quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik gok dat dat formule voor alcohol is?
bij toeval en vlagenquote:
Ik loop met dit weer ook af en toe in een rokje, panty en jasquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en toch zie ik regelmatig van die " meisjes" (vind ze zelf eerder sletjes) op het station staan na het stappen in minirokje, panty, een jas van lik mijn vestje..... terwlijk ik dikke sjaal, winterjas enzo aan heb en het nog koud heb
maar ik gok dat jij nit je best doet om zo hoerig mogelijk over te komenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik loop met dit weer ook af en toe in een rokje, panty en jas
Dat hangt helemaal af van het momentquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik gok dat jij nit je best doet om zo hoerig mogelijk over te komen
Waarquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:58 schreef Tally het volgende:
Volgens mij zit mijn rokje best zo.
Ik heb het niet koud! Maar bij het uitstappen van de auto kijk je wel mn kruis in
En ik probeer het zo elegant mogelijk te doen
Net in het stadje hier. Toen bij de Apotheek. En nu voor de deur thuisquote:
Dan ben ik zeker te laatquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Net in het stadje hier. Toen bij de Apotheek. En nu voor de deur thuis
vragen kan altijdquote:
Nou ja ik moet zo nog even weg. Naar mijn jarige Omaquote:
het is al een stuk minder koud dan gister!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Heb je geen label in het rokje waaraan je kunt zien hoe de split moet?
Ik wil eigenlijk ook weer eens een rokje aan maar het is zo kouhoud.
Nee er zit geen labeltje inquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Heb je geen label in het rokje waaraan je kunt zien hoe de split moet?
Ik wil eigenlijk ook weer eens een rokje aan maar het is zo kouhoud.
Mja, dan nog, ik ga na het werk alleen maar oostelijker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja ik moet zo nog even weg. Naar mijn jarige Oma
Dan heb je dr weinig aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dan nog, ik ga na het werk alleen maar oostelijker.
Dat lijkt mij een heel goed plan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heb je dr weinig aan
Moet ik hem maar aantrekken mochten wij ooit daten
Thee drinken is dan ook gewoon een metafoor voor gebeft wordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
Cyntiaa drinkt wel veel thee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |