Waarom deed je dat dan ook Pilesquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat ie niet gewoon vast in de stofzuigerslang?
Is pas nog een topic geweest hier
Miloes!quote:
Vragen ze je klas toch even?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ga zoiets wel proberen![]()
maar ik ben bang van niet want ik heb geen bewijs dat ik wel goed mijn best heb gedaan dit jaar (ook qua docent-zijn) omdat niemand me heeft zien lesgeven
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom deed je dat dan ook Piles
leerlingen zijn niet zo goed in objectieve meningen over hun docentenquote:
oeh soep dat is wel een heel goed idee...quote:
Om 4 uur weerquote:
oh een operatie krijg ik er hier niet door ben ik bang hahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef Bootje84 het volgende:
piet: heb een snurkregistratie gehad in het ziekenhuis voor een eventuele operatie tegen de slaapapneu en snurken..
Ik ben 4 uur klaar, dus dacht het nietquote:
ahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef Bootje84 het volgende:
piet: heb een snurkregistratie gehad in het ziekenhuis voor een eventuele operatie tegen de slaapapneu en snurken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leerlingen zijn niet zo goed in objectieve meningen over hun docenten
nou dat is nogal wat hequote:
ik doe wel af en toe een enquetetje (anoniem altijd) en dat is zo grappigquote:
Nja, dan zijn ze in ieder geval wel eerlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe wel af en toe een enquetetje (anoniem altijd) en dat is zo grappig
Eentje vond dat ik te veel rond liep want als hij dan wat aan het doen was wat niet mocht kon dat niet zo goed omdat ik dan telkens langs kwam
oh, ik ben vanavond present hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef Bootje84 het volgende:
nou piet, gamen gaat nog perfect hoor
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe wel af en toe een enquetetje (anoniem altijd) en dat is zo grappig
Eentje vond dat ik te veel rond liep want als hij dan wat aan het doen was wat niet mocht kon dat niet zo goed omdat ik dan telkens langs kwam
whoa niet!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:19 schreef Bravebart het volgende:
Wat een verhaal rhubarbje![]()
Ik doe het maar ff zo want je inbox zit vol
magic skillsquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
nog ff gelezen rhubarbje, niet echt tof
hoezo?quote:
ook kut.. lig je daar voor snurkregistratie, lig je daar met nog 4 snurkers waardoor je niet in slaap kan komenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef Bootje84 het volgende:
penisversmalling. ik kon hem amper in gat D Krijgen.. en verder een snurkregistratie.. dus werd ff onder zeil gebracht.
Je hebt toch wel het 06nummer van de zuster?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
ik wil naar huis. waar is de zuster..
echt? nee tochquote:
Edit geschiedenis.quote:
Weet niet of elk nietszeggend modje dat kan, maar de hogere heren FA's in ieder geval wel.quote:
FA's niet hoor, alleen A's volgens mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef The_Dean het volgende:
Weet niet of elk nietszeggend modje dat kan, maar de hogere heren FA's in ieder geval wel.
Hoe kan ze het anders lezen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij vriendin snurk ik altijd maar even alleen als ik net in slaap val, maar ik kan toch altijd moeilijk in slaap komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Bootje84 het volgende:
hehe nico.. nee, we werden achter elkaar behandeld. infuus en snurken maar..
Nee.quote:
kon ik dat maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Edit geschiedenis.
Maarja, ze kunnen inderdaad in je PM loeren, de vuillakken.
Dat is minderquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee.
Een grote kakofonie om me heen, en daar kan ik nogal slecht tegen
Ze als in bepaalde mensen van de crew. Dat niet elke mod dat mag vind ik niet meer dan logisch.quote:
Je snapt me welquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
nou ja.. ik zie moblo toch regelmatig dingen zeggen. Dat noem ik niet nietszeggend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |