Zal wel teleurstellend zijn, als je naar de hoeveelheden kijkt. Denk dat je na het eten nog even langs de mcdonalds moet.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:44 schreef soares het volgende:
Ik hoop dat Ivy in Rotterdam meedoet...
Daar wil ik zeker wel eten
ben d'r geweest, en ben toch wel een geoefende eter...en ik wil dit toch wel ff recht zetten.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:15 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Zal wel teleurstellend zijn, als je naar de hoeveelheden kijkt. Denk dat je na het eten nog even langs de mcdonalds moet.
Precies, alleen was het Amexquote:Op zondag 5 juli 2009 12:19 schreef staticdata het volgende:
als er net zoals vorige keer een pre-link van de visa geplaatst kan worden zou dat top zijn
Ja, echt niet! Ik weet zeker dat ik en mijn lief "grote eters" zijn, maar echt niet dat je daar weggaat met honger.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:15 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Zal wel teleurstellend zijn, als je naar de hoeveelheden kijkt. Denk dat je na het eten nog even langs de mcdonalds moet.
Staat niet in de lijst.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:44 schreef soares het volgende:
Ik hoop dat Ivy in Rotterdam meedoet...
Daar wil ik zeker wel eten
Er zitten meer van dat soort restaurants tussen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:46 schreef vaagsel het volgende:
Wat doet de &zo in het rijtje Noord-Nederland?
Als je daar de drie duurste gerechten op de kaart neemt voor het diner ben je nog niet eens ¤ 35 kwijt. Er van uitgaande dat ze niet de duurste gerechten zullen serveren heb je waarschijnlijk niet eens voordeel!
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:29 schreef donleo het volgende:
[..]
ben d'r geweest, en ben toch wel een geoefende eter...en ik wil dit toch wel ff recht zetten.
dit is gewoon een tent waar je heerlijk kan lunchen of dineren. Hier ga je echt niet met honger weg.
Nu weer welquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zitten meer van dat soort restaurants tussen..
De restaurants waar ik eerder gegeten heb staan niet meer op de kaart.
Echt nietquote:
Net zoals vorige keer kun je op uitnodiging nu al reserveren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Restaurants kunnen zich nog aanmelden maar je kunt als gast vanaf 5 augustus 10.00 uur pas reserveren ..
en vorige keer werd de link naar de uitnodiging hier gepostquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:26 schreef XL het volgende:
[..]
Net zoals vorige keer kun je op uitnodiging nu al reserveren.
Ok dat wist ik niet, dat werkt met een link die jij persoonlijk krijgt? en waarom krijg je die en ik niet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:26 schreef XL het volgende:
[..]
Net zoals vorige keer kun je op uitnodiging nu al reserveren.
Dan was je me nét voorquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef vaagsel het volgende:
YES!
Blijkbaar toch nog een opening gekomen bij Librije's zusje. Half uur geleden was alles vol gereserveerd maar er is toch nog een plekje bijgekomen \o/.
Mooi verjaardagscadeau voor mijn vriendin denk ik zo.
Nee gewoon diner. Maar een drie kwartier geleden toen ik keek waren alle dagen, en zowel lunch en diner volgeboekt. Misschien dat iemand meerdere tijden had gereserveerd en er 1 is komen te vervallen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef Den_Haag het volgende:
Heb nog een plekje kunnen vinden bij Kaatje bij de Sluis![]()
Feli vaagsel, ik zal daar ook nog te kijken maar kon niks vinden. Lunch?
goed geregeld. zat daar ook nog te kijken maar kon niks vindenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:11 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Nee gewoon diner. Maar een drie kwartier geleden toen ik keek waren alle dagen, en zowel lunch en diner volgeboekt. Misschien dat iemand meerdere tijden had gereserveerd en er 1 is komen te vervallen.
Hoe dan ook, het is toch mooi gelukt. Heb ook nog nooit in een sterrenzaak gegeten en dit lijkt me een goede plek om te beginnen.
En jij kan best aardiger zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Als je het topic had gelezen, had je ook gezien dat je allang kán reserveren
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:18 schreef Zonnebril het volgende:
Is het ook mogelijk om weer te annuleren?
Spannend. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:41 schreef Muck het volgende:
PR heeft dit jaar iets leuks voor jullie in petto jongens, houd CUL en de MED'jes maar goed in de gaten
Kijk eens aan: [Nationale Restaurant Week] Ga uit eten met FOK!quote:
de mijne kon ook alleen maar lasagne maken voor ik hem leerde kennenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Windigo het volgende:
Ik heb gereageerd op de wedstrijd, mijn vriend is een regelrechte culinaire ramp en hij heeft dringend wat heropvoeding nodig!
Haha da's nog beter dan dit vrees ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne kon ook alleen maar lasagne maken voor ik hem leerde kennen
dat is op zich ook een kunstquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef Windigo het volgende:
[..]
Haha da's nog beter dan dit vrees ikmijne kan alleen maar aardappelschijfjes en hamburgers halfgaar en verbrand krijgen..
Voor je 10-jarig liefjes jubileum heb je vast wel een paar tientjes extra over? Wel jammer thoughquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:12 schreef jack4ya het volgende:
Verdorie! Gemist....
Mijn favo restaurant, en ik kan er niet terecht voor mijn 10jarig liefjes jubileum...
Ontzettende boohoooooo!
On-be-grijp-lijk... dat ik dit gemist heb![]()
Dat vergeten veel mensen inderdaad... Je bent in totaal toch snel ruim 100 euro kwijt voor twee personen, als je dan bij een ster gaat eten nog 10 euro extra p/p.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:07 schreef TNA het volgende:
Volgens mij loopt de volgorde van volgeboekt zijn gelijk met de aflopende prijs van de betreffende restaurantsIk vraag me af of mensen die voor 25 euro bij La Rive gaan eten zich realiseren dat ze voor een fles wijn aldaar een veelvoud van dat bedrag betalen. Anyway, leuke actie.
Daar is het andere topic voor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:11 schreef Windigo het volgende:
Ben zo nieuwschierig naar de uitslag van de wedstrijd..:)
Ja, daar wil ik ook best een keer een beschuitje mee eten.quote:
Als ik jou was zou ik daar mee uitkijken. Van wat ik gezien heb in de duurdere restaurants is wel dat ze een deel van de tafels voor RestaurantWeek doen, maar de rest is voor gewone klanten. Meestal staat er bij de RW-tafels ook alvast menu's op tafel. Mocht je los reserveren dan is het gewoon niet de bedoeling dat je het RW-menu neemt en ik denk ook niet dat je dat gaat krijgen, tenzij je vaste klant bent.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:59 schreef NoCigar het volgende:
Gereserveerd bij twee sterren-restaurants. Helaas is er met de derde reservering iets fout gegaan, want die wilde ik eigenlijk ook graag eens proberen, maar die zit nu vol. Ik heb dus gereserveerd vanuit een internetcafé in Italië, vandaar dat ik het pas later kon herstellen. De Lindeboom en Avant Garde Van Groeninge. De Karpendonkse Hoeve heb ik gemist helaas, maar misschien kan ik morgen eens bellen naar aanleiding van de tip hierboven.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan zul je wel naar het hoge noorden moeten
ik heb al de zaterdag, bij Kaatje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |