Zuiperd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja
constitutieborrel..
4 pints of Guinness
3 gewoon bier
ofzo.
PBquote:
Het went vanzelfquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaen ik weet weer waarom ik het niet zo vaak doe
quote:
Jawel.quote:
bejaardquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik nietben al bejaard eyz, met 3 jaar fulltime werken er tussen went dat echt niet meer
Fotoooooquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:37 schreef DjRex89 het volgende:
Heb net de taart gezien
Hij is wel vet alleen de foto zelf is wat aan de kleine kant.. Ze hebben gewoon het plaatje op een plak marsepein oid gedrukt en die plak over de taart heen gelegd. Maar het idee is erg geslaagd, nu nog wachten op de baas
voordat ik ging werken/studeren kon ik veel hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Dat is heel wat anders, en dat is een echte reden. Leeftijd en werkjaren zegt niks
Ja moet iemand anders zo maar maken, ik kan het namelijk nietquote:
Halloquote:
quote:
Ja idd, echt niet normaalquote:
Ach het ging om het idee en dat is geluktquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef jna het volgende:
Volgens mij was die bakker gewoon vergeten dat die foto er nog op moestDit kan nooit de bedoeling zijn
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:20 schreef jna het volgende:
Sjalalalala Nico
sjalalalala moordenaar
op de melodie van de tandenborstel-jive
Hij was ookquote:
quote:
Mijne nu welquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar zegt mijn katermaag geen nee tegen nu!![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
ik heb geen stage meer
Mag ik hier nog wel komen dan?
Wat was nou de aanleiding dat je wilde stoppen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
ik heb geen stage meer
quote:
Ja hoor! Ik doe ook al twee jaar geen stage meerquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
ik heb geen stage meer
Kssst! Weg jij!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik doe ook al twee jaar geen stage meer
Hou je toch niet volquote:
Illusie armer, ervaring rijker zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Tja wel jammer, want mijn uren krijg ik niet afgetekend. Ik heb een half jaar voor niets gedaan en nu een half jaar studievertraging
Als ik dit zo lees heb je iig wel de goede keuze gemaakt! Wel klote dat het een jaar studievertraging oplevertquote:
Dat zou wel tijd schelen jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees heb je iig wel de goede keuze gemaakt! Wel klote dat het een jaar studievertraging oplevertJij hoefde toch maar X aantal dagen per week stage te lopen? Hoe haal je die dan in? In een half jaar tijd X aantal dagen stage lopen en de rest vrij ofzo? Misschien kun je het wel compenseren door 3 maanden fulltime stage te lopen dan?
k moest 200 uur per jaar verdeeld over 2 dagen in mijn gevalquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees heb je iig wel de goede keuze gemaakt! Wel klote dat het een jaar studievertraging oplevertJij hoefde toch maar X aantal dagen per week stage te lopen? Hoe haal je die dan in? In een half jaar tijd X aantal dagen stage lopen en de rest vrij ofzo? Misschien kun je het wel compenseren door 3 maanden fulltime stage te lopen dan?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef Puala het volgende:
rhubarbje, is school hier al van op de hoogte? Want ik kan me niet voorstellen dat je zo veel vertraging krijgt? Het is juist een hele wijze les!
Ach, je mag ook wel eens aan jezelf denkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx iedereen voor de sterkte en zo
Ik voel me wel heel lullig tegenover collega's dat ik ook zo abrubt gestopt ben (iemand moet mijn lessen over nemen...) en voor mijn klassen (die zitten ook zo van he waar is de juf heen zo halverwege het jaar?)
Ik had dat ook wel anders willen doen maar daar kreeg ik de ruimte niet voor...
Bootmansquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef Bootje84 het volgende:
goedemiddag vriendjes en vriendinnetjes. live verslag vanuit een ziekenhuisbed onder het genot van een paar boterhammen. lig met nog 4 man op de kamer die flink kunnen snurken...
Toch die penisvergroting maar gedaan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef Bootje84 het volgende:
goedemiddag vriendjes en vriendinnetjes. live verslag vanuit een ziekenhuisbed onder het genot van een paar boterhammen. lig met nog 4 man op de kamer die flink kunnen snurken...
ja daar ben ik niet zo goed in, voor mezelf kiezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, je mag ook wel eens aan jezelf denkenDat zijn problemen die wel op te lossen zijn.
whoa ziekenhuis? niks ergs hoop ik?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef Bootje84 het volgende:
Waarschijnlijk weten je collega's zelf ook wel wat voor persoon je begeleidster isquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar ben ik niet zo goed in, voor mezelf kiezen
Maar degene die me goed hebben geholpen heb ik gemailt van goh sorry dat het zo gelopen is en bedankt voor je energie en feedback dit jaar....
(dat zal mijn begeleidster wel helemaal haten want ze zei ook zo reken maar dat ik iedereen ga laten weten wat voor nare stagiaire jij was!)
Dat ligt hem dan meer aan haar dan aan jouquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
(dat zal mijn begeleidster wel helemaal haten want ze zei ook zo reken maar dat ik iedereen ga laten weten wat voor nare stagiaire jij was!)
dat vraag ik me af... ze is heel nep zeg maar... en die mensen werken eigenlijk niet vaak met haarquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weten je collega's zelf ook wel wat voor persoon je begeleidster isEn meer dan dat je nu hebt gedaan kun je toch niet doen..
quote:
Dat is wel te overleven toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vraag ik me af... ze is heel nep zeg maar... en die mensen werken eigenlijk niet vaak met haar
Maar tja...
Dan zijn ze niet zo blij met me, dat kan....
Dan zwaaien ze niet mocht ik ze ooit tegen komen op straat maar dat is ook wel het ergste wat er kan gebeuren eigenlijk he
PM?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Nou er waren meerdere dingen
-knip-
Tja wel jammer, want mijn uren krijg ik niet afgetekend. Ik heb een half jaar voor niets gedaan en nu een half jaar studievertraging
Owja quote me maar niet, ik haal het zo weg... niet zo netjes om op internet te zetten vind ik
Ja dat vond ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ligt hem dan meer aan haar dan aan jou
Denk dat de mensen haar ook wel kennen.
Ja preciesquote:
Reserveduitserquote:
Dat is inderdaad slimquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook
Heel kinderachtig ook eigenlijk he,
En ik ben zo slim geweest om al vanaf het begin af aan aan tegeven naar mijn mentor en begeleider vanuit school dat het niet goed zat tussen haar en mij
dus die wisten al lang dat er wat speelt en wat ik gedaan heb om het beter te maken
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef Bootje84 het volgende:
penisversmalling. ik kon hem amper in gat D Krijgen.. en verder een snurkregistratie.. dus werd ff onder zeil gebracht.
WTF heb jij gedaan!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef Bootje84 het volgende:
Zat ie niet gewoon vast in de stofzuigerslang?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef Bootje84 het volgende:
penisversmalling. ik kon hem amper in gat D Krijgen.. en verder een snurkregistratie.. dus werd ff onder zeil gebracht.
Succesquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat ie niet gewoon vast in de stofzuigerslang?
Is pas nog een topic geweest hier
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |