quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben wil ik een pik waarmee alles ophoudtEn ik overal vanaf ben.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
omdat niemand meer durft te posten....
Ik sta gewoon op appear offline en ze ouwehoeren gewoon door.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..], echt wel... werd afgeleid door meiden op MSN
Ook kerels hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op appear offline en ze ouwehoeren gewoon door.
Kutwijvuh.
Die van mij zijn lievvquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op appear offline en ze ouwehoeren gewoon door.
Kutwijvuh.
quote:
ey, als ze teruglullen zijn ze dus niet offquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Die offline modus is er niet voor niets hoor
Schat,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Nieuw deel
Ik ga slapen, morgen ben ik weer terug hier!
Nighty Night darlings!
Hmm.. Ik heb dat niet bij mac msn. Ik kan gewoon mensen die offline zijn ook een berichtje sturen als ik dat zou willenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ey, als ze teruglullen zijn ze dus niet off
Daarbij kan ik alleen berichten sturen naar mensen die daadwerkelijk online zijn (appear offline dus ook). Nadeel van de Mac MSN... Dus ik kan alleen tegen mensen die doen als of ze off zijn lullen, als ze eerst tegen mij lullen...
MS versie? Of Mercury?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. Ik heb dat niet bij mac msn. Ik kan gewoon mensen die offline zijn ook een berichtje sturen als ik dat zou willen
Mja aMSN kan je mee cammen. Doe ik zelden dus eigenlijk ben ik op zoek naar een anderequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ach so.. vin'k een kut progsel... Mercury gaat... De MS versie heb ook zo zijn voordelen..
mercury kun je cammen... MS nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja aMSN kan je mee cammen. Doe ik zelden dus eigenlijk ben ik op zoek naar een andere
Eens de MS versie of Mercury gaan proberen
Dat heb ik nu gemerkt jaquote:
nope, iddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou ik geloof dati k er nou nu nooit meer onderuit kom om naar zwolle te gaan
ik cam ook niet, maar iemand zei tegen mij dat ik een webcam had... iMacquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik nu gemerkt ja
Vind ik niet zo heel erg hoor is geen mustIk heb er toch een hekel aan.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker in bed comedy central kijken
MacBookPro hier.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik cam ook niet, maar iemand zei tegen mij dat ik een webcam had... iMac
quote:
weet ik, maar ik zou me kapotschrikken als dat mijn wekker zou zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2010 05:59 schreef stbabylon het volgende:
Tis een band. Lekkere stevige muziek
Winter is lievv en mooi... Het enige jammere is dat motorrijden met dit onvoorspelbare weer onmogelijk isquote:
lievv en mooi? Ja, dat is het ook op plaatjes. Maar buiten...quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Winter is lievv en mooi... Het enige jammere is dat motorrijden met dit onvoorspelbare weer onmogelijk is
Twee woorden:quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:22 schreef Braamyo het volgende:
ik zal blij zijn als het weer lente is, om een of andere reden is iedereen dan vrolijker, en daar word ik vrollijk van![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |