Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
maar wel fipoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
en dan verliezen van een andere ninja
quote:
Hebben iig bepaalde personen niets te zeikenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef DaMart het volgende:
O wacht, even die punt uit het TT-nummer, dan klopt de TT beter.
Dames, de mijne 13 meter langquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
vraag me eigenlijk af wat de grootste/langste is
mijn tuinslang is langerquote:
wat de fuck is het eerste in Gods naam?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
potstalmelkkoortspilstaalplaatslipstrookklemlatstop![]()
koortsmeetsysteemstrook
mijn buit uit wikiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat de fuck is het eerste in Gods naam?
internet ftw ja, maar damn dat is geen woord dat men dagelijks of zelfs wekelijks gebruiktquote:
Ow, en LL, ik hoef de jouwe niet te lenen hoor, ik leen ze wel ergens andersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aaaah das wel zielig dan![]()
nja ik leen ze niet uit
die leent ze ook niet, je mag wrs alleen maar voelenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:26 schreef MPG het volgende:
DaNinja.
[..]
Ow, en LL, ik hoef de jouwe niet te lenen hoor, ik leen ze wel ergens anders.
whihihihiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/customer_service![]()
![]()
![]()
![]()
als ik bel dan overlaad ik ze altijd met alles wat ik waarom geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/customer_service![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik het voorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die leent ze ook niet, je mag wrs alleen maar voelen
een kinderhand is zo gevuldquote:
Werkt bij de meeste "service"balies inderdaad !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik bel dan overlaad ik ze altijd met alles wat ik waarom geprobeerd hebt.
meestal is het dan 10 seconden stil en wordt je doorverbonden met echte techneuten.
quote:
Een kolenschop ookquote:
ik zou dat niet zeggen en lekker langs komenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Ladylike het volgende:
De IT-ers waren wel blij als ik eens belde, dan hoefden ze niet moeilijk te doen maar konden ze me gewoon zeggen waar de fout zat, en hoe die hersteld moest worden.
Ze hoefden echt bijna nooit langs te komen ofzo
"ja dat kun je wel zelf, ga maar naar..... enz.."
Jij wel jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou dat niet zeggen en lekker langs komen
daar heb ik een vrouw voorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Symphonic het volgende:
Het voordeel van niet werken is dat je huis er opeens heel opgeruimd uitziet
ze heeft me geholpenquote:
Dat ze per direct bij je intrekt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze heeft me geholpen
Haar kinderen voelen zich thuis hier, dus wat wil ik nog meer
Ow, dan is er geen probleem inddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, te hard van stapel kan ook
We wonen op loopafstand van elkaar
Dat zou niet in mij opkomenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kinderen.schijnt zo te horen, misbruik maken van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
welnee, wij zijn na 3 maanden samen gaan wonen en nu al 13 jaar samenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, te hard van stapel kan ook
We wonen op loopafstand van elkaar
de laatste keer is me dat niet zo goed bevallen zeg maar...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, wij zijn na 3 maanden samen gaan wonen en nu al 13 jaar samen
hmm, oostenrijkse kelder?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de laatste keer is me dat niet zo goed bevallen zeg maar...
Nou is deze vrouw van ene heel ander kaliber, maar er zijn ook wat praktische zaken, zoals waar bergen we alle kinderen?
Nou dat is heel makkelijk, die laat je allemaal in dat andere huis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de laatste keer is me dat niet zo goed bevallen zeg maar...
Nou is deze vrouw van ene heel ander kaliber, maar er zijn ook wat praktische zaken, zoals waar bergen we alle kinderen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou dat is heel makkelijk, die laat je allemaal in dat andere huis.
[..]
[..]
het klinkt als een goed idee, jullie een huis alleen, en zij een huis zonder ouders.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond ind e groep gooien
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het klinkt als een goed idee, jullie een huis alleen, en zij een huis zonder ouders.
van wie zullen de buren meer last hebben?
Hun, tot de kinderen beginnen te stinkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het klinkt als een goed idee, jullie een huis alleen, en zij een huis zonder ouders.
van wie zullen de buren meer last hebben?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hun, tot de kinderen beginnen te stinken
Na een tijd niet eten gaan ze toch echt stinken hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel een stelletje douche fanaten bij elkaar
Owww so,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Na een tijd niet eten gaan ze toch echt stinken hoor
No problemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Details, jullie maken gewoon nieuwe dan
de goeie ouwe tijdquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond ind e groep gooien
Heb je de auto al ingeruild voor een 9-zits sprinterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo druk druk druk...
Eigen kids naar de paarden brengen, pony opzadelen, dan twee stiefjes naar een schoolfeest brengen, eigen kids weer ophalen en thuis brengen, dan stiefjes weer ophalen..
Ach ze dragen me op handen
Pfffff.. Schiet lekker op dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, heeft die buttsite nog een keer nut ook
Anders moet ik hetzelfde verhaal weer tien miljoen keer tegen iedereen vertellen. Volg http://twitter.com/Fles112
Ja godverdomme, nou keek ik op twitterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Anders moet ik hetzelfde verhaal weer tien miljoen keer tegen iedereen vertellen. Volg http://twitter.com/Fles112
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja godverdomme, nou keek ik op twitter.
ik word ook wel een beetje pessie eigenlijk jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:51 schreef Fha het volgende:
Haay Flessiepessie![]()
hihi ik ben wel deels een paki ja
Dat was je alquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik word ook wel een beetje pessie eigenlijk ja
Wa is da? Een combo van Fles & Fhaquote:
Kan hij niet beter meteen een tourincar kopen? Nog even en er moeten ook vriendjes meequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je de auto al ingeruild voor een 9-zits sprinter?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan hij niet beter meteen een tourincar kopen? Nog even en er moeten ook vriendjes mee.
Whehehquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:19 schreef Fha het volgende:
Pff. Bolle is weer op de "ik kreeg niks te eten van je dus nu ga ik gewoon alles van tafel meppen om je te pesten"toer
Magge niequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WhehehGeef dat beest dan ook gewoon wat te eten jah
Dat heeftie al opquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
koop eens gewoon normaal kattevoer voor dat beest jah![]()
Puh!!! dus.quote:
Internetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef --Tweety-- het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb sinds vanochtend weer internet!!!
Het is erg langzaam, maar zoveel beter dan helemaal niets!
Het is jammer dat ik op mijn werk niet meer op fok kan, maar met 2 weken ben ik weer terug in NL en kan ik los van de schooluren weer doen en laten wat ik wil![]()
hoe is het met iedereen?
Ik ben echt nog nooit zo blij geweest met een beetje internet geloof ikquote:
Inderdaad, lekker rustig aandoen! Hoe gaat het herstel verder?quote:
Lekker langzaamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker rustig aandoen! Hoe gaat het herstel verder?
jij verveelt je he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Die jongen ligt de hele dag zo ongeveer in bedquote:
ik kon toen heel goed donald duck tekenenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Die jongen ligt de hele dag zo ongeveer in bedWat denk je zelf joh
Theequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit gewoon aan de thee zou koud heb ik het
Ja sorry, ik haat het ook. Maar nu heeft het even nut. Zo opportuun ben ik dan ook wel weerquote:
Ik heb een fleecevest aan die lekker warm is! Als ik in NL was had je hem mogen lenenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit gewoon aan de thee zou koud heb ik het
Ik heb een fleecebadjas aan, maar ik ben asociaal dus ik deel nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb een fleecevest aan die lekker warm is! Als ik in NL was had je hem mogen lenen
Liefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb een fleecevest aan die lekker warm is! Als ik in NL was had je hem mogen lenen
Ik vind je wel een beetje een mietje hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lief
Maar heb een fleecetrui aan en een fleecedeken om me heen. Werkt ngo niet helemaal zeg maar
Nog steeds van het fietsenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind je wel een beetje een mietje hoor
En dat terwijl jij toch wel _IETS_ meer winterspek hebt dan Fhaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
Maar heb een fleecetrui aan en een fleecedeken om me heen. Werkt ngo niet helemaal zeg maar
Net hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat terwijl jij toch wel _IETS_ meer winterspek hebt dan Fha
Volgens mij klopt er gewoon iets niet met jouw doorbloeding ofzo...quote:
Ohw, ja, dan word het lastig, ik zou je wel aan kunnen bieden om hem warm af te leveren, maar aangezien ik het zelf ook altijd koud heb, is het een helaas pindakaas deze keer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lief
Welkom in de wereld die we SOG noemenquote:
Wheheh vet ding lijkt me dat, al zal ik er lang niet alles van gebruikenquote:
a) Stichting Opleidingsfonds Groothandelquote:
Kon je er niet meer bedenkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
a) Stichting Opleidingsfonds Groothandel
b) Studenten Organisatie Groningen
c) Speed Over Ground
d) studieontwijkend gedrag
hij kan een hoop.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wheheh vet ding lijkt me dat, al zal ik er lang niet alles van gebruiken
nog meer?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Kon je er niet meer bedenken
d natuurlijk.
Fhaquote:
raid?quote:
dat valt vandaag wel meequote:
flesquote:
trusten WOKquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
raid?
1, 0, 10, 5, of gewoon geen raid.
surveillancestation, waar regel ik een ipcamera?
na je morgen maar. nu slapen
Tweetyquote:
werk ze Fhaquote:
Truste geel vogeltjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef --Tweety-- het volgende:
Fijne avond nog iedereen!
Ik ga er weer vandoor. Maar dankzij dit leuke usb dingetje, ben ik er morgen gewoon weer!
Doei
tot morgen Tweetyquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef --Tweety-- het volgende:
Fijne avond nog iedereen!
Ik ga er weer vandoor. Maar dankzij dit leuke usb dingetje, ben ik er morgen gewoon weer!
Doei
je pa & ma hebben de tv uitgezetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dan ga ik zo ook maar eens pitten
Trustequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dan ga ik zo ook maar eens pitten
Al weerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het topic kapot gebakken/gegeten
quote:
En dan maar beweren dat je NIET de meesterspammer bentquote:
dat ben ik ook nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan maar beweren dat je NIET de meesterspammer bent
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
vandaag weer een dag bedoel je
Ik ga iig wel pitten nu, truste
quote:
Indahquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 045 wel.o.k
02. 038 goldfinger1963
03. 035 Ladylike
04. 029 Dr_Flash
05. 026 Symphonic
06. 021 Fha
07. 020 marcb1974
08. 017 MPG
09. 014 friemelaar
10. 008 DaMart
11. 008 --Tweety--
12. 006 Pheno
13. 006 Bengeltje
14. 006 PiRANiA
15. 004 Klonk
16. 004 MaleDuck
17. 003 indahnesia.com
18. 001 Dark_Angelus
Reeks-statistieken!
wat ga je doen dan? je bent toch ziek thuisquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:45 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goedemorgen
Ik ben er vandaag overdag niet. Vanavond weer
klopt, ik ga vandaag eens lekker met een mestvork door de stallen heen rennen, even wat prima afleiding.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ga je doen dan? je bent toch ziek thuis
quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, ik ga vandaag eens lekker met een mestvork door de stallen heen rennen, even wat prima afleiding.
latersquote:
Marcquote:
WOKquote:
* notities maakt *quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
op je werk?quote:
lijkt er wel opquote:
ook wel vergeleken met de laatste dagen.quote:
Als die eerste set niet ook jouw kinderen mogen zijn, dan mag ik daar niet eens aan werkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel jouw kinderen en mijn kinderen he.Dat wordt werken.
hier is het idd rustig over een paar weken heb ik wel wat meer tijdquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook wel vergeleken met de laatste dagen.![]()
ik bedoelde hier in ksc.
Bengelquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel jouw kinderen en mijn kinderen he.Dat wordt werken.
Oja.
Friemelquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:54 schreef friemelaar het volgende:
's morgens samen![]()
Even een vrolijke noot op deze sombere ochtend ♫♪♫♪ [ afbeelding ]
OAquote:
Nee hoor, hier staan nog geen beschrijving van de vaste users.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef OA het volgende:
[GAM SC #301] a new era of SC
Kijk eens naar de OP.... schaamteloos gejat van KSC
Meneer.quote:
O sjips, gaat verbeteren naar onze.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:53 schreef Litpho het volgende:
Als die eerste set niet ook jouw kinderen mogen zijn, dan mag ik daar niet eens aan werken.
niet normaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef OA het volgende:
toont de " vindingrijkheid " van die groep aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef OA het volgende:
geen weekend gehadquote:
wel, in het youtube filmpjequote:Op woensdag 27 januari 2010 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, hier staan nog geen beschrijving van de vaste users.![]()
LLquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel, in het youtube filmpje
Mogguh mensen
typo zie ik nou het moest zijn Focaccia met kaas en uienquote:
Illegale bastaardhondenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef OA het volgende:
*grijpt naar de popcorn en loopt mee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Illegale bastaardhondenKom, we gaan hun reeks verkloten
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik las het gisteren overal hier op fokquote:
dan moet het idd wel erg zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef Ladylike het volgende:
Hey lieverds die hoi zeiden (en ook die geen hoi zeiden)
barst echt van de koppijn
heb gewoon mn bril op.. dan is het erg
is het per mail verstuurd in dat artikel hebben ze het over een briefquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja ik las het gisteren overal hier op fok
allemaal van die topics: "belasting wil geld" enzo
sorrie hoor, maar damn wat zijn de mensen goedgelovig deze dagen
en dat terwijl er zoveel spam binnenkomt...
alsof de belastingdienst zoiets echt per mail doet..doe normaal
Sorrie, maar wie dat gelooft is echt achterlijk
Hier werd gesproken over een mail dacht ik...quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het per mail verstuurd in dat artikel hebben ze het over een brief![]()
een mail zou ik idd niet geloven
Nerdje van mequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
o LL die klerenkast is niks.
heb hem gister nog eens goed bekeken en als ik hem uit mekaar haal zal hij hoogst waarschijnlijk niet meer fatsoenlijk in mekaar gezet kunnen worden
vertel mij niks over zooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]beetje als de mijne dus
al ziet die er wel goed uit, alleen durf ik hem niet nog een keer te demonteren
Was ook geen noodzaak, maar een kast is altijd wel handig (vooral voor ons, met al die zooi)
ik heb gewoon een vaste kast getimmerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vertel mij niks over zooi
heb hier ook 2 klerenkasten staan
als ik dat zou moeten doen kan ik beter een extra kamer bouwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb gewoon een vaste kast getimmerd![]()
je kan er zelfs in lopen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik dat zou moeten doen kan ik beter een extra kamer bouwen![]()
wat kunnen vrouwen een boel kleren/zooi verzamelen
Heb jij model gestaan voor die Heineken reclame ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb gewoon een vaste kast getimmerd![]()
je kan er zelfs in lopen
whehehequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb er 3 in huis.
ik krijg opeens medelijden met symp
Dat zijn de blokjes die eer-ik destijds gemaakt heeftquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef OA het volgende:
Tpoickaap?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPGquote:
joh, dat gevoel ken ik maar al te goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
zo, twijfel.
ik was bezig met een andere baan en dat is niks geworden.![]()
dus besloten te blijven waar ik nu zit, rust in het hoofd.![]()
nu krijg ik opeens een aanbieding die er wel aardig uit ziet.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
zo, twijfel.
ik was bezig met een andere baan en dat is niks geworden.![]()
dus besloten te blijven waar ik nu zit, rust in het hoofd.![]()
nu krijg ik opeens een aanbieding die er wel aardig uit ziet.
er is nog een kaper op de kustquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
joh, dat gevoel ken ik maar al te goed
Dat zegt dan meer over jou dan over die klerenkast natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL die klerenkast is niks.
heb hem gister nog eens goed bekeken en als ik hem uit mekaar haal zal hij hoogst waarschijnlijk niet meer fatsoenlijk in mekaar gezet kunnen worden
wel 6quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is nog een kaper op de kust
ook dat gevoel ken ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffff ik ben brak en ik moet nog een hele dag
ik heb meer klerenkasten in en uit mekaar gehaald en gezet dan jij ooit in je leven gaat hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer over jou dan over die klerenkast natuurlijk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer over jou dan over die klerenkast natuurlijk
weer voor en nadelen tegen elkaar afstrepen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
joh, dat gevoel ken ik maar al te goed
was jij die kaper niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is nog een kaper op de kust
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb meer klerenkasten in en uit mekaar gehaald en gezet dan jij ooit in je leven gaat hebben![]()
tenminste dat is wel te hopen voor je
* note to myself zaterdag LL contract laten tekenenquote:
jij bent eerder klaar met werkenquote:[..]
ook dat gevoel ken ik
ben ook eerder begonnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* note to myself zaterdag LL contract laten tekenen
[..]
jij bent eerder klaar met werken
dat dacht ik ookquote:
gelukkig nietquote:
ik was eerder wakkerquote:
whehehehequote:Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef Ladylike het volgende:
Inbreker ontkomt dankzij gladheid
ik moest toch ff lachen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef Ladylike het volgende:
Inbreker ontkomt dankzij gladheid
ik moest toch ff lachen
tja, en het bonnenquota helpt ook niet mee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:36 schreef Ladylike het volgende:
sommige faalreacties daar
dat de jeugd zo fel anti wouten is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot ze zelf politie nodig hebben..... ik zou niet willen ruilen met de agent op straat
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
op het internet welquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:36 schreef Ladylike het volgende:
sommige faalreacties daar
dat de jeugd zo fel anti wouten is
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, en het bonnenquota helpt ook niet mee.![]()
alhoewel het volgens terhorst meehelpt om respect te verdienen
Vroegah kreeg je nog een klap op je bek als je een grote mond had tegen oom agentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot ze zelf politie nodig hebben..... ik zou niet willen ruilen met de agent op straat
De Bef was hier zo'n agent
grote vent, groot gezicht (vandaar ook zn bijnaam..) en motoragent.
Die vroeg 1 keer om aan de kant te gaan met je brommertje en reageerde je niet snel genoeg, trapte hij je de greppel in
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
marcquote:
als hij het nou zou doen is ie meteen werkeloosquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vroegah kreeg je nog een klap op je bek als je een grote mond had tegen oom agent
De Bef was hier zo'n agent
grote vent, groot gezicht (vandaar ook zn bijnaam..) en motoragent.
Die vroeg 1 keer om aan de kant te gaan met je brommertje en reageerde je niet snel genoeg, trapte hij je de greppel in
Ja, jammer is datquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij het nou zou doen is ie meteen werkeloos
Waarom blijf je daar dan op ingaanquote:
waar gaat ze daar dan op inquote:
Trollusert.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar gaat ze daar dan op in
ik zie geen reactie van LL bij dat artikel staanquote:
Obvious troll is obvious .quote:
das leukquote:
jawel schat, maar onnuttige posts worden verwijderdquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie geen reactie van LL bij dat artikel staan
hebben wij het wel over hetzelfde?
Ja, ik zie ze nog welquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie geen reactie van LL bij dat artikel staan
hebben wij het wel over hetzelfde?
Haha. Voor jou wel jaquote:
nja ik blijf erop reageren zolang ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze nog wel.
[..]
Haha. Voor jou wel ja.
ok vandaar ik dacht al wordt ik nou gekquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jawel schat, maar onnuttige posts worden verwijderd
en nou nog leren gebruikenquote:
Lunchen.quote:
je eigen vervelenquote:
Dat mag geen probleem zijn, de navigatie is PoiNavquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou nog leren gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Je bedoelt die jongeman die altijd aan het lapohunten is?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Je bedoelt die jongeman die altijd aan het lapohunten is?
Wiequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Je bedoelt die jongeman die altijd aan het lapohunten is?
OA en ik doen niet aan lapohuntenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die
of OA of MPG en natuurlijk GF.
hoewel MaleDuck er ook wat van kan
Ja. Ninja'en. De Lapo willen zetten. Het topic slotten. Etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |