die namaak psps zijn ook gewoon mp3 spelers.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:49 schreef Joey_GG het volgende:
Een MP3 speler vergelijken met een PSP
Haha, die leek mij ook té vet, hoe werkt het en zijn de andere pogingen al wel geluktquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:56 schreef Erasmo het volgende:
Mijn eierpocheerder voor in de magnetron is binnen, poging 1 ging gruwelijk fout
Bedoel je mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:11 schreef mug89 het volgende:
[..]
Nope, gister uitgebreid mailcontact gehad met Jack over die AB die geen AB's bleken te zijn..
vanmiddag ook nog mailtje gehad dat hij direct heel veel aanvraag kreeg over die afstandsbediening uit Nederland, of dat toevallig op FOK was besproken
Nee het ging over een afstandsbediening, niet een toetsenbordquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bedoel je mij![]()
met dat draadloze multimediaboard van logisch technisch
![]()
ik ruik quantumkorting
![]()
Geen idee, deze: was wel redelijk geloof ik http://popbuying.com/deta(...)ia_Player_8GB_-24483 Maar weet niethoe lang die op een accu kanquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:20 schreef groggy het volgende:
weet iemand wat een goed portable video player is? voor in de trein oid moet 5 uur kunnen doen op een accu
Ik heb de Ramos T11RK (RK2806 chipset). Gekocht op TaoBao. Je kan hem ook kopen bij MP4nation. Ben er heel tevreden over. Zou tot 7 uur video kunnen afspelen op 1 lading (geen ervaring mee).quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:20 schreef groggy het volgende:
weet iemand wat een goed portable video player is? voor in de trein oid moet 5 uur kunnen doen op een accu
op je genoemde site is 70 euro.. als et niks is kan je misschien op Marktplaats zetten voor 50 euro? Altijd wel iemand die een nieuw pak wil hebben voor zn schoolfeestquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:02 schreef Kadooosh het volgende:
Heeft iemand al ooit een pak vanuit china laten versturen?
http://www.tootoomart.com(...)p+pants+size+44-60+/
Nu vind ik dat een beetje te duur om het risico te lopen dat het niet past of lelijk is maar als het $40 ofzo kost dan wil ik het best een keertje proberen.
Als ik naar de video reviews van dat ding kijk is de interface erg brak. 3 keer 'tappen' voordat hij reageerd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:47 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik heb de Ramos T11RK (RK2806 chipset). Gekocht op TaoBao. Je kan hem ook kopen bij MP4nation. Ben er heel tevreden over. Zou tot 7 uur video kunnen afspelen op 1 lading (geen ervaring mee).
Kijk anders hier eens. Als je iets leuks ziet, google dan naar een review.
Jij hebt zeker nog nooit een pak gekochtquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:02 schreef Kadooosh het volgende:
Heeft iemand al ooit een pak vanuit china laten versturen?
http://www.tootoomart.com(...)p+pants+size+44-60+/
Nu vind ik dat een beetje te duur om het risico te lopen dat het niet past of lelijk is maar als het $40 ofzo kost dan wil ik het best een keertje proberen.
Weinig lichaamsbeharing en het lichaam van een jongetje van 12. I LIKE!quote:
En compleet andere hardware voor dat geld, dus op geen enkel vlak te vergelijken met de echte dingen.. (waarschijnlijk niet eens een UMD slot of een Memory Stick slot, toch wel best essentieel als je PSP spelletjes wil spelen) In geen geval gaan de psp games het hier ook op doen. Waarschijnlijk staan er wat standaard (als je mazzel hebt) 8bit uitziende spelletjes op zoals een tetris clone.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:45 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Oja natuurlijk, ik dacht misschien nog met die ombouwshit, maar hy heeft natuurlijk idiote firmware
Dat dus. Enige wat in Azië echt goedkoop is aan pakken, zijn maatpakken. Die waarbij je jezelf op laat meten door zo'n Aziatische. En waar je zelf de stoffen uit mag zoeken, en in totaal nog geen 80 euro kwijt bent. Wil je een standaard pak wat niet op maat is gemaakt en cheap, is inderdaad c&a de beste optie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een pak gekocht
Dat is een product dat je perfect op maat moet passen/bijstellen/kopen, anders loop je echt voor lul. Niks is zo erg als een pak dat niet goed zit![]()
Zo goedkoop vind ik het ook niet, voor <100 euro kun je bij de Hennes of C&A ook wel iets vlots vinden. Helaas is de uitverkoop net afgelopen, dat is altijd een aanrader als je een pak zoekt
Daar is een firmware update voor uitgebracht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Als ik naar de video reviews van dat ding kijk is de interface erg brak. 3 keer 'tappen' voordat hij reageerd.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een pak gekocht
Dat is een product dat je perfect op maat moet passen/bijstellen/kopen, anders loop je echt voor lul. Niks is zo erg als een pak dat niet goed zit![]()
Zo goedkoop vind ik het ook niet, voor <100 euro kun je bij de Hennes of C&A ook wel iets vlots vinden. Helaas is de uitverkoop net afgelopen, dat is altijd een aanrader als je een pak zoekt
dat zwarte This-soo ding van 4 euro? ook gister binnen, ziet er nog best goed uit! alleen jammer dat ze het metaal zo nep-shiny maken... maar hij loopt goed en de secondenwijzer doet het ook gewoon.quote:
jack heeft net teruggemaild na 2 dagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |