quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben wil ik een pik waarmee alles ophoudtEn ik overal vanaf ben.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
omdat niemand meer durft te posten....
Ik sta gewoon op appear offline en ze ouwehoeren gewoon door.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..], echt wel... werd afgeleid door meiden op MSN
Ook kerels hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op appear offline en ze ouwehoeren gewoon door.
Kutwijvuh.
Die van mij zijn lievvquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op appear offline en ze ouwehoeren gewoon door.
Kutwijvuh.
quote:
ey, als ze teruglullen zijn ze dus niet offquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Die offline modus is er niet voor niets hoor
Schat,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Nieuw deel
Ik ga slapen, morgen ben ik weer terug hier!
Nighty Night darlings!
Hmm.. Ik heb dat niet bij mac msn. Ik kan gewoon mensen die offline zijn ook een berichtje sturen als ik dat zou willenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ey, als ze teruglullen zijn ze dus niet off
Daarbij kan ik alleen berichten sturen naar mensen die daadwerkelijk online zijn (appear offline dus ook). Nadeel van de Mac MSN... Dus ik kan alleen tegen mensen die doen als of ze off zijn lullen, als ze eerst tegen mij lullen...
MS versie? Of Mercury?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. Ik heb dat niet bij mac msn. Ik kan gewoon mensen die offline zijn ook een berichtje sturen als ik dat zou willen
Mja aMSN kan je mee cammen. Doe ik zelden dus eigenlijk ben ik op zoek naar een anderequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ach so.. vin'k een kut progsel... Mercury gaat... De MS versie heb ook zo zijn voordelen..
mercury kun je cammen... MS nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja aMSN kan je mee cammen. Doe ik zelden dus eigenlijk ben ik op zoek naar een andere
Eens de MS versie of Mercury gaan proberen
Dat heb ik nu gemerkt jaquote:
nope, iddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou ik geloof dati k er nou nu nooit meer onderuit kom om naar zwolle te gaan
ik cam ook niet, maar iemand zei tegen mij dat ik een webcam had... iMacquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik nu gemerkt ja
Vind ik niet zo heel erg hoor is geen mustIk heb er toch een hekel aan.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker in bed comedy central kijken
MacBookPro hier.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik cam ook niet, maar iemand zei tegen mij dat ik een webcam had... iMac
quote:
weet ik, maar ik zou me kapotschrikken als dat mijn wekker zou zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2010 05:59 schreef stbabylon het volgende:
Tis een band. Lekkere stevige muziek
Winter is lievv en mooi... Het enige jammere is dat motorrijden met dit onvoorspelbare weer onmogelijk isquote:
lievv en mooi? Ja, dat is het ook op plaatjes. Maar buiten...quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Winter is lievv en mooi... Het enige jammere is dat motorrijden met dit onvoorspelbare weer onmogelijk is
Twee woorden:quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:22 schreef Braamyo het volgende:
ik zal blij zijn als het weer lente is, om een of andere reden is iedereen dan vrolijker, en daar word ik vrollijk van![]()
quote:
Nice dat het leuk was! Nu heb je vast goed geslapenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:48 schreef Plums het volgende:
wtf @ de TT![]()
Date was leeeuk!veel gelachen en lichaamscontact enzo
Nu lekker slapen, truste
troost je, ik draag ze ook nooitquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!
* Knuffelzacht voelt zich niet fijn in rokjes/jurkjes dus nooit aan
Ik voel me er steeds meer in thuisquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!
* Knuffelzacht voelt zich niet fijn in rokjes/jurkjes dus nooit aan
Dat draag ik nu dan ook ja. Straks eventjes naar Oma. Kijken wat voor warme panties ik heb voor onder mijn rokje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Broek, hele lange sokken, panties, etc. etc.
Ik op de bank met een dekentje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
godver lig in bed en heb het nog koud
Wanneer het heel koud is inderdaad, legging/sokken/spijkerbroek en warme laarzenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Broek, hele lange sokken, panties, etc. etc.
Maakt ook leuk voorspelquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wanneer het heel koud is inderdaad, legging/sokken/spijkerbroek en warme laarzen
daar ben ik dus te eigenwijs voor en ik draag alleen maar sneakers gniffelquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wanneer het heel koud is inderdaad, legging/sokken/spijkerbroek en warme laarzen
en dan het liefst zonder ondergoed?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen rokje, en ergens anders dan thuis er stiekem aanzitten is ook leuk
Ik kleed me ook niet super vrouwelijk hoor, tenzij er iets deftigs is op mijn werk. Dan meestal een tuniekje met een legging en laarzen. Het liefst sneakers, baggy jeans en een shirtje. Met het stappen weer een sexy truitje ofzo boven een legging/broek..quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar ben ik dus te eigenwijs voor en ik draag alleen maar sneakers gniffel
misschien toch maar wat meer selfconfidence opbouwen zodat ik me misschien wat "vrouwelijker" durf te kleden ghehe
ik ben nog zoekende naar mijn stylequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik kleed me ook niet super vrouwelijk hoor, tenzij er iets deftigs is op mijn werk. Dan meestal een tuniekje met een legging en laarzen. Het liefst sneakers, baggy jeans en een shirtje. Met het stappen weer een sexy truitje ofzo boven een legging/broek..![]()
En nu dus gewoon allstars, jeans en zwart shirtje.. Totaal geen zin om moeite te doen vandaag
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dan het liefst zonder ondergoed?
nja laat ik het anders zeggen..... alleen van die drukke shirtjes begint ook te vervelen.... jeans met wijde pijpen en sneakers zal altijd wel zo blijven, zoek nu nog naar haar style die bij me past en qua bovenkleding ook iets wat meer wendy is, mja opzich wel logisch dat ik dat niet weet aangezien ik ook nog steeds zoekende ben naar wie ik benquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb niet een bepaalde style, dat maakt het zo leuk
Uggs?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Goedemorgen
Ik kleed mij nu zo warm mogelijk. Geen leggings en rokjes voor mij nu. Nu Spijkerbroek met een trui of 2 truitjes over elkaar met een vestje, als ik naar buiten moeten legging onder de spijkerbroek. Sjaal, muts, handschoenen en Uggs.
mnquote:
dat vraag ik me ook altijd afquote:
Wie z'n moeder?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook altijd af
ik vind het al verschrikkelijk dat ik birkenstocks heb, maar zijn enige slippers waar ik een beetje op kan lopen zonder gruwelijke rugpijn lol
quote:
ik vind die nieuwere nog wel soort van hip, tkan erger althans...quote:
Na het opdoen van bovenstaande traumatische ervaring, moet ik het met onderstaande eens zijn.quote:
Meisje, blijven zoeken naar slippers, is het enige advies dat ik in deze kan geven...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook altijd af
ik vind het al verschrikkelijk dat ik birkenstocks heb, maar zijn enige slippers waar ik een beetje op kan lopen zonder gruwelijke rugpijn lol
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
het erge is dat je steeds meer mannen uggs zie dragen en wat ik nog erger vind is omdat mamma uggs geweldig ziet je van die kleine ventjes met die afschuwlijke dingen ziet lopen... scarred for livfe
nou birkenstocks zijn de enige orthopedisch verantwoorde slippers, ze zijn al sinds de jaren 70 op de markt en veel mensen die ze dragen hebben staand beroep in de gezondheidszorg enzo... vandaar dat ik wel op die kan lopen (omdat de binnenkant van kurk is vormt het naar je voet en geeft het de juiste steun)quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na het opdoen van bovenstaande traumatische ervaring, moet ik het met onderstaande eens zijn.
[..]
Meisje, blijven zoeken naar slippers, is het enige advies dat ik in deze kan geven...
Maar hou nog wel van je hoor![]()
dies geweldig jahquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik loop vast al jaren achter met dit filmpje, maar ik vind m onwijs grappig en wil m toch ff delen
ik vind het irritant als ik een smsje aan het sturen ben en er dan ook een krijg.. dan is heel je tiksel weg en ook niet meer ergens in concepten ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ken je dat... ben je smsjes aan het wissen enzo en dan word je op het moment dat je bericht wilt wissen gebeld en druk je die persoon gelijk weg
bleek de psycholoog te zijn bij adhd die het bij mij heeft vastgesteld en moet nu wachten tot ie me weer belt
of ik moet douchen of ik ruik je egoquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het irritant als ik een smsje aan het sturen ben en er dan ook een krijg.. dan is heel je tiksel weg en ook niet meer ergens in concepten ofzoaargh ik haat mn eigen populariteit
ditoquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Bij mij blijft het smsje dan gewoon bewaard hoor, in concepten of gewoon in beeld
hier ook, wat ik wel iritant vind is als ik op *spellen* wil drukken en ik per ongeluk op verzenden druk, wat mij echt te vaak gebeurt -_-quote:
Bij de aaifoon ook...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Bij mij blijft het smsje dan gewoon bewaard hoor, in concepten of gewoon in beeld
Lieve schat, ik snap waarom je ze draagt... Neem niet weg dat je schaamte meer dan terecht isquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou birkenstocks zijn de enige orthopedisch verantwoorde slippers, ze zijn al sinds de jaren 70 op de markt en veel mensen die ze dragen hebben staand beroep in de gezondheidszorg enzo... vandaar dat ik wel op die kan lopen (omdat de binnenkant van kurk is vormt het naar je voet en geeft het de juiste steun)
ik vond de touchpro 2 te groot (nog groter dan de eerste) ik kan die krijgen van verzekering maar ben maar naar simpel samsung jet gegaan lol (ik had de touchpro1 in wasmachine geflikkerd omdat de spatie voor de 3e keer in 3 maanden tijd kapot was en hij was verzekerd lol)quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind T9 echt lastig.. (handig dat ik een TouchPro 2 heb, geen T9 nodig)
mijn ego riekt uiteraard naar roosjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of ik moet douchen of ik ruik je ego
marktplaats een optie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn ego riekt uiteraard naar roosjes![]()
mijn telefoon is stomen oud, maar ben te blut voor n nieuwe
dus nog maar even wachten
zou op zich kunnen, al vind ik dat doorgaans niet de betrouwbaarste optie voor elektronica enzoquote:
Heb mn aaifoon op MP gekochtquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou op zich kunnen, al vind ik dat doorgaans niet de betrouwbaarste optie voor elektronica enzo
en er dan toch met alle geweld een willen hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb mn aaifoon op MP gekocht. Doet t nog steeds
...
Maar ja, ik had dan ook het geluk om 1 van de zeer weinige mensen te vinden die niet het IQ had om een aaifoon te begrijpen.
lekkere warme kleren aan en chocolademelk voor jezelf kopen voor als je weer terug bentquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou ik ga maar es nuttig zijn en boodschappen doen
tot straks (brr)
idd, maar dat kan ik nog snappen hoor. Als iedereen in je omgeving roep hoe simpel (wat klopt) en geweldig (mening) zo'n aaifoon is, komt het wss niet in je op dat je zelf te dom bent om te begrijpen dat je het scherm moet aanraken om iets gedaan te krijgen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en er dan toch met alle geweld een willen hebbensommige mensen
opzij of achter neem ik aan tochquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:02 schreef Tally het volgende:
Ik heb een hele poos geleden een rokje gekocht en nog nooit aan gehad. Omdat ik niet weet hoe die aan moet
Of nu de split van voren moet of op zij
Ik had toen ook maar 2 rokjes en heb er een aantal aangeschaft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
opzij of achter neem ik aan toch![]()
mja dat zegt de bezitster van slechts twee rokjes ( dezelfde in een andere kleur) en een jurkje ( ongedragen in de kast
)
dan ziet een ander het vast ook niet als het verkeerd zitquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had toen ook maar 2 rokjes en heb er een aantal aangeschaft.
Maar ik heb deze al een paar keer rondgedraaid en ik weet het nog niet
Ik ga het eens proberenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan ziet een ander het vast ook niet als het verkeerd zit
wel als het niet meer vriestquote:
klinkt heel eeehhm uitdagend?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:22 schreef stbabylon het volgende:
J.V.M.V.I.R. maar weer eens opstarten. Net als de sub-afdeling E.J.
Ze zijn lelijk ja maar wel warme voetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Goedemorgen
Ik kleed mij nu zo warm mogelijk. Geen leggings en rokjes voor mij nu. Nu Spijkerbroek met een trui of 2 truitjes over elkaar met een vestje, als ik naar buiten moeten legging onder de spijkerbroek. Sjaal, muts, handschoenen en Uggs.
Jasper Voor Meer Vrouwen In Rokjes (En Jurkjes)quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klinkt heel eeehhm uitdagend?
dat is hoopvolquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jasper Voor Meer Vrouwen In Rokjes (En Jurkjes)
en toch zie ik regelmatig van die " meisjes" (vind ze zelf eerder sletjes) op het station staan na het stappen in minirokje, panty, een jas van lik mijn vestje..... terwlijk ik dikke sjaal, winterjas enzo aan heb en het nog koud hebquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is hoopvolmet dit weer
Das nu dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel als het niet meer vriestlijkt me een beter plan, je vent zit vast niet op n ijsbaan te wachten
Interne verwarming dankzij C2H4(OH)2quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en toch zie ik regelmatig van die " meisjes" (vind ze zelf eerder sletjes) op het station staan na het stappen in minirokje, panty, een jas van lik mijn vestje..... terwlijk ik dikke sjaal, winterjas enzo aan heb en het nog koud heb
ik gok dat dat formule voor alcohol is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Interne verwarming dankzij C2H4(OH)2
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik gok dat dat formule voor alcohol is?
bij toeval en vlagenquote:
Ik loop met dit weer ook af en toe in een rokje, panty en jasquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en toch zie ik regelmatig van die " meisjes" (vind ze zelf eerder sletjes) op het station staan na het stappen in minirokje, panty, een jas van lik mijn vestje..... terwlijk ik dikke sjaal, winterjas enzo aan heb en het nog koud heb
maar ik gok dat jij nit je best doet om zo hoerig mogelijk over te komenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik loop met dit weer ook af en toe in een rokje, panty en jas
Dat hangt helemaal af van het momentquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik gok dat jij nit je best doet om zo hoerig mogelijk over te komen
Waarquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:58 schreef Tally het volgende:
Volgens mij zit mijn rokje best zo.
Ik heb het niet koud! Maar bij het uitstappen van de auto kijk je wel mn kruis in
En ik probeer het zo elegant mogelijk te doen
Net in het stadje hier. Toen bij de Apotheek. En nu voor de deur thuisquote:
Dan ben ik zeker te laatquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Net in het stadje hier. Toen bij de Apotheek. En nu voor de deur thuis
vragen kan altijdquote:
Nou ja ik moet zo nog even weg. Naar mijn jarige Omaquote:
het is al een stuk minder koud dan gister!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Heb je geen label in het rokje waaraan je kunt zien hoe de split moet?
Ik wil eigenlijk ook weer eens een rokje aan maar het is zo kouhoud.
Nee er zit geen labeltje inquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Heb je geen label in het rokje waaraan je kunt zien hoe de split moet?
Ik wil eigenlijk ook weer eens een rokje aan maar het is zo kouhoud.
Mja, dan nog, ik ga na het werk alleen maar oostelijker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja ik moet zo nog even weg. Naar mijn jarige Oma
Dan heb je dr weinig aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dan nog, ik ga na het werk alleen maar oostelijker.
Dat lijkt mij een heel goed plan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heb je dr weinig aan
Moet ik hem maar aantrekken mochten wij ooit daten
Thee drinken is dan ook gewoon een metafoor voor gebeft wordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
Cyntiaa drinkt wel veel thee hoor
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:42 schreef littledrummergirl het volgende:
toppunt van lekker bezig... scheershuim in je haar en shampoo onder je oksels
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Je zat met je gedachten waar precies?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar hou ik wijselijk mijn mond over
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thee drinken is dan ook gewoon een metafoor voor gebeft worden
hmm... Denk dat we dat dus wat lager moeten zoeken dan je hoofdhaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar hou ik wijselijk mijn mond over
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:51 schreef stbabylon het volgende:
C. en ik hebben al heel vaak thee gedronken bij haar
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thee drinken is dan ook gewoon een metafoor voor gebeft worden
Ik zet hele goeie theequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl krijgt ineens zin in thee![]()
waar valt dat aan af te leiden dan?quote:
Daar hebben wij nooit afspraken over gemaakt. Screw you! Ik vis echt wel in jouw vijver. May the best bi winquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Baby, we zouden niet in elkaars vijver gaan vissenIedereen denkt nu ineens anders over mij
En dan heb je ook nog eens een vriend?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Nu is er een vriendin verliefd op me en volgens mij is een goede vriend ook verliefd op me.
Niet om stoer te doen ofzo. Ook al is het wel stoer.
Maar het begint nogal vervelend te worden.
W. is niet jouw typequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar hebben wij nooit afspraken over gemaakt. Screw you! Ik vis echt wel in jouw vijver. May the best bi win
ps. kutmuziek op 3fm nu
W is hetero, dat is de enige reden dat hij veilig is!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
W. is niet jouw typeDie is veilig..
Is op te lossen dmv C2H4(OH)2quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
W is hetero, dat is de enige reden dat hij veilig is!
Ja, maar daar hadden we het al eens eerder overquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, geen challenge. 100% hetero jongen, niets aan veranderen. Please niet![]()
En ik weet nu dat ik eens wat meer lef moet tonen! Ik ben een pussy...![]()
hoe kom je daar nu weer bij? ik vind je op msn/fok altijd spontaan en je toont meer lef dan mij iig. of op welke manier bedoel je meer lef hebben dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, geen challenge. 100% hetero jongen, niets aan veranderen. Please niet![]()
En ik weet nu dat ik eens wat meer lef moet tonen! Ik ben een pussy...![]()
maar dat is ook veel makkelijker... op internet kan ik heul goed playen en flirten irl ander verhaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij? ik vind je op msn/fok altijd spontaan en je toont meer lef dan mij iig. of op welke manier bedoel je meer lef hebben dan?
Ze durft m nauwelijks aan te spreken... Knikkende knietjes... Stamelen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij? ik vind je op msn/fok altijd spontaan en je toont meer lef dan mij iig. of op welke manier bedoel je meer lef hebben dan?
Ik moet gewoon zoenen met W. Normaal durf ik die stap best te nemen, nu dus niet... That's what I mean with I'm a pussy!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik kan het denk ik beter IRL dan op internet/msn, kom ik gewoon een stuk spontaner over...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dat is ook veel makkelijker... op internet kan ik heul goed playen en flirten irl ander verhaal
Ik heb totaal geen idee.. Ben mezelf soms even niet meerquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:47 schreef Braamyo het volgende:
eh... of je geeft echt om die kerel en juist daarom doe je het rustig aan? zodat je het niet kan verpesten?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze durft m nauwelijks aan te spreken... Knikkende knietjes... Stamelen...
Maw: cynt is flieft
Is je eigen schuld, moet je maar niet zo flieft zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee.. Ben mezelf soms even niet meer![]()
[..]
Nouhouuuu plaag me niet zo...
Cool, ik krijg daar doorgaans knaken voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb net een pc aan de praat gekregenik ben goeeeed
of n onwijze geek
Morgen misschien ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is je eigen schuld, moet je maar niet zo flieft zijn
Zondag pas weer he?... Zucht... Heb hij al gebeld/geSMS't?
cool... Hij vind je leuk... Zo te horen iigquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:54 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Morgen misschien ook![]()
Gister nog een super spontane reactie op mijn sms gehad...
zo moeilijk is dat toch niet een knopje indrukken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb net een pc aan de praat gekregenik ben goeeeed
of n onwijze geek
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch niet een knopje indrukken?![]()
ik heb een netwerk gebouwdquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..], je wilt ze niet allemaal koffie geven hoor.... Zij die dat niet kunnen.
Jij wel... Netjes. Wat voor hardware?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb een netwerk gebouwdow en mn wireless geinstalleerd zonder setup
mag ik door naar de volgende ronde?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij wel... Netjes. Wat voor hardware?
jahaa... Maar welke hardware heb je nou gebruikt???quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben nerd zei ik toch, het werkt en das prima. Ik weet nog net wat hardware is en dan houdt t toch echt op
een hele hoop natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
jahaa... Maar welke hardware heb je nou gebruikt???
Bahquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:01 schreef RvLaak het volgende:
Pien: kan dagen, weken of uren duren... Selektvracht is niet echt goed te noemen. Maar het komt wel aan, desnoods op zaterdag.
Anyway, ik gaat aansluiten in de files... Spreek u allen lathor vanaaf weer
ligt natuurlijk ook aan bij wie je besteld hebt. Ik heb regelmatig dan zeg ik avondlevering en staan ze 's morgens voor me deurquote:
Als twee meiden dat bij mij zouden doen, was het echt wel een dikke afknapper.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik kan het denk ik beter IRL dan op internet/msn, kom ik gewoon een stuk spontaner over...
Helemaal goed in flirten ben ik voor anderen ^^ Was een maat van me (toen nog single) die zo'n meid zag staan en super knap vond. Ben er zonder pardon op afgelopen kwartier mee staan praten, roep me maat er bij, stel hem zo voor *dit is vincent en hij vind jou echt onwijs leuk eruitzien* ben daarna zo weggelopen, en die 2 stonden binnen 5 minuten zoenend ine en steegje
quote:
hij doet het , hij doet het , hij doet hetquote:
lol, bij mij is hdmi kabeltje van pc naar tvquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij doet het , hij doet het , hij doet het![]()
![]()
![]()
nooit meer met een brak laptopscherm films kijken
Welk weer? Hier is het lichte sneeuw...quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn date kan door het weer niet door gaanWe prikken volgende week even een andere datum....
Ga nu even zonnebanken, meld mij later hier weer...
Bye Darlings!
aangezien ik in de zomer 2 dagen per maand meer werk dan buiten de zomer.... geen tijd om te zonnen en in gewone zon verbrand ik als een kreeft en ben ik daarna wit.... door zonnebank bruin ik normaal, en ook in de zomer heb ik er profijt van dat de rood ook gewoon bruin word ipv gelijk weer wit (en het is heerlijk ontspannend en goed voor mij aangezien ik in aanmerking kom voor IRtherapie)quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef Braamyo het volgende:
zonnebank, gewoon in de zomer lekker bruin worden
geen zonnebank bij nodig
quote:
Well I am boring myself 2 deathquote:
das heul onmogelijk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
of iedereen is gewoon ergens anders bezig...
alleen cyntihaa en seven toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
sommige hebben een leven buiten Fok hoor
ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alleen cyntihaa en seven toch?
en toen ging je trouwenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lekkerquote:
Hoaxquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
is zwemmen ook een levenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat er een paar te veel van de pik van Drion gesnoept hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
is zwemmen ook een leven![]()
anders...
I killed the topic bij gebrek aan aanwezigheid
Neuken=Fickenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
damn moet een crashcourse duits gaan doen... wonen veel mooooie vrouwen in duitsland
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Thanks!
Jammer dat mijn date niet doorging.. het weer gooit roet in het eten!
Kan zij geen Engels?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
ik ben nu met een duitse chick aan het chatten... lang leve igoogle translate
Blijft het bij alleen thee drinken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn date komt miss vrijdag middag weer eventhee drinken
in n wilde bui miss ook een kopje koffiequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijft het bij alleen thee drinken?
Zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in n wilde bui miss ook een kopje koffie
Koekje erbij?quote:
quote:
Ik ben geil maar ik wil ook een koekjequote:
dat kan dus niet hequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben geil maar ik wil ook een koekje
Oke dat laat ik het koekje wel zitten. Ik was toch al vanplan om om mijn lijn te gaan letten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat kan dus niet hekeuzes moet je maken
net zo goed als ik duits spreekquote:
wat kost je als duits leraarquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
duits is leuk![]()
ja, kom maar, vervloek me maar
ik kan toch geen lesgevenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat kost je als duits leraar
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Well I am boring myself 2 deathmaar voor de rest gaat het wel.
vlaakjequote:Op donderdag 28 januari 2010 06:17 schreef RvLaak het volgende:
mogguh....
Was blijkbaar toch iets te laat gisteren. Ben benieuwd hoe ik de dag door ga komen....
quote:
quote:
Ik was er ook niet!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik had een dinnerdatequote:Op donderdag 28 januari 2010 09:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier niet zijn != een leven hebben
foto?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, geregeld! In Feb. een nieuwe laptop HP mini 110-1150SA, pink
hmm... Beetje klein, niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:28 schreef Cyntiaa het volgende:
http://www.icecat.nl/p/HP/VJ194EA/Mini%2520110-1150SA%2520PC.htm#
Hoe lang was W ook al weer?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wil ook graag een kleineBen het zat steeds zo'n groot ding mee te moeten nemen...
lolquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Hehe...You and your dirty minds, je kan zo bij Baby aansluiten
Al moet ik zeggen dat ik wel toe ben aan wat actie
W is in PF vanavond, en heeft een druppel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kan gewoon niet praten over sex, ben bang dat ik de eerste persoon met wie ik zoen meteen meesleur
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
W is in PF vanavond, en heeft een druppel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |