Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
maar wel fipoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
en dan verliezen van een andere ninja
quote:
Hebben iig bepaalde personen niets te zeikenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef DaMart het volgende:
O wacht, even die punt uit het TT-nummer, dan klopt de TT beter.
Dames, de mijne 13 meter langquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
vraag me eigenlijk af wat de grootste/langste is
mijn tuinslang is langerquote:
wat de fuck is het eerste in Gods naam?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
potstalmelkkoortspilstaalplaatslipstrookklemlatstop![]()
koortsmeetsysteemstrook
mijn buit uit wikiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat de fuck is het eerste in Gods naam?
internet ftw ja, maar damn dat is geen woord dat men dagelijks of zelfs wekelijks gebruiktquote:
Ow, en LL, ik hoef de jouwe niet te lenen hoor, ik leen ze wel ergens andersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aaaah das wel zielig dan![]()
nja ik leen ze niet uit
die leent ze ook niet, je mag wrs alleen maar voelenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:26 schreef MPG het volgende:
DaNinja.
[..]
Ow, en LL, ik hoef de jouwe niet te lenen hoor, ik leen ze wel ergens anders.
whihihihiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/customer_service![]()
![]()
![]()
![]()
als ik bel dan overlaad ik ze altijd met alles wat ik waarom geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/customer_service![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik het voorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die leent ze ook niet, je mag wrs alleen maar voelen
een kinderhand is zo gevuldquote:
Werkt bij de meeste "service"balies inderdaad !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik bel dan overlaad ik ze altijd met alles wat ik waarom geprobeerd hebt.
meestal is het dan 10 seconden stil en wordt je doorverbonden met echte techneuten.
quote:
Een kolenschop ookquote:
ik zou dat niet zeggen en lekker langs komenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Ladylike het volgende:
De IT-ers waren wel blij als ik eens belde, dan hoefden ze niet moeilijk te doen maar konden ze me gewoon zeggen waar de fout zat, en hoe die hersteld moest worden.
Ze hoefden echt bijna nooit langs te komen ofzo
"ja dat kun je wel zelf, ga maar naar..... enz.."
Jij wel jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou dat niet zeggen en lekker langs komen
daar heb ik een vrouw voorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Symphonic het volgende:
Het voordeel van niet werken is dat je huis er opeens heel opgeruimd uitziet
ze heeft me geholpenquote:
Dat ze per direct bij je intrekt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze heeft me geholpen
Haar kinderen voelen zich thuis hier, dus wat wil ik nog meer
Ow, dan is er geen probleem inddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, te hard van stapel kan ook
We wonen op loopafstand van elkaar
Dat zou niet in mij opkomenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kinderen.schijnt zo te horen, misbruik maken van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
welnee, wij zijn na 3 maanden samen gaan wonen en nu al 13 jaar samenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, te hard van stapel kan ook
We wonen op loopafstand van elkaar
de laatste keer is me dat niet zo goed bevallen zeg maar...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, wij zijn na 3 maanden samen gaan wonen en nu al 13 jaar samen
hmm, oostenrijkse kelder?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de laatste keer is me dat niet zo goed bevallen zeg maar...
Nou is deze vrouw van ene heel ander kaliber, maar er zijn ook wat praktische zaken, zoals waar bergen we alle kinderen?
Nou dat is heel makkelijk, die laat je allemaal in dat andere huis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de laatste keer is me dat niet zo goed bevallen zeg maar...
Nou is deze vrouw van ene heel ander kaliber, maar er zijn ook wat praktische zaken, zoals waar bergen we alle kinderen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou dat is heel makkelijk, die laat je allemaal in dat andere huis.
[..]
[..]
het klinkt als een goed idee, jullie een huis alleen, en zij een huis zonder ouders.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond ind e groep gooien
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het klinkt als een goed idee, jullie een huis alleen, en zij een huis zonder ouders.
van wie zullen de buren meer last hebben?
Hun, tot de kinderen beginnen te stinkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het klinkt als een goed idee, jullie een huis alleen, en zij een huis zonder ouders.
van wie zullen de buren meer last hebben?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hun, tot de kinderen beginnen te stinken
Na een tijd niet eten gaan ze toch echt stinken hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel een stelletje douche fanaten bij elkaar
Owww so,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Na een tijd niet eten gaan ze toch echt stinken hoor
No problemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Details, jullie maken gewoon nieuwe dan
de goeie ouwe tijdquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond ind e groep gooien
Heb je de auto al ingeruild voor een 9-zits sprinterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo druk druk druk...
Eigen kids naar de paarden brengen, pony opzadelen, dan twee stiefjes naar een schoolfeest brengen, eigen kids weer ophalen en thuis brengen, dan stiefjes weer ophalen..
Ach ze dragen me op handen
Pfffff.. Schiet lekker op dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, heeft die buttsite nog een keer nut ook
Anders moet ik hetzelfde verhaal weer tien miljoen keer tegen iedereen vertellen. Volg http://twitter.com/Fles112
Ja godverdomme, nou keek ik op twitterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, heeft die buttsite nog een keer nut ook
Anders moet ik hetzelfde verhaal weer tien miljoen keer tegen iedereen vertellen. Volg http://twitter.com/Fles112
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja godverdomme, nou keek ik op twitter.
ik word ook wel een beetje pessie eigenlijk jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:51 schreef Fha het volgende:
Haay Flessiepessie![]()
hihi ik ben wel deels een paki ja
Dat was je alquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik word ook wel een beetje pessie eigenlijk ja
Wa is da? Een combo van Fles & Fhaquote:
Kan hij niet beter meteen een tourincar kopen? Nog even en er moeten ook vriendjes meequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je de auto al ingeruild voor een 9-zits sprinter?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan hij niet beter meteen een tourincar kopen? Nog even en er moeten ook vriendjes mee.
Whehehquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:19 schreef Fha het volgende:
Pff. Bolle is weer op de "ik kreeg niks te eten van je dus nu ga ik gewoon alles van tafel meppen om je te pesten"toer
Magge niequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WhehehGeef dat beest dan ook gewoon wat te eten jah
Dat heeftie al opquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
koop eens gewoon normaal kattevoer voor dat beest jah![]()
Puh!!! dus.quote:
Internetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef --Tweety-- het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb sinds vanochtend weer internet!!!
Het is erg langzaam, maar zoveel beter dan helemaal niets!
Het is jammer dat ik op mijn werk niet meer op fok kan, maar met 2 weken ben ik weer terug in NL en kan ik los van de schooluren weer doen en laten wat ik wil![]()
hoe is het met iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |