Zal wel teleurstellend zijn, als je naar de hoeveelheden kijkt. Denk dat je na het eten nog even langs de mcdonalds moet.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:44 schreef soares het volgende:
Ik hoop dat Ivy in Rotterdam meedoet...
Daar wil ik zeker wel eten
ben d'r geweest, en ben toch wel een geoefende eter...en ik wil dit toch wel ff recht zetten.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:15 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Zal wel teleurstellend zijn, als je naar de hoeveelheden kijkt. Denk dat je na het eten nog even langs de mcdonalds moet.
Precies, alleen was het Amexquote:Op zondag 5 juli 2009 12:19 schreef staticdata het volgende:
als er net zoals vorige keer een pre-link van de visa geplaatst kan worden zou dat top zijn
Ja, echt niet! Ik weet zeker dat ik en mijn lief "grote eters" zijn, maar echt niet dat je daar weggaat met honger.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:15 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Zal wel teleurstellend zijn, als je naar de hoeveelheden kijkt. Denk dat je na het eten nog even langs de mcdonalds moet.
Staat niet in de lijst.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:44 schreef soares het volgende:
Ik hoop dat Ivy in Rotterdam meedoet...
Daar wil ik zeker wel eten
Er zitten meer van dat soort restaurants tussen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:46 schreef vaagsel het volgende:
Wat doet de &zo in het rijtje Noord-Nederland?
Als je daar de drie duurste gerechten op de kaart neemt voor het diner ben je nog niet eens ¤ 35 kwijt. Er van uitgaande dat ze niet de duurste gerechten zullen serveren heb je waarschijnlijk niet eens voordeel!
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:29 schreef donleo het volgende:
[..]
ben d'r geweest, en ben toch wel een geoefende eter...en ik wil dit toch wel ff recht zetten.
dit is gewoon een tent waar je heerlijk kan lunchen of dineren. Hier ga je echt niet met honger weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |