek.
Ga terug naar de voorpagina
ja duh, dat ook niet echt moeilijk, ik bedoel net zoiets als voor een witte auto gaan staan en dan keihard roepen, kijk een witte auto...quote:
Misschien was het wel een ordinaire woningontruiming.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja duh, dat ook niet echt moeilijk, ik bedoel net zoiets als voor een witte auto gaan staan en dan keihard roepen, kijk een witte auto...
Nou....quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:16 schreef Klonk het volgende:
jah, om kwart elf 's avonds zeker, zelfs in Venlo Noord is dat niet normaal...
Vorig jaar bleef de V&D ook gewoon open, en toen was het best nog wel druk op die zaterdag. Heb die dag best veel horloges verkocht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:51 schreef fratsman het volgende:
Mijn baas is echt achterlijk. Jaren lang zijn we bij FRS op vastelaoveszaterdag dichtgegaan, en nu zitten we bij GameMania in de Klaasstraat en dan moet er ineens nagekeken worden of het wel nodig is om op een zaterdag dicht te zijn.Ik zit op nog geen 20 meter van de ingang naar de Parade. No Way dat ik met allemaal dat volk wat passeert, openga.
Ik vind W-Dreej coolquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:48 schreef fratsman het volgende:
Weer een Venlose LVK Winnaar!
Maar het is W-Dreej, en ik vind W-Dreej echt geen fluit aan.
Je hebt dus geen bandjes?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:14 schreef ganzenherder het volgende:
Net bij parade geweest om 2 bandjes te scoren...Binnen 5 minuten was ik weer weg![]()
Wat een chaos daarachter zeg, wat een organisatie![]()
Nee, achteraf gezien had ik daar ook geen kans op. Kwam mensen tegen die er al vanaf 6 uur stonden en geen bandjes hebben kunnen krijgen. Terwijl andere 20 bandjes p.p. hebben kunnen meekrijgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hebt dus geen bandjes?![]()
Ik ouk neet huur
Begrijpelijk!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee, achteraf gezien had ik daar ook geen kans op. Kwam mensen tegen die er al vanaf 6 uur stonden en geen bandjes hebben kunnen krijgen. Terwijl andere 20 bandjes p.p. hebben kunnen meekrijgen.
En ik heb geen zin om daar uren in de regen te staan om kaartjes te krijgen, dan maar geen parade voor mij dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |