Altijd eensch zijn met het vrouwtje!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef golfer het volgende:
Al kreeg ik de maaltijd gratis.......oh, wacht.
Never, nooit meer via DC.
Ik hoop het voor je, als je ooit ook eens een vrouw aan de haak kunt slaan.quote:
Ik hou het voorlopig nog even bij de kleine meisjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, als je ooit ook eens een vrouw aan de haak kunt slaan.
Henk, kun je een link en wachtwoord geven?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef henkjobse het volgende:
Net even gereserveerd. Wat een keuze he, elk jaar meer lijkt het wel. Voor wie ook eerder wil reserveren: schrijf je in op de nieuwsbrief van diningcity en je krijgt dan een code om al enkele dagen eerder te reserveren.
Succes iedereen!
Het is een vast menu.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:36 schreef Fastmatti het volgende:
Op de website staat trouwens 3 februari.
Mag je trouwens zelf kiezen wat je eet of is het een menu?
Restaurant 70. heel goed eten en je hebt er in tegenstelling tot andere restaurants wel keuze uit 3 voor, hoofd en nagerechtenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Fastmatti het volgende:
Iemand nog een tip voor de regio Rotterdam?
Bijna overal is het een door het restaurant bepaald 3-gangendiner voor 25 euro, exclusief drank.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef Qwea het volgende:
stupid me hoor ws... maar wat houdt het nou precies in? Een diner... van de kaart? kan ik ergens uit kiezen? Of is er iets wat zij bepalen? Ex drinken neem ik aan, en ex dessert? En ex vooraf?
oke, dus voor,hoofd en nagerecht. Hmmm.. zit te twijfelen. Aangezien je nooit weet wat je krijgt en ik bv geen vis oid lustquote:Op maandag 1 februari 2010 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna overal is het een door het restaurant bepaald 3-gangendiner voor 25 euro, exclusief drank.
Je kunt bij reserveren altijd aangeven wat je niet lust of waar je allergisch voor bent.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:54 schreef Qwea het volgende:
oke, dus voor,hoofd en nagerecht. Hmmm.. zit te twijfelen. Aangezien je nooit weet wat je krijgt en ik bv geen vis oid lust
Dat hield mij eerst ook tegen, maar ik ga gewoon met mijn vriendin. Die lust alles en zo probeer je nog eens dingen die je anders nooit zou eten. Dus dat vind ik juist het leuke eraan.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, dus voor,hoofd en nagerecht. Hmmm.. zit te twijfelen. Aangezien je nooit weet wat je krijgt en ik bv geen vis oid lust
Die mogelijkheid hebben wij bij de vorige restaurantweek niet gekregen. Er werd sowieso niks verteld, alleen dat er gekozen kon worden voor een extra gang tegen extra betaling. De bediening was dan ook het grootste minpunt van de avond, wel erg goed gegeten.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt bij reserveren altijd aangeven wat je niet lust of waar je allergisch voor bent.
kwam je er net doorheen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:58 schreef Sjeen het volgende:
Wij gaan naar Rozemarijn in Maastricht deze keer
Had zondag al gereserveerd.quote:
Drama inderdaad, vandaar ook dat er zoveel restaurants aan meedoenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef RobinOok het volgende:
Het lijkt me echt vreselijk, een restaurant vol "koopjesjagers" die er normaal nooit zouden gaan eten. Brrr.
Jij staat daar natuurlijk vér bovenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef RobinOok het volgende:
Het lijkt me echt vreselijk, een restaurant vol "koopjesjagers" die er normaal nooit zouden gaan eten. Brrr.
dat is toch juist het leuke dat die mensen de kans krijgen om het ook eens mee te maken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef RobinOok het volgende:
Mensen die het een keer leuk vinden om ergens te kunnen eten waar ze anders nooit heen zouden gaan omdat het te duur is? Ja echt stukken beter dan die quasisnobs die altijd naar goede restaurants gaan en dan zeggen "Champagne? Ja ik drink altijd daar Cava van."quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef RobinOok het volgende:
Ja, die mensen eten natuurlijk niet met mes en vork, en betalen met nepgeld. Wat een snobisme zeg! Toch jammer dat je mensen niet in hun waarde laat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef RobinOok het volgende:
Ja, heel fijn. Net zo fijn als die dolkomische dagen bij de Bijenkorf. Brrrrr.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is toch juist het leuke dat die mensen de kans krijgen om het ook eens mee te maken?![]()
Ach ja, de herinneringen aan dat klootjesvolk dat vorig jaar tijdens de restaurantweek over elkaar heen kroop in vale spijkerbroek en visnet shirtjes op zoek naar de ketchup om elk gerecht naar eigen smaak op te fleuren. * Isabeau zucht nostalgischquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef RobinOok het volgende:
Ja, heel fijn. Net zo fijn als die dolkomische dagen bij de Bijenkorf. Brrrrr.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach ja, de herinneringen aan dat klootjesvolk dat vorig jaar tijdens de restaurantweek over elkaar heen kroop in vale spijkerbroek en visnet shirtjes op zoek naar de ketchup om elk gerecht naar eigen smaak op te fleuren. * Isabeau zucht nostalgisch
[..]
Ach ja, de herinneringen aan dat klootjesvolk dat vorig jaar tijdens de restaurantweek over elkaar heen kroop in vale spijkerbroek en visnet shirtjes op zoek naar de ketchup om elk gerecht naar eigen smaak op te fleuren. * Isabeau zucht nostalgisch
ehm, die dagen ken ik niet. Maar hoe zou jij mij kunnen herkennen in zo'n restaurant? Je krijgt een verrassingsmenu, je eet het op, drinkt er wat bij en dat was het.. wat is er dan apart aan mij?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, heel fijn. Net zo fijn als die dolkomische dagen bij de Bijenkorf. Brrrrr.
eind augustus meestalquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:16 schreef Lexie het volgende:
Deze week is toch ook in het najaar? Weet iemand welke week precies? Dan kan ik dan wel een keer op tijd reserveren.
hij voelt het... net als een hond, die angst voelt, voelt hij dat je een schooier bent die voor een dubbeltje zijn wereld komt verpauperenquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm, die dagen ken ik niet. Maar hoe zou jij mij kunnen herkennen in zo'n restaurant? Je krijgt een verrassingsmenu, je eet het op, drinkt er wat bij en dat was het.. wat is er dan apart aan mij?
[..]
MoBlo begrijpt me nietquote:
Ik denk dat je nog steeds geen "ik heb liever een koteletje met gebakken aardappeltjes" publiek krijgt....quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef Stansfield het volgende:
Die kans is natuurlijk wel aanwezig dat je publiek treft wat normaal gesproken niet in dat restaurant gaat eten. Maar ik denk toch dat mensen die een bepaald restaurant uitkiezen dat doen omdat ze daar gewoon een keer willen eten. En zich dus wel bewust zijn van het feit dat het om de smaak gaat en niet om de hoeveelheid.
Laat ik het zo zeggen. Volgens mij zijn mensen meer merkengeil om de ellende van de ddd van de bijenkorf te doorstaan om maar "dure" merkkleding te kopen dan dat ze moeite doen om een keer in een wat duurder restaurant te eten ipv de onbeperkt spare ribs die ze normaal eten wanneer ze uit eten gaan.
Maar dit wordt mijn 1e restaurantweek bezoek dus het is puur een aanname.
wat heb je gegeten?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:54 schreef devilish1980 het volgende:
vanmiddag bij le garage geweest in a;dam...
echt heeeerlijk
Oh dat is echt netjes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:07 schreef Aarti het volgende:
Ik zou vanavond gaan, maar ik kreeg een telefoontje dat de reservering vanuit DC niet goed was doorgekomenGelukkig mag ik nu volgende week alsnog voor dezelfde prijs
netjes geregeld!
Ja, ik vond het ook heel netjes opgelost van ze!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh dat is echt netjes!
Ik ga vanavond naar Mi Fusion in Rotterdam, en vrijdag lunchen bij Las Palmas. Ben benieuwd.
Ben benieuwd, Don Comer is toch wel een toppertje. Post je je ervaring dan ook hier?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik krijg net een mail van vriend dat er voor zaterdag gereserveerd is bij Don Comer in Delft, daar hebben we een paar weken geleden echt ontzettend lekker gegetenVoor het eerst nu dat ik een restaurant kan vergelijken met normaal en in de restaurantweek. Hier btw alleen maar goede ervaringen met de restaurantweek, en we hebben al aardig wat restaurants bezocht in die week.
zal ik zeker doen. prijstechnisch is het ook zeker interessant aangezien de hoofdgerechten bijna allemaal over de 20e zijn. dus ben echt benieuwd wat er geserveerd gaat worden en of het t haalt bij als je er buiten de restaurantweek gaat eten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ben benieuwd, Don Comer is toch wel een toppertje. Post je je ervaring dan ook hier?
Ik ben daar vorig jaar met de restaurantweek geweest en het viel me heel erg tegen. Er was niets spannends aan, het was niet eens echt Spaans! En het toetje kwam zo uit de vriezer van de supermarkt leek het. Net alsof ze meer naturel wilden koken om mensen niet af te schrikken ofzo. Maar misschien is dit jaar beter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik krijg net een mail van vriend dat er voor zaterdag gereserveerd is bij Don Comer in Delft, daar hebben we een paar weken geleden echt ontzettend lekker gegetenVoor het eerst nu dat ik een restaurant kan vergelijken met normaal en in de restaurantweek. Hier btw alleen maar goede ervaringen met de restaurantweek, en we hebben al aardig wat restaurants bezocht in die week.
Trommel snel een vriendin op!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef ArtemisQ het volgende:
Blugh, vriendje is ziek, dus ik ga niet meer vanaaf
oh, nu ben ik helemaal benieuwdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:49 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Ik ben daar vorig jaar met de restaurantweek geweest en het viel me heel erg tegen. Er was niets spannends aan, het was niet eens echt Spaans! En het toetje kwam zo uit de vriezer van de supermarkt leek het. Net alsof ze meer naturel wilden koken om mensen niet af te schrikken ofzo. Maar misschien is dit jaar beter.
4 weken geleden alquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:46 schreef rubje het volgende:
Is reserveren voor de RW al begonnen dan? Nah ben toch te laat en het vrouwtje kan niet mee en we doen het wel in het najaar als er weer een restaurantweek is.
pffff wat irritant zeg! ik snap niet dat dit soort restaurants dan mee doen aan de restaurantweek, als ze er geen trek in hebben!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef PeRi het volgende:
Dinsdag bij Mi Fusion in Rotterdam gegeten. Eten was prima te doen, niet heel bijzonder maar smakelijk en zou best voor het eten nog eens terug willen komen als de bediening gisteravond niet ontzettend onvriendelijk zou zijn geweest. De ober lokte een discussie uit na de simpele vraag wat we te eten zouden krijgen over het feit dat er in de regels van de restaurantweek staat dat men een verrassingsmenu voorgeschoteld krijgt en dat het absolute onzin is dat er bij de meeste restaurants toch nog een kleine keuzemenu is. Verrassingsmenu of keuzemenu, het was ons om het even maar hij wilde niet van het standpunt afwijken totdat hij zijn gelijk kreeg, hij luisterde totaal niet naar ons. Dit is absoluut niet klantgericht en onacceptabel imo.
Ook de bediening was niet erg netjes, de borden aangeven aan degene waar het niet op tafel neergezet kon worden omdat hij er niet bij kon - het bord gewoon op tafel schuiven en met het bord de rest van het bestek of glazen wegschuiven om plaats te maken.
Er werd verder ook niet veel tegen je gezegd, er was geen speurtje vriendelijkheid op het gezicht van de bediening te bekennen. Ze leken er absoluut geen zin in te hebben. De jassen worden aangenomen bij binnenkomst en opgehangen bij de keuken. Onze jassen ruiken de volgende dag nu nog naar het eten. Ook moet je zelf je jas weer halen - die aan de hele andere kant van het restaurant hangen ipv richting de deur. Door de algemene sfeer en bediening komen wij niet terug bij Mi Fusion. Jammer want aan het eten ligt het niet.
3 personen en aan drank 1 fles rosé, 1 fles kraan(!)water à ¤ 7,50, totaal ¤ 110,- afgerekend.
het sloeg echt helemaal nergens op en ergens was het best grappig, wij zaten echt flabbergasted vanquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
pffff wat irritant zeg! ik snap niet dat dit soort restaurants dan mee doen aan de restaurantweek, als ze er geen trek in hebben!!
de prijzen voor drankjes zijn echt belachelijk. ik had een glas wijn voor 6,50 en een glas dessertwijn voor 7,-quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:01 schreef SeaOfLove het volgende:
ik begin te vrezen voor zaterdagen wtf betalen voor kraanwater?!
Sterker nog, het IS kabeljauw. Geile kabeljauw.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:41 schreef Aarti het volgende:
Hoofdgerecht was skrei (een witvis, lijkt op kabeljauw)
quote:Skrei is de naam die hij krijgt in de periode tussen december en april wanneer hij vanuit de Barentszzee naar het noordwesten van Noorwegen migreert om te paaien.
nah! dat is echt aso, een beetje geile kabeljauwtjes vermoordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:39 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Sterker nog, het IS kabeljauw. Geile kabeljauw.
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
de prijzen voor drankjes zijn echt belachelijk. ik had een glas wijn voor 6,50 en een glas dessertwijn voor 7,-
De spa blauw (sourcy) was 5,50.
De restaurantweek lijkt me meer om mensen op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met een restaurant. Dan wil je natuurlijk een goede indruk achter laten. Dan zou ik de iets lagere marge die je die week zou halen als verkapte reclamekosten zien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:20 schreef rubje het volgende:
[..]
Er is ook nog iets als: Je hoeft niet buiten de deur te gaan eten... restaurants zullen alles aanpakken om hun marges/omzet te behalen en als je het niet bevalt, gewoon niet gaan.
preciesquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:33 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De restaurantweek lijkt me meer om mensen op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met een restaurant. Dan wil je natuurlijk een goede indruk achter laten. Dan zou ik de iets lagere marge die je die week zou halen als verkapte reclamekosten zien.
Idd, als je om de lagere marge op het eten je drankprijzen gaat verhogen dan straffen mensen dat volgens mij keihard af, al heb je een paar sterren dan is er nog geen enkele reden om ¤ 5,50 voor een glas Sourcy te rekenen of ¤ 7,50 voor een fles kraanwater.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
precies
Ik snap het wel dat ze hun centen moeten verdienen op de drankjes, maar met zulke dure drankjes raak ik niet getriggerd om er nog een keer heen te gaan, aangezien het eten niet super was.
Oei dat is wel jammer jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik lees nu dat het restaurant waar ik morgen naartoe ga een 3-gangen menu heeft voor ¤ 25,-...
heb ik weer
daar hebben we wel even naar gekeken ja! Dat het wel goedkoper zou zijn dan normaal!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik lees nu dat het restaurant waar ik morgen naartoe ga een 3-gangen menu heeft voor ¤ 25,-...
heb ik weer
*niet mee eens is, in een restaurant met ster weet je van te voren al dat alles meer kost. Ook water. De wijnprijs van aarti vind ik btw wel aan de hoge kant voor een gewoon restaurant. Aan de lage kant mocht het een ster-restaurant zijn geweest waar zij heeft gedineerd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, als je om de lagere marge op het eten je drankprijzen gaat verhogen dan straffen mensen dat volgens mij keihard af, al heb je een paar sterren dan is er nog geen enkele reden om ¤ 5,50 voor een glas Sourcy te rekenen of ¤ 7,50 voor een fles kraanwater.
Ik had dan weer weinig moeite met de wijnprijzen, al was het alleen maar omdat we niet weten om welke wijnen het gaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*niet mee eens is, in een restaurant met ster weet je van te voren al dat alles meer kost. Ook water. De wijnprijs van aarti vind ik btw wel aan de hoge kant voor een gewoon restaurant. Aan de lage kant mocht het een ster-restaurant zijn geweest waar zij heeft gedineerd.
het was geen sterrenrestaurant. Het was wel een redelijk toprestauant, van de keten waar ook supperclub en envy in zit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*niet mee eens is, in een restaurant met ster weet je van te voren al dat alles meer kost. Ook water. De wijnprijs van aarti vind ik btw wel aan de hoge kant voor een gewoon restaurant. Aan de lage kant mocht het een ster-restaurant zijn geweest waar zij heeft gedineerd.
Ja, dat hadden ze vroeger niet, maar sinds er echt een enorme hoeveelheid restaurants zijn bijgekomen zitten er daar ook heel veel van tussen. Er doet bijv een restaurant mee dat hier in het dorp staat, maar dat is echt niets meer dan een eetcafe en die hadden altijd al dagmenu's voor 8 euro en zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
heb ik weer
Arg, dit hoop ik toch niet mee te maken vanavond.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:01 schreef tirannetje24 het volgende:
.... Dus weer aangegeven (dat was nog niet vervelend) Maar toen zaten we aan tafel en toen kreeg ik vlees voorgeschoteld. Terwijl ik vegetarisch eet. Dus dat vond ik wel minder netjes van ze. Niet luisteren blijkbaar naar de klant...
yayquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
wat stom PeRi!!!
ben benieuwd wat wij kunnen verwachten bij Vesters. Het schijnt wel echt goed te zijn als ik de verhalen hoor, dus nou ja..we laten ons verrassen
http://www.iens.nl/restaurant/20753/nijmegen-vesters
goede verhalen op IENS iigen ook collega's van
waren er zeer over te spreken!
Ja het is niet netjes. En eigenlijk gebeurd het te vaak!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:06 schreef mjan het volgende:
[..]
Arg, dit hoop ik toch niet mee te maken vanavond.
Misschien is dat ook hun bedoeling.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:39 schreef tirannetje24 het volgende:
eerst onderin wroeten...En ja hoor. Daar zat mn verstopte visje...
Nou dan ben ik echt klaar bij zo een restaurant. Dan kunnen ze echt NIKS meer goed doen!![/sub]
Helemaal mee eens. Daarom ben ik er ook nog nooit gaan eten. Maar ik denk dat er gewoon heel erg veel mensen zijn, ook met teveel geld dus, die juist helemaal niet bijzonder en vernieuwend willen eten, maar als echte hollanders het liefste tong met botersaus eten. Of zoiets. Dingen die ze kennen, maar dan van heel goede kwaliteit. Dingen waarvoor ze niet bang hoeven zijn. Voor de hollander zonder geld is dat biefstuk met champignons en voor die met geld is het tong met botersaus of zo. Het is eigenlijk een van der Valk voor de rijke plebs.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:22 schreef Copado het volgende:
Al met al was het wel een keer leuk om bij Las Palmas te eten, vooraf al wel eens eerder gewild, maar toch wel vaker gehoord dat het prijs/kwaliteit niveau toch wel een beetje uit elkaar ligt. En dat was nu eigenlijk ook wel zo. De producten waren prima van kwaliteit, echt vers vers, heerlijk op smaak. Maar om nou te zeggen dat we enorm speciaal hebben gegeten of dingen hebben gegeten die je zelf niet op een zaterdag in elkaar kan zetten, mwah - nee. Dat vond ik de grootste tegenvaller. Je gaat toch ergens eten om nieuwe dingen te proberen, verrassende smaken te eten en gewoon een goed product te krijgen, en eigenlijk was alleen het laatste van toepassing.
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:25 schreef motorbloempje het volgende:
geen foto's helaas, maar morgen wel een verslagje.
Helemaal mee eens. Het viel idd wel mee, hebben ¤ 101,- afgerekend (excl fooi) en vind dat ook niet gek, maar veel meer had het ook niet moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Daarom ben ik er ook nog nooit gaan eten. Maar ik denk dat er gewoon heel erg veel mensen zijn, ook met teveel geld dus, die juist helemaal niet bijzonder en vernieuwend willen eten, maar als echte hollanders het liefste tong met botersaus eten. Of zoiets. Dingen die ze kennen, maar dan van heel goede kwaliteit. Dingen waarvoor ze niet bang hoeven zijn. Voor de hollander zonder geld is dat biefstuk met champignons en voor die met geld is het tong met botersaus of zo. Het is eigenlijk een van der Valk voor de rijke plebs.![]()
Maar voor wat je nu moest betalen lijkt het me wel heel redelijk. Toch?
Fijn dat het jullie zo goed bevallen is! Dat betekent in ieder geval dat ze niet standaard beknibbelen op de restaurantweek, maar dat wij vorig jaar misschien gewoon een beetje pech hadden.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:50 schreef SeaOfLove het volgende:
hier dus ook een enthousiast verslag over Don Comer in Delft! Als eerste kregen we 5 soorten tapas geserveerd als amuses met oa de beste gamba's ever, fantastische spaanse uiensoep en tonijnmousseAls hoofdgerecht had ik iberisch varken en lamskoteletje met rozevalaardappeltjes, en gegrilde groenten. Lamsvlees vind ik normaal niet lekker, maar voor de 2de x in mijn leven vond ik het nu heerlijk smaken
(eerste x was bij een diner bij user snuggle). Nagerecht was ijs met verrukkelijke amandelkoekjes en een bosbessencoulis. Daarna nog een thee met sambuca genomen, vriend een koffie
We hadden een fles wijn bij het eten besteld, in totaal 77e kwijt, zonder fooi. Al met al net zo heerlijk gegeten als een paar weken daarvoor met dezelfde goede bediening
Het zat er trouwens hartstikke vol en wat ons opviel was dat er ook heelveel mensen kwamen eten die a la carte bestelden en dus niet voor de restaurantweek kwamen.
Ik twijfel zelf ook tussen 'vegetarisch eten is een afwijking en wees blij dat ze rekening met je houden' en 'het is een sterrenrestaurant, die moeten ongeacht de dieetwensen een geweldig menu kunnen neerzetten'. Maar goed, eten was opzich wel gewoon uitstekend, maar wat mij betreft niet vernieuwend en daar had ik een beetje op gehoopt.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik vind dat toch altijd een lastige... Mag je van alle restaurants maar verwachten dat ze je iets vegetarisch kunnen voorzetten dat op hetzelfde niveau ligt als de standaardkaart? Vind het lastig.
Ik ga voor dat laatste, je kan zooo veel lekkere dingen maken zonder vleesquote:Op zondag 7 maart 2010 13:09 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik twijfel zelf ook tussen 'vegetarisch eten is een afwijking en wees blij dat ze rekening met je houden' en 'het is een sterrenrestaurant, die moeten ongeacht de dieetwensen een geweldig menu kunnen neerzetten'. Maar goed, eten was opzich wel gewoon uitstekend, maar wat mij betreft niet vernieuwend en daar had ik een beetje op gehoopt.
quote:Eten: 8 | Service: 5 | Sfeer: 7
Goed eten, maar in sneltreinvaart. We kregen de mogelijkheid om het driegangenmenu uit te breiden met een aperitief en een 4e gang. Beide genomen. Bij het aperitief zaten voor ieder 4 amuses, toen we er beiden twee op hadden, werden nog meer amuses gebracht met de vraag of de eerste mee konden (antwoord: nee). Toen de eerste amuses op waren (en de tweede nog onaangeroerd) kwam dezelfde ober vragen of we al klaar waren met de amuses (wat denkt hij dat we voor culinaire nono's zijn, eten terugsturen zonder aan te raken?). De gastvrouw kwam vervolgens vertellen dat ons voorgerecht al uitgeserveerd zou worden, wat wij dus maar uitgesteld hebben. Dit voorgerecht verscheen vervolgens aaneen andere tafel, waar de gasten ook verbaasd waren van het McDonald's achtige tempo. Nadat we in no-time voorgerecht en tussengerecht naar binnen hebben gewerkt, toch maar een flinke rem aangetrokken en de obers gezegd het rustiger aan te doen. Daarna ging alles beter. De kwaliteit van het eten was goed. Het is een redelijk klassiek restaurant, dus verwacht geen torentjes en nutteloze toefjes, maar gewoon erg goed eten. Met het bob-wijn-arrangement kregen we bij iedere gang de juiste wijn. Het was met 17,50 voor 4 halve glazen wel wat aan de prijs, maar echt genieten. Het aperitief was een cocktail van mousserende witte wijn en een door de sommelier zelf gemaakte likeur, erg leuk detail.
wij hadden t vorig jaar en zaten bij de 1ste lading, maar t was van te voren verteld. toch heerlijk relaxed gegeten en absoluut geen opgejaagd gevoel! het ging ietsjes vlotter dan normaal, maar dat vonden we niet erg aangezien dat het derde restaurant was die week en we heel erg naar een avondje thuis bankhangen verlangdenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:39 schreef Stansfield het volgende:
In het restaurant waar wij afgelopen zaterdag gegeten hebben was het ook erg lekker. Maar in de reacties lees ik terug dat ze met 2 shifts hebben gewerkt. Wij hadden om half 9 gereserveerd en toen liep het restaurant ook helemaal vol met mensen die om half 9 gereserveerd hadden. Dus mensen die daarvoor gereserveerd hadden moesten ook wel om half 9 weg zijn. Dan krijg je wel een gehaast gevoel lijkt me. Wij hebben heerlijk rustig gegeten en gezeten tot kwart voor 11.
Ehh dat was onduidelijk..quote:
En dan nog weten we niet welk restaurant dat is.quote:
Blij toe geen gebakquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt al heerlijk, Deceit en blijkbaar vonden de gasten het ook heerlijk! Gebak op je werk nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |