Altijd eensch zijn met het vrouwtje!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef golfer het volgende:
Al kreeg ik de maaltijd gratis.......oh, wacht.
Never, nooit meer via DC.
Ik hoop het voor je, als je ooit ook eens een vrouw aan de haak kunt slaan.quote:
Ik hou het voorlopig nog even bij de kleine meisjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, als je ooit ook eens een vrouw aan de haak kunt slaan.
Henk, kun je een link en wachtwoord geven?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef henkjobse het volgende:
Net even gereserveerd. Wat een keuze he, elk jaar meer lijkt het wel. Voor wie ook eerder wil reserveren: schrijf je in op de nieuwsbrief van diningcity en je krijgt dan een code om al enkele dagen eerder te reserveren.
Succes iedereen!
Het is een vast menu.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:36 schreef Fastmatti het volgende:
Op de website staat trouwens 3 februari.
Mag je trouwens zelf kiezen wat je eet of is het een menu?
Restaurant 70. heel goed eten en je hebt er in tegenstelling tot andere restaurants wel keuze uit 3 voor, hoofd en nagerechtenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Fastmatti het volgende:
Iemand nog een tip voor de regio Rotterdam?
Bijna overal is het een door het restaurant bepaald 3-gangendiner voor 25 euro, exclusief drank.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef Qwea het volgende:
stupid me hoor ws... maar wat houdt het nou precies in? Een diner... van de kaart? kan ik ergens uit kiezen? Of is er iets wat zij bepalen? Ex drinken neem ik aan, en ex dessert? En ex vooraf?
oke, dus voor,hoofd en nagerecht. Hmmm.. zit te twijfelen. Aangezien je nooit weet wat je krijgt en ik bv geen vis oid lustquote:Op maandag 1 februari 2010 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna overal is het een door het restaurant bepaald 3-gangendiner voor 25 euro, exclusief drank.
Je kunt bij reserveren altijd aangeven wat je niet lust of waar je allergisch voor bent.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:54 schreef Qwea het volgende:
oke, dus voor,hoofd en nagerecht. Hmmm.. zit te twijfelen. Aangezien je nooit weet wat je krijgt en ik bv geen vis oid lust
Dat hield mij eerst ook tegen, maar ik ga gewoon met mijn vriendin. Die lust alles en zo probeer je nog eens dingen die je anders nooit zou eten. Dus dat vind ik juist het leuke eraan.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, dus voor,hoofd en nagerecht. Hmmm.. zit te twijfelen. Aangezien je nooit weet wat je krijgt en ik bv geen vis oid lust
Die mogelijkheid hebben wij bij de vorige restaurantweek niet gekregen. Er werd sowieso niks verteld, alleen dat er gekozen kon worden voor een extra gang tegen extra betaling. De bediening was dan ook het grootste minpunt van de avond, wel erg goed gegeten.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt bij reserveren altijd aangeven wat je niet lust of waar je allergisch voor bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |