quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:42 schreef littledrummergirl het volgende:
toppunt van lekker bezig... scheershuim in je haar en shampoo onder je oksels
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Je zat met je gedachten waar precies?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar hou ik wijselijk mijn mond over
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thee drinken is dan ook gewoon een metafoor voor gebeft worden
hmm... Denk dat we dat dus wat lager moeten zoeken dan je hoofdhaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar hou ik wijselijk mijn mond over
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:51 schreef stbabylon het volgende:
C. en ik hebben al heel vaak thee gedronken bij haar
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thee drinken is dan ook gewoon een metafoor voor gebeft worden
Ik zet hele goeie theequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl krijgt ineens zin in thee![]()
waar valt dat aan af te leiden dan?quote:
Daar hebben wij nooit afspraken over gemaakt. Screw you! Ik vis echt wel in jouw vijver. May the best bi winquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Baby, we zouden niet in elkaars vijver gaan vissenIedereen denkt nu ineens anders over mij
En dan heb je ook nog eens een vriend?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Nu is er een vriendin verliefd op me en volgens mij is een goede vriend ook verliefd op me.
Niet om stoer te doen ofzo. Ook al is het wel stoer.
Maar het begint nogal vervelend te worden.
W. is niet jouw typequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar hebben wij nooit afspraken over gemaakt. Screw you! Ik vis echt wel in jouw vijver. May the best bi win
ps. kutmuziek op 3fm nu
W is hetero, dat is de enige reden dat hij veilig is!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
W. is niet jouw typeDie is veilig..
Is op te lossen dmv C2H4(OH)2quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
W is hetero, dat is de enige reden dat hij veilig is!
Ja, maar daar hadden we het al eens eerder overquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, geen challenge. 100% hetero jongen, niets aan veranderen. Please niet![]()
En ik weet nu dat ik eens wat meer lef moet tonen! Ik ben een pussy...![]()
hoe kom je daar nu weer bij? ik vind je op msn/fok altijd spontaan en je toont meer lef dan mij iig. of op welke manier bedoel je meer lef hebben dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, geen challenge. 100% hetero jongen, niets aan veranderen. Please niet![]()
En ik weet nu dat ik eens wat meer lef moet tonen! Ik ben een pussy...![]()
maar dat is ook veel makkelijker... op internet kan ik heul goed playen en flirten irl ander verhaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij? ik vind je op msn/fok altijd spontaan en je toont meer lef dan mij iig. of op welke manier bedoel je meer lef hebben dan?
Ze durft m nauwelijks aan te spreken... Knikkende knietjes... Stamelen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij? ik vind je op msn/fok altijd spontaan en je toont meer lef dan mij iig. of op welke manier bedoel je meer lef hebben dan?
Ik moet gewoon zoenen met W. Normaal durf ik die stap best te nemen, nu dus niet... That's what I mean with I'm a pussy!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik kan het denk ik beter IRL dan op internet/msn, kom ik gewoon een stuk spontaner over...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dat is ook veel makkelijker... op internet kan ik heul goed playen en flirten irl ander verhaal
Ik heb totaal geen idee.. Ben mezelf soms even niet meerquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:47 schreef Braamyo het volgende:
eh... of je geeft echt om die kerel en juist daarom doe je het rustig aan? zodat je het niet kan verpesten?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze durft m nauwelijks aan te spreken... Knikkende knietjes... Stamelen...
Maw: cynt is flieft
Is je eigen schuld, moet je maar niet zo flieft zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee.. Ben mezelf soms even niet meer![]()
[..]
Nouhouuuu plaag me niet zo...
Cool, ik krijg daar doorgaans knaken voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb net een pc aan de praat gekregenik ben goeeeed
of n onwijze geek
Morgen misschien ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is je eigen schuld, moet je maar niet zo flieft zijn
Zondag pas weer he?... Zucht... Heb hij al gebeld/geSMS't?
cool... Hij vind je leuk... Zo te horen iigquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:54 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Morgen misschien ook![]()
Gister nog een super spontane reactie op mijn sms gehad...
zo moeilijk is dat toch niet een knopje indrukken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb net een pc aan de praat gekregenik ben goeeeed
of n onwijze geek
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch niet een knopje indrukken?![]()
ik heb een netwerk gebouwdquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..], je wilt ze niet allemaal koffie geven hoor.... Zij die dat niet kunnen.
Jij wel... Netjes. Wat voor hardware?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb een netwerk gebouwdow en mn wireless geinstalleerd zonder setup
mag ik door naar de volgende ronde?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij wel... Netjes. Wat voor hardware?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |