quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Nee, hier reageert ie wel gewoonquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef scull078 het volgende:
Eindelijk een goede topicnaam. Nice job
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Ik heb nog steeds niets binnen maar het is toch al meer dan 2 weken geweest, mijn vorig pakketje had ik binnen een paar dagen binnen. Hoelang raden jullie te wachten voordat ik contact opneem met DX?quote:Order: XX placed on 1/6/2010 3:29:39 PM
Status:
On 1/9/2010: Shipped
Latest Shipment:
by Air Mail
Anderhalve maand, waarom loopt iedereen hier na 2 weken al te zeurenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef Serieuzz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets binnen maar het is toch al meer dan 2 weken geweest, mijn vorig pakketje had ik binnen een paar dagen binnen. Hoelang raden jullie te wachten voordat ik contact opneem met DX?
Groetjes
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee, hier reageert ie wel gewoon
Hij zal dan wel een voorkeur hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:07 schreef scull078 het volgende:
[..]
Hij zal dan wel een voorkeur hebben
Nope, gister uitgebreid mailcontact gehad met Jack over die AB die geen AB's bleken te zijn..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:07 schreef scull078 het volgende:
[..]
Hij zal dan wel een voorkeur hebben
Waarschijnlijk omdat dat nu zo'n beetje de tijd is, dan ga je eraan wennen denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Semmm het volgende:
[..]
Anderhalve maand, waarom loopt iedereen hier na 2 weken al te zeuren![]()
Ja tuurlijk, meestal is het ook gewoon rond 2 weken maar je moet niet verbaasd opkijken als het opeens een maand duurt, zo is het met pakketjes in China, dan moet je niet na 2 weken al beginnen met klagenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef mug89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat nu zo'n beetje de tijd is, dan ga je eraan wennen denk ik
Dat is waar..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, meestal is het ook gewoon rond 2 weken maar je moet niet verbaasd opkijken als het opeens een maand duurt, zo is het met pakketjes in China, dan moet je niet na 2 weken al beginnen met klagen
Bij FP een touchscreen stylus voor 1 dollarcentquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef mug89 het volgende:
[..]
Dat is waar..
iemand trouwens nog wat leuks tegengekomen voor een leuke prijs?
bij de nieuwe dingen vd sites zie ik weinig leuks eigenlijk
(mn horloge doet t nog steeds)
Jammer, mn IPhone heeft een te goed schermquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:32 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Bij FP een touchscreen stylus voor 1 dollarcent
Hoe zat dat met die AB's dan? Las er in het vorige topic niets meer over namelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:11 schreef mug89 het volgende:
[..]
Nope, gister uitgebreid mailcontact gehad met Jack over die AB die geen AB's bleken te zijn..
vanmiddag ook nog mailtje gehad dat hij direct heel veel aanvraag kreeg over die afstandsbediening uit Nederland, of dat toevallig op FOK was besproken
daar kan je niet op gamen iniedergeval. Gewoon een veels te grote lompe en lelijke mp3 speler als je het mij vraagtquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:32 schreef GoodFella275 het volgende:
Vraag me af wat je je moet voorstellen bij een namaak psp van taobao? Echt crap of net zo goed als namaak ipods?
Toen ik dit lasquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
daar kan je niet op gamen iniedergeval. Gewoon een veels te grote lompe en lelijke mp3 speler als je het mij vraagt
Oja natuurlijk, ik dacht misschien nog met die ombouwshit, maar hy heeft natuurlijk idiote firmwarequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
daar kan je niet op gamen iniedergeval. Gewoon een veels te grote lompe en lelijke mp3 speler als je het mij vraagt
die namaak psps zijn ook gewoon mp3 spelers.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:49 schreef Joey_GG het volgende:
Een MP3 speler vergelijken met een PSP
Haha, die leek mij ook té vet, hoe werkt het en zijn de andere pogingen al wel geluktquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:56 schreef Erasmo het volgende:
Mijn eierpocheerder voor in de magnetron is binnen, poging 1 ging gruwelijk fout
Bedoel je mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:11 schreef mug89 het volgende:
[..]
Nope, gister uitgebreid mailcontact gehad met Jack over die AB die geen AB's bleken te zijn..
vanmiddag ook nog mailtje gehad dat hij direct heel veel aanvraag kreeg over die afstandsbediening uit Nederland, of dat toevallig op FOK was besproken
Nee het ging over een afstandsbediening, niet een toetsenbordquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bedoel je mij![]()
met dat draadloze multimediaboard van logisch technisch
![]()
ik ruik quantumkorting
![]()
Geen idee, deze: was wel redelijk geloof ik http://popbuying.com/deta(...)ia_Player_8GB_-24483 Maar weet niethoe lang die op een accu kanquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:20 schreef groggy het volgende:
weet iemand wat een goed portable video player is? voor in de trein oid moet 5 uur kunnen doen op een accu
Ik heb de Ramos T11RK (RK2806 chipset). Gekocht op TaoBao. Je kan hem ook kopen bij MP4nation. Ben er heel tevreden over. Zou tot 7 uur video kunnen afspelen op 1 lading (geen ervaring mee).quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:20 schreef groggy het volgende:
weet iemand wat een goed portable video player is? voor in de trein oid moet 5 uur kunnen doen op een accu
op je genoemde site is 70 euro.. als et niks is kan je misschien op Marktplaats zetten voor 50 euro? Altijd wel iemand die een nieuw pak wil hebben voor zn schoolfeestquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:02 schreef Kadooosh het volgende:
Heeft iemand al ooit een pak vanuit china laten versturen?
http://www.tootoomart.com(...)p+pants+size+44-60+/
Nu vind ik dat een beetje te duur om het risico te lopen dat het niet past of lelijk is maar als het $40 ofzo kost dan wil ik het best een keertje proberen.
Als ik naar de video reviews van dat ding kijk is de interface erg brak. 3 keer 'tappen' voordat hij reageerd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:47 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik heb de Ramos T11RK (RK2806 chipset). Gekocht op TaoBao. Je kan hem ook kopen bij MP4nation. Ben er heel tevreden over. Zou tot 7 uur video kunnen afspelen op 1 lading (geen ervaring mee).
Kijk anders hier eens. Als je iets leuks ziet, google dan naar een review.
Jij hebt zeker nog nooit een pak gekochtquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:02 schreef Kadooosh het volgende:
Heeft iemand al ooit een pak vanuit china laten versturen?
http://www.tootoomart.com(...)p+pants+size+44-60+/
Nu vind ik dat een beetje te duur om het risico te lopen dat het niet past of lelijk is maar als het $40 ofzo kost dan wil ik het best een keertje proberen.
Weinig lichaamsbeharing en het lichaam van een jongetje van 12. I LIKE!quote:
En compleet andere hardware voor dat geld, dus op geen enkel vlak te vergelijken met de echte dingen.. (waarschijnlijk niet eens een UMD slot of een Memory Stick slot, toch wel best essentieel als je PSP spelletjes wil spelen) In geen geval gaan de psp games het hier ook op doen. Waarschijnlijk staan er wat standaard (als je mazzel hebt) 8bit uitziende spelletjes op zoals een tetris clone.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:45 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Oja natuurlijk, ik dacht misschien nog met die ombouwshit, maar hy heeft natuurlijk idiote firmware
Dat dus. Enige wat in Azië echt goedkoop is aan pakken, zijn maatpakken. Die waarbij je jezelf op laat meten door zo'n Aziatische. En waar je zelf de stoffen uit mag zoeken, en in totaal nog geen 80 euro kwijt bent. Wil je een standaard pak wat niet op maat is gemaakt en cheap, is inderdaad c&a de beste optie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een pak gekocht
Dat is een product dat je perfect op maat moet passen/bijstellen/kopen, anders loop je echt voor lul. Niks is zo erg als een pak dat niet goed zit![]()
Zo goedkoop vind ik het ook niet, voor <100 euro kun je bij de Hennes of C&A ook wel iets vlots vinden. Helaas is de uitverkoop net afgelopen, dat is altijd een aanrader als je een pak zoekt
Daar is een firmware update voor uitgebracht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Als ik naar de video reviews van dat ding kijk is de interface erg brak. 3 keer 'tappen' voordat hij reageerd.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een pak gekocht
Dat is een product dat je perfect op maat moet passen/bijstellen/kopen, anders loop je echt voor lul. Niks is zo erg als een pak dat niet goed zit![]()
Zo goedkoop vind ik het ook niet, voor <100 euro kun je bij de Hennes of C&A ook wel iets vlots vinden. Helaas is de uitverkoop net afgelopen, dat is altijd een aanrader als je een pak zoekt
dat zwarte This-soo ding van 4 euro? ook gister binnen, ziet er nog best goed uit! alleen jammer dat ze het metaal zo nep-shiny maken... maar hij loopt goed en de secondenwijzer doet het ook gewoon.quote:
jack heeft net teruggemaild na 2 dagen.quote:
quote:OK
For taobao order,you can ask rachel to help you in the future
It is her full time job for taobao order
Best regards,
Jack
Als je de juiste timing hebt vallen er best nog wel goede resultaten mee te halenquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:04 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
Haha, die leek mij ook té vet, hoe werkt het en zijn de andere pogingen al wel gelukt
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-affbd7783652cad68e0e94e058eb4227.htm?cm_cat=50010167&pm2=3quote:
Hahaquote:HI!
THis order has been shipped today.
Our warehouse has too many items,the staff is a bit busy ...HOpe your understand
Best regards,
Jack
- Er komen geen kosten bijquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Snaavel het volgende:
Hey ik wil graag zon Dual MicroSD/TF to MS Pro Duo Adapter (16GB Max)
kopen op Dualextreme,
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28826
Kan iemand mij vertellen hoe ik het geld moet overmaken,
welke kosten er bij komen..
Dat ding kost ''$2,98''
wat dus ''¤2,12'' is,
Ik heb dus een paypal acount maar daar staat geen geld op,
ik moet dus eerst geld over maken via I-Deal naar Paypal,
en dan moet ik dus 3 a 4 dagen wachten, want dat stond er.
en dan moet ik dus het product bestellen via paypal..
is er geen makkelijkere manier..
Hij heeft mij nog 2 mailtjes gestuurd, maar ik denk idd dat je beter Rachel kan mailen voor taobao, omdat Jack het al druk genoeg heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:42 schreef Chapelle het volgende:
Vanochtend ook een e-mail gehad van rachel, jack reageert idd niet meer.
hoe doe ik dit?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
- Er komen geen kosten bij
- Met paypal kan je je bankrekening koppelen aan je paypalaccount en daarmee meteen betalen. (dat is de makkelijke manier)
lees de OP.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:50 schreef Snaavel het volgende:
[..]
hoe doe ik dit?
kan het niet vinden op de paypal website
idem dito.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Snaavel het volgende:
Hey ik wil graag zon Dual MicroSD/TF to MS Pro Duo Adapter (16GB Max)
kopen op Dualextreme,
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28826
Kan iemand mij vertellen hoe ik het geld moet overmaken,
welke kosten er bij komen..
Dat ding kost ''$2,98''
wat dus ''¤2,12'' is,
Ik heb dus een paypal acount maar daar staat geen geld op,
ik moet dus eerst geld over maken via I-Deal naar Paypal,
en dan moet ik dus 3 a 4 dagen wachten, want dat stond er.
en dan moet ik dus het product bestellen via paypal..
is er geen makkelijkere manier..
wat doe jij?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:05 schreef Joene94 het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-affbd7783652cad68e0e94e058eb4227.htm?cm_cat=50010167&pm2=3
$39,41 incl. verzendkosten (zonder tracking nummer), gewicht 800GR.
Dat plaatje..? High i.c.m. de toppen van een wietplant?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:16 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Haha
En boxers zijn 4$ per stuk als ik er 20 koop
[ afbeelding ]
Nee, normaal betaal je 120 euro voor zon broek...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
wat doe jij?
ik vind het eigenlijk te duur...
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:01 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Nee, normaal betaal je 120 euro voor zon broek...
foking geniaal...
Maar 40 euro.. dat scheelt uuuuhhh.............
80 EURO!!!! FTW
Ouders betalen het, ik neem er dus eentje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
wat doe jij?
ik vind het eigenlijk te duur...
Net of iemand dat op 1 oogslag ziet..quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:08 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
JAAA, maar NORMAAAL ZIJN zUh ECHTTT:... :x
FTW! UUH>>>>>>>>>.....!!!...
ik zie ook nu pas waar '94' op slaat in je nick.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:12 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ouders betalen het, ik neem er dus eentje.
(jaja, verwend, verwend)
sjonge hoe oud zijn jullie allemaal? (1992 zie ik.. :p)quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Net of iemand dat op 1 oogslag ziet..
Maar 110 Chinese Yuan is toch 11 euro..?
Ja, die broek wordt namelijk gratis naar hen opgestuurd door de verkoper, bij aankomst helemaal gratis stevig verpakt (door personeel dat helemaal gratis werkt) en helemaal gratis verzonden naar jou aan de andere kant van de wereld. In China doen ze het namelijk niet voor het geld maar voor het plezier...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Snaavel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ja, die broek wordt namelijk gratis naar hen opgestuurd door de verkoper, bij aankomst helemaal gratis stevig verpakt (door personeel dat helemaal gratis werkt) en helemaal gratis verzonden naar jou aan de andere kant van de wereld. In China doen ze het namelijk niet voor het geld maar voor het plezier...
Een losse bulb of een apparaat met lamp erin?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:57 schreef majtje het volgende:
iemand ergens een betaalbare uv-lamp gezien (voor gelnagels te harden)?? DX heeft alleen een set, maar wil alleen een losse lamp...
Sterfquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja tja, het is maar net wat je er voor over hebt en welke ervaringen je heb met inkopen via Taobao.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
ik zie ook nu pas waar '94' op slaat in je nick.
good for you.![]()
ik vind het het geld niet waar voor een neppbroek waarvan ik niks weet ;-)
Heb de mijne recent besteld @ PB. Is nog niet binnen, dus durf er nog niets zinnigs over te zeggen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef Tim21 het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met deze cameraatjes? Meen me te herinneren dat hoop mensen uit dit topic ze van ebay hadden voor paar dollar.
[ afbeelding ]
Voor wat je ervoor betaalt is het zijn geld meer dan waard. Maar kijk toch eerst eens op eBay... Toen ik de rage hier heb gestart heb ik em maar $10,5 betaaldquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef Tim21 het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met deze cameraatjes? Meen me te herinneren dat hoop mensen uit dit topic ze van ebay hadden voor paar dollar.
[ afbeelding ]
Ehm... het is $39,41.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:01 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Nee, normaal betaal je 120 euro voor zon broek...
foking geniaal...
Maar 40 euro.. dat scheelt uuuuhhh.............
80 EURO!!!! FTW
Stoeerrrrrrrrrquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:31 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Voor wat je ervoor betaalt is het zijn geld meer dan waard. Maar kijk toch eerst eens op eBay... Toen ik de rage hier heb gestart heb ik em maar $10,5 betaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn geheugenkaart blijft er niet in zitten, dus ik kan hem niet gebruiken. Alleen als webcam...quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef Tim21 het volgende:
[ afbeelding ]
En is dat mp4 nation een beetje te vertrouwen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:47 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik heb de Ramos T11RK (RK2806 chipset). Gekocht op TaoBao. Je kan hem ook kopen bij MP4nation. Ben er heel tevreden over. Zou tot 7 uur video kunnen afspelen op 1 lading (geen ervaring mee).
Kijk anders hier eens. Als je iets leuks ziet, google dan naar een review.
jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:36 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
En is dat mp4 nation een beetje te vertrouwen?
neequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef Palladium999.5 het volgende:
Heeft iemand ervaring met een mediaspeler met veel geheugen/kaartsleuf die ook pdf ondersteunt en die "lekker" leest.
De goedkoopste mobiel kost een tientje en dan heb je nog onwijs veel extra functies. En zo een gaar ding vragen ze 10 keer zo veel voor. Arme bejaardenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:05 schreef Unreal88 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Haha
Maar eigenlijk is het wel een goed apparaat voor oudjes
Hij kost maar 33 euro hoor?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:19 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
De goedkoopste mobiel kost een tientje en dan heb je nog onwijs veel extra functies. En zo een gaar ding vragen ze 10 keer zo veel voor. Arme bejaarden
Klopt, dat vind ik inderdaad altijd wel afzetterijquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:25 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Ok maar niet bij SJaak van de belwinkel.
beetje prijzig vind ik ze voor die niks lucht maks ;quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:53 schreef Babbelvis het volgende:
Hoe lang doet rachel er over een om een order in te kloppen en het te laten shippen naar Nederland?
Heb gisteren voor deze een prijsopgave gedaan:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-914a3cf4669141074273f3255986f1aa.htm?cm_cat=0 $75.87, euro 53, with shipping, estimated weight is 1.1KG
http://item.taobao.com/au(...)fa26078.htm?cm_cat=0 $72.05, euro 50, with shipping, estimated weight is 1.1KG
Net even geantwoord dat ze de order in mag schieten voor me.
Dagje of 3 à 4 als het allemaal goed verloopt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:53 schreef Babbelvis het volgende:
Hoe lang doet rachel er over een om een order in te kloppen en het te laten shippen naar Nederland?
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-914a3cf4669141074273f3255986f1aa.htm?cm_cat=0 $75.87, euro 53, with shipping, estimated weight is 1.1KG
http://item.taobao.com/au(...)fa26078.htm?cm_cat=0 $72.05, euro 50, with shipping, estimated weight is 1.1KG
link werkt nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
beetje prijzig vind ik ze voor die niks lucht maks ;
Hier na nog geen 5 minuten zoeken ; je bovenste paar al gevonden voor de helft van de TB prijs die je nu hebt betaald.;)
en verkoper heeft ook nog meer dingen verkocht ook en een goede feedback..
zal als je nog kan je order maar annuleren..
http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010388
zag het idd.. hmm zo zou die het moeten doen..quote:
Thanks, niet kopen dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:45 schreef neo2000 het volgende:
Dat dus. Enige wat in Azië echt goedkoop is aan pakken, zijn maatpakken. Die waarbij je jezelf op laat meten door zo'n Aziatische. En waar je zelf de stoffen uit mag zoeken, en in totaal nog geen 80 euro kwijt bent. Wil je een standaard pak wat niet op maat is gemaakt en cheap, is inderdaad c&a de beste optie.
Op ebay staan de inderdaad voor een paar dollar 10$quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef Tim21 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of die sneakerz door de douane heen komen. Wou zelf ook sneakers halen van TB maar durf niet voor zo'n groot bedrag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:53 schreef Babbelvis het volgende:
ipot's zat maar ja. de software schijnt echt belabberd te zijn. Dus het enigste wat overeen komt is de behuizing en gebruikte hardware, daar is ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef AlwaysConnected het volgende:
Is er al een appel ip@d clone te vinden ?
Of weet iemand een leuke china e-boek lezer
Ik bedoel dus de nieuwste gadget van apple ipadquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
ipot's zat maar ja. de software schijnt echt belabberd te zijn. Dus het enigste wat overeen komt is de behuizing en gebruikte hardware, daar is ook alles mee gezegd
Ik zag er net iets over... Wat kan je met zo'n ding nou? (Google is kapotquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef AlwaysConnected het volgende:
Is er al een appel ip@d clone te vinden ?
Of weet iemand een leuke china e-boek lezer
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de nieuwste gadget van apple ipadis me te duur dus cinese
Snel Paypal ding aanmaken en dan ze er aan naaienquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben al 'n maand bezig om 'n vervangend exemplaar voor 'n defect item te krijgen, maar na 'n week reageerden de fijne medewerkers van DX niet meer. 'n Nieuw ticket aanmaken is niet mogelijk, omdat er nog 'n verzoek openstaat en de site is qua requests zo'n doolhof dat ik geen andere weg weet te vinden om mijn verzoek nieuw leven in te blazen.
Heeft iemand 'n direct mailadres of 'n andere manier om gehoord te worden bij DX? Verschillende dingen besteld en nooit problemen gehad, maar nu ik 'n keer met 'n kapot geval zit krijg je stank voor dank.
No Problemquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef jack-peng het volgende:
I have 3 days off for relax,so Email has been delayed
I will reply all of Email in 6 hours.
Sorry for any inconvenience
Have fun relaxingquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef jack-peng het volgende:
Make it 3 hours, gogo!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef jack-peng het volgende:
Jack is helemaal los gegaan, even stoom afblazenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef jack-peng het volgende:
Maar FedEx heb je het over..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef Lolque het volgende:
Om nog even terug te komen op mn FedEx gevalletje.
Ze zijn d'r mee bezig geweest en mn pakketje is schijnbaar meegenomen door de Douane voor inspectie(inbeslagname zei die kerel.)
De tracking bende was gewoon naar de klote blijkbaar.![]()
*Zucht* dat word wéér betalen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jack is helemaal los gegaan, even stoom afblazen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk Chinavasion.com ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Maar FedEx heb je het over..
Gaat het om iets uit China of een ander land dan?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:12 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ouders betalen het, ik neem er dus eentje.
(jaja, verwend, verwend)
enig idee wat ongeveer de verzendkosten zijn voor een tobo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
En ik heb dus mail gehad van Jack![]()
Voor mijn multimedia tobo van logisch technisch![]()
http://search.taobao.com/search?shopf=newsearch&q=%C2%DE%BC%BC+%BC%FC%C5%CC+PS+3
Uitzoeken maar en Jack mailen
Dit was meer gewoon als extratje, heb genoeg kleding verder thuis liggen. Dus dan vind ik het ergens wel iets van een beetje verwend enz.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol je ouders betalen je neppe broek van 40 dollar. Dat is niet echt een verwennerij imo.
Ah, wordt denk ik cancelen voor je en dan gewoon op Dealperfect of iets halen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:06 schreef Wesleyz het volgende:
Ik had zo'n ifone besteld
Die nu op niet meer leverbaar staat bij DX
Kan ik hem nu het beste cancelen ?
Of krijg ik die dan nog ?
Hadden anderen dat ook?quote:HI!
Sorry for my late reply,I have 3 days off work for relax,hope your understand
http://item.taobao.com/au(...)b33e86327adafaa1.htm
http://item.taobao.com/au(...)139cd5695b5ed41d.htm
For this supplier,recently many Holland customer ask the underwear from him,but this supplier can not provide all of the design,he can only guarantee he can provide the correct size for random design,hope your understand
For 4pcs,the price including shipping and tracking number is:4.62$
Best regards,
Jack
Dat probeerde ik en dit was mijn antwoordquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef Downstar het volgende:
als ik zo lees kan hij niet ALLE modellen leveren
Dus gewoon proberen het design dat je wil in jou maat op te vragen
Laat maar, moest de verzendkosten nog betalen volgens Jack.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb op 16 januari jongstleden iets van Taobao besteld via PBPurchase en er staat nu al een week 'Processing - Contact Us for Details (via AirMail)'. Wat wil dat zeggen? Had eerlijk gezegd wel gehoopt dat het pakketje op weg zou zijn![]()
is dat 4 dollar voor 4 broeken in totaal? (dus 1$ p/s) ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:17 schreef veda het volgende:
[..]
Hadden anderen dat ook?
Kan ik nu wel het model kiezen dan? Of is dat ook random
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:36 schreef mug89 het volgende:
[..]
is dat 4 dollar voor 4 broeken in totaal? (dus 1$ p/s) ?
ok, dan geef je een stoer antwoord..quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef mug89 het volgende:
[..]
ok, dan geef je een stoer antwoord..
met die chinezen weet je het maar nooit namelijk..
(toch weer een post erbij op je postcount! hoezee)
Ja, anders had ik het wel weggelatenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol noem je dat een stoer antwoord? Ik vraag gewoon wat je zelf denkt. En mijn postcount boeit me hier echt helemaal niks.
Ja, en ze worden nog genept ook. Bejaarden kunnen heul niet met telefoons met knopjes om gaan! Zelfs niet als je de knopjes groot maakt. Ze moeten gewoon een draaischijf hebben en een hoorn bij hun mobieltje! Suggestie:quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:19 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
De goedkoopste mobiel kost een tientje en dan heb je nog onwijs veel extra functies. En zo een gaar ding vragen ze 10 keer zo veel voor. Arme bejaarden
10 yuan is 1 euro, 1 euro is 1,45 dollar hoe kunnen ze dan 1 dollar per stuk zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ja, anders had ik het wel weggelaten
leek me een beetje een bijdehand antwoord, tenzei je het natuurlijk serieus bedoelt,
aangezien ik fok wel eens afstruin kom ik veel van zulke nutteloze antwoorden tegen, vandaar.
maar als ik op de link klik staat er 10 yuan, wat neerkomt op 1 euro..
daarom mijn vraag, hoeveel het nou kost.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ja, anders had ik het wel weggelaten
leek me een beetje een bijdehand antwoord, tenzei je het natuurlijk serieus bedoelt,
aangezien ik fok wel eens afstruin kom ik veel van zulke nutteloze antwoorden tegen, vandaar.
maar als ik op de link klik staat er 10 yuan, wat neerkomt op 1 euro..
daarom mijn vraag, hoeveel het nou kost.
Op dealperfect hebben ze geen leuke met wifi enzoooquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ah, wordt denk ik cancelen voor je en dan gewoon op Dealperfect of iets halen.
Focalprice staat het vol met telefoons. Heb ik er ook eentje vandaan en ben er erg tevreden mee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Op dealperfect hebben ze geen leuke met wifi enzooo
Dusjaaa, dan maar even kijken voor wat anders leuks
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef mug89 het volgende:
[..]
enig idee wat ongeveer de verzendkosten zijn voor een tobo?
dan kun je er een beetje rekening mee houden
Hier al vaker in dit topic voor gekomen ; en lijkt me een hele mooie clone van de lphone..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Op dealperfect hebben ze geen leuke met wifi enzooo
Dusjaaa, dan maar even kijken voor wat anders leuks
Da's waar, zat niet helemaal op te letten, had ik moeten wetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef Skiet het volgende:
[..]
De prijs op TB is zoals iedereen (dacht ik ) wel weet exclusief verzendkosten en bemiddelingskosten/winst voor Jack.
Alsof bejaarden een gsm nodig hebben, die zitten toch alleen maar te sjoelbakken in het bejaardenhuis. Zo'n banaan telefoon aan die Alzheimers geven kan trouwens wel leuk zijn, laat de videocamera maar draaienquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, en ze worden nog genept ook. Bejaarden kunnen heul niet met telefoons met knopjes om gaan! Zelfs niet als je de knopjes groot maakt. Ze moeten gewoon een draaischijf hebben en een hoorn bij hun mobieltje! Suggestie:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24475
OF voor de GILFS:
http://www.dealextreme.com/details.dx/skuui.24477
Zeker mooie fake, alleen vind ik de prijs 158 dollar wel prijzig voor een fun telefoontje. Want het is zelfs exclusief shippig. En zij doen het natuurlijk met EMS-->Dure kostten + Gegarandeerd Taxquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hier al vaker in dit topic voor gekomen ; en lijkt me een hele mooie clone van de lphone..
De Pin phone:
http://www.fastcardtech.c(...)e+TOUCH+screen+.html
vooral ook even de filmpjes op de site/youtube kijken!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb op 16 januari jongstleden iets van Taobao besteld via PBPurchase en er staat nu al een week 'Processing - Contact Us for Details (via AirMail)'. Wat wil dat zeggen? Had eerlijk gezegd wel gehoopt dat het pakketje op weg zou zijn![]()
Volgens mij de eerse keer dat het kind zich ergens op moet concentreren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alsof bejaarden een gsm nodig hebben, die zitten toch alleen maar te sjoelbakken in het bejaardenhuis. Zo'n banaan telefoon aan die Alzheimers geven kan trouwens wel leuk zijn, laat de videocamera maar draaien![]()
Nog een megaminx besteld, geen idee waarom... Ik vind dit soort puzzels niet leuk maar ze zijn zo mooi![]()
Alsof je aan het poepen bent![]()
[ afbeelding ][
Staat er bij DX ook vaak als status, bijv. als ze de SKU's uit het warehouse aan het halen zijn. Dan kan je ze contacten en gebeurt er vervolgens niets, behalve dat je een paar dagen later de status opeens naar shipped ziet veranderen. De status van orders bij die Chinese systemen slaat eigenlijk helemaal nergens op, dus ik snap zijn/haar vraag wel. Ik bedoel; "Collecting items via tracked airmail" ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol wat denk je nou zelf? Hoe duidelijk moet het er staan? Je moet contact opnemen met PBPurchase.
quote:Hello ,dear friend,
....
Thank you for you patience, best regards
quote:Hello ,dear value buyer ! I'm ebayer seller csy8816888
Congratulations and thank you for purchasing our item New Clear Screen Protector
for Apple iPhone 3G 3GS.
If you are satisfied with the purchase and our total service, your comment
is very
important in our business success. Please take a minute to leave us a positive
feedback
with an overall Detailed Selling Rating (DSR) of 5. especially the shipping
time .
I shipped this item to you within 24 hours after receive your payment ,
It will arrive your country within 7-15 working days ,about 11-25 days .
This is international shipping ,it different with domestic shipping .
Please calculate the shipping time .
I hope you can be more patience .
Once again, thank you and hope you enjoy shopping with us!
Good lucky and Happy every day!
Die gast kan echt geen engelsquote:Dear hapje1463,
Your item has been shipped on 01/12/2010.Do you get it?
Please don't leave negative/neutral feedback and LOW DSR before contact us if you still not receive.we will try our best to satisfy you.
It may delay for these reasons:1.Hong Kong air mail to increase;2.Australia Post strike;3.The United States and Europe, heavy snowfall led to flight delays in cargo.
Please wait for 2-3 days.
Naast dat het niet werkt, kan je ook nog eens een flinke bekeuring krijgen als ze het aantreffen op je auto + directe verwijdering.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:38 schreef longinus het volgende:
zou dit mogen in Nederland
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16963
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Naast dat het niet werkt, kan je ook nog eens een flinke bekeuring krijgen als ze het aantreffen op je auto + directe verwijdering.
Overigens wordt je in NL al aangehouden als je nummerbord vuil danwel niet leesbaar is. Niet fucken met de inkomsten (boetes) van de NL overheid he?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Chapelle het volgende:
Als ik Rachels link volg naar paypal krijg ik dat ik een creditcard nummer moet invoeren, terwijl mijn account toch echt gekoppeld is aan mijn bankrekening.
Ja, dat is nou weer jammer inderdaad. Maar voor die prijs kan ik niet klagen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:12 schreef Kadooosh het volgende:
Nieuw bandje voor dat T1ssot horloge gekocht ziet er wel beter uit.
Is trouwens wel een erg mooie fake :
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6369.html
En dit is de echte:
http://www.flickr.com/photos/nezgsy/2407718096/
Ik zie geen verschil behalve dat de wijzertjes nep zijn.
Kost maar ¤300 in de winkel
Oh wacht en hij heeft geen datum..
Engelsquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:45 schreef Unreal88 het volgende:
Ebay Chinezen zijn toch wel lief:
[..]
[..]
Oja en als je nog wil weten waarom de pakjes soms zo lang duren heeft WWWDOTEBAY999 Hét antwoord:
[..]
Die gast kan echt geen engels
Idd beter dan een neppe datum erop...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, dat is nou weer jammer inderdaad. Maar voor die prijs kan ik niet klagen.
Ja dat heb ik dus ook...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
Ik krijg al paar weken de volgende melding:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Iemand enig idee hoe ik die kan oplossen?
CC invoeren als je die nog niet hebt, en anders zorgen voor genoeg cash op de PayPalrekening?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Je bent er een tijdje uit en loopt gelijk achterquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
Ja tuurlijk mag dat, de Nederlandse politie stimuleert het zelfs door 20% van het aankoop bedrag op jouw rekening terug te storten als je aan hun het ordernummer doorgeeft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:38 schreef longinus het volgende:
zou dit mogen in Nederland
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16963
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
CC invoeren als je die nog niet hebt, en anders zorgen voor genoeg cash op de PayPalrekening?
PayPal blijft wat dat betreft ook echt irritant met alle onduidelijke regels, als Google nou zijn Googlepay actief ging promoten en uitbreiden dan moet PayPal op den duur ook duidelijker en klantvriendelijker worden.
Wat een klotemanier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je bent er een tijdje uit en loopt gelijk achter![]()
![]()
Zorg ervoor dat je geld op je PayPal rekening hebt staan of sluit je CreditCard op je PayPal aan, als je je bankrekening hebt aangesloten gaat het sindskort via eCheck en dat accepteren sommigen niet(waaronder Jack volgensmij)
Die prut zou ik dus nooit op mn hoofd smerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef monkeybrain het volgende:
Ok, wie is de eerste knuppel die deze beat-it jack gaat kopen![]()
[ afbeelding ]
Kun je gelijk deze make-up doos erbij doen als je toch bezig bent![]()
[ afbeelding ]
Ja vind het ook niet handig, maar het was volgensmij wel nodig, als je namelijk geen geld meer op je bankrekening had dan kon PayPal dus voor die kosten opdraaien omdat PayPal het bedrag eerst betaalde, en daarna pas van je rekening haalde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef mstr het volgende:
Maar voor je dan een keer wat kan kopen ben je dágen verder, wat is het voor een onlogisch kutsysteem?
Ja, maar nu ben je eerst 4-6 dagen bezig om het op je PayPal te krijgen, en dán bestellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja vind het ook niet handig, maar het was volgensmij wel nodig, als je namelijk geen geld meer op je bankrekening had dan kon PayPal dus voor die kosten opdraaien omdat PayPal het bedrag eerst betaalde, en daarna pas van je rekening haalde.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:52 schreef FrankP het volgende:
Aanvraagje bij Jack gedaan:
http://www.xinneiku.cn/gallery-4.html
For 5pcs:4.38$ each including shipping and tracking number
For 10pcs:3.91$ each including shipping and tracking number
Is dat de officiele twitter van DX?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef NextTVH het volgende:
http://twitter.com/dealextreme2010
# Rumor: "iPad will be on DX shortly". Steve won't be happy.. about 10 hours ago from web
Tja das minder inderdaad. Dus je moet gewoon in één keer een hoop geld erop zetten, of je CreditCard aansluitenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben je eerst 4-6 dagen bezig om het op je PayPal te krijgen, en dán bestellen.
Wat moet ik nou met een creditcard?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
Tja das minder inderdaad. Dus je moet gewoon in één keer een hoop geld erop zetten, of je CreditCard aansluiten
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is dat de officiele twitter van DX?
Ik ben benieuwd
Als we dan toch bezig zijn, kan iemand me vertellen of hiermee een ov-chipkaart kan worden gekopierd ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef neo2000 het volgende:
Niet fucken met de inkomsten (boetes) van de NL overheid he?
Je kan natuurlijk ook een Wirecard(virutele creditcard) aanmaken en deze dan weer op je PayPal aansluiten, wel beetje omslachtig maar moet lukken volgensmij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een creditcard?
Maar nu moet ik er toch maar eens over gaan nadenken
Ik zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een Wirecard(virutele creditcard) aanmaken en deze dan weer op je PayPal aansluiten, wel beetje omslachtig maar moet lukken volgensmij
Jammer, zo`n OV chipkaart hacken lijkt me wel vetquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:25 schreef Poepoog het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)7230~threadid.206768
Voorspelt weinig goeds.
Model wel, kleurencombi's weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zijn dat bestaande modellen of niet?
Nee dit apparaat waar jij naar linkt heeft een 125Khz frequentie, de ov-chipkaart is 13.56mhz.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:25 schreef Poepoog het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)7230~threadid.206768
Voorspelt weinig goeds.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:51 schreef mvc het volgende:
[..]
Nee dit apparaat waar jij naar linkt heeft een 125Khz frequentie, de ov-chipkaart is 13.56mhz.
Daarom schrijft men op het DX forum dat het niet gaat werken omdat de frequentie bij dat apparaat niet aan te passen is. Nu zie ik ook dat de freqeentie van het apparaat dat ik gevonden had 43.56Mhz is.
Dat gaat dus ook niet werken.
edit: op ebay staan wel diverse 13.56Mhz readers/writers zoals deze Wie weet of de ov-chipkaart hiermee te kopieren is ?
Eindelijk iemand die het met me eens is, ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
![]()
Zorg ervoor dat je geld op je PayPal rekening hebt staan of sluit je CreditCard op je PayPal aan, als je je bankrekening hebt aangesloten gaat het sindskort via eCheck en dat accepteren sommigen niet(waaronder Jack volgensmij)
Lees 1 post verder in die thread, daar staat dat het een typefout is.. 43.56 en 13.56.. Want de 4 zit boven de 1quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:51 schreef mvc het volgende:
[..]
Nee dit apparaat waar jij naar linkt heeft een 125Khz frequentie, de ov-chipkaart is 13.56mhz.
Daarom schrijft men op het DX forum dat het niet gaat werken omdat de frequentie bij dat apparaat niet aan te passen is. Nu zie ik ook dat de freqeentie van het apparaat dat ik gevonden had 43.56Mhz is.
Dat gaat dus ook niet werken.
edit: op ebay staan wel diverse 13.56Mhz readers/writers zoals deze Wie weet of de ov-chipkaart hiermee te kopieren is ?
Maar hoe zijn de wisselkoersen van Paypal bij Creditcards?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een Wirecard(virutele creditcard) aanmaken en deze dan weer op je PayPal aansluiten, wel beetje omslachtig maar moet lukken volgensmij.
Wirecard kan je opwaarderen via iDeal (dat duurt dus geen 4-6 dagen zoals PayPal)
Ik durf het wel, maar het is zonde van m'n geld, een 1GB usb stick heb je in Nederland ook voor 5 euroquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:40 schreef GoodFella275 het volgende:
Wie durft deze te bestellen: http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=aab254d1d6791b65ae50369589ccc4d9&ali_refid=a3_420434_1006:1102365369:6:U%C5%CC:3d83d8deb3150c0450d24fbb47bd3c8c&ali_trackid=1_3d83d8deb3150c0450d24fbb47bd3c8c
Tof.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:52 schreef FrankP het volgende:
Aanvraagje bij Jack gedaan:
http://www.xinneiku.cn/gallery-4.html
For 5pcs:4.38$ each including shipping and tracking number
For 10pcs:3.91$ each including shipping and tracking number
misschien moet er een taobao forum komen met alle aanvragen van prijzen incl. shippingquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tof.![]()
Volgens mij is exact dezelfde pagina afgelopen topics al 15 keer in een post geplempt. Zal jack onderhand niet simpel worden van het elke keer dezelfde aanvragen behandelen?
Waarom zet Jack ze niet gewoon op zn site..quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:50 schreef mug89 het volgende:
[..]
misschien moet er een taobao forum komen met alle aanvragen van prijzen incl. shipping
ja, dat kan ook..quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Waarom zet Jack ze niet gewoon op zn site..
Omdat hij al KC onderbroeken op zijn site heeft?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Waarom zet Jack ze niet gewoon op zn site..
Maar er staat 16Gbquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:42 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar het is zonde van m'n geld, een 1GB usb stick heb je in Nederland ook voor 5 euro
Nergens dus betrouwbaar geheugen uit china? vindt 30 euro hier nog best wel veel voor een 16gb usb stickquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee, er staat 32 maar dat krijg je echt niet.
Usb sticks in China zijn net zo duur als hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:22 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Nergens dus betrouwbaar geheugen uit china? vindt 30 euro hier nog best wel veel voor een 16gb usb stick
misschien dat Jack wat weet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Aangezien er hier mensen zijn met ervaring met het kopen van voetbalshirtjes via TaoBao, vroeg ik me af welke supplier het nieuwe shirt van het Nederlands Elftal al kan leveren met eigen opdruk, en goede kwaliteit.
Deze dus:
[ afbeelding ]
En anders gewoon de "oude". Alvast bedankt.
hoezo dat dan? het wordt daar toch gemaakt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:26 schreef Semmm het volgende:
[..]
Usb sticks in China zijn net zo duur als hier.
Misschien max 10% goedkoper.
http://www.popbuying.com/search.pb/categry.0~keyword.8gb%20u-diskquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:33 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
hoezo dat dan? het wordt daar toch gemaakt?
DE BITCH! Je kan altijd nog fotos van d'r maken en te ruil aanbieden bij Jack. Wel dan ook even zo hosselen dat hij natuurlijk shipping betaalt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Ding-Dong, ja TNT, ik heb een pakketje voor u!![]()
Is het een dekbedovertrek voor mijn moeder
Waarom moeten we die nu weer omzetten -_- Dan zie je niet meer makkelijk dat het een taobao link is, en klik ik hem waarschijnlijk dus niet meer aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Deezertje het volgende:
Zijn er mensen voor een apart Taobao topic?
(tip: zet je Taobao links ff om in een tinyurl!)
Nee, dat gaat 'm niet worden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Deezertje het volgende:
Goed idee!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Deezertje het volgende:
Gaat em niet worden met mijn gewichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Unreal88 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie gaat deze bestellen?
Opdonderen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Twizu het volgende:
Ik overweeg deze te kopen, iemand ervaring mee? In Nederland zijn deze dingen echt onbetaalbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
ik klikte heus niet hoor, echt nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Twizu het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik overweeg deze te kopen, iemand ervaring mee? In Nederland zijn deze dingen echt onbetaalbaar!
Tevens tvp, heb al lang niet meer gepost hier.![]()
gek...quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Unreal88 het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)c820a.jhtml?cm_cat=0
Iemand een idee wat dit is? Het kost heel veel geld, en ik vond het toen ik zocht op 性玩偶
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tof.![]()
Volgens mij is exact dezelfde pagina afgelopen topics al 15 keer in een post geplempt. Zal jack onderhand niet simpel worden van het elke keer dezelfde aanvragen behandelen?
Is dit topic nog uitgelegd, je moet ze nu via de linkjes op hun forum kopen volgensmijquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Jeffrey_San het volgende:
Wrm kan ik geen Ervier kaarten voor de ds vinden op DX?
Wordt er eens een link gegeven met meteen de prijs erbij, is het nog niet goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tof.![]()
Heel goed. Kunnen we de prijzen vergelijken met de andere 15 personen die prijzen opgevraagd hebben bij Jack van exact dezelfde items. Overigens, Bjeurn Booooorg ondergoed ->quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef FrankP het volgende:
[..]
Wordt er eens een link gegeven met meteen de prijs erbij, is het nog niet goed.![]()
Het is Ƈalvin ʞlein ondergoedquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heel goed. Kunnen we de prijzen vergelijken met de andere 15 personen die prijzen opgevraagd hebben bij Jack van exact dezelfde items. Overigens, Bojrn Brog ondergoed ->
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heel goed. Kunnen we de prijzen vergelijken met de andere 15 personen die prijzen opgevraagd hebben bij Jack van exact dezelfde items. Overigens, Bjorn Borg ondergoed ->
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Sorry mensen
Neo2000 schreef trouwens ook ............
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:53 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Lieve schat ik gebruik speciale tekens
ʞʞʞʞʞʞʞʞʞʞv
ƃɹoq uɹoɾqquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
PM Mij eens,quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Jeffrey_San het volgende:
Wrm kan ik geen Ervier kaarten voor de ds vinden op DX?
Wat is de laagste prijs tot nu toe ..?quote:
Dat ligt er denk ik aan hoeveel je er afneemt denk ik zomaar. $3,91 is ook niet echt bijzonder veel dacht ik zo. +/- ¤2,75 ofzo...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat is de laagste prijs tot nu toe ..?
Iedereen gaat natuurlijk Jackque chanteren dat zei ook die prijs willen
laten we het hopen, we zitten nu alweer op pagina 5.. gaat hard..quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:08 schreef Skiet het volgende:
Is het speelkwartier al eens voorbij of hoe zit het
٩๏̯͡๏)۶quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:53 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Lieve schat ik gebruik speciale tekens
ʞʞʞʞʞʞʞʞʞʞv
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
٩๏̯͡๏)۶
٩(-̮̮̃•̃)۶
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
٩͡[๏̯͡๏]۶
![]()
Them don't get any more speshul than that! That's what my momma sez anyways.quote:
Mooi prijsje toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef mug89 het volgende:
HI!
http://item.taobao.com/au(...)6c7859e.htm?cm_cat=0
The price including shipping and tracking number is:23.95$
ik zoek wel ff verder
jawelquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:01 schreef Norbert704 het volgende:
Mods moeten dit topic maar sluiten ivm alle merknamen!
Schande!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:01 schreef Norbert704 het volgende:
Mods moeten dit topic maar sluiten ivm alle merknamen!
Schande!
Nog steeds geen last van hier, ook niet met TB orders hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk wel, maar ik zou iets meer uitgeven aan een xtreamer, daar kan je tenmisnte nog wat mee + beter garantie en softwarequote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31664
Als ik deze koop he. Ik hoef dan alleen een scherm eraan te sluiten en wat films op USB te zetten en dan kan ik het afspelen?
ligt eraan..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:57 schreef Apekoek het volgende:
Is de verzendtijd een beetje ok vanaf deal extreme? heb iets binnen 2 weken nodig namelijk.
Als het kan haal het van Ebay.. is vaak 2x zo snel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:40 schreef Apekoek het volgende:
Nouja maar gewoon besteld, moet het voor de 17e van februari hebben
Kan weer wat langer duren vanwege het Chinese nieuwe jaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:57 schreef Apekoek het volgende:
Is de verzendtijd een beetje ok vanaf deal extreme? heb iets binnen 2 weken nodig namelijk.
Jup, of een Asus O!Play of een WD Live....(de O!Play is echt een aanrader, tot nu toe mijn beste koop van 2009quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:36 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik zou iets meer uitgeven aan een xtreamer, daar kan je tenmisnte nog wat mee + beter garantie en software
http://shanghaiist.com/20(...)three_months_bef.phpquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:32 schreef scull078 het volgende:
Zit net op NU te lezen dat er in China al een paar maanden een Ipad kloon te koop is genaamd de p88. Weet iemand waar???
Even opgezocht, Chinees nieuw jaar is dit jaar op 14 februari, dus dat hoeft niet perse een belemmering te zijn lijkt me. Hoe dan ook ik heb vannacht al besteld, duimen maar!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:44 schreef Semmm het volgende:
[..]
Kan weer wat langer duren vanwege het Chinese nieuwe jaar
Kansloos ding! Ding draait wel op Windows XP en er is vast ook wel Windows 7 op te zetten wat een plus punt is, maar het volgende zijn echt zware minpunten en daarom het geld niet waard:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:21 schreef Lizzle360 het volgende:
[..]
http://shanghaiist.com/20(...)three_months_bef.php
Al eeerder ervaring mee? zitook te twijfelen eigenlijk hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef mickeyD het volgende:
zooo, ff 4 raay-ban's besteld :p
http://www.dealperfect.com/search.dp/TypeID.0~keyword.sunglasses
Heb wel eens wat besteld. Best aardig dingen hoor. Je moet een beetje mazzel hebben dat je een leuk hoesje krijgt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Al eeerder ervaring mee? zitook te twijfelen eigenlijk haha
Een bekende van me moest 5 maanden wachten op zijn bestellen, toen bleek ook nog dat hij het verkeerde item had ontvangenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:57 schreef Apekoek het volgende:
Wat moet je nou met 6 van die dingen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef MagischMannetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal voor eigen gebruik![]()
(sorry voor de kwaliteit van de pics)
Hmm nasty, maar dan is dan ook wel wat goed fout gegaan. Ik heb ook al eerder besteld. Zo in december duurder het allemaal erg lang, hopelijk nu wel binnen 2,5 week.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef mvc het volgende:
[..]
Een bekende van me moest 5 maanden wachten op zijn bestellen, toen bleek ook nog dat hij het verkeerde item had ontvangenDat was zijn eerste en laatste bestelling.
Die van suntekstore? Die waren hier echt heel snelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:01 schreef kikoooooo het volgende:
Jezus wat zijn die kutchinezen traag geworden. Zit nu al meer dan 2 maanden te wachten op een paar zaklampjes
Wat dacht je van een bluetooth koptelefoon?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:59 schreef sweetlady-o het volgende:
Weet iemand een goede sport mp3 speler?
Ik wordt namelijk helemaal gek van de kabel van mijn huidige en het feit dat de oordopjes telkens uit mijn oor vliegen.
nee dxquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:10 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Die van suntekstore? Die waren hier echt heel snelWat raar.. Oja ze doen het goed trouwens, 4 uur lang op 1 fabrieks af batterij (dus nog niet opgeladen)
Mail suntekstore anders even, hun klantenservice is echt heel snel.
zelf niet zo'n goede ervaring mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Zou dat echt nog verschil kunnen maken? Heb hier ook net ipod oordopjes, geluid is net als uit een telefoon speaker.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:51 schreef Volvoman het volgende:
Net Kanen KM-90 binnengekregen. Mooie verpakking, maar geluid was niet echt super.
Ik heb ze nu aan m'n mp3 hangen om ze een beetje in te spelen, hopelijk wordt het geluid dan wat beter.
Ik blijf erbij dat je je geld voor audiospullen beter in NL kunt uitgeven...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:51 schreef Volvoman het volgende:
Net Kanen KM-90 binnengekregen. Mooie verpakking, maar geluid was niet echt super.
Ik heb ze nu aan m'n mp3 hangen om ze een beetje in te spelen, hopelijk wordt het geluid dan wat beter.
Achja, misschien wel. Maar het is ook wel een uitdaging om een goede uit China te vinden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je je geld voor audiospullen beter in NL kunt uitgeven...
Klopt... Ik heb er al 6 setjes vandaan...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:19 schreef Schultenpauper het volgende:
[..]
Achja, misschien wel. Maar het is ook wel een uitdaging om een goede uit China te vinden.
En voor de prijs kun je een gokje wagen.
google translate:quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:40 schreef GoodFella275 het volgende:
Wie durft deze te bestellen: http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=aab254d1d6791b65ae50369589ccc4d9&ali_refid=a3_420434_1006:1102365369:6:U%C5%CC:3d83d8deb3150c0450d24fbb47bd3c8c&ali_trackid=1_3d83d8deb3150c0450d24fbb47bd3c8c
nee, ga wel meemaken wat ik binnen krijgquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
2x sku: 22512 $13,29 (plastic met plastic lenzen)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb wel eens wat besteld. Best aardig dingen hoor. Je moet een beetje mazzel hebben dat je een leuk hoesje krijgt.
@ Mickey: Welke heb je besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |