Ik snap watse schriefs!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:28 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Gooienmiddaag,
Ömdet 't Vastelaovend is, type ik dus op zien plat. (Venloos zoj ik neet wille schrieve, det is toch net neet mien toal)
Högstwerschienlek zien de meiste van ôs Reubezek wies 't Askruuske zoë zat es me zien kin.
Dus dan beej dizze: Ik wens och 'ne fantastische Vastelaovend en haup op schoën waer.
Wies euver ein poar daag en Alaaf.
Ouwe...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:05 schreef fratsman het volgende:
Ik blijf sinds 2 jaar thuis. Voorheen ging ik ook altijd op vrijdag, en dan door tot 3-4 uur om vervolgens om 09.00 weer op de Parade te staan.Ik trek dat niet meer.
Ik drink vanavond een flesje of 2 en dan op tijd naar bed.
![]()
En ja roep het maar, ik begin oud te worden.
quote:De carnavalsoptocht van Maastricht trekt zondagmiddag vanwege de sneeuwval zonder praalwagens en andere gemotoriseerde voertuigen door de stad. Dat heeft carnavalsvereniging De Tempeleers zondagochtend samen met de politie en de gemeente besloten. Volgens hen is het onverantwoord om onder de huidige weersomstandigheden met tractoren, vrachtwagens en auto's de route te rijden.
Het is ongetwijfeld een grote teleurstelling voor deelnemers, publiek en ook voor de stadsprins. Maar de veiligheid van de mensen staat voorop, aldus een verklaring van Tempeleers-voorlichter Frits Jongen.
Welk nummer?quote:Op zondag 14 februari 2010 10:47 schreef ganzenherder het volgende:
Ik moet straks in de Blerickse optocht lopen. Wordt wat als het blijft sneeuwen
Nummertje 40 geloof ik. Vastelaoves vereeniging dn 11e manquote:Op zondag 14 februari 2010 11:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Welk nummer?Ik sta bij Apollo met een blauwgeelrode hoed op! Succes!
Dat is inderdaad erg goed van die jongensquote:Op zondag 14 februari 2010 11:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Welk nummer?Ik sta bij Apollo met een blauwgeelrode hoed op! Succes!
Blaauwe zaoterdaag was geniaal! Ik heb me kapot gelachen!Verder was de Parade zeker 's avonds ook heel gezellig. Wel moet ik zeggen dat ik het goed kan begrijpen dat verschillende ondernemers op de Parade geergerd waren door het polsbandjesbeleid. Zij bestellen op basis van omzetten van vorig jaar maar als de bezoekersaantallen zo tegenvallen, worden zij dan gecompenseerd door het stadscomité? Denk het niet. Klein smetje op de zaterdag dus.
Tevens hulde voor de beveiliging op de Klaasstraat.Mijn pui was door de een of andere lomperik een stuk opengeslagen. (broddelwerk van de eigenaar van het pand, ik weet het.) De jongens van de beveiliging zijn bij de winkel gebleven tot ik er was (stond op de Blaauwe Zaoterdaag.) Hebben meegekeken dat de pui weer goed dicht was, en zijn er bij gebleven tot de Parade werd vrijgegeven 's avonds. Ik heb ze een rondje drinken gehaald, top!
![]()
Tevens een tip; trek goede schoenen met profiel aan. Ik heb iets teveel mensen op hun gezicht zien gaan gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |