Naast dat het niet werkt, kan je ook nog eens een flinke bekeuring krijgen als ze het aantreffen op je auto + directe verwijdering.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:38 schreef longinus het volgende:
zou dit mogen in Nederland
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16963
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Naast dat het niet werkt, kan je ook nog eens een flinke bekeuring krijgen als ze het aantreffen op je auto + directe verwijdering.
Overigens wordt je in NL al aangehouden als je nummerbord vuil danwel niet leesbaar is. Niet fucken met de inkomsten (boetes) van de NL overheid he?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Chapelle het volgende:
Als ik Rachels link volg naar paypal krijg ik dat ik een creditcard nummer moet invoeren, terwijl mijn account toch echt gekoppeld is aan mijn bankrekening.
Ja, dat is nou weer jammer inderdaad. Maar voor die prijs kan ik niet klagen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:12 schreef Kadooosh het volgende:
Nieuw bandje voor dat T1ssot horloge gekocht ziet er wel beter uit.
Is trouwens wel een erg mooie fake :
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6369.html
En dit is de echte:
http://www.flickr.com/photos/nezgsy/2407718096/
Ik zie geen verschil behalve dat de wijzertjes nep zijn.
Kost maar ¤300 in de winkel
Oh wacht en hij heeft geen datum..
Engelsquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:45 schreef Unreal88 het volgende:
Ebay Chinezen zijn toch wel lief:
[..]
[..]
Oja en als je nog wil weten waarom de pakjes soms zo lang duren heeft WWWDOTEBAY999 Hét antwoord:
[..]
Die gast kan echt geen engels
Idd beter dan een neppe datum erop...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, dat is nou weer jammer inderdaad. Maar voor die prijs kan ik niet klagen.
Ja dat heb ik dus ook...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
Ik krijg al paar weken de volgende melding:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Iemand enig idee hoe ik die kan oplossen?
CC invoeren als je die nog niet hebt, en anders zorgen voor genoeg cash op de PayPalrekening?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Je bent er een tijdje uit en loopt gelijk achterquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
Ja tuurlijk mag dat, de Nederlandse politie stimuleert het zelfs door 20% van het aankoop bedrag op jouw rekening terug te storten als je aan hun het ordernummer doorgeeft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:38 schreef longinus het volgende:
zou dit mogen in Nederland
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16963
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
CC invoeren als je die nog niet hebt, en anders zorgen voor genoeg cash op de PayPalrekening?
PayPal blijft wat dat betreft ook echt irritant met alle onduidelijke regels, als Google nou zijn Googlepay actief ging promoten en uitbreiden dan moet PayPal op den duur ook duidelijker en klantvriendelijker worden.
Wat een klotemanier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je bent er een tijdje uit en loopt gelijk achter![]()
![]()
Zorg ervoor dat je geld op je PayPal rekening hebt staan of sluit je CreditCard op je PayPal aan, als je je bankrekening hebt aangesloten gaat het sindskort via eCheck en dat accepteren sommigen niet(waaronder Jack volgensmij)
Die prut zou ik dus nooit op mn hoofd smerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef monkeybrain het volgende:
Ok, wie is de eerste knuppel die deze beat-it jack gaat kopen![]()
[ afbeelding ]
Kun je gelijk deze make-up doos erbij doen als je toch bezig bent![]()
[ afbeelding ]
Ja vind het ook niet handig, maar het was volgensmij wel nodig, als je namelijk geen geld meer op je bankrekening had dan kon PayPal dus voor die kosten opdraaien omdat PayPal het bedrag eerst betaalde, en daarna pas van je rekening haalde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef mstr het volgende:
Maar voor je dan een keer wat kan kopen ben je dágen verder, wat is het voor een onlogisch kutsysteem?
Ja, maar nu ben je eerst 4-6 dagen bezig om het op je PayPal te krijgen, en dán bestellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja vind het ook niet handig, maar het was volgensmij wel nodig, als je namelijk geen geld meer op je bankrekening had dan kon PayPal dus voor die kosten opdraaien omdat PayPal het bedrag eerst betaalde, en daarna pas van je rekening haalde.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:52 schreef FrankP het volgende:
Aanvraagje bij Jack gedaan:
http://www.xinneiku.cn/gallery-4.html
For 5pcs:4.38$ each including shipping and tracking number
For 10pcs:3.91$ each including shipping and tracking number
Is dat de officiele twitter van DX?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef NextTVH het volgende:
http://twitter.com/dealextreme2010
# Rumor: "iPad will be on DX shortly". Steve won't be happy.. about 10 hours ago from web
Tja das minder inderdaad. Dus je moet gewoon in één keer een hoop geld erop zetten, of je CreditCard aansluitenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben je eerst 4-6 dagen bezig om het op je PayPal te krijgen, en dán bestellen.
Wat moet ik nou met een creditcard?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
Tja das minder inderdaad. Dus je moet gewoon in één keer een hoop geld erop zetten, of je CreditCard aansluiten
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is dat de officiele twitter van DX?
Ik ben benieuwd
Als we dan toch bezig zijn, kan iemand me vertellen of hiermee een ov-chipkaart kan worden gekopierd ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef neo2000 het volgende:
Niet fucken met de inkomsten (boetes) van de NL overheid he?
Je kan natuurlijk ook een Wirecard(virutele creditcard) aanmaken en deze dan weer op je PayPal aansluiten, wel beetje omslachtig maar moet lukken volgensmij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een creditcard?
Maar nu moet ik er toch maar eens over gaan nadenken
Ik zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een Wirecard(virutele creditcard) aanmaken en deze dan weer op je PayPal aansluiten, wel beetje omslachtig maar moet lukken volgensmij
Jammer, zo`n OV chipkaart hacken lijkt me wel vetquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:25 schreef Poepoog het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)7230~threadid.206768
Voorspelt weinig goeds.
Model wel, kleurencombi's weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zijn dat bestaande modellen of niet?
Nee dit apparaat waar jij naar linkt heeft een 125Khz frequentie, de ov-chipkaart is 13.56mhz.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:25 schreef Poepoog het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)7230~threadid.206768
Voorspelt weinig goeds.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:51 schreef mvc het volgende:
[..]
Nee dit apparaat waar jij naar linkt heeft een 125Khz frequentie, de ov-chipkaart is 13.56mhz.
Daarom schrijft men op het DX forum dat het niet gaat werken omdat de frequentie bij dat apparaat niet aan te passen is. Nu zie ik ook dat de freqeentie van het apparaat dat ik gevonden had 43.56Mhz is.
Dat gaat dus ook niet werken.
edit: op ebay staan wel diverse 13.56Mhz readers/writers zoals deze Wie weet of de ov-chipkaart hiermee te kopieren is ?
Eindelijk iemand die het met me eens is, ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je bent er een tijdje uit en loopt gelijk achter![]()
![]()
Zorg ervoor dat je geld op je PayPal rekening hebt staan of sluit je CreditCard op je PayPal aan, als je je bankrekening hebt aangesloten gaat het sindskort via eCheck en dat accepteren sommigen niet(waaronder Jack volgensmij)
Lees 1 post verder in die thread, daar staat dat het een typefout is.. 43.56 en 13.56.. Want de 4 zit boven de 1quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:51 schreef mvc het volgende:
[..]
Nee dit apparaat waar jij naar linkt heeft een 125Khz frequentie, de ov-chipkaart is 13.56mhz.
Daarom schrijft men op het DX forum dat het niet gaat werken omdat de frequentie bij dat apparaat niet aan te passen is. Nu zie ik ook dat de freqeentie van het apparaat dat ik gevonden had 43.56Mhz is.
Dat gaat dus ook niet werken.
edit: op ebay staan wel diverse 13.56Mhz readers/writers zoals deze Wie weet of de ov-chipkaart hiermee te kopieren is ?
Maar hoe zijn de wisselkoersen van Paypal bij Creditcards?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een Wirecard(virutele creditcard) aanmaken en deze dan weer op je PayPal aansluiten, wel beetje omslachtig maar moet lukken volgensmij.
Wirecard kan je opwaarderen via iDeal (dat duurt dus geen 4-6 dagen zoals PayPal)
Ik durf het wel, maar het is zonde van m'n geld, een 1GB usb stick heb je in Nederland ook voor 5 euroquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:40 schreef GoodFella275 het volgende:
Wie durft deze te bestellen: http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=aab254d1d6791b65ae50369589ccc4d9&ali_refid=a3_420434_1006:1102365369:6:U%C5%CC:3d83d8deb3150c0450d24fbb47bd3c8c&ali_trackid=1_3d83d8deb3150c0450d24fbb47bd3c8c
Tof.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:52 schreef FrankP het volgende:
Aanvraagje bij Jack gedaan:
http://www.xinneiku.cn/gallery-4.html
For 5pcs:4.38$ each including shipping and tracking number
For 10pcs:3.91$ each including shipping and tracking number
misschien moet er een taobao forum komen met alle aanvragen van prijzen incl. shippingquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tof.![]()
Volgens mij is exact dezelfde pagina afgelopen topics al 15 keer in een post geplempt. Zal jack onderhand niet simpel worden van het elke keer dezelfde aanvragen behandelen?
Waarom zet Jack ze niet gewoon op zn site..quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:50 schreef mug89 het volgende:
[..]
misschien moet er een taobao forum komen met alle aanvragen van prijzen incl. shipping
ja, dat kan ook..quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Waarom zet Jack ze niet gewoon op zn site..
Omdat hij al KC onderbroeken op zijn site heeft?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Waarom zet Jack ze niet gewoon op zn site..
Maar er staat 16Gbquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:42 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar het is zonde van m'n geld, een 1GB usb stick heb je in Nederland ook voor 5 euro
Nergens dus betrouwbaar geheugen uit china? vindt 30 euro hier nog best wel veel voor een 16gb usb stickquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee, er staat 32 maar dat krijg je echt niet.
Usb sticks in China zijn net zo duur als hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:22 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Nergens dus betrouwbaar geheugen uit china? vindt 30 euro hier nog best wel veel voor een 16gb usb stick
misschien dat Jack wat weet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Aangezien er hier mensen zijn met ervaring met het kopen van voetbalshirtjes via TaoBao, vroeg ik me af welke supplier het nieuwe shirt van het Nederlands Elftal al kan leveren met eigen opdruk, en goede kwaliteit.
Deze dus:
[ afbeelding ]
En anders gewoon de "oude". Alvast bedankt.
hoezo dat dan? het wordt daar toch gemaakt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:26 schreef Semmm het volgende:
[..]
Usb sticks in China zijn net zo duur als hier.
Misschien max 10% goedkoper.
http://www.popbuying.com/search.pb/categry.0~keyword.8gb%20u-diskquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:33 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
hoezo dat dan? het wordt daar toch gemaakt?
DE BITCH! Je kan altijd nog fotos van d'r maken en te ruil aanbieden bij Jack. Wel dan ook even zo hosselen dat hij natuurlijk shipping betaalt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Ding-Dong, ja TNT, ik heb een pakketje voor u!![]()
Is het een dekbedovertrek voor mijn moeder
Waarom moeten we die nu weer omzetten -_- Dan zie je niet meer makkelijk dat het een taobao link is, en klik ik hem waarschijnlijk dus niet meer aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Deezertje het volgende:
Zijn er mensen voor een apart Taobao topic?
(tip: zet je Taobao links ff om in een tinyurl!)
Nee, dat gaat 'm niet worden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Deezertje het volgende:
Goed idee!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Deezertje het volgende:
Gaat em niet worden met mijn gewichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Unreal88 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie gaat deze bestellen?
Opdonderen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Twizu het volgende:
Ik overweeg deze te kopen, iemand ervaring mee? In Nederland zijn deze dingen echt onbetaalbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
ik klikte heus niet hoor, echt nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Twizu het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik overweeg deze te kopen, iemand ervaring mee? In Nederland zijn deze dingen echt onbetaalbaar!
Tevens tvp, heb al lang niet meer gepost hier.![]()
gek...quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Unreal88 het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)c820a.jhtml?cm_cat=0
Iemand een idee wat dit is? Het kost heel veel geld, en ik vond het toen ik zocht op 性玩偶
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tof.![]()
Volgens mij is exact dezelfde pagina afgelopen topics al 15 keer in een post geplempt. Zal jack onderhand niet simpel worden van het elke keer dezelfde aanvragen behandelen?
Is dit topic nog uitgelegd, je moet ze nu via de linkjes op hun forum kopen volgensmijquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Jeffrey_San het volgende:
Wrm kan ik geen Ervier kaarten voor de ds vinden op DX?
Wordt er eens een link gegeven met meteen de prijs erbij, is het nog niet goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tof.![]()
Heel goed. Kunnen we de prijzen vergelijken met de andere 15 personen die prijzen opgevraagd hebben bij Jack van exact dezelfde items. Overigens, Bjeurn Booooorg ondergoed ->quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef FrankP het volgende:
[..]
Wordt er eens een link gegeven met meteen de prijs erbij, is het nog niet goed.![]()
Het is Ƈalvin ʞlein ondergoedquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heel goed. Kunnen we de prijzen vergelijken met de andere 15 personen die prijzen opgevraagd hebben bij Jack van exact dezelfde items. Overigens, Bojrn Brog ondergoed ->
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |