Heb pas om kwart voor zes een bus naar huis, ben dan ongeveer om half zeven thuis.quote:
* meldtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Moet ik hem straks alleen volspammen zeker?
Ik zeg doen!quote:
Had je sneller moeten zijnquote:
quote:
Sssst!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ben je weer een dvd'tje aan het opnemen voor Lien?
Shit hèquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:44 schreef Puala het volgende:ik heb vanavond een kleine 3 uur gedaan over een reis waar ik normaal een goed uur over reis. En ik heb 40 (ja 40 !! ) minuten op een perron gestaan bij -10 wat aanvoelde als -15. En ik vind het absurd dat de NS de verwarmde ruimtes met dit weer durft af te sluiten.
Oh, en mijn linker grote teen begint na +- een uur weer gevoel te krijgen.
DIEN!!!!quote:
Hoiquote:
Vertel!!quote:
De taart wordt vandaag opgehaald en aan de baas gegevenquote:
quote:
is dat codetaal zoals ' de ganzen vliegen naar het oosten'?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De taart wordt vandaag opgehaald en aan de baas gegeven
Ah, ja immers!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De taart wordt vandaag opgehaald en aan de baas gegeven
DIE GEIT IST GEMOLCHEN!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is dat codetaal zoals ' de ganzen vliegen naar het oosten'?
Goedemorgen trouwens![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is dat codetaal zoals ' de ganzen vliegen naar het oosten'?
Goedemorgen trouwens![]()
Lekker hè, eigenlijk niks meer hoeven die laatste paar dagenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:09 schreef DjRex89 het volgende:
Ik weet niet wat ik heb vandaag, maar heb dr zin in
Heb niet eens veel te doen
Er zullen wel wat foto's van gemaakt wordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ah, ja immers!
Filmen/foto's/live verslagen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Teruglezen dan
Omdat dit de laatste week van de stage is hebben we met 3 stagiairs een taart laten maken voor 25personen met daarop een plaatje van de baas in zn ferrari (die in de prak is gereden) met daarboven de tekst "Rest in pieces"
Ook geen klein taartje nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Teruglezen dan
Omdat dit de laatste week van de stage is hebben we met 3 stagiairs een taart laten maken voor 25personen met daarop een plaatje van de baas in zn ferrari (die in de prak is gereden) met daarboven de tekst "Rest in pieces"
quote:
Ja hoor, is precies zijn humor anders hadden we dat natuurlijk niet gedaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]gewaagd! Kan hij het hebben?
!
whehequote:Op woensdag 27 januari 2010 09:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hoor, is precies zijn humor anders hadden we dat natuurlijk niet gedaanDe kans bestaat dat er een stuk taart door de bar gaat vliegen
Nee idd, ze hadden het tenminste over een taart voor 25personen dus ik ben benieuwdquote:
Bartquote:
Rex0rquote:
Bartholomeusquote:
Foodfight!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hoor, is precies zijn humor anders hadden we dat natuurlijk niet gedaanDe kans bestaat dat er een stuk taart door de bar gaat vliegen
Of de baas er met de bakkes in douwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee idd, ze hadden het tenminste over een taart voor 25personen dus ik ben benieuwd
Ben benieuwd hoe die reageertquote:
quote:
Hallo hallo Dean en Mobloquote:
Dat durf ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of de baas er met de bakkes in douwen
quote:
Pas maar op jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat durf ik nietHij is voormalig bouwvakker dus als ie me dan te pakken heeft haal ik de vrijdag niet meer
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 26-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 141 Bravebart
02. 129 DjRex89
03. 110 jna
04. 099 Luctor.et.Emergo
05. 092 Piles
06. 092 The_Dean
07. 090 Milou__
08. 053 Houniet
09. 016 Puala
10. 015 Psychonikeo
11. 015 rhubarbje
12. 013 L.no
13. 009 PieterBas
14. 005 Maraca
15. 005 Isdatzo
16. 003 Dzjenn.
17. 001 AMDB
Reeks-statistieken!
quote:
Zo koud is het heul niet manquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:15 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga maar eens de barre tocht naar het lab ondernemen
Auf tschüss
quote:
Vandaag wil ik max 22 posts doen, ofwel, goed aan mn verslag zittenquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vandaag wil ik max 22 posts doen, ofwel, goed aan mn verslag zitten
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb weer tijd om mee te posten![]()
gisteren laatste tentamen gehad!en al 3 resultaten terug
alledrie voldoende, dus vooralsnog gaat 't goed.
Gesolliciteerd, ben benieuwdquote:Als medewerker servicecentrum beantwoord je telefonisch vragen van klanten met betrekking tot installatie, storingen etc. van internet, digitale telefonie en tv. In deze functie werk je gemiddeld acht uren per week. Het is belangrijk dat je flexibel inzetbaar bent overdag, maar ook 's avonds en op zaterdag (als invalkracht). De kandidaat die we zoeken dient te voldoen aan de volgende eisen: - affiniteit en ervaring met ICT (particuliere gebruikersomgeving) - flexibel inzetbaar (acht uren vast), ook 's avonds en op zaterdag - goede mondelinge beheersing van de Friese taal - goede communicatieve vaardigheden en geduldig vragen kunnen beantwoorden van de (veelal) oudere klanten - bij voorkeur woonachtig in de regio. Het betreft een functie voor langere tijd.
Mega-quotes dus?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geloof je het zelf??quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gesolliciteerd, ben benieuwd
Leuk voor erbij
Breng hem nou niet op goede ideeenquote:
Is vast meer van te makenquote:
quote:
Dan is het dus niet echt een goed idee, wou je zeggen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op goede ideeen
da's fijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net de groepsindeling voor volgend blok gezienBest een leuke groep
Juist welquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan is het dus niet echt een goed idee, wou je zeggen?
Waarom moet hij hem dan niet op goede ideeën brengen?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net de groepsindeling voor volgend blok gezienBest een leuke groep
Omdat ie dan nooit aan zn verslag toe komtquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom moet hij hem dan niet op goede ideeën brengen?
Maar dan blijft hij wel binnen de 22 postsquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat ie dan nooit aan zn verslag toe komt
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dan blijft hij wel binnen de 22 posts
Ik vandaag ook niet zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
en ik zit weer voor het eerst sinds een maand op 't werk... en ik heb geen zin
Gelukkig is er nog fokquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
mijn 'begeleider' is er niet, en ik zou feedback krijgen op wat ik al vertaald heb enzo.. en nu zit ik beetje te staren, want ik heb geen zin om door te gaan als het blijkt dat ik wat dingen verkeerd doe zeg maar
Een kater op een woensdag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja!
en koffie
en veel water
katers
Zuiperd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja
constitutieborrel..
4 pints of Guinness
3 gewoon bier
ofzo.
PBquote:
Het went vanzelfquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaen ik weet weer waarom ik het niet zo vaak doe
quote:
Jawel.quote:
bejaardquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik nietben al bejaard eyz, met 3 jaar fulltime werken er tussen went dat echt niet meer
Fotoooooquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:37 schreef DjRex89 het volgende:
Heb net de taart gezien
Hij is wel vet alleen de foto zelf is wat aan de kleine kant.. Ze hebben gewoon het plaatje op een plak marsepein oid gedrukt en die plak over de taart heen gelegd. Maar het idee is erg geslaagd, nu nog wachten op de baas
voordat ik ging werken/studeren kon ik veel hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Dat is heel wat anders, en dat is een echte reden. Leeftijd en werkjaren zegt niks
Ja moet iemand anders zo maar maken, ik kan het namelijk nietquote:
Halloquote:
quote:
Ja idd, echt niet normaalquote:
Ach het ging om het idee en dat is geluktquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef jna het volgende:
Volgens mij was die bakker gewoon vergeten dat die foto er nog op moestDit kan nooit de bedoeling zijn
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:20 schreef jna het volgende:
Sjalalalala Nico
sjalalalala moordenaar
op de melodie van de tandenborstel-jive
Hij was ookquote:
quote:
Mijne nu welquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar zegt mijn katermaag geen nee tegen nu!![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
ik heb geen stage meer
Mag ik hier nog wel komen dan?
Wat was nou de aanleiding dat je wilde stoppen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
ik heb geen stage meer
quote:
Ja hoor! Ik doe ook al twee jaar geen stage meerquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
ik heb geen stage meer
Kssst! Weg jij!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik doe ook al twee jaar geen stage meer
Hou je toch niet volquote:
Illusie armer, ervaring rijker zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Tja wel jammer, want mijn uren krijg ik niet afgetekend. Ik heb een half jaar voor niets gedaan en nu een half jaar studievertraging
Als ik dit zo lees heb je iig wel de goede keuze gemaakt! Wel klote dat het een jaar studievertraging oplevertquote:
Dat zou wel tijd schelen jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees heb je iig wel de goede keuze gemaakt! Wel klote dat het een jaar studievertraging oplevertJij hoefde toch maar X aantal dagen per week stage te lopen? Hoe haal je die dan in? In een half jaar tijd X aantal dagen stage lopen en de rest vrij ofzo? Misschien kun je het wel compenseren door 3 maanden fulltime stage te lopen dan?
k moest 200 uur per jaar verdeeld over 2 dagen in mijn gevalquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees heb je iig wel de goede keuze gemaakt! Wel klote dat het een jaar studievertraging oplevertJij hoefde toch maar X aantal dagen per week stage te lopen? Hoe haal je die dan in? In een half jaar tijd X aantal dagen stage lopen en de rest vrij ofzo? Misschien kun je het wel compenseren door 3 maanden fulltime stage te lopen dan?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef Puala het volgende:
rhubarbje, is school hier al van op de hoogte? Want ik kan me niet voorstellen dat je zo veel vertraging krijgt? Het is juist een hele wijze les!
Ach, je mag ook wel eens aan jezelf denkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx iedereen voor de sterkte en zo
Ik voel me wel heel lullig tegenover collega's dat ik ook zo abrubt gestopt ben (iemand moet mijn lessen over nemen...) en voor mijn klassen (die zitten ook zo van he waar is de juf heen zo halverwege het jaar?)
Ik had dat ook wel anders willen doen maar daar kreeg ik de ruimte niet voor...
Bootmansquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef Bootje84 het volgende:
goedemiddag vriendjes en vriendinnetjes. live verslag vanuit een ziekenhuisbed onder het genot van een paar boterhammen. lig met nog 4 man op de kamer die flink kunnen snurken...
Toch die penisvergroting maar gedaan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef Bootje84 het volgende:
goedemiddag vriendjes en vriendinnetjes. live verslag vanuit een ziekenhuisbed onder het genot van een paar boterhammen. lig met nog 4 man op de kamer die flink kunnen snurken...
ja daar ben ik niet zo goed in, voor mezelf kiezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, je mag ook wel eens aan jezelf denkenDat zijn problemen die wel op te lossen zijn.
whoa ziekenhuis? niks ergs hoop ik?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef Bootje84 het volgende:
Waarschijnlijk weten je collega's zelf ook wel wat voor persoon je begeleidster isquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar ben ik niet zo goed in, voor mezelf kiezen
Maar degene die me goed hebben geholpen heb ik gemailt van goh sorry dat het zo gelopen is en bedankt voor je energie en feedback dit jaar....
(dat zal mijn begeleidster wel helemaal haten want ze zei ook zo reken maar dat ik iedereen ga laten weten wat voor nare stagiaire jij was!)
Dat ligt hem dan meer aan haar dan aan jouquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
(dat zal mijn begeleidster wel helemaal haten want ze zei ook zo reken maar dat ik iedereen ga laten weten wat voor nare stagiaire jij was!)
dat vraag ik me af... ze is heel nep zeg maar... en die mensen werken eigenlijk niet vaak met haarquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weten je collega's zelf ook wel wat voor persoon je begeleidster isEn meer dan dat je nu hebt gedaan kun je toch niet doen..
quote:
Dat is wel te overleven toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vraag ik me af... ze is heel nep zeg maar... en die mensen werken eigenlijk niet vaak met haar
Maar tja...
Dan zijn ze niet zo blij met me, dat kan....
Dan zwaaien ze niet mocht ik ze ooit tegen komen op straat maar dat is ook wel het ergste wat er kan gebeuren eigenlijk he
PM?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Nou er waren meerdere dingen
-knip-
Tja wel jammer, want mijn uren krijg ik niet afgetekend. Ik heb een half jaar voor niets gedaan en nu een half jaar studievertraging
Owja quote me maar niet, ik haal het zo weg... niet zo netjes om op internet te zetten vind ik
Ja dat vond ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ligt hem dan meer aan haar dan aan jou
Denk dat de mensen haar ook wel kennen.
Ja preciesquote:
Reserveduitserquote:
Dat is inderdaad slimquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook
Heel kinderachtig ook eigenlijk he,
En ik ben zo slim geweest om al vanaf het begin af aan aan tegeven naar mijn mentor en begeleider vanuit school dat het niet goed zat tussen haar en mij
dus die wisten al lang dat er wat speelt en wat ik gedaan heb om het beter te maken
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef Bootje84 het volgende:
penisversmalling. ik kon hem amper in gat D Krijgen.. en verder een snurkregistratie.. dus werd ff onder zeil gebracht.
WTF heb jij gedaan!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef Bootje84 het volgende:
Zat ie niet gewoon vast in de stofzuigerslang?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef Bootje84 het volgende:
penisversmalling. ik kon hem amper in gat D Krijgen.. en verder een snurkregistratie.. dus werd ff onder zeil gebracht.
Succesquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat ie niet gewoon vast in de stofzuigerslang?
Is pas nog een topic geweest hier
quote:
Helaas was die tweede zeker een transgenderfusiequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:53 schreef Bootje84 het volgende:
en het mooiste was nog dat beide tegelijk kon.. dus 2 operaties in 1.
Ja ik ga zoiets wel proberenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is inderdaad slim
Dan zal het echt niet aan jou liggen en dan is school misschien ook wel soepel met een en ander. Kan je niet alsnog met dit gegeven via je begeleider en de directie van je stageschool de uren afgetekend krijgen?
Waarom deed je dat dan ook Pilesquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat ie niet gewoon vast in de stofzuigerslang?
Is pas nog een topic geweest hier
Miloes!quote:
Vragen ze je klas toch even?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ga zoiets wel proberen![]()
maar ik ben bang van niet want ik heb geen bewijs dat ik wel goed mijn best heb gedaan dit jaar (ook qua docent-zijn) omdat niemand me heeft zien lesgeven
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom deed je dat dan ook Piles
leerlingen zijn niet zo goed in objectieve meningen over hun docentenquote:
oeh soep dat is wel een heel goed idee...quote:
Om 4 uur weerquote:
oh een operatie krijg ik er hier niet door ben ik bang hahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef Bootje84 het volgende:
piet: heb een snurkregistratie gehad in het ziekenhuis voor een eventuele operatie tegen de slaapapneu en snurken..
Ik ben 4 uur klaar, dus dacht het nietquote:
ahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef Bootje84 het volgende:
piet: heb een snurkregistratie gehad in het ziekenhuis voor een eventuele operatie tegen de slaapapneu en snurken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leerlingen zijn niet zo goed in objectieve meningen over hun docenten
nou dat is nogal wat hequote:
ik doe wel af en toe een enquetetje (anoniem altijd) en dat is zo grappigquote:
Nja, dan zijn ze in ieder geval wel eerlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe wel af en toe een enquetetje (anoniem altijd) en dat is zo grappig
Eentje vond dat ik te veel rond liep want als hij dan wat aan het doen was wat niet mocht kon dat niet zo goed omdat ik dan telkens langs kwam
oh, ik ben vanavond present hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef Bootje84 het volgende:
nou piet, gamen gaat nog perfect hoor
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe wel af en toe een enquetetje (anoniem altijd) en dat is zo grappig
Eentje vond dat ik te veel rond liep want als hij dan wat aan het doen was wat niet mocht kon dat niet zo goed omdat ik dan telkens langs kwam
whoa niet!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:19 schreef Bravebart het volgende:
Wat een verhaal rhubarbje![]()
Ik doe het maar ff zo want je inbox zit vol
magic skillsquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
nog ff gelezen rhubarbje, niet echt tof
hoezo?quote:
ook kut.. lig je daar voor snurkregistratie, lig je daar met nog 4 snurkers waardoor je niet in slaap kan komenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef Bootje84 het volgende:
Je hebt toch wel het 06nummer van de zuster?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
ik wil naar huis. waar is de zuster..
echt? nee tochquote:
Edit geschiedenis.quote:
Weet niet of elk nietszeggend modje dat kan, maar de hogere heren FA's in ieder geval wel.quote:
FA's niet hoor, alleen A's volgens mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef The_Dean het volgende:
Weet niet of elk nietszeggend modje dat kan, maar de hogere heren FA's in ieder geval wel.
Hoe kan ze het anders lezen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij vriendin snurk ik altijd maar even alleen als ik net in slaap val, maar ik kan toch altijd moeilijk in slaap komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Bootje84 het volgende:
hehe nico.. nee, we werden achter elkaar behandeld. infuus en snurken maar..
Nee.quote:
kon ik dat maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Edit geschiedenis.
Maarja, ze kunnen inderdaad in je PM loeren, de vuillakken.
Dat is minderquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee.
Een grote kakofonie om me heen, en daar kan ik nogal slecht tegen
Ze als in bepaalde mensen van de crew. Dat niet elke mod dat mag vind ik niet meer dan logisch.quote:
Je snapt me welquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
nou ja.. ik zie moblo toch regelmatig dingen zeggen. Dat noem ik niet nietszeggend!
Ja, echt klotenquote:
ja dat van dje edits wist ik maar pms nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Edit geschiedenis.
Maarja, ze kunnen inderdaad in je PM loeren, de vuillakken.
Ja, echt van de zottenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat van dje edits wist ik maar pms niet
dat is wel
Whehe ik zit nu ook met mn mp3speler op hoor. Ben toch in mn 1tje aan iets bezig dus de rest heeft me als het goed is niet nodig en andersomquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, echt kloten
Radio valt niet meer te horen, iedereen zit hier op stofzuigers, waterkokers, grills, en dat soort shit om te beuken en te analyzeren. Om ze vervolgens met een boog zo hard mogelijk in de bak te smijten...
Zometeen lekker a-sociaal doen en de iPod in denk ik. Kan ik me op een ding concentreren.
Dat gebeurt ook alleen maar in uitzonderlijke gevallenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat van dje edits wist ik maar pms niet
dat is wel
Huiliequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, echt van de zotten
Maar je kan er niks tegen doen, hun wil is toch wet
Zit er zelfs over te denken lekker de gehoorbescherming op te zetten, zoals ik het ook in de testruimte draagquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Whehe ik zit nu ook met mn mp3speler op hoor. Ben toch in mn 1tje aan iets bezig dus de rest heeft me als het goed is niet nodig en andersom
PM's zijn ook wel leuke dingen voorbij gekomen hoorquote:
Zal er wel komisch uitzienquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit er zelfs over te denken lekker de gehoorbescherming op te zetten, zoals ik het ook in de testruimte draag
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
PM's zijn ook wel leuke dingen voorbij gekomen hoor
dat dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook alleen maar in uitzonderlijke gevallen
Ik kan me er toch al niet druk om maken want ik weet dat alles wat ik op het internet zet tegen me gebruikt kan worden.. Dus als je niet wil dat andere het ooit te weten komen moet je het niet via het internet doenquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kan me er toch al niet druk om maken want ik weet dat alles wat ik op het internet zet tegen me gebruikt kan worden.. Dus als je niet wil dat andere het ooit te weten komen moet je het niet via het internet doen
iPod dopjes in en deze eroverheen:quote:
Moet je eens andersom proberenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
iPod dopjes in en deze eroverheen:
[ afbeelding ]
Hoor niks, alleen de muziek. Té heerlijk.
Huh?quote:
Eerst die gehoorbeschermers en dan je dopjesquote:
Maar dan hoor ik geen muziek meerquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Eerst die gehoorbeschermers en dan je dopjes
Kleinigheidjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dan hoor ik geen muziek meer
whoa dat klinkt wel alsof jij spannende dingen te verbergen hebtquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kan me er toch al niet druk om maken want ik weet dat alles wat ik op het internet zet tegen me gebruikt kan worden.. Dus als je niet wil dat andere het ooit te weten komen moet je het niet via het internet doen
Wel gedacht zo'n twee in een te kopen. Ze zijn er namelijk ook standaard, koptelefoon en gehoorbescherming in een. Maar die laatste paar dagen dat ik hier zit hoeft dat ook niet meerquote:
Dat valt ook wel reuze mee hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whoa dat klinkt wel alsof jij spannende dingen te verbergen hebt
Of gewoon van die in-ear dopjes dan hoor je ook niks meerquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel gedacht zo'n twee in een te kopen. Ze zijn er namelijk ook standaard, koptelefoon en gehoorbescherming in een. Maar die laatste paar dagen dat ik hier zit hoeft dat ook niet meer
Als bescherming bedoel je? Heb ik wel, voor de band, maar geen goede headphones om daar overheen te zetten voor de muziek.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of gewoon van die in-ear dopjes dan hoor je ook niks meer
Die kun je in de sneeuw ook opzettenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als bescherming bedoel je? Heb ik wel, voor de band, maar geen goede headphones om daar overheen te zetten voor de muziek.
En alleen muziekdopjes is echt kut, telkens dat harde gesis van alle luchventielen in je oren.
Ik wil deze
Skullcandy Desert Camo:
[ afbeelding ]
Nja, dat is gewoon een headphone, dus niet beschermend verder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die kun je in de sneeuw ook opzettenZitten daar dan ook oordopjes in?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:04 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik pas gekocht. Lekker vol en rond geluid
Mwauaaquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:04 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik pas gekocht. Lekker vol en rond geluid
Gewoon van die kleine in-ears dan denk ik. Zelf nog nooit last gehad dat die eruit vielen ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
nu het hier toch over oordopjes gaat:
ik zoek goede om te gebruiken tijdens het hardlopen.
Nu had ik van die fancy hardloop-dingen gekocht, die je om je oor moet doen zeg maar, maar die zijn te groot voor mijn poezelige oortjesiemand ervaringen?
Het rotte van in-ears is het schuren van de kabel langs je lichaam. Dit hoor je namelijk terug door je dopjes.. Met hardlopen lijkt me dat niet echt fijn..quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon van die kleine in-ears dan denk ik. Zelf nog nooit last gehad dat die eruit vielen ofzo.
En anders:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:14 schreef The_Dean het volgende:
Dan heb ik dé oplossing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |