Ik vraag me af of die sneakerz door de douane heen komen. Wou zelf ook sneakers halen van TB maar durf niet voor zo'n groot bedrag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:53 schreef Babbelvis het volgende:
Hoe lang doet rachel er over een om een order in te kloppen en het te laten shippen naar Nederland?
Heb gisteren voor deze een prijsopgave gedaan:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-914a3cf4669141074273f3255986f1aa.htm?cm_cat=0 $75.87, euro 53, with shipping, estimated weight is 1.1KG
http://item.taobao.com/au(...)fa26078.htm?cm_cat=0 $72.05, euro 50, with shipping, estimated weight is 1.1KG
Net even geantwoord dat ze de order in mag schieten voor me.
ipot's zat maar ja. de software schijnt echt belabberd te zijn. Dus het enigste wat overeen komt is de behuizing en gebruikte hardware, daar is ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef AlwaysConnected het volgende:
Is er al een appel ip@d clone te vinden ?
Of weet iemand een leuke china e-boek lezer
Ik bedoel dus de nieuwste gadget van apple ipadquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
ipot's zat maar ja. de software schijnt echt belabberd te zijn. Dus het enigste wat overeen komt is de behuizing en gebruikte hardware, daar is ook alles mee gezegd
Ik zag er net iets over... Wat kan je met zo'n ding nou? (Google is kapotquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef AlwaysConnected het volgende:
Is er al een appel ip@d clone te vinden ?
Of weet iemand een leuke china e-boek lezer
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de nieuwste gadget van apple ipadis me te duur dus cinese
Snel Paypal ding aanmaken en dan ze er aan naaienquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben al 'n maand bezig om 'n vervangend exemplaar voor 'n defect item te krijgen, maar na 'n week reageerden de fijne medewerkers van DX niet meer. 'n Nieuw ticket aanmaken is niet mogelijk, omdat er nog 'n verzoek openstaat en de site is qua requests zo'n doolhof dat ik geen andere weg weet te vinden om mijn verzoek nieuw leven in te blazen.
Heeft iemand 'n direct mailadres of 'n andere manier om gehoord te worden bij DX? Verschillende dingen besteld en nooit problemen gehad, maar nu ik 'n keer met 'n kapot geval zit krijg je stank voor dank.
No Problemquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef jack-peng het volgende:
I have 3 days off for relax,so Email has been delayed
I will reply all of Email in 6 hours.
Sorry for any inconvenience
Have fun relaxingquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef jack-peng het volgende:
Make it 3 hours, gogo!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef jack-peng het volgende:
Jack is helemaal los gegaan, even stoom afblazenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef jack-peng het volgende:
Maar FedEx heb je het over..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef Lolque het volgende:
Om nog even terug te komen op mn FedEx gevalletje.
Ze zijn d'r mee bezig geweest en mn pakketje is schijnbaar meegenomen door de Douane voor inspectie(inbeslagname zei die kerel.)
De tracking bende was gewoon naar de klote blijkbaar.![]()
*Zucht* dat word wéér betalen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jack is helemaal los gegaan, even stoom afblazen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk Chinavasion.com ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Maar FedEx heb je het over..
Gaat het om iets uit China of een ander land dan?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:12 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ouders betalen het, ik neem er dus eentje.
(jaja, verwend, verwend)
enig idee wat ongeveer de verzendkosten zijn voor een tobo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
En ik heb dus mail gehad van Jack![]()
Voor mijn multimedia tobo van logisch technisch![]()
http://search.taobao.com/search?shopf=newsearch&q=%C2%DE%BC%BC+%BC%FC%C5%CC+PS+3
Uitzoeken maar en Jack mailen
Dit was meer gewoon als extratje, heb genoeg kleding verder thuis liggen. Dus dan vind ik het ergens wel iets van een beetje verwend enz.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol je ouders betalen je neppe broek van 40 dollar. Dat is niet echt een verwennerij imo.
Ah, wordt denk ik cancelen voor je en dan gewoon op Dealperfect of iets halen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:06 schreef Wesleyz het volgende:
Ik had zo'n ifone besteld
Die nu op niet meer leverbaar staat bij DX
Kan ik hem nu het beste cancelen ?
Of krijg ik die dan nog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |