jahaa... Maar welke hardware heb je nou gebruikt???quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben nerd zei ik toch, het werkt en das prima. Ik weet nog net wat hardware is en dan houdt t toch echt op
een hele hoop natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
jahaa... Maar welke hardware heb je nou gebruikt???
Bahquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:01 schreef RvLaak het volgende:
Pien: kan dagen, weken of uren duren... Selektvracht is niet echt goed te noemen. Maar het komt wel aan, desnoods op zaterdag.
Anyway, ik gaat aansluiten in de files... Spreek u allen lathor vanaaf weer
ligt natuurlijk ook aan bij wie je besteld hebt. Ik heb regelmatig dan zeg ik avondlevering en staan ze 's morgens voor me deurquote:
Als twee meiden dat bij mij zouden doen, was het echt wel een dikke afknapper.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik kan het denk ik beter IRL dan op internet/msn, kom ik gewoon een stuk spontaner over...
Helemaal goed in flirten ben ik voor anderen ^^ Was een maat van me (toen nog single) die zo'n meid zag staan en super knap vond. Ben er zonder pardon op afgelopen kwartier mee staan praten, roep me maat er bij, stel hem zo voor *dit is vincent en hij vind jou echt onwijs leuk eruitzien* ben daarna zo weggelopen, en die 2 stonden binnen 5 minuten zoenend ine en steegje
quote:
hij doet het , hij doet het , hij doet hetquote:
lol, bij mij is hdmi kabeltje van pc naar tvquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij doet het , hij doet het , hij doet het![]()
![]()
![]()
nooit meer met een brak laptopscherm films kijken
Welk weer? Hier is het lichte sneeuw...quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn date kan door het weer niet door gaanWe prikken volgende week even een andere datum....
Ga nu even zonnebanken, meld mij later hier weer...
Bye Darlings!
aangezien ik in de zomer 2 dagen per maand meer werk dan buiten de zomer.... geen tijd om te zonnen en in gewone zon verbrand ik als een kreeft en ben ik daarna wit.... door zonnebank bruin ik normaal, en ook in de zomer heb ik er profijt van dat de rood ook gewoon bruin word ipv gelijk weer wit (en het is heerlijk ontspannend en goed voor mij aangezien ik in aanmerking kom voor IRtherapie)quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef Braamyo het volgende:
zonnebank, gewoon in de zomer lekker bruin worden
geen zonnebank bij nodig
quote:
Well I am boring myself 2 deathquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |