nope, iddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou ik geloof dati k er nou nu nooit meer onderuit kom om naar zwolle te gaan
ik cam ook niet, maar iemand zei tegen mij dat ik een webcam had... iMacquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik nu gemerkt ja
Vind ik niet zo heel erg hoor is geen mustIk heb er toch een hekel aan.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker in bed comedy central kijken
MacBookPro hier.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik cam ook niet, maar iemand zei tegen mij dat ik een webcam had... iMac
quote:
weet ik, maar ik zou me kapotschrikken als dat mijn wekker zou zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2010 05:59 schreef stbabylon het volgende:
Tis een band. Lekkere stevige muziek
Winter is lievv en mooi... Het enige jammere is dat motorrijden met dit onvoorspelbare weer onmogelijk isquote:
lievv en mooi? Ja, dat is het ook op plaatjes. Maar buiten...quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Winter is lievv en mooi... Het enige jammere is dat motorrijden met dit onvoorspelbare weer onmogelijk is
Twee woorden:quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:22 schreef Braamyo het volgende:
ik zal blij zijn als het weer lente is, om een of andere reden is iedereen dan vrolijker, en daar word ik vrollijk van![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |