dat vraag ik me ook altijd afquote:
Wie z'n moeder?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook altijd af
ik vind het al verschrikkelijk dat ik birkenstocks heb, maar zijn enige slippers waar ik een beetje op kan lopen zonder gruwelijke rugpijn lol
quote:
ik vind die nieuwere nog wel soort van hip, tkan erger althans...quote:
Na het opdoen van bovenstaande traumatische ervaring, moet ik het met onderstaande eens zijn.quote:
Meisje, blijven zoeken naar slippers, is het enige advies dat ik in deze kan geven...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook altijd af
ik vind het al verschrikkelijk dat ik birkenstocks heb, maar zijn enige slippers waar ik een beetje op kan lopen zonder gruwelijke rugpijn lol
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
het erge is dat je steeds meer mannen uggs zie dragen en wat ik nog erger vind is omdat mamma uggs geweldig ziet je van die kleine ventjes met die afschuwlijke dingen ziet lopen... scarred for livfe
nou birkenstocks zijn de enige orthopedisch verantwoorde slippers, ze zijn al sinds de jaren 70 op de markt en veel mensen die ze dragen hebben staand beroep in de gezondheidszorg enzo... vandaar dat ik wel op die kan lopen (omdat de binnenkant van kurk is vormt het naar je voet en geeft het de juiste steun)quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na het opdoen van bovenstaande traumatische ervaring, moet ik het met onderstaande eens zijn.
[..]
Meisje, blijven zoeken naar slippers, is het enige advies dat ik in deze kan geven...
Maar hou nog wel van je hoor![]()
dies geweldig jahquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik loop vast al jaren achter met dit filmpje, maar ik vind m onwijs grappig en wil m toch ff delen
ik vind het irritant als ik een smsje aan het sturen ben en er dan ook een krijg.. dan is heel je tiksel weg en ook niet meer ergens in concepten ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ken je dat... ben je smsjes aan het wissen enzo en dan word je op het moment dat je bericht wilt wissen gebeld en druk je die persoon gelijk weg
bleek de psycholoog te zijn bij adhd die het bij mij heeft vastgesteld en moet nu wachten tot ie me weer belt
of ik moet douchen of ik ruik je egoquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het irritant als ik een smsje aan het sturen ben en er dan ook een krijg.. dan is heel je tiksel weg en ook niet meer ergens in concepten ofzoaargh ik haat mn eigen populariteit
ditoquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Bij mij blijft het smsje dan gewoon bewaard hoor, in concepten of gewoon in beeld
hier ook, wat ik wel iritant vind is als ik op *spellen* wil drukken en ik per ongeluk op verzenden druk, wat mij echt te vaak gebeurt -_-quote:
Bij de aaifoon ook...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Bij mij blijft het smsje dan gewoon bewaard hoor, in concepten of gewoon in beeld
Lieve schat, ik snap waarom je ze draagt... Neem niet weg dat je schaamte meer dan terecht isquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou birkenstocks zijn de enige orthopedisch verantwoorde slippers, ze zijn al sinds de jaren 70 op de markt en veel mensen die ze dragen hebben staand beroep in de gezondheidszorg enzo... vandaar dat ik wel op die kan lopen (omdat de binnenkant van kurk is vormt het naar je voet en geeft het de juiste steun)
ik vond de touchpro 2 te groot (nog groter dan de eerste) ik kan die krijgen van verzekering maar ben maar naar simpel samsung jet gegaan lol (ik had de touchpro1 in wasmachine geflikkerd omdat de spatie voor de 3e keer in 3 maanden tijd kapot was en hij was verzekerd lol)quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind T9 echt lastig.. (handig dat ik een TouchPro 2 heb, geen T9 nodig)
mijn ego riekt uiteraard naar roosjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of ik moet douchen of ik ruik je ego
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |